Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Reiktų pažiūrėt senuose grafikuose, kokie tolimojo susisiekimo traukiniai stodavo Turmante.

    Comment


      Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
      Reiktų pažiūrėt senuose grafikuose, kokie tolimojo susisiekimo traukiniai stodavo Turmante.
      1986/87 - visi, išsk. 79/80 Kaliningradą (į abi puses), 26 iš Berlyno, 114 iš Truskaveco.
      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

      Comment


        V. Judrys. „Jonava“. Vilnius, „Mintis“, 1972. Nuotraukos A. Zavadsko, A. Garunkščio
        Jonavos geležinkelio stotis

        Comment


          Marius Glinskas. „Panevėžys. Mažasis vadovas“. Vilnius, „Mintis“, 1993
          Panevėžio geležinkelio stotis

          Comment


            TRAUKINYS - Režisieriaus V. Puplauskio filmas apie traukinį "Lietuva", kursuojantį maršrutu Vilnius - Maskva ir apie ryšius, kurie sieja Lietuvą su šalies sostine.
            http://www.lrt.lt/mediateka/irasas/5872
            Vertas dėmesio!!!

            Comment


              Leopoldas Rozga. „Skuodas“. Vilnius, „Mintis“, 1976
              Skuodo geležinkelio stotis

              Comment


                Geležinkelio avarija Kaltanėnų - Švenčionėlių ruože 1944.01.18

                Lietuvoje gana liūdni reikalai su skaitmeninėmis bibliotekomis.
                Viena iš nedaugelio iš tikrųjų veikiančių yra Panevėžio muziejaus skaitmeninė biblioteka.
                Ten yra įdomus dokumentų rinkinys iš vokiečių okupacijos laikų.

                Kvota dėl siaurojo geležinkelio avarijos ruože tarp Kaltanėnų ir Švenčionėlių
                Saugojimo vieta Panevėžio apskrities archyvas. F. 7R, ap. 5b, b. 444, l. 1, 2, 7–11, 13

                Comment


                  Geležinkelio avarija Kaltanėnų - Švenčionėlių ruože 1944.01.18


                  Kvota dėl siaurojo geležinkelio avarijos ruože tarp Kaltanėnų ir Švenčionėlių


                  Bendra informacija apie įvykį ir bylos pradėjimo pagrindas





                  Įvykio dalyvių liudijimų fragmentai




                  Neabejotina, kad karo metais tarp Kiauneliškio ir Švenčionėlių buvo intensyvensis siaurukų eismas nei dabar daugelyje plačiojo geležinkelio ruožų

                  Comment


                    Dabar tai jau istorija. 2001 m Delfi straipsnelis apie masinį nutraukiamą kai kurių traukinių eismą.


                    "Lietuvos geležinkeliai" nutraukia kai kurių keleivinių traukinių eismą

                    http://www.delfi.lt/verslas/verslas/...#ixzz2l7WvUeV4
                    Nuo kovo 25 dienos nutraukiamas keleivinių traukinių eismas maršrutais Pabradė-Didžiasalis (90 kilometrų), Švenčionėliai-Utena (48 kilometrai), Marcinkonys-Senovė (16), Šeštokai-Alytus (38), Kretinga-Skuodas (48). Taip pat bus nutraukiamas eismas siauruoju geležinkeliu Panevėžys-Anykščiai.

                    Nuo vasario 20 dienos rečiau važinėja kai kurie traukiniai Vilniaus-Marcinkonių, Vilniaus-Kenos, Vilniaus-Trakų, Radviliškio-Mažeikių, Vilniaus-Stasylų ruožuose. Nuo kovo 1 dienos atšaukti 4 traukiniai iš ruožo Šilutė-Pagėgiai, po 2 traukinius - iš ruožų Vilnius-Šiauliai ir Šiauliai-Radviliškis. Nuo kovo 25-osios ketinama atšaukti po 2 traukinius, kurie anksčiau važinėjo maršrutais Vilnius-Kaunas ir Kaunas-Marijampolė.

                    Šalies geležinkeliais nuo kovo pabaigos važinės 167 traukiniai, dabar jų yra 194.

                    Comment


                      Vytautas Gasiūnas. „Rokiškis“. Vilnius, „Mintis“, 1978. Nuotr. V. Gasiūno ir T. Rinkevičiaus
                      Rokiškio geležinkelio stotis

                      Comment


                        Kaišiadorių stotis sovietmečiu (9 dešimtmečio pab.). Asmeninio archyvo nuotr.

                        Comment


                          Mazutas vienas.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                            Mazutas vienas.
                            Iš kur tas mazutas ant bėgių tekėdavo???

                            Comment


                              Parašė railman Rodyti pranešimą
                              Iš kur tas mazutas ant bėgių tekėdavo???
                              Iš cisternų. Bet be mazuto buvo daug tekančių tepalų iš lokomotyvų. Kaip tada sakydavo: "jeigu tepalas teka, reiškia jo dar yra".
                              Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                              Comment


                                Kaip yra su šuolaikinėm geležinkelininkų uniformom? Ar šiandien jos tokios pat puošnios kaip ir nuotraukoje ?


                                http://www.efoto.lt/node/1002134


                                http://www.efoto.lt/node/890002
                                Paskutinis taisė doncius; 2013.12.28, 22:58.
                                RADVILIŠKIO AMBASADORIUS :D

                                Comment


                                  Vilniaus vagonų dirbtuvės 1927 m.


                                  Vilniaus garvežių depas 1938 m.


                                  Garvežys Tp-4 1938 m.

                                  Kolekcija: Zbigniew Żebrowski
                                  Daugiau nuotraukų: http://www.starejuchy.pl/kolej/z/sta...ej/index2.html

                                  Comment


                                    Minint LG dvidešimtmetį. "Lietuvos aidas" 1939 m. liepos 5 d.

                                    Comment


                                      Vokės tiltas

                                      Geležinkelio tiltas per Vokę tarp Vilniaus ir Lentvario

                                      Jis buvo pastatytas 1862 m., tiesiant S. Peterburgo - Varšuvos liniją. Buvo trys tarpsniai ir dvi 24 m aukščio atramos. Bendras tilto ilgis buvo 83,7 m
                                      Per I pasaulinį karą tiltas susprogdintas. Viršutinė dalis nuversta, atramos sunaikintos iki pat pamatų, apgadintos abiejų krantų konstrukcijos.
                                      1919 m. pastatytas laikinas medinis tiltas (tik dešinė vėžė), statytas pagal Lembke's metodiką. Laikinas tiltas sudegė per karo veiksmus 1920 metais ir tais pačiais metais buvo atstatytas.
                                      1924 metais pastatytas metalinis tiltas su dviem vėžėmis.





                                      Šaltinis: Polskie koleje państwowe 1918-1928 p.48-50
                                      www.mapywig.org

                                      Comment


                                        Vilnius.


                                        http://trainpix.org/photo/86137/
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          Dyzeliniai traukiniai DP-5 ir DP-11 Vilniuje:
                                          http://trainpix.org/photo/86137/
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X