Labai liūdna. Visgi vienas dalykas, kurio nesuprantu, tai kaip tie traukiniai galėjo važiuoti priešpriešais tais pačiais bėgiais? Kaip ten veikia visokios signalizacijos, saugumo sistemos? Negi jos nieko nerodo, kai viena priešais kitą rieda du traukiniai? Pagaliau dispečerių darbas? Čia gi žiaurus fail'as. Kažkas turėtų sėsti kaliūzėn ilgam už tokius dalykus.
Tai yra tiesiog aplaidus požiūris į savo darbą, kuriame greičiausiai buvo patingėta suderinti signalizatorius tiek dispečerinėje tiek pačiame traukinyje.
Na, kad Lenkijoje yra bėda su geležinkelio struktūra, tai čia niekas neabejoja. Ką rodo vien tai, kad Lenkijoje kas pora metų įvyksta panašus incidentai su traukiniais. Sistema nėra gerai sureguliuota ir dėl šių spragų įvyksta katastrofos. 16 žuvusiųjų(tarp kurių yra kitų šalių piliečių) taps eiliniais statistiniais vienetais. Reikia tikėtis, jog Lenkija pagaliau imsis rimtesnių priemonių siekiant išvengti panašių nelaimių
Komentaras iš interneto platybių (tad patikimumas 0) toks, kad Lenkija labai skuba pasiruošti Euro 2012, ir skuba negalvodami. Šiuo atveju buvo remontuojama geležinkelio atkarpa, įsigaliojo naujas tvarkaraštis kuris jau prieš šią avariją kėlė problemų (nedetalizuoja kokių), ir, na, yra taip.. Užuojauta nukentėjusiems.
Two trains have collided in southern Poland, leaving 15 people dead and 50 hurt, local officials say.
The accident occurred on Saturday evening on the Warsaw-Krakow mainline at the small town of Szczekociny, according to Polish TV.
Two express trains, one of which was on the wrong track, collided head-on, a senior railway official said.
Prime Minister Donald Tusk called the accident Poland's "most tragic train catastrophe... in many years."
Mr Tusk arrived at the scene early on Sunday morning, with three other cabinet ministers.
The two trains, comprising 10 carriages in total, were carrying an estimated 350 passengers at the time of the crash.
Helicopter ambulances from Warsaw and Wroclaw helped to take the injured to hospitals.
"The rescue is difficult and complicated," firefighter Jaroslaw Wojtasik told Polish television.
"The damage to the wagons is huge. We have contact with victims. We are approaching very cautiously."
Engineering works
The accident occurred at 21:15 (20:15 GMT), when a train travelling north from Przemysl to Warsaw collided with a southbound train from Warsaw to Krakow.
Scheduled engineering works were taking place on one track at Szczekociny station at the time of the accident.
The Krakow train was on the wrong track, Andrzej Pawlowski, a member of the board of the state railway company PKP, told the TV station TVN24.
Three coaches are reported to be especially damaged, and the rescue operation is focusing on finding passengers there.
The three coaches were "completely destroyed - like a concertina", one eyewitness told the Gazeta Wyborcza newspaper.
Another passenger estimated that his train was travelling about 120km/h (75 mph), when it started braking very sharply.
"Then we felt a powerful impact, and we were thrown about the compartment," the passenger told TVN24.
Baisi avarija, gaila tų, kurie žuvo, o jų nemažai ir skaičius vis auga. Deja, Lenkija šiuo atveju turi prisiimti atsakomybę, nes tokie dalykai Lenkijoje įvyksta ne pirmą kartą. Akivaizdi sisteminė klaida privedė prie katastrofos.
Labiausiai sukrėtė štai toks komentaras delfi.lt:
VLADIMIR,
2012 03 04 10:14
UŽUOJAUTA VISIEMS LENKIJOS GELEŽINKELINNKAMS IR ŽMONES ,KURIE ŽUVO TOJE BAISIOJE KATASTROFOJE-VLADIMIR MOSKVIČIOV-GELEŽINKELININKAS IŠ KAUNO.
Baisi avarija, gaila tų, kurie žuvo, o jų nemažai ir skaičius vis auga. Deja, Lenkija šiuo atveju turi prisiimti atsakomybę, nes tokie dalykai Lenkijoje įvyksta ne pirmą kartą. Akivaizdi sisteminė klaida privedė prie katastrofos.
Lenkijoje įsibėgėja geležinkelių išparceliavimas. Privatizuojama PKP Cargo, kuri jau teužima mažiau nei pusę krovinių pervežimo rinkos Lenkijoje ir PK Telekom, kurio atsakomybėje geležinkelių ryšiai. PKP Cargo norima parduoti strateginiam investuotojui, kuriam atitektų 50 proc. + 1 akcija. Galimi pirkėjai yra Rusijos geležinkeliai, Prancūzijos valstybinė geležinkekelių kompanija SNCF, Čekijos geležinkeliai ČD.
Kol mes nesugebame išsaugoti ir dar visaip bandome sužlugdyti paskutinį traukinį į Europą per Šeštokus, lenkai atidaro dar vieną naują reisą: Gdynia - Berlin - Gdynia
Kol mes nesugebame išsaugoti ir dar visaip bandome sužlugdyti paskutinį traukinį į Europą per Šeštokus, lenkai atidaro dar vieną naują reisą: Gdynia - Berlin - Gdynia
2011m. lapkričio 11 d. nustojo važinėti Ukrainos keleivinis traukinys Charkovas-Kaliningradas. Iš praeities prisimename per Vilnių važiuodavusius keleivinius traukinius į kitus Ukrainos miestus: Kijevą. Simferopolį, Lvovą, Truskavecą.
Dabar nenaudinga į Ukrainą važiuoti per vizų reikalaujančią šalį Baltarusiją (su pasienio ir muitinės kontrole ant jos sienų), todėl vis daugiau keliauninkų renkasi maršrutus per Lenkiją.
Lenkijos geležinkelių internetiniame traukinių tvarkaraštyje rozklad-pkp.pl
radau traukinį Nr D68 Warszawa Gdanska - Lublin Jagodin (GR) - Kiev-Pass (iš Varšuvos išvyksta 16:50, į Kijevą atvyksta 10:39h, iš Kijevo traukinys Nr 67 išvyksta 15:04h., į stotį Warszawa Gdanska atvyksta 8:39h).
Na, va. Lenkai privatizuoja PKP Cargo. Galimas pirkėjas - Rusijos geležinkeliai. Jau pateikta paraiška, kurią lenkai nagrinėja.
Taip pat slovakai parduoda Slovakijos geležinkelių krovininę kompaniją. Ji taip pat domina Rusijos geležinkelius.
Komentuoti: