Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A11] Šiauliai - Palanga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Xedos
    replied
    Tokių išplovų tikrai nemažai



    Šviesoforas ties Kužiais - "lazerių šou", žalia-raudona-žalia-raudona. Pagrindinis srautas nuolatos trukdomas šalutinio srauto. Čia turbūt didžiausias viso projekto minusas.



    Vaizdelis link Kužių.



    Dviratininkams/pėstiesiems kertantiems šią nuovažą visada įjungtas raudonas signalas. Jei nori būti doras pilietis, net jei ir aplinkui nėra nė gyvos dvasios, teks sustoti ir paspausti "laukite"....

    Be to čia taip pat nėra dviračių tako žymėjimo ir šviesoforo dviratininkams, nors visame ruože įrengtas dviračių/pėsčiųjų takas. Kitaip tariant, pagal taisykles čia dviratį reikia persivesti ? Tiesiog super...



    Iš šalutinių krypčių net po dvi atskiras fazes.

    Paskutinis taisė Xedos; 2016.06.06, 00:40.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Šį pravažiavimą taip pat reguliuoja šviesoforas. Be to, juk čia yra ir dviračių takas, tačiau nėra nei dviračių tako žymėjimo, nei šviesoforo dviratininkams. Projektuotojai apie dviratininkus pamiršo ?



    Kairysis šviesoforas įrengtas ne pagal taisykles. Įrengta raudona rodyklė juodame fone, o ne juoda rodyklė raudoname fone. Be to keista, kad dešinę kryptį reguliuojantys šviesoforai neturi rodyklių, juk fazė tai atskira, ir reguliuoja tik posūkį į dešinę.



    Link Kužių.



    Link Šiaulių.



    Paskutinis taisė Xedos; 2016.03.29, 20:21.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Kryptys tiesiai/į dešinę yra reguliuojamos tuo pačiu šviesoforu, jis yra su rodyklėmis. Ar tai nereiškia, kad su šiomis kryptimis jokie kiti srautai neturėtų kirstis ? Tuo pačiu metu dega žalais signalas pėstiesiems.



    Pritraukus matosi geriau.





    Judame toliau.

    Pėsčiųjų šviesoforas/pseudo-sankryža ties Kuzavinėmis. Šis šviesoforas srauto taip pat praktiškai nestabdo. Kol prastovėjau kelias minutes raudonas signalas nei karto neužsidegė.



    Šį pravažiavimą išsireikalavo vietiniai, projekte jo nebuvo. Kalbama, kad jis tik "laikinas" ir vėliau čia bus kažkokie mistiniai jungiamieji keliai, tik įdomu ką su kuo jie jungs, jei toje kelio pusėje jau yra dviračių/pėsčiųjų takas. Negi viską vers lauk ?

    Nujaučiu, kad atsiranda ir tokių, kurie pažeisdami taisykles čia sugalvoja ir apsisukti.

    Paskutinis taisė Xedos; 2016.03.29, 20:21.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Kadangi jau paskelbtas konkursas dėl A11 Šiauliai–Palanga ruožo nuo 2,65 iki 5,49 km rekonstravimo, greitai turėtų atsirasti dviračių takas, kuris sujungs dvi jau esamas atkarpas. Žemėlapyje raudonai pažymėta A11 atkarpa, kuri bus rekonstruota į 2+1, toje dalyje dviračių takas jau yra. Juodai pažymėtas ruožas, kuriame bus nutiestas dviračių/pėsčiųjų takas.



    Važiuojame toliau.

    Link Lukšių.



    Link Šiaulių.



    Čia šviesoforai persijunginėja jau ganėtinai dažnai. Be to, atrodo, kad vienoje vietoje kertasi srautai.



    Nesu naujųjų šviesoforų taisyklių specas, gal ir klystu, bet...

    Paskutinis taisė Xedos; 2016.03.29, 20:19.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Vakar pramyniau praėjusių metų rudenį baigtą rekonstruoti ruožą tarp Šiaulių - Kužių/viaduko per geležinkelį. Neskaitant to, kad kai kuriose vietose šviesoforai mirga beveik kaip Kalėdų eglutės, bendras vaizdas visai nieko.

    Nuotraukos nuo ruožo pradžios netoli A18/A11 sankryžos link Kuršėnų.

