Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[EE] Estijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Tai estai išbandė traukinius 160 km/h greičiu tarp Keila ir Koogla. Taip pat planuojami pirkti traukiniai važinės tarp Talino ir Pernu 200 km/h greičiu. Šie traukiniai apskaičiuoti 4 valandų patogumui, tad iki Kauno bus ok. Taip kad ne piaras čia, o realūs darbai.
- 4 patinka
-
Menka smulkmena: ruožas neelktrifikuotas, greitis - toli šaukia iki 160km/h. Realiai greičiausias traukinys važiuoja vidutiniu 81 km/h greičiu. Tai yra - šiek tiek lėčiau nei Vilnius - Klaipėda su sustojimais Šiauliuose ir Telšiuose, kurio vidutinis maršrute yra kiek daugiau nei 85 km/h. Bet sutinku: ką estai moka daryti geriau nei lietuviai, tai tuščiai PR’intis. Nieko naujo: klasika.Parašė John Rodyti pranešimąTaktiniai tvarkaraščiai, normalus peronų aukštis, didinamas greitis iki 160 km/h, civilizuotos (be perteklinės informacijos) peronų ženklinimas, stočių dizaino standartizacija. Estai daro visus dalykus teisingai. Deja, to paties negalima pasakyti apie LTG
Komentuoti:
-
Estijoje pradėti naudoti nauji Škoda 21EV InterPanter traukiniai.
https://news.err.ee/1609869477/galle...n#lg=1&slide=1
https://news.err.ee/1609869477/galle...#lg=1&slide=21
Šiek tiek info iš interneto:
Pristatyti dviejų tipų traukiniai - suburban ir long-distance.
Per laikotarpį 2024–2026 m. į Elron traukinių parką turėtų atkeliauti iš viso 16 naujų traukinių.
Planuojama, kad pirmieji 6 elektriniai traukiniai aptarnaus maršrutą tarp Tallinn ir Tartu, kai bus baigta atitinkama linijos elektrifikacija (planuojama 2026 m. rudenį). Iki tol važiuos iki Tapa.
Traukiniai turės daugiau vietos keleiviams: didesnį sėdimų vietų skaičių, lankstų sėdynių išdėstymą — pvz. sėdynes bus galima perstatyti, kad būtų daugiau vietos dviračiams vasarą / stumdomiems vežimėliams.
Naujasis trijų vagonų Škoda elektrinis traukinys kainavo apie 9 milijonus eurų.
Yra video Youtube, čia TV3 reportažas (deja tik estiškai):
https://youtu.be/am6nKX9eLqw?si=NoBX806KS0J8Sv1z
Čia estiško LRT straipsnis su daugiau detalių ir video:
https://www.err.ee/1609869408/uued-s...-esimese-soiduPaskutinis taisė satrebla; 2025.12.02, 09:44.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Taktiniai tvarkaraščiai, normalus peronų aukštis, didinamas greitis iki 160 km/h, civilizuotos (be perteklinės informacijos) peronų ženklinimas, stočių dizaino standartizacija. Estai daro visus dalykus teisingai. Deja, to paties negalima pasakyti apie LTG
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Nuo vakar dienos įsigaliojo taktiniai tvarkaraščiai visuose Elron maršrutuose nuo Talino į vakarus. Į Keila traukiniai vyks kas 20 min, į Paldiski / Turba kas valandą. Pasirodo faktas, kad naudojama plačioji vėžė netrukdo naudoti taktinius tvarkaraščius
- 14 patinka
Komentuoti:
-
Bet niekas net nesvajoja apie tokį "nežmonišką" greitpas mus, viską RB išspręs, nors kelionių į Šiaulius/Klaipėdą RB net nepalies.
P.S. pamiršau paminėt, kad estų max greitis bus 160 km/h linijose Tapa-Narva ir Tapa-Valga. Pas mus jei neklystu tik 140 leidžiama tarp Kaišiadorių ir Palemono, vat ir lėtieji estai
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip tai bėgių tiesumas pas mus ir taip be problemų praktiškai visur leustų 160km/h. Pati bėgių būklė didesnė problema.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Būtent, kad apart RB nieko nevyksta geležinkeliuose apart rekonstrukcijų pas mus. Esam autsaideriai net palyginys su taip pačiais estais, kurie jau prieš n metų atstatė Riisipere-Turba ruožą ir likęs geležinkelis iki Haapsalu yra suprojektuotas ir paruoštas statybom (trūksta tik finansavimo, kuris bus po RB tikėtina), šiuo metu vykdo plačius elektrifikavimo darbus į Tartu ir Narva, su tolimesniais etapais elektrifikuojant iki Valga ir Koidula.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Teoriškai galima, bet kaip praktiškai? Į kelių-geležinkelių inžinerijos specialybę jau eilę metų neprirenkama studentų. Nors studijos yra, programa egzistuoja, net ir pakankamai geros darbo/uždarbio galimybės baigus studijas yra. Kitas dalykas, kad problema yra dėl specializacijos būtent į geležinkelius ir būtent į projektavimą. Kokios perspektyvos žmogui rinktis, kad ir prieš tuos 5 metus šią kryptį? 5-10 metų perspektyva yra ir būtent dėl šio projekto, o toliau? Kokius mes čia geležinkelius labai jau projektuojame, kad toks žmogus turėtų darbo ir juo labiau platesnes karjeros galimybės.
