Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Semaforas nėra toks blogas daiktas, jeigu jis užtikrina saugų eismą (nuošaliuose ruožuose su nedideliu eismu).
    Pabaltijo geležinkelyje Lietuva buvo dar visai nieko - Estijos apygarda buvo išvis tragiškas reikalas.
    Taip, taip semaforai būtent TSRS ir liko keliose mažo intensyvumo linijose. Priešingai, nei Vakaruos, kur jų dar ir dabar daug. O prieš 20 metų buvo dar daugiau ir netgi gan intensyvaus eismo ruožuose. O kur dar trosais valdomi iešmai ir pan...

    Comment


      Trosais valdomi iešmai turbūt pažangiau nei "girių" kilnojimas moterėlių rankomis.
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Jokios garantijos, kad trosas nenutrūks, nenukirps vaikėzai ar teroristai, neužšals, nenukris nuo skriemulio ir t.t. O kaip įsitikinti, kad iš tiesų perjungtas iešmas???

        Comment


          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
          Trosais valdomi iešmai turbūt pažangiau nei "girių" kilnojimas moterėlių rankomis.
          Kaip sakant ner blogo iesmininko , tik iesmai blogai sutepti
          Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

          Comment


            Įdomus vokiškas 1918 m. Šiaulių direkcijos geležinkelių žemėlapis (schema). Apima taip pat dalį Latvijos ir (maždaug) carinę Kauno guberniją. Pavaizduotos ir naujos linijos Bajorai - Priekulė, Lauksargiai - Mankiškiai, pieštuku pažymėta linija Šiauliai - Jelgava. Pavaizduota siaurojo geležinkelio Lauksargiai - Kelmė schema.

            PDF'as Mokslų akademijos bibliotekos puslapyje.

            https://aleph.library.lt/F/UQ6G57YF3...008&format=999

            Comment


              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
              Pabaltijo geležinkelyje Lietuva buvo dar visai nieko - Estijos apygarda buvo išvis tragiškas reikalas.
              Nes broliai latviai bevaldydami šią apygardą labiausiai savęs tik žiūrėjo, to pasekoje sovietmečiu Lietuvoje nedaug naujų geležinkelių nutiesta, o pas latvius?
              "I killed the Bank" - Andrew Jackson

              Comment


                Kokie paieškos žodžiai?

                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Įdomus vokiškas 1918 m. Šiaulių direkcijos geležinkelių žemėlapis (schema). Apima taip pat dalį Latvijos ir (maždaug) carinę Kauno guberniją. Pavaizduotos ir naujos linijos Bajorai - Priekulė, Lauksargiai - Mankiškiai, pieštuku pažymėta linija Šiauliai - Jelgava. Pavaizduota siaurojo geležinkelio Lauksargiai - Kelmė schema.

                PDF'as Mokslų akademijos bibliotekos puslapyje.

                https://aleph.library.lt/F/UQ6G57YF3...008&format=999

                Comment


                  Man atidaro paspaudus ant nuorodos. Bet gal dėl to, jog aš tame puslapyje jau buvau.

                  Paieškos žodis - Übersichtskarte
                  Ieškoti čia: http://aleph.library.lt/F?func=find-...cal_base=mab01

                  Comment


                    Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                    Nes broliai latviai bevaldydami šią apygardą labiausiai savęs tik žiūrėjo, to pasekoje sovietmečiu Lietuvoje nedaug naujų geležinkelių nutiesta, o pas latvius?
                    Dalies siaurųjų geležinkelių Latvijos šiaurėje perdarymas į plačiuosius, daugiau nieko.
                    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                    Comment


                      Estijoje taip pat buvo rimtas siaurųjų geležinkelių persiuvimas. Deja, Lietuvoje tik pradėtas ir neužbaigtas.

                      Comment


                        Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                        Nes broliai latviai bevaldydami šią apygardą labiausiai savęs tik žiūrėjo, to pasekoje sovietmečiu Lietuvoje nedaug naujų geležinkelių nutiesta, o pas latvius?
                        Tai, kad ne broliai "latviai" postuose ir tarnybose sėdėjo, o didysis brolis.

                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Dalies siaurųjų geležinkelių Latvijos šiaurėje perdarymas į plačiuosius, daugiau nieko.
                        Apie kokį laikotarpį eina kalba?
                        Lietuvoje irgi perdarė į patųjį Švenčionėlių-Utenos ir Šiaulių (Radviliškio)-Petrašiūnų ruožą, rengėsi perdaryti iki Biržų ir Panevėžio-Utenos.
                        Paskutinis taisė Salvijus; 2012.01.14, 12:00.

                        Comment


                          DP Klaipėdos geležinkelio stotyje. Žurnalas "Švyturys" 1953m.

                          Comment


                            Įdomiu kokiu maršrutu. Vilnius-Klaipėda?
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              Dar įdomiau pažiūrėt koks interjeras.

                              Comment


                                Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                                Dar įdomiau pažiūrėt koks interjeras.
                                http://rt200.narod.ru/dpphoto2.html

                                Comment


                                  Nuostabiai atrodo, vos ne liukso klasė.

                                  Comment


                                    Susisiekimo Ministerio įsakymas.

                                    1920 m. balandžio m. 21 d. Nr. 50.

                                    Žemiau pažymėtų gelžkelio stočių pavadinimus pakeisti taip:
                                    st. Pilvelė vadinti Užpelkiai,
                                    ,, Papilviai vadinti Jūra ir
                                    ,, Aleksandrinė vadinti Kalnėnai.

                                    V. Čarneckis
                                    Susisiekimo Ministeris
                                    Surasta per www.lrs.lt 1918 - 1940 metų dokumentų paiešką.

                                    Comment


                                      Tarpukario Lietuvos geležinkelių prekinių vagonų inventorius.



                                      Knygutėje yra pateiktos vien tik lentelės pagal vagonų tipus - dengti, platformos ir t.t.
                                      Atskirai pateiktos europietiško tipo ir rusiško tipo vagonų lentelės. Lentelėje pagal tipus pateiktas kiekvieno vagono numeris, ašių skaičius, keliamoji galia, gamybos metai (jei žinomi), gamintojas (jei žinomas) arba gamybos šalis (jei žinoma).

                                      LG 1435 mm prekinių vagonų parką sudarė Vakarų Europos ir labai nedaug JAV gamintojų vagonai ir carinės Rusijos gamintojų vagonai, perdaryti iš 1524 mm. Tiesa, keli prie V. Europos gamintojų priskirti vagonai buvo pagaminti Rusijoje, tačiau matyt jie iškart buvo skirti 1435 mm vėžei. Taip pat kai kurie rusiško tipo vagonai buvo Vakarų gamybos importuoti į Rusiją iki Pirmojo pasaulinio karo.

                                      1927 m. didžioji dalis (virš 95 proc.) vagonų buvo pagaminti iki Pirmojo pasaulinio karo. Kai kurie buvo pagaminti karo metais iki 1918 m. Dalis vagonų buvo pagaminti 1890-1990 m. Ir nedaug iki 1890 m.
                                      Ir tik labai nedidelė dalis vagonų buvo pagaminti po 1920 m. Didžiausią vagonų parko dalį sudarė dviašiai vagonai, keli triašiai ir kelios dešimtys keturašių, didžioji dalis kurių įsigyta jau nepriklausomos Lietuvos laikais.

                                      Europietiško tipo vagonai buvo numeruojami keturženkiu numeriais, o rusiško tipo - penkiaženkliais.

                                      Knygutės gale lentelės pavidalu pateikta rusiško ir vakarietiško tipo vagonų santrauka





                                      Specialieji vagonai tai:
                                      sniego valytuvai
                                      - europietiško tipo dviašis ir triašis (po 1 vnt.)
                                      - rusiško tipo dviašis 1921 m. Sormovo gamyklos (Rusija) gamybos (1 vnt.) ir suomiški (3 vnt.)
                                      taip pat svarstyklių meistro vagonai tiek europietiško tiek rusiško tipų
                                      pagalbos vagonai, dezinfekcijos vagonas, parako vagonai (2 vnt.), centralizacijos dirbtuvių vagonas, centrinio šildymo vagonas.
                                      Paskutinis taisė Al1; 2012.01.26, 20:06.

                                      Comment


                                        Žurnalas "Geležinkelininkas" 1938m.







                                        Comment


                                          Trumpai ir aiškiai
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X