Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
    Tai klausimas vista ar kiausinis pirmiau. Niekam nereikia i Balstoge tai ir nera tu keleiviu. Ir greiciausiai neatsiras.
    Kalbekim, ar tu keleiviu galetu buti vaziuojant iki Varsuvos. Matyt galetu, jei vaziuoja tiek autobusu. As vien del saugumo/patikimumo sesciau i traukini. Bet kai reikia tris kartus persesti dingsta tiek patikimumas, tiek skaudziai nukencia komfortas. Be to, viskam reikia laiko ir kelione dar pailgeja.
    Turbūt tu teisus. Į Bialystok/Balstogę galima nuvažiuoti vieną kartą, važiuoti toliau su n persėdimų turbūt tik fanatai, turintys daug laiko, mėgstantys iššūkius, nebijantys staigmenų.
    Keletas foto iš kelionės:



    Comment


      Turbūt geriausias variantas būtų siųsti ne pesą, o traukinį su prikabinamasi vagonais. tada galima būtų ne persėdimą balstogėje daryti, o tiesiog vieną, ar du vagonus prikabinti prie Varšuvos traukinio. O Varšuvoje gal ir prie Berlyno traukinio. Be to toks traukinys geriausiai būtų naktinis. Išvažiuoji vakare iš Kauno, o kitos dienos ankstų rytą jau būni Varšuvoje. Nes miegojimo miegamajame vagone nepalyginsi su miegojimu autobuse.

      Comment


        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        Krokuvoje Hanča 23 val., o ne ryte (naktiniai į Prahą/Vieną išvažiuoja 21.43, Lvovas - 22.16). Toliau - Suvalkuose jo atstova yra nuo 12.27 iki 15.36. Esant dabartiniams greičiams nespės apsisukti iki Kauno.
        Taip kad traukinio Kaunas-Krokuva geriausias tvarkaraštis būtų: ryte iš Kauno/Krokuvos.
        Įdomu ar įrengus signalizacijas Lietuvoje užtektų to atstovos laiko atkabint "lietuvišką" vagoną Suvalkuose, sutampyt iki Kauno ir atgal bei prikabint vėl link Krokuvos
        You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

        Comment


          Geras čia forume minčių šturmas gaunasi maršrutų temomis, įdomu ar LG įdeda bent tiek pastangų dėliodami variantus ir ieškodami įgyvendinimo galimybių?

          Comment


            Parašė lietus Rodyti pranešimą
            Turbūt geriausias variantas būtų siųsti ne pesą, o traukinį su prikabinamasi vagonais. tada galima būtų ne persėdimą balstogėje daryti, o tiesiog vieną, ar du vagonus prikabinti prie Varšuvos traukinio. O Varšuvoje gal ir prie Berlyno traukinio. Be to toks traukinys geriausiai būtų naktinis. Išvažiuoji vakare iš Kauno, o kitos dienos ankstų rytą jau būni Varšuvoje. Nes miegojimo miegamajame vagone nepalyginsi su miegojimu autobuse.
            Čia būtų IDEALUS variantas ! Nes su ta PESA jau po poros valandų įskausta užpakalį, o jei dar žmogus apkūnesnio sudėjimo - jam ts traukinys į Bialystok tampa tikra kankyne...

            Comment


              Parašė Gator Rodyti pranešimą
              Geras čia forume minčių šturmas gaunasi maršrutų temomis, įdomu ar LG įdeda bent tiek pastangų dėliodami variantus ir ieškodami įgyvendinimo galimybių?
              Jeigu įdėtų bent dalį tiek LG, keleivių vežimo sektoriuje anau matytumėm visai kitą vaizdą... dabar belieka tikėtis, kad bent kartais kas nors iš LG čia į forumą užsuka ir pasižiūri, kaip kartais profilaktiškai "išspardome jiems užpakalius" už neveiklumą... Neretai ir pats pagalvoju, kad DUOTŲ MAN VIETĄ TEN DIRBTI... bet prieš sistemą vienas matyt nepašokinėsi

              Comment


                Parašė lietus Rodyti pranešimą
                Turbūt geriausias variantas būtų siųsti ne pesą, o traukinį su prikabinamasi vagonais. (...) .
                Parašė statyba Rodyti pranešimą
                Čia būtų IDEALUS variantas ! Nes su ta PESA jau po poros valandų įskausta užpakalį, (...)
                Dėl kelionės į Varšuvą ir toliau komforto nesiginčiju, tik įdomu, ar nuo birželio 17 d. maršrutu Bialystokas-Kaunas kursuojantį lenkišką dvivagonį traukinį SA133 yra teisinga vadinti PESA ? Kiek besidairiau, užrašo PESA ant traukinio nepamačiau.

                Parašė lietus Rodyti pranešimą
                (...) Be to toks traukinys geriausiai būtų naktinis. Išvažiuoji vakare iš Kauno, o kitos dienos ankstų rytą jau būni Varšuvoje. Nes miegojimo miegamajame vagone nepalyginsi su miegojimu autobuse.
                Pilnai pritariu, kad traukinys į Varšuvą turėtų būti naktinis. Toks buvo dar 1993 m. iš Šeštokų. Išvažiuodavo 22:35h, važiuodavo per Suvalkus, Olecką, Bialystoką, Varšuvoje būdavo rytą. Taip pat naktį tada važiavo iš Varšuvos į Šeštokus. Tik iki šito traukinio į Šeštokus tekdavo važiuoti sausamkimšu suklerusiu D1 Vilnius_Alytus.
                Traukiniui iš Varšuvos į Kauną ir atgal dienos laiko yra per mažai. Bent kol kas, o tas "kol kas" baigsis negreit...
                Paskutinis taisė Vitas; 2016.06.30, 13:36.

                Comment


                  Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                  Dėl kelionės į Varšuvą ir toliau komforto nesiginčiju, tik įdomu, ar nuo birželio 17 d. maršrutu Bialystokas-Kaunas kursuojantį lenkišką dvivagonį traukinį SA133 yra teisinga vadinti PESA ? Kiek besidairiau, užrašo PESA ant traukinio nepamačiau.


                  Pilnai pritariu, kad traukinys į Varšuvą turėtų būti naktinis. Toks buvo dar 1993 m. iš Šeštokų. Išvažiuodavo 22:35h, važiuodavo per Suvalkus, Olecką, Bialystoką, Varšuvoje būdavo rytą. Taip pat naktį tada važiavo iš Varšuvos į Šeštokus. Tik iki šito traukinio į Šeštokus tekdavo važiuoti sausamkimšu suklerusiu D1 Vilnius_Alytus.
                  Traukiniui iš Varšuvos į Kauną ir atgal dienos laiko yra per mažai. Bent kol kas, o tas "kol kas" baigsis negreit...
                  Tai jei vaziuotu iki Varsuvos, niekam ir nebutu motyvo lekt atgal ta pacia diena.

                  Comment


                    Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
                    Tai jei vaziuotu iki Varsuvos, niekam ir nebutu motyvo lekt atgal ta pacia diena.
                    Bet kai traukinys į Varšuvą nuveždavo po 21 valandos, o dauguma krypčių paskutiniai traukiniai jau būna išvažiavę, tai nuvažiavus į varšuvą irgi ne kas...

                    Comment


                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                      Bet kai traukinys į Varšuvą nuveždavo po 21 valandos, o dauguma krypčių paskutiniai traukiniai jau būna išvažiavę, tai nuvažiavus į varšuvą irgi ne kas...
                      Net jei kelione trunka pusdieni, 21 h atvejui reiktu itin velai isvaziuot. Bet net ir tada toliau i vakarus traukiniai vaziuoja iki 12 h.
                      Siaip turejau omenyje visai kita keliones tikslo skale: Varsuvoj jau butu prasmes likti nekvynei, priesingai nei Balstogej.

                      Comment


                        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                        Dėl kelionės į Varšuvą ir toliau komforto nesiginčiju, tik įdomu, ar nuo birželio 17 d. maršrutu Bialystokas-Kaunas kursuojantį lenkišką dvivagonį traukinį SA133 yra teisinga vadinti PESA ?
                        SA131, SA132, SA133 ir SA134 yra Pesa 218M serijos. 2005–2015 metais pagaminta 76 vnt.

