Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Kaunas-Kazlų Rūda-Kybartai
Collapse
X
-
del visu kitu stociu man klausimu nekyla..bet va Pilviskiai.. tiesiog idomus variantas pasirinktas (Lietuvoje netipinis). Idomu, ar kitose salyse buvo pritaikytas toks projektas..
-
Įtariu, kad mūrinė stotis buvo pastatyta vėliau. Tik įdomu, kodėl?
Juk tiesiant geležinkelį Peterburgas - Varšuva ir atšaką per Kauną į Virbalį, buvo pastatytos tik šios mūrinės stotys: Virbalio - aukščiausios klasės, Vilniaus ir Kauno - 1 klasės, Švenčionėlių ir Lentvario - 2 klasės. Visos kitos buvo medinės, tiek 3, tiek ir 4 klasės. Kaišiadorių stotis perstatyta tiesiant Liepojos - Romnų geležinkelį, atrodo, kad N. Vilnios mūrinė stotis taip pat atsirado tiesiant Liepojos - Romnų geležinkelį.
Beje, Daugpilyje Peterburgo - Varšuvos geležinkelio stotis, jei neklystu, iš pradžių buvo 1 klasės, o vėliau perstatė į aukščiausios klasės stotį su patalpomis imperatoriui.
Tai, kad Turmantas buvo medinis, yra fotografinis patvirtinimas, taip pat medinių Dūkšto, Ignalinos, Pabradės, Varėnos stočių nuotraukos. Mauručių ir Palemono stotys yra tarpukario statybos. Palemonas kaip stotis iš viso atsirado gerokai vėliau, nei nutiestas geležinkelis. Kazlų Rūdos medinė stosi išlikusi. Rūdiškių ir Valkininkų mūrinės stotys pastatytos tarpukaryje lenklaikiu, kaip ir Pabradės.
Komentuoti:
-
nagrinėjant stotis, kilo natūralus klausimas. Įdomu kodėl Pilviškių stoties rūmai kažkaip architektūriškai neatitinka 4 klasės (jei gerai pamenu) stotims būdingų formų? Man ji mažų mažiausiai 3 klasės.. juolab, kad tokių neteko daugiau užmatyti Lt teritorijoj.
Komentuoti:
-
Kybartų stotis
Foto 2008.05
Nuo pėsčiųjų viaduko
Į Kauno pusę
Stotis iš pietų pusės
Vaizdas Rusijos sienos link
Iškirptas pervažos vaizdas su bažnyčios griuvėsiais anapus sienos, Eitkūnuose
Komentuoti:
-
Įkeliu užsilikusias Kybartų stoties nuotraukas
Foto 2008.05
Kybartų pervaža
Vaizdas nuo pervažos sienos link
Vaizdas muitinės link
Vaizdas stoties link
Komentuoti:
-
Parašė Sefas210 Rodyti pranešimąStatomas geležinkelio tiltas per Šešupe, ties Pilviškiais...
Komentuoti:
-
2011/08/24
Statomas geležinkelio tiltas per Šešupe, ties Pilviškiais...
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŽinoma, kad šiais laikais apie tokios šakos eksploataciją negali būti nei kalbos. Ji išardyta. Ten miesto katilinė. Nes adresas sutampa. Visgi teritorija tik katilinei per didelė.
J. Basanavičiaus a. 9, Vilkaviškio m.
Išsikėlė iš Kybartų m. Vištyčio g. 40
http://118.lt/imones/ll-tara-uab/7990215
Komentuoti:
-
Įdomu. Kybartuose tarybiniais laikais pastatyta gamykla (ir katilinė), į kurią geležinkelio atšaka iš Kybartų stoties vedė per Kaliningrado srities teritoriją.
Žemėlapyje ji parodyta. Ortofotonuotraukoje taip pat matyti pylimas. Siena eina Lieponos upe.
Paskutinis taisė Al1; 2011.08.16, 21:14.
Komentuoti:
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąTai pala kaip vairuotojas gali važiuoti per raudoną signalą arba per nuleistą šlagbaumą???? Neieškokim sliekų kur nereikia....
Komentuoti:
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąLietuvoje irgi neveikiant signalizacijai 25km/h greičiu važiuojama.
Komentuoti:
-
Neseniai buvau Kybartuose, tai mane labai nustebino, kad magistraliniame geležinkelyje iki šiol yra rankiniai iešmai (Mauručiuose, Vilkaviškyje ir Pilviškyje).
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąMatyt, ateityje tarp Kazlų Rūdos ir Mauručių vyks "traukinių lenktynės" (kai traukinių nebus kita kryptimi)???
O dėl automobilių ir pesčiųjų, tai pervažose įrengtos signalizacijos (garsinės ir šviesos), reikia jomis vadovautis, be to, KET nurodo neišvažiuoti į pervažą, visiškai neįsitikinus kad traukinio nėra. O pestiesiems iš viso nėra ką veikti geležinkelio keliuose, tai ne pasivaikščiojimo zona, o pereinant geležinkelį, taip pat būtina įsitikinti, kad traukinio nėra ir perėjimas bus saugus.
Komentuoti:
-
Anksčiau nebuvo, ar anksčiau tik nepastebėjau, bet šiandien nustebau prieš Mauručių stotį nuo Jūrės-Kazlų Rūdos pusės kairėje kairiųjų bėgių (netaisyklingojo kelio) pusėje pamatęs įėjimo šviesoforą, sudėtimi lygiai tokį kaip dešinėje taisyklingojo kelio pusėje, tik dar su tomis sukryžiuotimis lazdomis, kurios reiškia šviesoforo neveikimą.
Ar toks šviesoforas kairiajam keliui yra prieš Mauručių stotį atvažiuojant nuo kauno, taip pat prieš Kazlų Rūdos stotį, dar neįsitikinau. Įsitikinau, kad atvažiavus į Jiesią kairėje kairiojo kelio pusėje šviesoforas dar mažasis.
Matyt, ateityje tarp Kazlų Rūdos ir Mauručių vyks "traukinių lenktynės" (kai traukinių nebus kita kryptimi)???
Tik ar jos papildomai nesukels avarijų tarp Kazlų Rūdos ir Mauručių stočių esančiose penkiose pervažose (kai praleidę vieną traukinį vairuotojai ta pačia kryptimi iškart kito nesitikės)? Aišku viena: neatsargių pėsčiųjų (praieksti traukinį atsistojusių ant netaisyklingojo kelio) žus daugiau...
Komentuoti:
Komentuoti: