Parašė felar
Rodyti pranešimą
„LTG Link“ svarsto apie geležinkelio maršrutą iki Šalčininkų (Stasylų)
Gruodžio viduryje su Šalčininkų savivaldybės atstovais susitikusi keleivių vežimo įmonės „LTG Link“ vadovybė pristatė savo viziją, kaip būtų galima atnaujinti susisiekimą geležinkeliu tarp Vilniaus ir Šalčininkų. (...)
Šiuo metu traukiniai iš Vilniaus pasiekia Jašiūnus, tačiau esama infrastruktūra ir galimybės leidžia pratęsti šį maršrutą iki netoli Šalčininkų, esančios Stasylų geležinkelio stoties, kurioje yra keleivių poreikiams pritaikytas peronas, laukimo patalpos, didelė automobilių stovėjimo aikštelė.
Kaip rodo savivaldybės pasidalinta informacija, „LTG Link“ skaičiuoja, kad tokios kelionės trukmės traukiniu galėtų būti apie 50 minučių. Metinis pilnu maršrutu važiuojantis keleivių skaičius galėtų siekti 72.000, o Stasylų stoties keleivių apyvarta galėtų būti 26.460.
Jei būtų nuspręsta tokį maršrutą įgyvendinti, jis galėtų startuoti 2025 m. III ketvirtį, rodo „LTG Link“ savivaldybei pateikto pristatymo skaidrės. Traukiniai maršrutu galėtų važiuoti šešis-aštuonis kartus per dieną.
Tai nebūtų visiškai naujas maršrutas – keleiviniai traukiniai iki Stasylų važinėdavo anksčiau. 2014 m. pabaigoje paskelbę apie nutraukiamą maršrutą Vilnius-Jašiūnai-Stasylos, Lietuvos geležinkelių atstovai teigė, kad jis buvo nuostolingas, tais metais atnešęs apie 290.000 Eur nuostolio. Vis dėlto, 2018 m. buvo pristatyta naujas, trumpesnis maršrutas Vilnius-Jašiūnai, kuriuo važinėjama iki šiol. (...)
https://www.vz.lt/logistika-ir-trans...iki-salcininku
Šiuo metu traukiniai iš Vilniaus pasiekia Jašiūnus, tačiau esama infrastruktūra ir galimybės leidžia pratęsti šį maršrutą iki netoli Šalčininkų, esančios Stasylų geležinkelio stoties, kurioje yra keleivių poreikiams pritaikytas peronas, laukimo patalpos, didelė automobilių stovėjimo aikštelė.
Kaip rodo savivaldybės pasidalinta informacija, „LTG Link“ skaičiuoja, kad tokios kelionės trukmės traukiniu galėtų būti apie 50 minučių. Metinis pilnu maršrutu važiuojantis keleivių skaičius galėtų siekti 72.000, o Stasylų stoties keleivių apyvarta galėtų būti 26.460.
Jei būtų nuspręsta tokį maršrutą įgyvendinti, jis galėtų startuoti 2025 m. III ketvirtį, rodo „LTG Link“ savivaldybei pateikto pristatymo skaidrės. Traukiniai maršrutu galėtų važiuoti šešis-aštuonis kartus per dieną.
Tai nebūtų visiškai naujas maršrutas – keleiviniai traukiniai iki Stasylų važinėdavo anksčiau. 2014 m. pabaigoje paskelbę apie nutraukiamą maršrutą Vilnius-Jašiūnai-Stasylos, Lietuvos geležinkelių atstovai teigė, kad jis buvo nuostolingas, tais metais atnešęs apie 290.000 Eur nuostolio. Vis dėlto, 2018 m. buvo pristatyta naujas, trumpesnis maršrutas Vilnius-Jašiūnai, kuriuo važinėjama iki šiol. (...)
https://www.vz.lt/logistika-ir-trans...iki-salcininku
Tačiau po to prieškalėdinio PiaRo apie Stasylas nieko nesigirdi, juo labiau apie 6-8 reisus per dieną.
Komentuoti: