Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[EE] Estijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vitas2
    replied
    Geležinkeliai Estijoje

    Atrodo, kad jau bręsta tema "Geležinkeliai Estijoje"

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Nuo 2010 sausio 1d. estijoje atnaujinamas eismas ruozu Valga - Tartu, tad su juo kartu ir traukiniu eismas i Talina. Skiriami du nauji reisai:

    0211 Valga - Tallinn 05:52 4:55h. 10:47
    0213 Valga - Tallinn 16:22 4:53h. 21:15

    tiesa, sie variantai nera tiesiogiai pritaikyti prie LDZ tvarkarascio, bet manau artimu metu bus korekciju ir siuo klausimu.

    keliones kaina - 140 Estijos kronu (30.89 LT).

    Butinai isbandysiu si marsruta !!! Reikia pasidziaugti bent uz kaimynus, nes pas mus tokio dziaugsmo manau dar ilgai nebus.
    Atrodo, kad jau seniai peršasi tema "Geležinkeliai Estijoje".

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
    Cia gelezinkeliu tiek km?

    1986

    Komentuoti:


  • Pro rail baltica
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Nuo 2010 sausio 1d. estijoje atnaujinamas eismas ruozu Valga - Tartu, tad su juo kartu ir traukiniu eismas i Talina. Skiriami du nauji reisai:

    0211 Valga - Tallinn 05:52 4:55h. 10:47
    0213 Valga - Tallinn 16:22 4:53h. 21:15

    tiesa, sie variantai nera tiesiogiai pritaikyti prie LDZ tvarkarascio, bet manau artimu metu bus korekciju ir siuo klausimu.

    keliones kaina - 140 Estijos kronu (30.89 LT).

    Butinai isbandysiu si marsruta !!! Reikia pasidziaugti bent uz kaimynus, nes pas mus tokio dziaugsmo manau dar ilgai nebus.
    Now 1.1.2010 Things have developed into the point that TARTO-VALGA train route after huge modernisation have been taken again into the use.

    Thanks to the Pro-rail baltica commynity there is totally new thing: Now the train connection is syncronized in Valga-Valka train station-> After a very very long time it is possible to travel from Tallin to Riga confortably with train.

    Now I am Asking is there anyone who would be intrested to come into the maiden voyuage and be part OF MAKING HISTORY?

    Detail from the historical trip in following facebook community (Remember to join so you will be in mailing list of Rail Baltica development)

    http://www.facebook.com/group.php?gi...8975743&ref=ts

    BELOW MAIL FROM THE COMMUNITY
    Aihe: We did it!!!

    Tere and Sveiki everybody!

    Margus Kehva phoned me today and told that the negotiations have succeeded as we wished: there will be a train connection from Tartu (and Tallinn) to Riga with only 9 minutes change in Valga from 1st of January!

    This means a train expedition event for us!

    Our travel timetable will be:

    1.1.
    10.00 start from Tartu
    11.33 - 11.42 train change in Valga
    15.03 arrival in Riga
    a Rail Baltica gathering in Riga
    night in Riga
    2.1.
    at about 12.30 start from Riga
    about 17.30 change to bus in Valga
    about 19 back in Tartu

    I'll make it an event for this group, so we'll see how many people are coming!

    Now we need:
    - more travellers inside and outside Facebook: your friends and relatives
    - groups in Orkut, http://www.facebook.com/l/1e4d1;draugiem.lv, CouchSurfing, Hospitality Club...
    - own web page
    - ticket price information
    - accommodation in Tartu (2 nights) and Riga (1 night). Could somebody make it a Couch Surfing/Hospitality Club event? That would be a great help.

    We'll also need to know how many of us want to start from Tallinn with the 6.40 morning train, so, those people need accommodation not in Tartu but Tallinn.

    Everybody in Tartu: let's have a gathering soon!

    http://www.edel.ee/images/uploads/fi...ia_2010(3).pdf

    happily
    Facebook porukka

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Taip. Apytikriai (gal dar 10-20 km reikėtų pridėti).
    Vienas traukinys Nr. 280 Tartu-Valga išvyks 18:06, atvyks 19:39 (trukmė 1:33).
    Kitas Nr. 210 Tallinn-Valga 06:40 (trukmė 4:51).
    Vis tiek ilgokai gaunasi.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.12.15, 13:56.

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
    Per kokias 2 val. Paskaičiuok kiek km - Valga-Tartu - 80 km, Tartu-Tallinn - 180 km - viso 260 km.
    O be to šis traukinys priemiestinis.
    Cia gelezinkeliu tiek km?

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Per kokias 2 val. Paskaičiuok kiek km - Valga-Tartu - 80 km, Tartu-Tallinn - 180 km - viso 260 km.
    O be to šis traukinys priemiestinis.

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Nuo 2010 sausio 1d. estijoje atnaujinamas eismas ruozu Valga - Tartu, tad su juo kartu ir traukiniu eismas i Talina. Skiriami du nauji reisai:

    0211 Valga - Tallinn 05:52 4:55h. 10:47
    0213 Valga - Tallinn 16:22 4:53h. 21:15

    tiesa, sie variantai nera tiesiogiai pritaikyti prie LDZ tvarkarascio, bet manau artimu metu bus korekciju ir siuo klausimu.

    keliones kaina - 140 Estijos kronu (30.89 LT).

    Butinai isbandysiu si marsruta !!! Reikia pasidziaugti bent uz kaimynus, nes pas mus tokio dziaugsmo manau dar ilgai nebus.
    Aina peklon - ta pati marsruta su masina galima iveikt per pora valandu su trupuciu. Tai ka jie ten remontavo, kad toks greitis....

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Geležinkeliai Estijoje

    Nuo 2010 sausio 1d. estijoje atnaujinamas eismas ruozu Valga - Tartu, tad su juo kartu ir traukiniu eismas i Talina. Skiriami du nauji reisai:

    0211 Valga - Tallinn 05:52 4:55h. 10:47
    0213 Valga - Tallinn 16:22 4:53h. 21:15

    tiesa, sie variantai nera tiesiogiai pritaikyti prie LDZ tvarkarascio, bet manau artimu metu bus korekciju ir siuo klausimu.

    keliones kaina - 140 Estijos kronu (30.89 LT).

    Butinai isbandysiu si marsruta !!! Reikia pasidziaugti bent uz kaimynus, nes pas mus tokio dziaugsmo manau dar ilgai nebus.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
    Baigus darbus tikimasi atnaujinti keleivinių traukinių eismą tarp tartu ir Voru miestų (dabar tenka važiuoti kelio gabaliuką per Rusiją).
    Dabar keleiviniai traukiniai važiuoja tik Tartu - Orava, o maršrutu Valga - Voru keleiviniai traukiniai nevažiuoja.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Siūlau paskaityti naują BRM žurnalą. Yra gerų straipsnių.
    Mane sudomino apie Estijos geležinkelius. iki 2013 m. perka 18 elektrinių traukinių, kurių 85 proc. ES lėšos (įdomu būtų sužinoti kiek planuojama pirkti naujų traukinių panaudojus ES lėšas?). Išsimokėtinai per 20 m. apie 2015 m. planuojama pirkti 10 dyzelinių.
    2011 m. planuojama pabaigti statyti Koidulos stotį, kuri leis sujungti 2 Estijos geležinkelio linijas einančias iš Tartu ir Valgos, kurios dabar susikerta Rusijos Pečioro (Petseri) mieste. 30 porc. dengia valstybė, o 70 proc. privatus kapitalas ir bankai. Baigus darbus tikimasi atnaujinti keleivinių traukinių eismą tarp Tartu ir Voru miestų (dabar labai nedidelė geležinkelio dalis eina per Rusiją). Įdomu kiek yra Lietuvoje pasistumėta sujungiant Marcinkonys su Druskininkais ir Mažeikius su Skuodu.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.09.11, 17:33.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Estija/ geležinkelio linija Hapsalu-Talinas

    Šią savaitę 4 dienas važinėjomės po Estiją.
    Prie Tartu mačiau, kad geležinkelio tvarkymo darbai ruože Tartu-Valga eina į pabaigą - matėsi supilta nauja skalda ir nauji bėgiai.
    Važiuojant iš Talino į Hapsalu, vienoje vietoje kirtus kelią arčiau Talino mačiau, kad dar bėgiai yra, o arčiau Hapsalu - nurinkti, šviežiai papilta skaldos. Gal kas nors žinote: ar nuspręsta šį ruožą visai uždaryti ar atlikti kapitalinį jo remontą? Susidaro įspūdis, kad estai lėtai skubėdami susitvarkys savo visus geležinkelio ruožus - ir apleistus ir veikiančius.
    Apie Hapsalu geležinkelio medinę stotį ir joje įrengtą Estijos muziejų (http://www.jaam.ee/index.php?lk=25) jau kažkas rašė. Ji neseniai buvo perdažyta - atrodo išties gražiai ir įspūdingai.
    Stotis yra galutinė Keilos-Hapsalu geležinkelio linijos stotis. Dauguma jos pastatų buvo statyti 1904 m. 1905 m. antros klasės stotyje pradėta statyti keleivinė stotis, kuri būtų tinkama priimti imperatoriaus šeimą. Ją sudarė graži keleivinė stotis, Imperatoriaus paviljonas, kuris buvo pritaikytas priimti Rusijos imperatorių ir jo šeimą, dvariškius, jis dengta galerija buvo sujungtas su vasaros kavine. Visas kompleksas buvo sujungtas nedideliam miesteliui per ilgu - 213 m ilgio dengtu peronu - toks ir buvo imperatoriško traukinio ilgis. Kleivinėje stotyje buvo 1-2 ir 3 klasės salės su bufetais, bendra salė, aukščiausios klasės damų ir vyrų kambariai su tuoletais, pašto skyrius, bilietų kasa, bagažo skyrius, telegrafas ir kt. Pastatas nuolat traukė kino režisierių dėmesį. Paminklas saugomas kaip architektūros paminklas.
    Jau 1870 m. buvo numatyta pastatyti geležinkelio liniją, kuri sujungtų su imperatoriškuoju kurortu Hapsalu. Geležinkelio ruožas iškilmingai buvo atidarytas 1904 m. 1935 m. šiame ruože pradėjo kursuoti pirmasis Estijoje dyzelinis traukinys. Paskutinis keleivinis traukinys važiavo 1995 m. Risipere-Hapsalu ruožas buvo privatizuotas 1997 m. - tai pirmasis privatizuotas geležinkelio ruožas Estijoje. 2004 m. šis ruožas nurinktas - Vakarų Estijos regionas liko be geležinkelio susisiekimo.
    Įdedu keletą nuotraukų.







    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.05.17, 18:15.

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Parašė Zorro
    Truputį ne į temą. Šiandien Taline įvyko nedidelė avarija:
    http://community.livejournal.com/est...47.html#cutid1



    Kiek prisimenu skaitęs sovietines geležinkelių techninės eksploatacijos taisykles, į aklikelį priimamo traukinio greitis negali viršyti 25 km/h. Gal būt, jis čia buvo viršytas...
    Būdamas Kauno geležinkelio stotyje (senojoje) ir matydamas iš Vilniaus atvykstantį elektrinį, vis galvodavau, kad tik neatsitiktų kaip čia Taline...
    Panašiai kažkada anksti rytą galvojau Rygos geležinkelio stotyje, kai į aklikelį atvyko garvežio traukiamas Pytalovo-Ryga.
    Vienam rusu forume pasiskaiciau, kad pas estus nera greicio apribojimo vaziuojant i aklikeli.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Zorro
    Truputį ne į temą. Šiandien Taline įvyko nedidelė avarija:
    http://community.livejournal.com/est...47.html#cutid1

    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
    Jooo. Vaizdzialis nikoks. Lokomotyvas norejo apsimesti keleiviu ir ieiti i stoti. Gal kas nors su stabdziais atsitiko?
    Kiek prisimenu skaitęs sovietines geležinkelių techninės eksploatacijos taisykles, į aklikelį priimamo traukinio greitis negali viršyti 25 km/h. Gal būt, jis čia buvo viršytas...
    Būdamas Kauno geležinkelio stotyje (senojoje) ir matydamas iš Vilniaus atvykstantį elektrinį, vis galvodavau, kad tik neatsitiktų kaip čia Taline...
    Panašiai kažkada anksti rytą galvojau Rygos geležinkelio stotyje, kai į aklikelį atvyko garvežio traukiamas Pytalovo-Ryga.

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Truputį ne į temą. Šiandien Taline įvyko nedidelė avarija:
    http://community.livejournal.com/est...47.html#cutid1
    Jooo. Vaizdzialis nikoks. Lokomotyvas norejo apsimesti keleiviu ir ieiti i stoti. Gal kas nors su stabdziais atsitiko?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Truputį ne į temą. Šiandien Taline įvyko nedidelė avarija:
    http://community.livejournal.com/est...47.html#cutid1

    Komentuoti:


  • aesde
    replied
    Parašė In-ta Rodyti pranešimą
    ........ Konstrukcija vezei prapliesti jau yra.
    apie ką čia jumi šneką?

    Komentuoti:


  • In-ta
    replied
    Parašė foggy Rodyti pranešimą
    2002 estai nusipirko 58 GE C36-7, 2003 dar 19 GE C30-7. Šaltinis (ten daugiau galima pasiskaityti): http://4rail.net/reference_estonia.html. C36-7 ne tiek daug Amerikoj važinėjo: iš 599 pagamintų C36-7, 422 eksportuoti į Kiniją, vėliau štai 58 Estijoje finišavo.

    Įdomu, lokomotyvus pritaikė 1520mm bėgiams Amerikoje ar vietoje? Jei ne per sunkiausia tai padaryti, įdomus variantas būtų europinius lokomotyvus bandyti naujus/dėvėtus perdaryti, pavyzdžiui, kaip alternatyvą TEP70BS.
    Butu uzsakovas, viska galima padaryti ir vietoj. Konstrukcija vezei prapliesti jau yra.

    Komentuoti:


  • praetor
    replied
    Parašė Miningan Rodyti pranešimą
    Gražiai atrodo tie amerkietiški lokomotyvai Roberto nuorodoje, pagal dažymą primena Wisconsin Central, kad Lietuvoje tokius... gal kada vež kokius krovinius į Lietuvą, būtų įdomu gyvai pamatyt...
    Kuo jie yra zeba neskaitant asmeninio intereso pamatyt nematytą riedmenį?

    Komentuoti:


  • Miningan
    replied
    Gražiai atrodo tie amerkietiški lokomotyvai Roberto nuorodoje, pagal dažymą primena Wisconsin Central, kad Lietuvoje tokius... gal kada vež kokius krovinius į Lietuvą, būtų įdomu gyvai pamatyt...

    Komentuoti:

Working...
X