Labai jau lėtai čia viskas sukasi, o projektas gana neblogas.Jei į jį pažiūrėjus rimtai galima LG neblogai keleivių srautą padidinti, jei pvz šiauliai- Kaunas maršrutą įveiktume per 1val ( greitis +-200 km/h), kai tuo tarpu autobusu tai tenka vaziuoti 2,5 h.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Bus tik 120 km/h. Ir su tokiu greičiu iš Šiaulių į Kauną traukiniu bus važiuojama 2 val., jei tarpinės stotys tik Radviliškis, Kėdainiai ir Jonava.Parašė ehnaton Rodyti pranešimąLabai jau lėtai čia viskas sukasi, o projektas gana neblogas.Jei į jį pažiūrėjus rimtai galima LG neblogai keleivių srautą padidinti, jei pvz šiauliai- Kaunas maršrutą įveiktume per 1val ( greitis +-200 km/h), kai tuo tarpu autobusu tai tenka vaziuoti 2,5 h.
Darbai be kitų metų pradžios kažin ar prasidės. Galbūt jei viskas gerai klostysis, vėlų rudenį ar žiemą ims kirsti mišką, atliks kitus paruošiamuosius darbus.Parašė Salvijus Rodyti pranešimąLauksim foto reportažų iš statybų vietų.
Comment
-
Ar tiesa kad prie greicio virs 120 negali buti pervazu?
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Tiesa, bet niekas šito reikalavimo nepaiso. Dviejų lygių pervažas palieka antriems etapamsParašė Mørtã Rodyti pranešimąAr tiesa kad prie greicio virs 120 negali buti pervazu?
Comment
-
Taigi ir nebus ruožų, kuriuose greitis bus didesnis už 120 km/h. Netgi ten, kur traukinių bei automobilių eismas intensyvus ar yra daugiau nei 2 keliai, nėra pinigų įrengti viadukams: Lentvaris, Vievis, Amaliai, Neveronys, Kreidos g. (pavojinga nuokalnė), Kazlų Rūda ties "Bizonu", Radviliškio stotis, Marijampolės pervažos, Kalvarijos pervaža (blogas matomumas ir nėra net užtvaro)... Aišku, tai ne vien geležinkelių rūpestis, bet, kaip matome, net tiesiant RailBalticą gailima pinigų viadukams, išskyrus gal tik Marijampolę, kuri jų išsireikalavo. Tačiau ir tai dar neaišku, ar jie bus pirmame etape.
Dar vienas momentas, kurio vakar nepaminėjau. Numatyta labai daug triukšmą slopinančių sienelių. Praktiškai bus daug kur aklinai atitverta, kai kur sienelės bus skaidrios. Taip kad važiuojant geležinkeliu bus galima stebėti tik sieneles... Nes praktiškai visas geležinkelis Kauno apylinkėse bus aptvertas tomis sienelėmis. O ir kitur, kur tik namas arčiau bėgių - ten sienelė. Visose stotyse taip pat bus sienelės ties gyvenamaisiais namais ir ne tik.
Comment
-
Prašau... Vievis... BMW su norvegiška registracija kirto begius prieš pat traukinį:Parašė Al1 Rodyti pranešimą...Netgi ten, kur traukinių bei automobilių eismas intensyvus ar yra daugiau nei 2 keliai, nėra pinigų įrengti viadukams: Lentvaris, Vievis...
Mano Youtube video
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Al1 - ar galėtum tiksliau pasakyti kur bus nauja pervaža Mauručiuose ? Gal galetum pažymėti ją žemėlapyje ? Ar nauji šviesoforai Mauručių stotyje turi ką nors bendra su šiuo projektu ? Ar nauji bėgiai po Via Baltica viaduku bus pravesti panaudojant vieną iš esamo dvikelio vietų, ar pro laisvus tarpus tarp viaduko kolonų kurių berods ten yra dar du...
Comment
-
netiesa, nes pervažų įrengimo taisyklėse galima rasti techninių reikalavimų kai greitis virš 120km/h. o jei eina kalba apie Europą tai UIC galima rasti "leaflet" kur aprašyti reikalavimai pervažoms iki 200km/hParašė Mørtã Rodyti pranešimąAr tiesa kad prie greicio virs 120 negali buti pervazu?
Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Rusijoje prieš pravažiuojant greitajam traukiniui tarp Maskvos ir S. Peterburgo pervažos uždaromos likus 30 minučių iki jo pravažiavimo! Absurdas totalus.Parašė aesde Rodyti pranešimąnetiesa, nes pervažų įrengimo taisyklėse galima rasti techninių reikalavimų kai greitis virš 120km/h. o jei eina kalba apie Europą tai UIC galima rasti "leaflet" kur aprašyti reikalavimai pervažoms iki 200km/h
Apsirikau. Ten schema, kurioje proporcijos neišlaikytos. Tačiau pagal pateiktus matmenis, kuriuos dabar geriau pažiūrėjau, naujos ervažos nebus. O pažymėta jau esama 1933 kelio pervaža. Kaip bus pravestas 1435 mm kelias po Via Baltica nepažymėta. Bet ten vietos pakankamai yra.Parašė Miningan Rodyti pranešimąAl1 - ar galėtum tiksliau pasakyti kur bus nauja pervaža Mauručiuose ? Gal galetum pažymėti ją žemėlapyje ? Ar nauji šviesoforai Mauručių stotyje turi ką nors bendra su šiuo projektu ? Ar nauji bėgiai po Via Baltica viaduku bus pravesti panaudojant vieną iš esamo dvikelio vietų, ar pro laisvus tarpus tarp viaduko kolonų kurių berods ten yra dar du...
Comment
-
VZ
ėl konkurso dalyvių godumo gali strigti "Rail Baltica"
PlačiauAB „Lietuvos geležinkeliai“ svarsto nutraukti „Rail Baltica“ projekto ruožo Marijampolė – Kazlų Rūda rangos darbų konkursą, nes gavus dalyvių kainų pasiūlymus paaiškėjo, kad jie daugiau nei 50% viršija šiam pirkimui numatytas lėšas.
Pasiūlytos kainos (be PVM):
“Panevėžio keliai“: 183,979 mln. Lt;
„Kauno tiltai“ – 189 mln. Lt;
„Eurovia CS“ ir „Eurovia Lietuva“ – 198,9 mln. Lt.
Keista jog užsienio kompanijos nedalyvauja.Dear Sir,
Comment
-
Viskas normaliai, viskas tendencinga. Projektų daug, darbų mastai didžiuliai. Kai paklausa neatitinka pasiūlą - kaino kyla.Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
Comment
-
Su antrųjų kelių statyba irgi panašiai buvo. Po naujo konkurso kainos krito. Bet ten lyg ir mažiau buvo užsiplėšę pirmo konkurso atveju. RailBalticos atveju turbūt irgi skelbs naujus konkursus, bet tikriausiai vis vien viskas kainuos daugiau, nei numatyta, nors ir mažiau, nei dabar užsiplėšė.
Comment
Comment