Parašė Rimas_OK
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Suskystintų gamtinių dujų terminalas
Collapse
X
-
Kad ir kiek kainuos dujos, bet terminalas bus sukurta kažkokia pridedamoji vertė Lietuvai.Parašė Al1 Rodyti pranešimąVisuomet buvo klykiama dėl gerokai mažesnės dujų kainos. Tai buvo pagrindinis argumentas.
Kiek pastebėjau tavo komentaruose, kalba pastoviai eina tik apie dujų kainą, bet nebandai suvokti, kad vien terminalo statymas pajudins pinigų judėjimą verslui, plius žiūrėkime į ateitį. Gal šiuo metu ir turėsime tas pačias dujų kainas, bet ateities kartos bent jau turės kažkokia alternatyvą.
Comment
-
Taigi verslas yra vagys, o už jų kyšo jankių ausys. Tai apie ką gali būti kalba?Parašė ReDevil Rodyti pranešimąKad ir kiek kainuos dujos, bet terminalas bus sukurta kažkokia pridedamoji vertė Lietuvai.
Kiek pastebėjau tavo komentaruose, kalba pastoviai eina tik apie dujų kainą, bet nebandai suvokti, kad vien terminalo statymas pajudins pinigų judėjimą verslui, plius žiūrėkime į ateitį. Gal šiuo metu ir turėsime tas pačias dujų kainas, bet ateities kartos bent jau turės kažkokia alternatyvą.
Comment
-
Kodėl melu? Visiškai nėra taip, kad "dujos tikrai nebus pigesnės".Parašė Al1 Rodyti pranešimąNereikia melu grįsti tokių projektų reikalingumo. Štai kame reikalas.
Jos gali būti pigesnės, gali ir ne. Priklauso nuo to, kokia tada bus Gazpromo dujų kaina. Už dabartinę kainą jos tikrai bus pigesnės. Jei Gazpromas nusileis ir gerokai atpigins - gal ir ne, bet savo projektas vis tiek bus pasiekęs, nes jei nebūtų jo tai ir Gazpromas nebūtų dujų atpiginęs.
Post in English - fight censorship!
Comment
-
Zonoj nebuvau, zeku "bazaras" man nelimpaParašė Al1 Rodyti pranešimą
Ar atsakysi už bazarą, kai terminalas pradės veikti ir dujos kainuos tiek pat, kiek iš vamzdžio?
Lettered, tikrai taip, bet achema galutinai nera pasitraukusi. Ji valdo siek tiek virs 10% Klaipedos naftos akciju. Taip pat Achemos projektas buvo planuotas mazesnio pajegumo.
Realiausias piginimo kelias butu buves samdant ne pacia zinomiausia sios srities kompanija, o pvz kuria nors ir Graiku ar dar smulkesniu. Bet siuo atveju pasirinko Mercedes vietoj Hyundai
Comment
-
Bei uždaryta MN, tad Mažeikių miestelis be darbo, Valstybė be milžiniškų biudžeto pajamų kasmet. Be gautos sumos parduodant MN ir t.t.Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąBūtų pigus rusiškas benzinas. O jei nebūtų, tai vis tiek jankiai kalti.
O pigų rusišką benziną juk ir dabar pilatės, ar ne, tamsta?
Comment
-
Tai klausimas, ar reikia trumpom kelionėm Merso ar būtų užtekę Hyundai? Iš dabar Lietuvoje sunaudojamų 3 mlrd. kubų pusę sunaudoja pati Achema, kuri jau senai galėjo terminalą turėti, likusias dujas daugiausia naudoja šilumos ūkis, o ten perėjus ant biokuro ir renovavus daugiabučius, kiek to poreikio beliks? Nebent labai staigiai atpigtų dujos ir tada galėtumėm ant jų toliau šildytis ir elektrą gaminti, bet pažiūrėjus, kokiomis kainomis suskystintas dujas perka japonai, ar netgi indai, nelabai tas šviečiasi. O Azijos ir Lotynų Amerikos rinkoms augant taip pat paklausa ir tuo pačiu kaina didėja. Švedijai gana protingai padarė, jog apskritai nebenaudoja dujų.Parašė ViR2 Rodyti pranešimąZonoj nebuvau, zeku "bazaras" man nelimpa
Lettered, tikrai taip, bet achema galutinai nera pasitraukusi. Ji valdo siek tiek virs 10% Klaipedos naftos akciju. Taip pat Achemos projektas buvo planuotas mazesnio pajegumo.
Realiausias piginimo kelias butu buves samdant ne pacia zinomiausia sios srities kompanija, o pvz kuria nors ir Graiku ar dar smulkesniu. Bet siuo atveju pasirinko Mercedes vietoj Hyundai
Paskutinis taisė Lettered; 2013.10.31, 00:44.
Comment
-
Bet įdomiausia šioje situacijoje, kad KN LNG terminalo projektą atskyrė ir perdavė antrinei įmonei UAB "LitGas", o tą pačią dukterinę šiuo metu periminėja Finansų ministerijos valdoma UAB „Visagino atominė elektrinė“, kuri toliau valdys terminalą. Įdomu ar Achema nusimes tuos 10% KN akcijų?Parašė ViR2 Rodyti pranešimąZonoj nebuvau, zeku "bazaras" man nelimpa
Lettered, tikrai taip, bet achema galutinai nera pasitraukusi. Ji valdo siek tiek virs 10% Klaipedos naftos akciju. Taip pat Achemos projektas buvo planuotas mazesnio pajegumo.
Realiausias piginimo kelias butu buves samdant ne pacia zinomiausia sios srities kompanija, o pvz kuria nors ir Graiku ar dar smulkesniu. Bet siuo atveju pasirinko Mercedes vietoj Hyundai
Comment
-
Čia berods irgi III energetikos paketo pasekmė, nes LitGas ar ne dujų importu per terminalą užsiims, o KN tik terminalo kaip infrastruktūros objekto valdymu?Parašė Perfect Rodyti pranešimąBet įdomiausia šioje situacijoje, kad KN LNG terminalo projektą atskyrė ir perdavė antrinei įmonei UAB "LitGas", o tą pačią dukterinę šiuo metu periminėja Finansų ministerijos valdoma UAB „Visagino atominė elektrinė“, kuri toliau valdys terminalą. Įdomu ar Achema nusimes tuos 10% KN akcijų?Post in English - fight censorship!
Comment
-
Tikriausiai taip. Bet Achemai tai svarbiausias klausimas ir yra galimybė įtakoti dujų pirkimą, o KN dabar to nebedarys, tad toliau laikyti tuos 10% KN akcijų Achemai nebėra jokio tikslo. Nebent jie turi dar kitų interesų KN.Parašė index Rodyti pranešimąČia berods irgi III energetikos paketo pasekmė, nes LitGas ar ne dujų importu per terminalą užsiims, o KN tik terminalo kaip infrastruktūros objekto valdymu?
Comment
-
Plačiau: http://vz.lt/article/2013/10/31/prem...#ixzz2jHpYNozk„Kalbėjome su p. Skardžiumi, mano nuomone, komisija yra viršijusi savo įgaliojimus. Terminalo statyba vyksta, šita Vyriausybė organizavo dar tris viešuosius konkursus ir kaina sumažėjo. Todėl jokiu būdu negalima kalbėti apie užsienio kompaniją, kuri dalyvavo terminalui skirto laivo konkurse, nes, jei pažeidimai ir buvo, tai tik iš mūsų pusės“, - teigė Vyriausybės vadovas.
Jis pareiškė, kad p. Skardžiaus vadovaujama komisija persistengė. „Kai kur buvo persistengta. Bet tikiuosi, kad įtampa artimiausiu metu sumažės“, - sakė p. Butkevičius.
Skardžius rimtai įtartinas. Norvegų įmonės patikimumą rodo bent pora dalykų: kotiruojama akcijų biržoje, ją gina Norvegijos valdžia. O kad registruota lengvatinio apmokestinimo zonoje, tai, matyt, Norvegijos mokesčių sistemos pasekmė.Paskutinis taisė senasnamas; 2013.10.31, 10:39.
Comment
-
Neveltui vos ne pusė laivų registruota kažkokioje Liberijoje, ar geresniu atveju - Panamoje. Ir niekas tai nelaiko pinigų plovimu.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąPlačiau: http://vz.lt/article/2013/10/31/prem...#ixzz2jHpYNozk
Skardžius rimtai įtartinas. Norvegų įmonės patikimumą rodo bent pora dalykų: kotiruojama akcijų biržoje, ją gina Norvegijos valdžia. O kad registruota lengvatinio apmokestinimo zonoje, tai, matyt, Norvegijos mokesčių sistemos pasekmė.
Skardžius šneka kažkokius vėjus. Aišku, gal ir įmanomi pigesni variantai, gal ir kas nors nuchaltūrinta. Net geras ūkininkas turguje kartais permoka, kad negaišti brangaus laiko ar dėl kitų sumetimų. Paminklas "ūkiškumui" pas mus jau yra - stovi ant Šeškinės kalvos.Paskutinis taisė Sula; 2013.10.31, 11:09.
Comment
-
Plačiau: http://vz.lt/Default.aspx?Publicatio...#ixzz2jIjBOV8CK. Masiulis: Daug apie šį Tautos išrinktąjį nesinori kalbėti, bet visgi prisiminkim, kad ponas Skardžius iki tapdamas Seimo nariu vadovavo Lietuvos atsinaujinančių energetikos išteklių asociacijai. Ši organizacija gynė vėjo, saulės, biomasės ir kt. verslo grupių interesus, pvz. „Icor“ ir „Bionovus“, „Achemos“, „Inter Rao Lietuva“, abi turi didelius vėjo parkus. Šios organizacijos yra suinteresuotos didelėmis energijos kainomis, kad būtų galima maksimizuoti pelnus. Matėme, kaip saulės energetikai siekė pralobti brangiai pardavinėdami savo elektrą po 1,44 Lt. O kaip rašė dienraštis „Lietuvos rytas“ 2008 m., politiko A.Sakrdžiaus artimieji ėmėsi statyti vėjo jėgainių parką.
Comment
-
Butu pigus rusiškas brangus benzinasParašė MikasRidikas Rodyti pranešimąBūtų pigus rusiškas benzinas. O jei nebūtų, tai vis tiek jankiai kalti.
kaip ir dabar - pigios rusiskos brangios dujos
Comment
-
Čia gi absoliuti ironija... Kitaip su Al1 neįmanoma bendrauti.Parašė evvt Rodyti pranešimąButu pigus rusiškas brangus benzinas
kaip ir dabar - pigios rusiskos brangios dujos
Comment
-
Matyt, terminalo laiku nesulauksime. Įdomu tik, ką darysime su laivu, kurio statybai Lietuvos biurokratija įtakos nelabai turėjo, ir jis atplauks jau 2014m. rudenį.
Gamtinių dujų terminalą pastatyti laiku - jokių galimybių?
Comment
-
Kaip tai ką darysim? Pastatysim prie Jūrų muziejaus, kaip "negarbingos, žalingos Lietuvai ir išlaidaujančiai brangios konservatorių valdymo pasekmės" eksponatą. Dar reikės nuimt Panamos (ar kokią ten jis vėliavą turės) ir pakabinti raudoną, su rožės simboliu.Parašė Sula Rodyti pranešimąMatyt, terminalo laiku nesulauksime. Įdomu tik, ką darysime su laivu, kurio statybai Lietuvos biurokratija įtakos nelabai turėjo, ir jis atplauks jau 2014m. rudenį.
Gamtinių dujų terminalą pastatyti laiku - jokių galimybių?
Comment
Comment