Kelios istorijos minutės apie Talino uosto siauruką:
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[EE] Estijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąO kokių iniciatyvų yra iš latvių pusės?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Lyg ir nebuvo dalintasi, bet iš estų pusės yra iniciatyva paleisti traukinį Tartu - Ryga.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Tai va ir sakau, kad iki kažkokio kaimo, neturinčio nė 1000 gyventojų, nutiesė. Rokiškis palyginus megapolis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai va ir sakau, kad iki kažkokio kaimo, neturinčio nė 1000 gyventojų, nutiesė. Rokiškis palyginus megapolis.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Susiradau.
Iš apie 55 km atkarpos nuo Riisepere iki Haapsalu 2019 metais atstatytas geležinkelis tik iki Turba stoties (apie 8 km).
BMS 2018.12.19
Construction of the Turba-Haapsalu-Rohuküla railway is to cost approximately €65 million, the Ministry of Economic Affairs and Communications estimates.
In May 2017, the Estonian government decided to finance with €7.6 million the first stage of the Haapsalu railway, connecting Riisipere to Turba; this stage is to be completed next year.
It appears from the ministry-compiled action plan for railway development for 2019-2024 that within this period, a decision should be made regarding whether the next stages of the Haapsalu railway are to be pursued.
https://news.err.ee/886105/ministry-...ted-65-million
ERR 2022.07.27
On June 30, the Reform Party's minority government decided to withdraw support with funding from the EU's Recovery and Resilience Facility from several major projects, including the planned Tallinn Hospital, the Turba-Risti section of railway toward Haapsalu and the establishment of a medical evacuation, or medevac, helicopter capability.
The government's decision freed up a total of €360.3 million in EU funds, including (...) €34 million from the railway project .
https://news.err.ee/1608668671/haaps...g-cut-in-courtPaskutinis taisė Romas; 2023.01.02, 13:18.
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąNebepamenu tiksliai, ar ne į Hapsalu.
Keila–Turba, Estonia, 24.4 km (15.2 mi). This line is part of the former Keila–Haapsalu line, that was completed in 1905. The Riisipere–Haapsalu section was abandoned in 2004,[5] but rebuilt as far as Turba during 2019, as a first step towards eventually re-opening the line to Haapsalu (and possibly the port at Rohuküla ).
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKokį geležinkelį neseniai nusitiesė estai?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąApsmurgusioje Estijoje tarp kaimų ne taip senai naują geležinkelį nutiesė, o mes čia pencijas skaičiuojam.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Verčiau būtų priėmė sprendimą plėsti Talino tramvajaus ir troleibusų tinklus. Pigiau ir grąža bei efektas didesnis.
Komentuoti:
-
Prasmė tik tame, kad dėl skalūnų pramonės nors minimalaus išsaugojimo, Estai turi investuoti į CO2 mažinimą visur kitur kur tik gali. Buvo priimtas politinis sprendimas atsisakyti EVR DMU, tam paskirtas kapšas pinigų, o EVR nuėjo lengviausiu keliu - elektrifikuoti visas linijas kur dabar važiuoja jų DMU. Tiesa, kai buvo priimtas sprendimas, BEMU dar vis buvo egzotika.Paskutinis taisė DKL; 2022.08.31, 08:51.
Komentuoti:
-
Situacija iš esmės pasikeitė. Krovinių didelių srautų neliko. Keleiviniai ne visomis linijos važiuoja. Kokia prasmė? Suprantamas elektrifikuotos linijos iki Tartu pratęsimas. Bet dėl jos keisti visos elektrifikacijos nėra prasmės. Kitur, jei tik dėl keleivių, paprasčiau pirkti (kaip planuoja LTG) elektrinius-akumuliatorinius traukinius.
Komentuoti:
-
Estai nusimatė elektrifikacijos programą, pagal kurią 25kV AC iki 2028m. bus elektrifikuoti praktiškai visi neelektrifikuoti geležinkeliai, išskyrus Valga-Koidula ir GoRail linijas. Tallinn-Aegvidu ruože 3V DC taip pat bus pakeista į 25V AC.
https://www.evr.ee/files/Electrifica...-2020-2028.pdf
Komentuoti:
-
Vikipedijoje rašoma, kad Estijos Elron užsakė 6 vnt. Škoda RegioPanter traukinių (ta pati serija, kaip ir Latvijos perkami), kurie bus pagaminti 2024 m. Dar 10 traukinių gali būti užsakyta papildomai. Kas įdomiausia, bent kaip rašo Vikipedija, kad užsakomi traukiniai yra dvisisteminiai, t.y. nuolatinės 3 kV ir kintamos 25 kV. Beje, Latvijos tokie yra, nes ten buvo planuotas elektrifikacijos tipo keitimas, kuris atidėtas neribotam laikui. O kam estas reikalingi traukiniai su dvigubu maitinimu? Negi planuojamas elektrifikacijos keitimas?
https://en.wikipedia.org/wiki/%C5%A0...Ev#RegioPanter
Komentuoti:
-
Kol Lietuvoje LG su chebra gimdo gamtinėmis dujomis varomą lokomotyvą jau turbūt trečius metus, Estijoje seną GE lokomotyvą perdarė į varomą gamtinėmis dujomis.
https://trainpix.org/photo/305514/
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDVAš tai į užsienio infrastruktūros projektus bent jau sėdėdamas internete paprastai pavydžiai nežiūriu. Tas pats ir šiuo atveju. Smagu dėl Hapsalu, kad turės elektrifikuotą geležinkelį, bus paskata Druskininkams
Jei pavydžiu, tai dėl bendros situacijos. Gaila, Lietuvos situaciją su bendra ūkine būkle vis dar laikau neigiama. Tai viena nedaugelio ES šalių, kurią taip vertinu. Estija, nors ir sovietizuota, bet rodo kokybinius infrastruktūros vesternizacijos (vadinkim) rezultatus, panašu dar ir dėl to, kad nauji logiški sprendimai ateidinėjo kažkur bent 10 m. anksčiau nei pas mus (subjektyviai vertinant). Kas iš esmės pas mus ateina tik dabar, bet kol kas žengiami tik pirmi nevisai tvirti žingsniai, ypač tai priklauso nuo susidomėjimo urbanistika visuomenėje Tai nenustebčiau, kad kokiais 2030-2035 m. ta elektrifikuota linija į Druskininkus atsiras pagal Estijos šiandieninį pavyzdį
...bet psichologiškai žiūrint, jei kažko gailim, tai visų pirma gailime savęs Kaip žmonės, esame savanaudžiai šlykštukaiPaskutinis taisė Al1; 2019.12.12, 17:23.
Komentuoti:
-
Parašė Vilnius Rodyti pranešimąAš irgi vakar netyčia pamačiau šį video, apšalęs. Estija, kur gyventojų skaičius ir tankumas pagal biurokratų daineles visiškai netinkama jokiems geležinkeliams ir štai, "naujus" kelius stato, elektrifikuoja. Labai įdomus ekonominis pagrindimas ar politinis? Gal kas ką žino, kodėl keleivinis geležinkelis Estijoje ne tik, kad gyvuoja, bet ir dar plečiasi?
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąPardavė geležinkelio liniją, pinigus kažkas įsisavino. Tada išardė ir pardavė bėgius, o pinigus kažkas įsisavino. Paskui liniją atpirko, pinigus kažkas įsisavino. Dabar tiesia bėgius , o pinigus kažkas įsisavina. Svarbiausia viso zakonno.
Komentuoti:
Komentuoti: