Parašė Aleksio
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Geležinkelių istorija
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kaip sakant ner blogo iesmininko , tik iesmai blogai suteptiParašė Eimantas Rodyti pranešimąTrosais valdomi iešmai turbūt pažangiau nei "girių" kilnojimas moterėlių rankomis.Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Įdomus vokiškas 1918 m. Šiaulių direkcijos geležinkelių žemėlapis (schema). Apima taip pat dalį Latvijos ir (maždaug) carinę Kauno guberniją. Pavaizduotos ir naujos linijos Bajorai - Priekulė, Lauksargiai - Mankiškiai, pieštuku pažymėta linija Šiauliai - Jelgava. Pavaizduota siaurojo geležinkelio Lauksargiai - Kelmė schema.
PDF'as Mokslų akademijos bibliotekos puslapyje.
https://aleph.library.lt/F/UQ6G57YF3...008&format=999
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nes broliai latviai bevaldydami šią apygardą labiausiai savęs tik žiūrėjo, to pasekoje sovietmečiu Lietuvoje nedaug naujų geležinkelių nutiesta, o pas latvius?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPabaltijo geležinkelyje Lietuva buvo dar visai nieko - Estijos apygarda buvo išvis tragiškas reikalas."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kokie paieškos žodžiai?
Parašė Al1 Rodyti pranešimąĮdomus vokiškas 1918 m. Šiaulių direkcijos geležinkelių žemėlapis (schema). Apima taip pat dalį Latvijos ir (maždaug) carinę Kauno guberniją. Pavaizduotos ir naujos linijos Bajorai - Priekulė, Lauksargiai - Mankiškiai, pieštuku pažymėta linija Šiauliai - Jelgava. Pavaizduota siaurojo geležinkelio Lauksargiai - Kelmė schema.
PDF'as Mokslų akademijos bibliotekos puslapyje.
https://aleph.library.lt/F/UQ6G57YF3...008&format=999
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Man atidaro paspaudus ant nuorodos. Bet gal dėl to, jog aš tame puslapyje jau buvau.
Paieškos žodis - Übersichtskarte
Ieškoti čia: http://aleph.library.lt/F?func=find-...cal_base=mab01
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dalies siaurųjų geležinkelių Latvijos šiaurėje perdarymas į plačiuosius, daugiau nieko.Parašė Kosovo Rodyti pranešimąNes broliai latviai bevaldydami šią apygardą labiausiai savęs tik žiūrėjo, to pasekoje sovietmečiu Lietuvoje nedaug naujų geležinkelių nutiesta, o pas latvius?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai, kad ne broliai "latviai" postuose ir tarnybose sėdėjo, o didysis brolis.Parašė Kosovo Rodyti pranešimąNes broliai latviai bevaldydami šią apygardą labiausiai savęs tik žiūrėjo, to pasekoje sovietmečiu Lietuvoje nedaug naujų geležinkelių nutiesta, o pas latvius?
Apie kokį laikotarpį eina kalba?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąDalies siaurųjų geležinkelių Latvijos šiaurėje perdarymas į plačiuosius, daugiau nieko.
Lietuvoje irgi perdarė į patųjį Švenčionėlių-Utenos ir Šiaulių (Radviliškio)-Petrašiūnų ruožą, rengėsi perdaryti iki Biržų ir Panevėžio-Utenos.Paskutinis taisė Salvijus; 2012.01.14, 13:00.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
http://rt200.narod.ru/dpphoto2.htmlParašė Salvijus Rodyti pranešimąDar įdomiau pažiūrėt koks interjeras.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Surasta per www.lrs.lt 1918 - 1940 metų dokumentų paiešką.Susisiekimo Ministerio įsakymas.
1920 m. balandžio m. 21 d. Nr. 50.
Žemiau pažymėtų gelžkelio stočių pavadinimus pakeisti taip:
st. Pilvelė vadinti Užpelkiai,
,, Papilviai vadinti Jūra ir
,, Aleksandrinė vadinti Kalnėnai.
V. Čarneckis
Susisiekimo Ministeris
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tarpukario Lietuvos geležinkelių prekinių vagonų inventorius.
Iš
Knygutėje yra pateiktos vien tik lentelės pagal vagonų tipus - dengti, platformos ir t.t.
Atskirai pateiktos europietiško tipo ir rusiško tipo vagonų lentelės. Lentelėje pagal tipus pateiktas kiekvieno vagono numeris, ašių skaičius, keliamoji galia, gamybos metai (jei žinomi), gamintojas (jei žinomas) arba gamybos šalis (jei žinoma).
LG 1435 mm prekinių vagonų parką sudarė Vakarų Europos ir labai nedaug JAV gamintojų vagonai ir carinės Rusijos gamintojų vagonai, perdaryti iš 1524 mm. Tiesa, keli prie V. Europos gamintojų priskirti vagonai buvo pagaminti Rusijoje, tačiau matyt jie iškart buvo skirti 1435 mm vėžei. Taip pat kai kurie rusiško tipo vagonai buvo Vakarų gamybos importuoti į Rusiją iki Pirmojo pasaulinio karo.
1927 m. didžioji dalis (virš 95 proc.) vagonų buvo pagaminti iki Pirmojo pasaulinio karo. Kai kurie buvo pagaminti karo metais iki 1918 m. Dalis vagonų buvo pagaminti 1890-1990 m. Ir nedaug iki 1890 m.
Ir tik labai nedidelė dalis vagonų buvo pagaminti po 1920 m. Didžiausią vagonų parko dalį sudarė dviašiai vagonai, keli triašiai ir kelios dešimtys keturašių, didžioji dalis kurių įsigyta jau nepriklausomos Lietuvos laikais.
Europietiško tipo vagonai buvo numeruojami keturženkiu numeriais, o rusiško tipo - penkiaženkliais.
Knygutės gale lentelės pavidalu pateikta rusiško ir vakarietiško tipo vagonų santrauka


Specialieji vagonai tai:
sniego valytuvai
- europietiško tipo dviašis ir triašis (po 1 vnt.)
- rusiško tipo dviašis 1921 m. Sormovo gamyklos (Rusija) gamybos (1 vnt.) ir suomiški (3 vnt.)
taip pat svarstyklių meistro vagonai tiek europietiško tiek rusiško tipų
pagalbos vagonai, dezinfekcijos vagonas, parako vagonai (2 vnt.), centralizacijos dirbtuvių vagonas, centrinio šildymo vagonas.Paskutinis taisė Al1; 2012.01.26, 21:06.
Comment
 
							
						


							
						
							
						
Comment