                        Comment


                          Prabangiausias Lietuvos traukinys siutina dzūkus

                          Valstybinė įmonė „Lietuvos geležinkeliai“, prieš tris savaites atnaujinusi tarptautinį keleivinių traukinių eismą tarp Lietuvos ir Lenkijos, Lazdijų rajone esantį Šeštokų miestelį paliko už bėgių.

                          Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=71728850
                          Paskutinis taisė senis; 2016.07.07, 07:42.

                          Comment


                            Parašė lietus Rodyti pranešimą
                            Turbūt geriausias variantas būtų siųsti ne pesą, o traukinį su prikabinamasi vagonais. tada galima būtų ne persėdimą Balstogėje daryti, o tiesiog vieną, ar du vagonus prikabinti prie Varšuvos traukinio. O Varšuvoje gal ir prie Berlyno traukinio. Be to toks traukinys geriausiai būtų naktinis. Išvažiuoji vakare iš Kauno, o kitos dienos ankstų rytą jau būni Varšuvoje. Nes miegojimo miegamajame vagone nepalyginsi su miegojimu autobuse.
                            Klasinio tipo keleivinį vagoną būtų galima kabinti ir prie SA133 : patempia, Lenkijoje toks derinys praktikuojamas -
                            https://www.youtube.com/watch?v=oipvKpRAg7A
                            https://www.youtube.com/watch?v=mixw2TuOKVQ
                            https://www.youtube.com/watch?v=kRa7FjehLW4

                            Comment


                              Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                              Klasinio tipo keleivinį vagoną būtų galima kabinti ir prie SA133 : patempia, Lenkijoje toks derinys praktikuojamas -
                              https://www.youtube.com/watch?v=oipvKpRAg7A
                              https://www.youtube.com/watch?v=mixw2TuOKVQ
                              https://www.youtube.com/watch?v=kRa7FjehLW4
                              Bet lyg tais Suvalkuose keičiausi važiavimo kryptis.?

                              Comment


                                Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
                                Bet lyg tais Suvalkuose keičiausi važiavimo kryptis.?
                                Taip, Suvalkuose traukinio važiavimo kryptis keičiasi
                                Bet yra gandų, kad Suvalkų geležinkelio stotis bus iškeltaį kitą vietą, tada važiavimo kryptis nesikeis...
                                Jei teisingai supratau, iš Šeštokų į Sokulką važiuojantiems prekiniams traukiniams Suvalkuose važiavimo kryptis jau nesikeičia.

                                Comment


                                  Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                  Taip, Suvalkuose traukinio važiavimo kryptis keičiasi
                                  Bet yra gandų, kad Suvalkų geležinkelio stotis bus iškeltaį kitą vietą, tada važiavimo kryptis nesikeis...
                                  Jei teisingai supratau, iš Šeštokų į Sokulką važiuojantiems prekiniams traukiniams Suvalkuose važiavimo kryptis jau nesikeičia.
                                  Bent jau kiek aš mačiau toj atšakoj Suvalkuose kur nuo Šeštokų link Sokulka bėgiai nuimti buvo, o kito kelio ten nėra

                                  Comment


                                    Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
                                    Bet lyg tais Suvalkuose keičiausi važiavimo kryptis.?
                                    Atvyko, atsikabino nuo vagono, apvažiavo, prisikabino, išvyko.
                                    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                    Comment


                                      Trakiškių geležinkelio stotyje susitiko du keleiviniai traukiniai: filmukas https://www.youtube.com/watch?v=YzXOnVHiMfM

                                      Comment


                                        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                        Trakiškių geležinkelio stotyje susitiko du keleiviniai traukiniai: filmukas https://www.youtube.com/watch?v=YzXOnVHiMfM
                                        Gražiai lietuviškai šneka: )

                                        Comment


                                          Čia ta specifinė tarmė lietuvių kurie gyvena tame krašte

                                          Comment

                                          Working...
                                          X