Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vilniaus geležinkelio stotis 1942 metais
    Parovoz vartotojas afmks

    https://www.parovoz.com/newgallery/p...LNG=RU#picture

    Comment


      Kazimieras Dudėnas (1908 - 1998)
      Traukinys, kursavęs maršrutu Vilnius - Kaunas. XX a. 6 - 7 dešimtm.

      Kauno miesto muziejus, inv. Nr. KMM F 156
      https://www.limis.lt/valuables/e/48941776/49490306

      Stanislovas Lukošius (1906 - 1997)
      Pertrašiūnai. Kauno ketaus liejyklos statybos vieta 1960 m.


      Išdidintas fragmentas su dyzeliniu traukiniu

      Kauno miesto muziejus, inv. Nr. KMM F 2247
      https://www.limis.lt/valuables/e/48941776/420213518

      Comment


        Nežinomas autorius. XX a. 4-as dešimtn.
        Garvežys tempia vagonų sąstatą

        Rokiškio krašto muziejus, inv. Nr. RKM F 3958
        https://www.limis.lt/valuables/e/805927/59848294

        Comment


          Nežinomas autorius.
          Geležinkelis Kaunas - Vilnius ties Petrašiūnais apie 1965 m.

          LCVA apskaitos Nr.A314-P059
          https://www.e-kinas.lt/ekinas-photos/photo/254584

          Comment


            Nežinomas fotografas
            Savaeigis keleivinis lokomotyvas „Klaipėda-Giruliai“ Girulių stotyje. Apie 1937- 1938 m.

            Lietuvos jūrų muziejus, inv. Nr.LJM LIF 625
            https://www.limis.lt/valuables/e/805293/100000005129933

            Comment



              Fotogtrafas Izidorius Girčys (1903 - 1989)
              Vilniaus geležinkelio stotis 1940 m. žiemą

              "Karys" 1940 02 01 Nr.5
              LCVA apsk.Nr. P-00620
              https://www.e-kinas.lt/ekinas-photos/photo/304573

              Atrodo, prieš karą ant rytinio korpuso (buv. priemiestinių traukinių kasų) buvo bokštelis, kuris neišliko
              Išddiintas fragmentas

              Comment


                Esą prieš ~100 metų kelionė Kaunas - Berlynas traukiniu truko 14 val. Įdomu kiek dabar? (nelabai tikiu tuometinėmis 14 val, nes nuo Berlyno iki sienos apie 12:30, o pasienyje reikėdavo persėsti).

                The standard-gauge Eastern Railway met the Russian broad-gauge track at Eydtkuhnen, but due to the different track gauges, a continuous, direct train connection was not possible. Trains from Saint Petersburg ran to Eydtkuhnen, where passengers transferred to a Prussian standard-gauge train at the same platform. In the opposite direction, passengers could board at the Russian station of Wirballen, two kilometers away.
                https://www.klauserbeck.de/Kilometri.../Ostbahn12.htm

                Click image for larger version

Name:	Kaunas-Berlin_484630405_1190999419695591_5254941347938054290_n.jpg
Views:	133
Size:	86,6 kB
ID:	2190039






                -

                Comment

                Working...
                X