Atsiveriant archyvams atsiranda vis daugiau naujos medžiagos apie geležinkelių statybą Lietuvoje. Esant galimybei ir laikui - bandysiu ją sudėti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių istorija
Collapse
X
-
Įdomu kaip iki Tokijo traukiniai važiuodavoParašė gerietis Rodyti pranešimąEsą prieš ~100 metų kelionė Kaunas - Berlynas traukiniu truko 14 val. Įdomu kiek dabar? (nelabai tikiu tuometinėmis 14 val, nes nuo Berlyno iki sienos apie 12:30, o pasienyje reikėdavo persėsti).
https://www.klauserbeck.de/Kilometri.../Ostbahn12.htm
Comment
-
Persėdimo reikėjo tik iki pirmojo pasaulinio karo. Tarpukariu, iš kurio pateikta schema, visi Lietuvos platieji geležinkeliai buvo standartinės 1435mm vėžės.Esą prieš ~100 metų kelionė Kaunas - Berlynas traukiniu truko 14 val. Įdomu kiek dabar? (nelabai tikiu tuometinėmis 14 val, nes nuo Berlyno iki sienos apie 12:30, o pasienyje reikėdavo persėsti).
- 4 patinka
Comment
-
Siena su Vokietija buvo gerokai arčiau.Parašė gerietis Rodyti pranešimąEsą prieš ~100 metų kelionė Kaunas - Berlynas traukiniu truko 14 val. Įdomu kiek dabar? (nelabai tikiu tuometinėmis 14 val, nes nuo Berlyno iki sienos apie 12:30, o pasienyje reikėdavo persėsti).
Beje, 19 valandų tarp Rygos ir Talino, ar tarp Kauno ir Talino? Bet kuriuo atveju - daugoka...
Comment
-
Per Kiniją ( berods), Čita - Charbinas - Vladivostokas. Taip pat lyg ir buvo linija per Mongoliją į Pekiną.Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
Įdomu kaip iki Tokijo traukiniai važiuodavo
Comment
-
Bet Vladivostoką ir Japoniją skiria Japonų jūra, ir mano žiniomis niekada nebuvo geležinkelio tiltoParašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Per Kiniją ( berods), Čita - Charbinas - Vladivostokas. Taip pat lyg ir buvo linija per Mongoliją į Pekiną.
Comment
-
Kaip ir Oslą, Londoną, Stokholmą ir Helsinkį.Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
Bet Vladivostoką ir Japoniją skiria Japonų jūra, ir mano žiniomis niekada nebuvo geležinkelio tilto
Comment
Comment