Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Kaunas-Kazlų Rūda-Kybartai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mazgelis
    replied
    del visu kitu stociu man klausimu nekyla..bet va Pilviskiai.. tiesiog idomus variantas pasirinktas (Lietuvoje netipinis). Idomu, ar kitose salyse buvo pritaikytas toks projektas..

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Įtariu, kad mūrinė stotis buvo pastatyta vėliau. Tik įdomu, kodėl?
    Juk tiesiant geležinkelį Peterburgas - Varšuva ir atšaką per Kauną į Virbalį, buvo pastatytos tik šios mūrinės stotys: Virbalio - aukščiausios klasės, Vilniaus ir Kauno - 1 klasės, Švenčionėlių ir Lentvario - 2 klasės. Visos kitos buvo medinės, tiek 3, tiek ir 4 klasės. Kaišiadorių stotis perstatyta tiesiant Liepojos - Romnų geležinkelį, atrodo, kad N. Vilnios mūrinė stotis taip pat atsirado tiesiant Liepojos - Romnų geležinkelį.
    Beje, Daugpilyje Peterburgo - Varšuvos geležinkelio stotis, jei neklystu, iš pradžių buvo 1 klasės, o vėliau perstatė į aukščiausios klasės stotį su patalpomis imperatoriui.
    Tai, kad Turmantas buvo medinis, yra fotografinis patvirtinimas, taip pat medinių Dūkšto, Ignalinos, Pabradės, Varėnos stočių nuotraukos. Mauručių ir Palemono stotys yra tarpukario statybos. Palemonas kaip stotis iš viso atsirado gerokai vėliau, nei nutiestas geležinkelis. Kazlų Rūdos medinė stosi išlikusi. Rūdiškių ir Valkininkų mūrinės stotys pastatytos tarpukaryje lenklaikiu, kaip ir Pabradės.

    Komentuoti:


  • Mazgelis
    replied
    nagrinėjant stotis, kilo natūralus klausimas. Įdomu kodėl Pilviškių stoties rūmai kažkaip architektūriškai neatitinka 4 klasės (jei gerai pamenu) stotims būdingų formų? Man ji mažų mažiausiai 3 klasės.. juolab, kad tokių neteko daugiau užmatyti Lt teritorijoj.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kybartų stotis
    Foto 2008.05







    Nuo pėsčiųjų viaduko






    Į Kauno pusę








    Stotis iš pietų pusės


    Vaizdas Rusijos sienos link


    Iškirptas pervažos vaizdas su bažnyčios griuvėsiais anapus sienos, Eitkūnuose

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Įkeliu užsilikusias Kybartų stoties nuotraukas
    Foto 2008.05

    Kybartų pervaža
    Vaizdas nuo pervažos sienos link


    Vaizdas muitinės link




    Vaizdas stoties link

    Komentuoti:


  • Sefas210
    replied
    Taigi juk link Kybartų neis europinė vežė.

    Daugiau info 87 pranešime.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Parašė Sefas210 Rodyti pranešimą
    Statomas geležinkelio tiltas per Šešupe, ties Pilviškiais...
    Čia europinei vežei?

    Komentuoti:


  • Sefas210
    replied
    2011/08/24

    Statomas geležinkelio tiltas per Šešupe, ties Pilviškiais...




    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Žinoma, kad šiais laikais apie tokios šakos eksploataciją negali būti nei kalbos. Ji išardyta. Ten miesto katilinė. Nes adresas sutampa. Visgi teritorija tik katilinei per didelė.
    LL TARA, UAB
    J. Basanavičiaus a. 9, Vilkaviškio m.
    Išsikėlė iš Kybartų m. Vištyčio g. 40
    http://118.lt/imones/ll-tara-uab/7990215

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Žinoma, kad šiais laikais apie tokios šakos eksploataciją negali būti nei kalbos. Ji išardyta. Ten miesto katilinė. Nes adresas sutampa. Visgi teritorija tik katilinei per didelė.
    Paskutinis taisė Al1; 2011.08.16, 21:13.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Pietiniam pakrašty? Kokia dabar situacija?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Įdomu. Kybartuose tarybiniais laikais pastatyta gamykla (ir katilinė), į kurią geležinkelio atšaka iš Kybartų stoties vedė per Kaliningrado srities teritoriją.

    Žemėlapyje ji parodyta. Ortofotonuotraukoje taip pat matyti pylimas. Siena eina Lieponos upe.



    Paskutinis taisė Al1; 2011.08.16, 21:14.

    Komentuoti:


  • Petrozilijus Cvakelmanas
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Tai pala kaip vairuotojas gali važiuoti per raudoną signalą arba per nuleistą šlagbaumą???? Neieškokim sliekų kur nereikia....
    Reiktų kaip Rusijoje pakeliamas užtvaras padaryt. Pro tokią ant pervažos prasibraut nebent su kokiu KrAZu pavyktų.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Lietuvoje irgi neveikiant signalizacijai 25km/h greičiu važiuojama.
    Kažkaip neteko nei karto to patirti... O Lenkijoje ne kartą...

    Komentuoti:


  • trilobitas
    replied
    Kazlų - Rūdos geležinkelio stotis 1944 metais.



    Šaltinis

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Lietuvoje irgi neveikiant signalizacijai 25km/h greičiu važiuojama.

    Komentuoti:


  • zn76
    replied
    Neseniai buvau Kybartuose, tai mane labai nustebino, kad magistraliniame geležinkelyje iki šiol yra rankiniai iešmai (Mauručiuose, Vilkaviškyje ir Pilviškyje).

    Komentuoti:


  • zn76
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Matyt, ateityje tarp Kazlų Rūdos ir Mauručių vyks "traukinių lenktynės" (kai traukinių nebus kita kryptimi)???
    Toks traukinių eismo organizavimas (judėjimas kiekvienu keliu dviem kryptimis), kiek žinau, taikomas Vakarų Ukrainoje, kur yra sunkus reljefas. Jo tikslas - abiejų krypčių bėgių vienodo susidėvėjimo siekimas. Internete galima rasti nuotraukas, video ir aprašymus.
    O dėl automobilių ir pesčiųjų, tai pervažose įrengtos signalizacijos (garsinės ir šviesos), reikia jomis vadovautis, be to, KET nurodo neišvažiuoti į pervažą, visiškai neįsitikinus kad traukinio nėra. O pestiesiems iš viso nėra ką veikti geležinkelio keliuose, tai ne pasivaikščiojimo zona, o pereinant geležinkelį, taip pat būtina įsitikinti, kad traukinio nėra ir perėjimas bus saugus.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Anksčiau nebuvo, ar anksčiau tik nepastebėjau, bet šiandien nustebau prieš Mauručių stotį nuo Jūrės-Kazlų Rūdos pusės kairėje kairiųjų bėgių (netaisyklingojo kelio) pusėje pamatęs įėjimo šviesoforą, sudėtimi lygiai tokį kaip dešinėje taisyklingojo kelio pusėje, tik dar su tomis sukryžiuotimis lazdomis, kurios reiškia šviesoforo neveikimą.
    Ar toks šviesoforas kairiajam keliui yra prieš Mauručių stotį atvažiuojant nuo kauno, taip pat prieš Kazlų Rūdos stotį, dar neįsitikinau. Įsitikinau, kad atvažiavus į Jiesią kairėje kairiojo kelio pusėje šviesoforas dar mažasis.

    Matyt, ateityje tarp Kazlų Rūdos ir Mauručių vyks "traukinių lenktynės" (kai traukinių nebus kita kryptimi)???
    Tik ar jos papildomai nesukels avarijų tarp Kazlų Rūdos ir Mauručių stočių esančiose penkiose pervažose (kai praleidę vieną traukinį vairuotojai ta pačia kryptimi iškart kito nesitikės)? Aišku viena: neatsargių pėsčiųjų (praieksti traukinį atsistojusių ant netaisyklingojo kelio) žus daugiau...

    Komentuoti:


  • Sefas210
    replied
    Iš knygos apie Pilviškius.

    Komentuoti:

Working...
X