Bei kas labiausiai mane nustebino, kad jie tiesina geležinkelius trasoje Tapa-Tartu ir Tapa-Narva dėl didesnio greičio.
O pas mus kaip tėvelis caras nutiesė vinguriuojantį geležinkelį, taip ir važinėjam po 165 metų.... Bent jau ties Kaišiadorimis ir Baidiogala ištiesintų bėgius, jau būt stebūklas pas mus kaime...
Paskutinis taisė Palpatine; 2025.02.13, 11:16.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Tas reiškia kad urban/suburban rail infrastruktūros LT nėra ir neplanuoja atsirasti.Parašė sleader Rodyti pranešimą...
Pas mus kaip suprantu pirko intercity pritaikytus riedmenis.
Komentuoti:
-
Latviai tai pirko Regional traukinius, estiškoji komplektacija turbūt irgi tokia pati. EE jau turi daugybę Stadler'ių. Matomai kadangi LV darė užsakymą, estams gavosi už gerą kainą pagriebti.
Pas mus kaip suprantu pirko intercity pritaikytus riedmenis.
Komentuoti:
-
Pas Estus atkeliavo pirmasis (iš šešių(?)) Škoda traukinys. Šiaip įdomus Baltijos šalių pasirinkimas, LV ir EE - pasirinko Škodas, LT - Stadler'į
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Matyt viena - vėl pakelt infrastruktūros mokesčius, kad niekas čia nevažinėtų.Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąO kokių iniciatyvų yra iš latvių pusės?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Lyg ir nebuvo dalintasi, bet iš estų pusės yra iniciatyva paleisti traukinį Tartu - Ryga.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
The city of Cheese.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Tai va ir sakau, kad iki kažkokio kaimo, neturinčio nė 1000 gyventojų, nutiesė. Rokiškis palyginus megapolis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-

Tai va ir sakau, kad iki kažkokio kaimo, neturinčio nė 1000 gyventojų, nutiesė. Rokiškis palyginus megapolis.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Susiradau.
Iš apie 55 km atkarpos nuo Riisepere iki Haapsalu 2019 metais atstatytas geležinkelis tik iki Turba stoties (apie 8 km).
BMS 2018.12.19
Tolesnis šio geležinkelio tiesimas skendi migloseConstruction of the Turba-Haapsalu-Rohuküla railway is to cost approximately €65 million, the Ministry of Economic Affairs and Communications estimates.
In May 2017, the Estonian government decided to finance with €7.6 million the first stage of the Haapsalu railway, connecting Riisipere to Turba; this stage is to be completed next year.
It appears from the ministry-compiled action plan for railway development for 2019-2024 that within this period, a decision should be made regarding whether the next stages of the Haapsalu railway are to be pursued.
https://news.err.ee/886105/ministry-...ted-65-million
ERR 2022.07.27
On June 30, the Reform Party's minority government decided to withdraw support with funding from the EU's Recovery and Resilience Facility from several major projects, including the planned Tallinn Hospital, the Turba-Risti section of railway toward Haapsalu and the establishment of a medical evacuation, or medevac, helicopter capability.
The government's decision freed up a total of €360.3 million in EU funds, including (...) €34 million from the railway project .
https://news.err.ee/1608668671/haaps...g-cut-in-courtPaskutinis taisė Romas; 2023.01.02, 14:18.
Komentuoti:
-
https://en.wikipedia.org/wiki/Rail_transport_in_EstoniaParašė Tomas Rodyti pranešimąNebepamenu tiksliai, ar ne į Hapsalu.
Keila–Turba, Estonia, 24.4 km (15.2 mi). This line is part of the former Keila–Haapsalu line, that was completed in 1905. The Riisipere–Haapsalu section was abandoned in 2004,[5] but rebuilt as far as Turba during 2019, as a first step towards eventually re-opening the line to Haapsalu (and possibly the port at Rohuküla ).
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nebepamenu tiksliai, ar ne į Hapsalu.Parašė Romas Rodyti pranešimąKokį geležinkelį neseniai nusitiesė estai?
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: