Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[EE] Estijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ejs-ejs
    replied
    Kelios istorijos minutės apie Talino uosto siauruką:

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    O kokių iniciatyvų yra iš latvių pusės?
    Matyt viena - vėl pakelt infrastruktūros mokesčius, kad niekas čia nevažinėtų.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    O kokių iniciatyvų yra iš latvių pusės?

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Lyg ir nebuvo dalintasi, bet iš estų pusės yra iniciatyva paleisti traukinį Tartu - Ryga.
    The government is hoping to improve Estonia's transport links to other countries by directly subsidizing the planned Tartu-Riga train connection. But the new line could end up an expensive undertaking and pull away coach operators' already less than numerous customers.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Tai va ir sakau, kad iki kažkokio kaimo, neturinčio nė 1000 gyventojų, nutiesė. Rokiškis palyginus megapolis.
    The city of Cheese.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied

    Tai va ir sakau, kad iki kažkokio kaimo, neturinčio nė 1000 gyventojų, nutiesė. Rokiškis palyginus megapolis.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Susiradau.
    Iš apie 55 km atkarpos nuo Riisepere iki Haapsalu 2019 metais atstatytas geležinkelis tik iki Turba stoties (apie 8 km).

    BMS 2018.12.19
    Construction of the Turba-Haapsalu-Rohuküla railway is to cost approximately €65 million, the Ministry of Economic Affairs and Communications estimates.
    In May 2017, the Estonian government decided to finance with €7.6 million the first stage of the Haapsalu railway, connecting Riisipere to Turba; this stage is to be completed next year.
    It appears from the ministry-compiled action plan for railway development for 2019-2024 that within this period, a decision should be made regarding whether the next stages of the Haapsalu railway are to be pursued.

    https://news.err.ee/886105/ministry-...ted-65-million
    Tolesnis šio geležinkelio tiesimas skendi miglose
    ERR 2022.07.27
    On June 30, the Reform Party's minority government decided to withdraw support with funding from the EU's Recovery and Resilience Facility from several major projects, including the planned Tallinn Hospital, the Turba-Risti section of railway toward Haapsalu and the establishment of a medical evacuation, or medevac, helicopter capability.
    The government's decision freed up a total of €360.3 million in EU funds, including (...) €34 million from the railway project .

    https://news.err.ee/1608668671/haaps...g-cut-in-court
    Paskutinis taisė Romas; 2023.01.02, 13:18.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Nebepamenu tiksliai, ar ne į Hapsalu.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Rail_transport_in_Estonia
    Keila–Turba, Estonia, 24.4 km (15.2 mi). This line is part of the former Keila–Haapsalu line, that was completed in 1905. The Riisipere–Haapsalu section was abandoned in 2004,[5] but rebuilt as far as Turba during 2019, as a first step towards eventually re-opening the line to Haapsalu (and possibly the port at Rohuküla ).

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kokį geležinkelį neseniai nusitiesė estai?
    Nebepamenu tiksliai, ar ne į Hapsalu.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Apsmurgusioje Estijoje tarp kaimų ne taip senai naują geležinkelį nutiesė, o mes čia pencijas skaičiuojam.
    Kokį geležinkelį neseniai nusitiesė estai?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Verčiau būtų priėmė sprendimą plėsti Talino tramvajaus ir troleibusų tinklus. Pigiau ir grąža bei efektas didesnis.

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Prasmė tik tame, kad dėl skalūnų pramonės nors minimalaus išsaugojimo, Estai turi investuoti į CO2 mažinimą visur kitur kur tik gali. Buvo priimtas politinis sprendimas atsisakyti EVR DMU, tam paskirtas kapšas pinigų, o EVR nuėjo lengviausiu keliu - elektrifikuoti visas linijas kur dabar važiuoja jų DMU. Tiesa, kai buvo priimtas sprendimas, BEMU dar vis buvo egzotika.
    Paskutinis taisė DKL; 2022.08.31, 08:51.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Situacija iš esmės pasikeitė. Krovinių didelių srautų neliko. Keleiviniai ne visomis linijos važiuoja. Kokia prasmė? Suprantamas elektrifikuotos linijos iki Tartu pratęsimas. Bet dėl jos keisti visos elektrifikacijos nėra prasmės. Kitur, jei tik dėl keleivių, paprasčiau pirkti (kaip planuoja LTG) elektrinius-akumuliatorinius traukinius.

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Estai nusimatė elektrifikacijos programą, pagal kurią 25kV AC iki 2028m. bus elektrifikuoti praktiškai visi neelektrifikuoti geležinkeliai, išskyrus Valga-Koidula ir GoRail linijas. Tallinn-Aegvidu ruože 3V DC taip pat bus pakeista į 25V AC.
    https://www.evr.ee/files/Electrifica...-2020-2028.pdf

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vikipedijoje rašoma, kad Estijos Elron užsakė 6 vnt. Škoda RegioPanter traukinių (ta pati serija, kaip ir Latvijos perkami), kurie bus pagaminti 2024 m. Dar 10 traukinių gali būti užsakyta papildomai. Kas įdomiausia, bent kaip rašo Vikipedija, kad užsakomi traukiniai yra dvisisteminiai, t.y. nuolatinės 3 kV ir kintamos 25 kV. Beje, Latvijos tokie yra, nes ten buvo planuotas elektrifikacijos tipo keitimas, kuris atidėtas neribotam laikui. O kam estas reikalingi traukiniai su dvigubu maitinimu? Negi planuojamas elektrifikacijos keitimas?

    https://en.wikipedia.org/wiki/%C5%A0...Ev#RegioPanter

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Traukiniai šiais laikais lengvi.
    Paskutinis taisė digital; 2022.03.18, 17:20. Priežastis: tarp youtube tagų ne URL, o [YOUTUBE]VUnA1Lcu-A4[/YOUTUBE]

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kol Lietuvoje LG su chebra gimdo gamtinėmis dujomis varomą lokomotyvą jau turbūt trečius metus, Estijoje seną GE lokomotyvą perdarė į varomą gamtinėmis dujomis.

    https://trainpix.org/photo/305514/

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė PoDV
    Aš tai į užsienio infrastruktūros projektus bent jau sėdėdamas internete paprastai pavydžiai nežiūriu. Tas pats ir šiuo atveju. Smagu dėl Hapsalu, kad turės elektrifikuotą geležinkelį, bus paskata Druskininkams

    Jei pavydžiu, tai dėl bendros situacijos. Gaila, Lietuvos situaciją su bendra ūkine būkle vis dar laikau neigiama. Tai viena nedaugelio ES šalių, kurią taip vertinu. Estija, nors ir sovietizuota, bet rodo kokybinius infrastruktūros vesternizacijos (vadinkim) rezultatus, panašu dar ir dėl to, kad nauji logiški sprendimai ateidinėjo kažkur bent 10 m. anksčiau nei pas mus (subjektyviai vertinant). Kas iš esmės pas mus ateina tik dabar, bet kol kas žengiami tik pirmi nevisai tvirti žingsniai, ypač tai priklauso nuo susidomėjimo urbanistika visuomenėje Tai nenustebčiau, kad kokiais 2030-2035 m. ta elektrifikuota linija į Druskininkus atsiras pagal Estijos šiandieninį pavyzdį

    ...bet psichologiškai žiūrint, jei kažko gailim, tai visų pirma gailime savęs Kaip žmonės, esame savanaudžiai šlykštukai
    Kas dėl geležinkelių, tai nieko gero toje Estijoje prieš 10-20 metų nebuvo, priešingai, privatizacija buvo afera, kuri valstybei kainavo labai daug. Iš kitos pusės, valstybė galėjo nieko nedaryti ir pasakyti, kad taip rinka išsprendė. Nudvėsė geležinkeliai, tai nudvėse. Bet to neįvyko. Latvijoje ar Lietuvoje nebuvo jokio draskymosi ir privatizacijos ir geležinkeliai nei kiek neblogesni. Uždarytų linijų ir ten, ir pas mus yra. Lietuvoje geležinkeliai dirba visoje šalyje, Latvijoje, deja, tik Rygos regione ir keli reisai į Daugpilį. Estijoje geležinkeliai užpirko naujus traukinius, tai ir Lietuva ar Latvija tą patį daro. Estijoje tarybiniai elektriniai traukiniai ir dyzeliniai traukiniai buvo seniausi, todėl ir pakeitė. Pas mus, latvius naujesni, tai dar važinėja. Latvijoje dar ir gamintojas yra, tai gali atlikti gamyklinį remontą ir pratęsti eksploataciją. Deja, RVR irgi jau bankrutavo.
    Paskutinis taisė Al1; 2019.12.12, 17:23.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė Vilnius Rodyti pranešimą
    Aš irgi vakar netyčia pamačiau šį video, apšalęs. Estija, kur gyventojų skaičius ir tankumas pagal biurokratų daineles visiškai netinkama jokiems geležinkeliams ir štai, "naujus" kelius stato, elektrifikuoja. Labai įdomus ekonominis pagrindimas ar politinis? Gal kas ką žino, kodėl keleivinis geležinkelis Estijoje ne tik, kad gyvuoja, bet ir dar plečiasi?
    Kinijai geležinkeliai irgi neatsiperka, tai ko ji investuoja? Geležinkelių manau išvis beveik pasaulyje nebūtų, jei jie tik verslui statyti būtų.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Pardavė geležinkelio liniją, pinigus kažkas įsisavino. Tada išardė ir pardavė bėgius, o pinigus kažkas įsisavino. Paskui liniją atpirko, pinigus kažkas įsisavino. Dabar tiesia bėgius , o pinigus kažkas įsisavina. Svarbiausia viso zakonno.
    Tai taip, geriau nieko neveikti ir burbėti

    Komentuoti:

Working...
X