    03 28

    Šis šviesoforas srauto praktiškai išvis nestabdo. Kol prastovėjau kelias minutes važiuodamas pirmyn-atgal niekam neprireikė kirsti kelio. Galbūt situacija būna kitokia, kai ryte sodų gyventojai važiuoja į miestą, bet turbūt didžiąją laiko dalį šis šviesoforas pagrindiniam srautui per daug nemaišo.



    Dviračių/pėsčiųjų takas link Kuršėnų.



    Link Šiaulių. Čia dviračių/pėsčiųjų takas kol kas sujungtas tik su šunkeliu link Švendrelio sodų.



    Dviračių/pėsčiųjų takas nusuka čia. Bet panašu, kad ši situacija ganėtinai greitai turėtų pasikeisti.



    Vaizdelis atgal.

    Paskutinis taisė Xedos; 2016.03.29, 20:18.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Paskelbtas "Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A11 Šiauliai–Palanga ruožo nuo 2,65 iki 5,49 km projektavimas, proj. vykd. priežiūra ir darbai bei ruožų nuo 26,5 iki 27,5 km ir nuo 38,8 iki 45,5 km projektavimas, proj. vykd. priežiūra ir darbai" konkursas.

    Ties Šiauliais bus įrengta neilga 2+1 atkarpa.

    Pasiūlymų pateikimo terminas 2016-04-21.

    5. Darbų kiekis (apimtis):
    5.1. kelio rekonstravimas – 2,84 km.
    5.2. kelio paprastasis remontas – 7,70 km.
    6. Darbų atlikimo vieta – Šiaulių raj. sav.
    7. Darbų atlikimo terminas: 13 mėnesių nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo. Į darbų atlikimo laikotarpį neįskaitomas darbų atlikimo sustabdymo laikotarpis, kuris prasideda gruodžio 15 d. ir baigiasi kitų metų kovo 15 d.
    Rengiant kelio ruožo rekonstravimo sprendinius reikalinga įvertinti:
    - projektuojant kelio ruožą įvertinti detaliųjų planų sprendinius;
    - rekonstruojamą magistralinio kelio A11 Šiauliai–Palanga ruožo nuo 2,65 km iki 4,40 km projektuoti pagal schemą 2+1;
    - sankryžų esančių kelio 3,1 km ir 3,7 km rekonstravimą su saugiais kairiniais posūkiais;
    - pėsčiųjų dviračių tako įrengimą dešinėje kelio pusėje nuo 4,41 iki 5,7 km;
    - kelio ruožo nuo 2,65 iki 3,1 km ir sankryžų 3,1 km ir 3,7 km, apšvietimą;
    - rekonstruojamo kelio zonoje numatyti paviršinio vandens nuvedimą į projektuojamus griovius ir būtinų pralaidų įrengimą; pokonstrukcinio drenažo įrengimo poreikį nustatyti projektavimo metu;
    - rekonstruojamo kelio ribose numatyti eismo reguliavimo ir saugaus eismo priemones;
    - esant reikalui, numatyti esamų inžinerinių tinklų apsaugos arba iškėlimo darbus.
    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp

    Žemėlapyje pažymėtas ruožas, kuris bus rekonstruojamas į 2+1.

    Paskutinis taisė Xedos; 2016.03.11, 23:10.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Neužilgo turėtų būti rekonstruota A11 dalis nuo Šiaulių miesto ribos iki išplatėjimo iki 2+2 ties A18/A11 sankryža. Gruodį buvo paskelbtos techninės projekto specifikacijos. Atkarpa bus rekonstruota į 2+1. Kituose ruožuose, taip pat ir neilgame 2+2 ruože, bus pakeista danga.

    Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A11 Šiauliai–Palanga ruožo nuo 2,65 iki 5,49 km projektavimas, proj. vykd. priežiūra ir darbai bei ruožų nuo 26,5 iki 27,5 km ir nuo 38,8 iki 45,5 km projektavimas, proj. vykd. priežiūra ir darbai

