Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[EE] Estijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zorro
    replied
    Estai jau parduoda savo DR1A.
    DR1A-230-3 (DR1BJ-3710), DR1A-252-6 (EVR 4758), DR1A-251-2 (EVR 4705), DR1A-252-2 (EVR 4707), DR1A-241-1 (DR1BJ-3719), DR1A-244-3 (DR1BJ-3702) išvyksta gruodžio 29 iš Liiva stoties.
    http://gallery.balticrailpics.net/di...om&cat=0&pos=0

    Čia užvakar Jekaterinburge, pakeliui į Kazachstano Ust Kamenogorską (Oskemenas).
    http://www.parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=401716

    Komentuoti:


  • Kasnis
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Tai jei tos sąnaudos kosminės, tai kam reikėjo kišt pinigus į modernizaciją? Ar nebūtų, tarkim, už trijų DR1A modernizavimo kaštus išėjęs naujas traukinys?
    DR1A ir D1 langų pakeitimą ir salono atnaujinimą laikote modernizacija?
    O jei kalbate apie DR1AM ar DR1AMV tai šitie galbūt ekonomiškesni nei nauji traukiniai (varikliai šiuolaikiniai). Nežinau kiek kainavo įdėti 12 MTU motorų, bet įtariu, kad už tuos pinigus nenupirktum nei vieno naujo 280 vietų traukinio. Beto šitų modernizacija, gal tiksliau remotorizacija vyko prieš ~8-12 metų. Tada LG dar tik kapanojosi iš minuso ir apie naujų keleivinių riedmenų pirkimą tik svajoti buvo galima. Trečias dalykas, pakeitus tris senus į vieną naują, reiktų atsisakyti dalies maršrutų.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    DR1A modernizuoti reikėjo. O į D1 pinigai sukišti be reikalo. Nereikėjo jiems nei langų keisti, nei salono (tų, kuriuose buvo sumontuotos plastikinės sėdynės, buvo pakeista sienų, lubų apdaila).

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Kasnis Rodyti pranešimą
    Tai, kad CCCP šedevrų D1 ir DR1A eksploatacinės sąnaudos tiesiogine ta žodžio prasme kosminės. Tiek kuras, tiek planiniai remontai. O su RA-2, tai kažkokia mistika. Vistik viduriai tai laiko patikrinti vakarietiški MTU+VOITH, kurie kituose traukiniuose puikiausiai veikia.
    Tai jei tos sąnaudos kosminės, tai kam reikėjo kišt pinigus į modernizaciją? Ar nebūtų, tarkim, už trijų DR1A modernizavimo kaštus išėjęs naujas traukinys?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kad berods vienam motoriniam vagonui buvo keista Voith pavara...

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    kiek žinau (tiek girdėjau) tai genda ne vakarietiški viduriai, bet pagalbiniai įrenginiai...

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė Kasnis Rodyti pranešimą
    Tai, kad CCCP šedevrų D1 ir DR1A eksploatacinės sąnaudos tiesiogine ta žodžio prasme kosminės. Tiek kuras, tiek planiniai remontai. O su RA-2, tai kažkokia mistika. Vistik viduriai tai laiko patikrinti vakarietiški MTU+VOITH, kurie kituose traukiniuose puikiausiai veikia.
    Bet sumuontuoja juos ne rusai
    Rusai matyt juos pakeliui dar patobulina...

    Komentuoti:


  • Kasnis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    LG irgi su elektriniais neprasimovė. Kaip ir su automotrisėmis. Gal kiek per daug jų užpirko. Dvejomis mažiau galėjo. Nors jei papildomai atidarytų naujų maršrutų... Dabar perka vėlgi "Pesos" dvivagonius. Prasimauta buvo su RA2. Nuolat 2 arba 3 nevažiuojantys. Dirba tik vienas arba du sąstatai, dargi ir iš skirtingų traukinių vagonų sudaryti... Jei jų būtų nenupirkę, o toliau eksploatavę tris D1 traukinius, nieko LG nebūtų praradusi... Tuo labiau, kad D1 tiek buvo sukišta į naujus langus ir salono atnaujinimą...
    Tai, kad CCCP šedevrų D1 ir DR1A eksploatacinės sąnaudos tiesiogine ta žodžio prasme kosminės. Tiek kuras, tiek planiniai remontai. O su RA-2, tai kažkokia mistika. Vistik viduriai tai laiko patikrinti vakarietiški MTU+VOITH, kurie kituose traukiniuose puikiausiai veikia.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Šiandien Rygoje stovi antrasis estų elektrinis Flirtas. Po pietų išvyksta į Estija.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    LG irgi su elektriniais neprasimovė. Kaip ir su automotrisėmis. Gal kiek per daug jų užpirko. Dvejomis mažiau galėjo. Nors jei papildomai atidarytų naujų maršrutų... Dabar perka vėlgi "Pesos" dvivagonius. Prasimauta buvo su RA2. Nuolat 2 arba 3 nevažiuojantys. Dirba tik vienas arba du sąstatai, dargi ir iš skirtingų traukinių vagonų sudaryti... Jei jų būtų nenupirkę, o toliau eksploatavę tris D1 traukinius, nieko LG nebūtų praradusi... Tuo labiau, kad D1 tiek buvo sukišta į naujus langus ir salono atnaujinimą...

    Komentuoti:


  • Kasnis
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    lyg ir nebuvo kalbų, estai tokiam pirkiniui senokai ruošėsi - žr. pranešimus anksčiau
    Tokiam pirkiniui ruoštis reikia kelis metus. Įvertinant, kad estai panaudojo ES paramą, tai galima daryti išvada, kad jau 2007 buvo priimti sprendimai dėl tokio pirkinio.
    Na LG matyt pasirinko pigesnius riedmenis. Stadleris visgi yra brangesnis traukinys. Estus remia valdžia, o LG viską iš savo lėšų perka, todėl neturi galimybės iškart mestelėti kokį 0,5-0,8 mljrd. Lt. Taip pat LG net ES paramos negauna keleiviniams traukiniams. Kita vertus LG pirmieji ir nusipirko "vakarietiškus traukinius". Anksčiau gal dar ir pasiūlos nebuvo, nes matyt mažai gamintojų norėjo investuoti ir projektuoti kelis traukinius plačiai vėžei. Dabar tokia situacija, kad reikia vienodą parką turėt, o ne 3 vnt. vienokius, 5 vnt. kitokius...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė r08n Rodyti pranešimą
    Ar LG negalėjo/neplanuoja tokių apturėti, sakysim, vietoj PESA 630?
    Kol kas neplanuoja. Ir perka būtent PESAs.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Tikriausiai Valgos stotis.
    Po nuotrauka parašyta - Tallinn-Kopli.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    lyg ir nebuvo kalbų, estai tokiam pirkiniui senokai ruošėsi - žr. pranešimus anksčiau

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Ar LG negalėjo/neplanuoja tokių apturėti, sakysim, vietoj PESA 630?

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Tikriausiai Valgos stotis. Reiks progai ištaikius išbandyt.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Jau atvyko ir dyzelinis Flirtas.
    http://gallery.balticrailpics.net/di...up&cat=0&pos=5
    Paskutinis taisė Zorro; 2012.12.10, 23:12.

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    O per blogąsias Baltarusiją ir Latviją tai turi???
    Baltarusiai patys gi Flirtus eksploatuoja

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Dar galėjo būti vienas aspektas - šis traukinys, ko gero, neturi leidimo važiuoti Lietuvos geležinkelių keliais, reikia atskiro leidimo, o norint jį gauti, reikia įvykdyti nemažai formalumų.
    O per blogąsias Baltarusiją ir Latviją tai turi???

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Vežant per Lietuvą reikėtų:
    - arba apie 400 km vežti tralais iki Lietuvos stoties, kur galima perkrauti tuos vagonus nuo tralo ant ratų.
    - arba statyti ant siaurųjų bėgių, perkeliant ant plačiųjų jau Lietuvoje, gabenant plačiuosius vežimėlius atskirai ir paskui gabenti atgal siauruosius.
    Dar galėjo būti vienas aspektas - šis traukinys, ko gero, neturi leidimo važiuoti Lietuvos geležinkelių keliais, reikia atskiro leidimo, o norint jį gauti, reikia įvykdyti nemažai formalumų.

    Komentuoti:

Working...
X