    Rengiant kelio ruožo rekonstravimo sprendinius reikalinga įvertinti:
    - projektuojant kelio ruožą įvertinti detaliųjų planų sprendinius;
    - rekonstruojamą magistralinio kelio A11 Šiauliai–Palanga ruožo nuo 2,65 km iki 4,40 km projektuoti pagal schemą 2+1;
    - sankryžų esančių kelio 3,1 km ir 3,7 km rekonstravimą su saugiais kairiniais posūkiais;
    - pėsčiųjų dviračių tako įrengimą dešinėje kelio pusėje nuo 4,41 iki 5,7 km;
    - kelio ruožo nuo 2,65 iki 3,1 km ir sankryžų 3,1 km ir 3,7 km, apšvietimą;
    - rekonstruojamo kelio zonoje numatyti paviršinio vandens nuvedimą į projektuojamus griovius ir būtinų pralaidų įrengimą; pokonstrukcinio drenažo įrengimo poreikį nustatyti projektavimo metu;
    - rekonstruojamo kelio ribose numatyti eismo reguliavimo ir saugaus eismo priemones;
    - esant reikalui, numatyti esamų inžinerinių tinklų apsaugos arba iškėlimo darbus.
    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...827&LID=318398

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Ar teisingai suprantu geltono trukmės logiką, kad skaičiuojama ~15km/h greičio mažinimo per 1 sekundę?
    Na nelabai, nes jau iš esmės mirksintis žalias įspėja, jog arba reikia stabdyti arba spausti ir važiuoti. Todėl stabdymo laiką dar pailgink ir žalio mirksėjimo laiku.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Mirksėjimas neturi tiesiogiai nieko bendro su stabdymo pradžia. Žalias mirksintis signalas leidžia eismą ir įspėja, kad bus įjungtas draudžiamas signalas. Stabdyti nurodo geltonas signalas. Jei esi per arti Stop linijos, leidžiama važiuoti toliau. Čia svarbi geltono signalo trukmė. Kai greitis yra 70 km/h, ji turi būti 5 s. Palyginimui, kai greitis 50 km/h, ji turi būti 3 s. Ar taip ir yra šioje sankryžoje?
    Ar teisingai suprantu geltono trukmės logiką, kad skaičiuojama ~15km/h greičio mažinimo per 1 sekundę?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Dariukas Rodyti pranešimą
    noriu paklausti jūsų nuomonės apie šviesoforų veikimo trukmę ir stabdymo kelią kelyje Šiauliai - Kuršėnai, greitis 70 km/h. ne kartą teko staigiai stabdyti arba pralekti sankryžą esant draudžiamam signalui, nesmagus jausmas. manau, kad jie mirksi per trumpai
    Mirksėjimas neturi tiesiogiai nieko bendro su stabdymo pradžia. Žalias mirksintis signalas leidžia eismą ir įspėja, kad bus įjungtas draudžiamas signalas. Stabdyti nurodo geltonas signalas. Jei esi per arti Stop linijos, leidžiama važiuoti toliau. Čia svarbi geltono signalo trukmė. Kai greitis yra 70 km/h, ji turi būti 5 s. Palyginimui, kai greitis 50 km/h, ji turi būti 3 s. Ar taip ir yra šioje sankryžoje?

    Komentuoti:


  • Dariukas
    replied
    noriu paklausti jūsų nuomonės apie šviesoforų veikimo trukmę ir stabdymo kelią kelyje Šiauliai - Kuršėnai, greitis 70 km/h. ne kartą teko staigiai stabdyti arba pralekti sankryžą esant draudžiamam signalui, nesmagus jausmas. manau, kad jie mirksi per trumpai

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Jei ir nuties tą gabalą kelio, tai liks trys variantai: paliks 203 (nu gal tada negreitkelinio S kelio variantas nenusimato), padarys A11 (labiau tikėtina) arba (mažiau tikėtinas variantas) kaip Ukmergės aplinkkelio (A20 kelio) atveju, suteiks naują magistralinio kelio numerį A2x (gal net A3x, jei iš vis kokios naujos maršrutų schemos nesugalvos po tiek metų ).
    Apie tai ganėtinai beprasmiška diskutuoti. Svarbiausia, kad nutiestų kelią, o koks jo numeris tikrai nėra taip svarbu .

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Yra, bet iki jo dar šimtas metų. O Kuršėnų kelio į greitkelį tikrai nenuspręs perdaryti, garantuoju .

    Be to, Kuršėnų aplinkkelis yra krašto kelias, turi numerį 203. Nors atrodo, kad tame kelyje yra ir A11 ženklai...
    Jei ir nuties tą gabalą kelio, tai liks trys variantai: paliks 203 (nu gal tada negreitkelinio S kelio variantas nenusimato), padarys A11 (labiau tikėtina) arba (mažiau tikėtinas variantas) kaip Ukmergės aplinkkelio (A20 kelio) atveju, suteiks naują magistralinio kelio numerį A2x (gal net A3x, jei iš vis kokios naujos maršrutų schemos nesugalvos po tiek metų ).

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Perspektyvoj toks yra Ir jeigu bus tendencija II kategorijos kelius daryti kaip Lenkijos vienos juostos S kelius, tai aiškiai pasimatys kaip skiriasi naujoj vietoj statomi keliai ir kur senoj vietoj rekonstruojami (jeigu iki to laiko nenuspręs perdaryti Kuršėnų kelio į normalų greitkelį)
    Yra, bet iki jo dar šimtas metų. O Kuršėnų kelio į greitkelį tikrai nenuspręs perdaryti, garantuoju .

    Be to, Kuršėnų aplinkkelis yra krašto kelias, turi numerį 203. Nors atrodo, kad tame kelyje yra ir A11 ženklai...

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Koks dar Kuršėnų aplinkkelis ? Kur apie jį šnekama ?
    Perspektyvoj toks yra Ir jeigu bus tendencija II kategorijos kelius daryti kaip Lenkijos vienos juostos S kelius, tai aiškiai pasimatys kaip skiriasi naujoj vietoj statomi keliai ir kur senoj vietoj rekonstruojami (jeigu iki to laiko nenuspręs perdaryti Kuršėnų kelio į normalų greitkelį)

    Komentuoti:


  • mersiukas
    replied
    Kelyje Amaliai-Smilgiai kelio Nr.4018 įrengta stotelė visai nereikalinga tuo keliu nevažiuoja maršrutinis transportas,o kelyje Kužiai- Gilaičiai stotelės nėra nors važiuoja maršrutinis transportas.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    /\

    Negi bus taip, kad naujasis Kuršėnų aplinkkelis bus toks kaip naujasis Šiaulių aplinkkelis? Abu keliai - magistraliniai. Bus taip, kad sudvejintas kelias kaip Karmėlava-Jonava (šviesoforinis), o toliau sekantis 1+1 kelias - apriboto įvažiavimo kaip Šiauliai-Radviliškis
    Koks dar Kuršėnų aplinkkelis ? Kur apie jį šnekama ?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Gražu. Bet įdomu vis tiek. Pvz. ties šviesoforu galėjo padaryti iš to mažesnio kelio išsukimą į magistralę (į dešinę) be šviesoforo, t.y. panašiu principu, kaip yra išsukimas iš magistralės padarytas (tik čia su šviesoforu). Įsukimas galėtų būti į autobusų stotelę, ją truputį pastūmus tolėliau.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    /\

    Negi bus taip, kad naujasis Kuršėnų aplinkkelis bus toks kaip naujasis Šiaulių aplinkkelis? Abu keliai - magistraliniai. Bus taip, kad sudvejintas kelias kaip Karmėlava-Jonava (šviesoforinis), o toliau sekantis 1+1 kelias - apriboto įvažiavimo kaip Šiauliai-Radviliškis
    Paskutinis taisė PoDV; 2015.09.12, 18:53.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    "Pasiskolinau" nuotraukas iš lrytas.lt straipsnio. Viskas atrodytų gerokai gražiau be tų šviesoforų....







    http://auto.lrytas.lt/naujienos/reko...ga-atkarpa.htm

    Šita dalis pati geriausia:

    Didžiausias dėmesys – saugumui

    Šiame ruože nebekils problemų ir dėl laukinių gyvūnų, nes intensyviausiose migracijos vietose įrengti pravažiuojančių automobilių žibintų šviesą atspindintys ir nukreipiamieji reflektoriai. Taip į šalikelę nukreiptais šviesos srautais nubaidomi gyvūnai.

    Projektuojant šią kelio atkarpą pagrindinis dėmesys skirtas eismo dalyvių saugumui, todėl čia panaudotos pačios šiuolaikiškiausios saugumo priemonės.
    „Kai buvo atliktas šio objekto kokybės auditas, likome maloniai nustebę. Galime sakyti drąsiai, kad dabar ši atkarpa – geriausia visoje šalyje“, – sakė J.Aleksa.
    http://auto.lrytas.lt/naujienos/reko...tkarpa.htm?p=1

    Kažkodėl abejoju ar šis ruožas su šviesoforinėmis sankryžomis ir perėjomis bei nuovažomis į laukus yra saugesnis už A9 tarp Šiaulių ir Radviliškio.
    Paskutinis taisė Xedos; 2015.09.12, 19:57.

    Komentuoti:

Working...
X