Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gal vis dėlto dar yra ketinimų sugrąžinti priemiestinius traukinius linijoje Marijampolė-Šeštokai, jeigu įrengti nauji stotelių peronai ir pavilijonai?

    Comment


      Nėra. Tiesiog gavo pinigus, reikėjo įsisavinti. Buvo užplanuota esamos 1520 mm linijos rekonstrukcija, tai ją ir padarė. Tuo tarpu tik panaikinus traukinius į Stasylas, Senųjų Stasylų peronas buvo išardytas kartu su nugriauta stotimi. Pavasarį reikės nuvažiuoti ir pasižiūrėti, ar ir kitose stotelėse neišardyti peronai...
      Kai Lietuvoje svaigstama apie RB2 ir žadama iki 2025 ją nutiesti, tai Lenkija tik iki 2025 rekonstruos liniją Varšuva - siena su Lietuva iki 120 km/h. Tačiau pakeliui rekonstruos dar ir apylankas per Ostrolenką ir per Čeremchą, kuriose greitis nuo 40 km/h bus padidintas iki 120 km/h. Linija per Čeremcha naudojama keleivių pervežimams ir dabar su apgailėtinu greičiu. Žodžiu, sutvarkys geležinkelius, o ne statys brangų ir ekonomiškai nepagrįstą žaisliuką. Jei dabar nuostolinga vežioti keleivius į Šeštokus ar Stastylas, tai pelininga bus grietuosius traukinius ekslpoatuoti? Tada babkių tikisi surasti, dengti nuostolius, o eilinei automotrisei nėra. Vienas greitojo traukinio reises suės tiek babkių, kiek kainuotų automotrisės kursavimas į Šeštokus ar Statylasvisą savaitę ar daugiau...
      Paskutinis taisė Al1; 2017.01.31, 21:28.

      Comment


        Manau esminis skirtumas - ar linija yra vietinės reikšmės kaimeliams, ar tolimąjąm tarptautiniui susisiekimui. Padarius normalų greitį ir atsiperkamumas bus realesnis tiek prekėms vietoj fūrų, tiek ir keleiviams.

        Comment


          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
          Manau esminis skirtumas - ar linija yra vietinės reikšmės kaimeliams, ar tolimąjąm tarptautiniui susisiekimui. Padarius normalų greitį ir atsiperkamumas bus realesnis tiek prekėms vietoj fūrų, tiek ir keleiviams.
          skirtumas tas, kad tarptautinės reikšmės linijos išlaikymas neš daug kartų didesnius nuostolius, reikės daugiau dotacijų, kurios eis užsieniečių pervežimo palaikymui, o ne Lietuvos kaimų piliečių susisiekimui. Tai jei dabar pinigų nesugebama rasti, tai iš kur jų ras tada? Ar Lietuva turi remti užsieniečius ir ar turi remti keliones į užsienį - vienareikšmiškai NE. Fūras geležinkeliu galima būtų vežti jau greitai - RB iki Kauno jau yra, dar pora metų ir ateis iki Palemono. Tuo tarpu kišami pinigai į ViaBalticos išplėtimą. Ir nereikia naiviai manyti, kad kroviniais keliaus geležinkeliais, jei nebus administracinių priemonių juos suvaryti ant vagonų. Kuo geresni bus automobilių keliai, tuo daugiau jais bus vežama krovinių, o ne geležinkeliais. Nes šiek tiek greičiau, nes pigiau (už infrastruktūros naudojimą mokesčiai ir rinkliavos juokingos), nes mažesnė tikrinimo tikimybė ir biurokratija - galima gabenti kontrabandą. Ar ne per didelė prabanga Lietuvai turėti perteklinę infrastruktūrą?

          Comment


            Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
            Padarius normalų greitį ir atsiperkamumas bus realesnis tiek prekėms vietoj fūrų, tiek ir keleiviams.
            Krovininiams traukiniams greicio ir dabar uztenka. Niekas (generally) kroviniu nevezioja ant 160kmh.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              <...>reikės daugiau dotacijų, kurios eis užsieniečių pervežimo palaikymui, o ne Lietuvos kaimų piliečių susisiekimui.<...>
              Kai Marijampolės rajone apsigyvens 1 mln. kaimo piliečių, tai tada tikrai taip - geležinkelį reikės orientuoti į juos.

              Comment


                Tai Lietuvos piliečiai, kiek jų begyventų. O užsieniečių vežiojimo per Lietuvą dotavimas yra nusikalstamas lėšų švaistymas. Aišku ar ne? Jei nebūtų sužlugdytas viešasis transportas, t.y.keleivių pervežimus valstybė nebūtų numojusi ranka ir juos dotavusi, tai traukiniai važinėtų ne tušti ir vietiniais maršrutais būtų pervežama keletą ar keliasdešimt kartų daugiau keleivių nei tarp Rygos ir Vilniaus ar Talino. Ir tik nereikia čia aiškinti, kad ir lietuviai važinės į Rygą ar Taliną. Kur kas mažesnėmis išlaidomis galima būtų paleisti traukinius esamu geležinkeliu ir į Rygą jis nuvažiuotų per 4 val., kas yra tas pats kaip autobusu. O tie, kas važinėja su mašinomis, vis tiek nepersės į VT.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Tai Lietuvos piliečiai, kiek jų begyventų. O užsieniečių vežiojimo per Lietuvą dotavimas yra nusikalstamas lėšų švaistymas. Aišku ar ne? Jei nebūtų sužlugdytas viešasis transportas, t.y.keleivių pervežimus valstybė nebūtų numojusi ranka ir juos dotavusi, tai traukiniai važinėtų ne tušti ir vietiniais maršrutais būtų pervežama keletą ar keliasdešimt kartų daugiau keleivių nei tarp Rygos ir Vilniaus ar Talino. Ir tik nereikia čia aiškinti, kad ir lietuviai važinės į Rygą ar Taliną. Kur kas mažesnėmis išlaidomis galima būtų paleisti traukinius esamu geležinkeliu ir į Rygą jis nuvažiuotų per 4 val., kas yra tas pats kaip autobusu. O tie, kas važinėja su mašinomis, vis tiek nepersės į VT.
                  Manau reikia džiaugtis ir naudotis proga kai net 85 proc. Rail Baltica darbams reikalingų lėšų yra ir bus finansuojama iš ES biudžeto. Traukinys yra pramonės perversmo simbolis. Visose ekonomiškai turtingose šalyse, didesniuose miestuose traukinių infratruktūra išvysta plačiai ir dar investuojama.... Kai Lietuvoje įves visuotiną automobilių mokestį, visuotiną kelių mokestį (kas yra tik laiko klausimas) ir kai benzinas/dyzelinas pabarangs iki buv. aukštumų, kai modernizuos ERTMS signalizavimo sistemą ir kt. dalykus, manau ateis šventė ir į geležinkelio parką.
                  be pykčio

                  Comment


                    Duoda - imk, muša - bėk. Iš ko paskui bus išlaikomas nuostolingas geležinkelis RB2? Apie tai galvoti nereikia? Svarbu tik pastatyti, lėšas įsisavinti. Elementarus pavyzdys, kadangi dirbu toje sistemoje. Saulėtekio slėnis - už ES lėšas pastatytas nauji pastatai Vilniuje. Buvęs PFI (dabar FTMC) atsikėlė į naujas patalpas Saulėtekyje, o už tuščių senųjų Goštauto g. šildymą reikia mokėti, nes pastato Valstybės turto fondas nenori perimti, nes ir jam reikės jį šildyti, o pastatu niekas nesidomi, niekas nenori išsinuomoti. Pirkti irgi niekas kol kas nenori (per Valstybės turto fondą, nes FTMC pastatas nepriklauso, jis tik juo naudojosi). FTMC dabar pinigus, kuriuos turėtų skirti mokslui, skiria nereikalingo jam atlaisvinto pastato išlaikymui. Ir neaišku kiek metų tai tęsis. Arba - yra babkių, jas sukišti visas į 1000 kv. metrų namą ir prabangų Maybachą, o paskui verkti, kad nėra pinigų apšildyti namą ir benzinui? Arba gauti algą, nueiti į restoraną ir visą ją pragerti, prabaliavoti, o paskui bliauti, kokia blogas valdžia, koks gyvenimas chrenovas ir pan. Taip ir su RB2.
                    Kas dėl investicijų į geležinkelį, tai būtų galima tas lėšas, kurias planuojama sukišti į RB2, investuoti į geležinkelį su kur kas didesne nauda ir grąža.
                    Paskutinis taisė Al1; 2017.02.01, 17:35.

                    Comment


                      Tęsiu toliau.
                      Kalvarija. Nuo perono galo Marijampolės link.



                      Maždaug irgi ties perono galo, bet stovint ant antrojo 1520 mm kelio. Stoties bendras vaizdas.



                      Kiek paėjus kairėn. Ten yra privažiuojamasis kelias į pramoninę teritoriją. Jis naudojamas. Nuotraukos bus temoje apie mažesnių miestų privažiuojamuosius kelius.



                      Marijampolės link.



                      Geležinkelio buitinis-ūkinis pastatas.



                      Paviljonas perone.



                      Stoties pastatas.



                      1435 mm kelias. Perono nėra, senasis peronas išardytas - 1435 mm kelias yra buvusio 1520 mm pirmojo kelio vietoje.



                      Kiek paėjus.

                      Paskutinis taisė Al1; 2017.02.01, 17:49.

                      Comment


                        Vaizdas nuo pietvakarinio perono galo, Šeštokų link.



                        Rampa liko už tvoros, kelias prie rampos likviduotas.



                        Stoties pietvakarinis kelyno galas (nuo Šeštokų pusės žiūrint).



                        Ties Stoties g. pervaža Jungėnų pakraštyje. Šeštokų link. Tolumoje yra Suvalkėlių stotelė.



                        Ten pat, Kalvarijos stoties link.



                        Suvalkėlių stotelė. Vaizdas Šeštokų link.



                        Ties paviljonu.



                        Nuo perono galo, Kalvarijos stoties link.



                        Nuo perono galo, Šeštokų link.

                        Paskutinis taisė Al1; 2017.02.01, 17:51.

                        Comment


                          Tiltas per Šešupę.





                          Irgi tikriausiai tik ši vidurinė atrama išliko nuo senojo tilto.



                          Vaizdas iš apačios.



                          Užlipus ant pylimo ties tiltu. Vaizdas Šeštokų link.



                          Ten pat, vaizdas Kalvarijos link.

                          Comment


                            Ties Milių pervaža.



                            Ten pat, Kalvarijos link.



                            Pervaža.



                            Nuo pervažos stotelės link.



                            Einu link stotelės.



                            Iš arčiau, Šeštokų link.



                            Vaizdas atgal, pervažos link.



                            1435 mm.



                            Pervažos signalizacijos daviklis.

                            Paskutinis taisė Al1; 2017.02.01, 17:59.

                            Comment


                              Kelio Kalvarija - Alytus viadukas ties Naujiena.



                              Iš arčiau.



                              Iš arti.



                              Užlipus ant pylimo. Vaizdas Šeštokų link. Tolumoje matosi Naujienos stotelė. Taigi, 1435 mm kelias yra dešinėje pusėje.



                              Ten pat, vaizdas atgal.



                              Dar pora vaizdų Šeštokų link.





                              Naujienos stotelė. Vaizdas Kalvarijos kryptimi.



                              Ties perono galu, Šeštokų link.



                              1435 mm pabėgis.

                              Paskutinis taisė Al1; 2017.02.01, 18:04.

                              Comment


                                Ties Strazdų pervaža. Šeštokų link.



                                Ten pat, į priešingą pusę.



                                Ties Šeštokų pervaža. Dešinėn - Šeštokai. Tiesiai - Alytus, bet pravažiavimo nėra, tai aklikelis.



                                Ten pat, atgal, Kalvarijos link.



                                Kiek paėjus nuo pervažos, aklikelio Alytaus kryptimi link.



                                Tęsinys bus.

                                Comment


                                  Al1,

                                  Ar bet kas taip gali vaikščioti RB trasoje? Yra kokia nors apsauga ar pan.?
                                  be pykčio

                                  Comment


                                    Nieko nėra. Tvora nuo žvėrių ir, aišku, žmonių, kad bet kur nelandžiotų. Bet yra varteliai, kurie nerakinami ir galima patekti už tvoros. Taip pat vietomis pasitaiko plyšiai (tiesiog taip padaryta) tvoroje, pavyzdžiui, tarp garsą izoliuojančios sienelės ir metalinės tvoros. Per juos irgi gali nestambus žmogus pralįsti. Yra keletas ruožų kur tvoros nėra. Tiksliai nepamenu, kažkur tarp Šeštokų ir Marijampolės.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Duoda - imk, muša - bėk. Iš ko paskui bus išlaikomas nuostolingas geležinkelis RB2? Apie tai galvoti nereikia? Svarbu tik pastatyti, lėšas įsisavinti. Elementarus pavyzdys, kadangi dirbu toje sistemoje. Saulėtekio slėnis - už ES lėšas pastatytas nauji pastatai Vilniuje. Buvęs PFI (dabar FTMC) atsikėlė į naujas patalpas Saulėtekyje, o už tuščių senųjų Goštauto g. šildymą reikia mokėti, nes pastato Valstybės turto fondas nenori perimti, nes ir jam reikės jį šildyti, o pastatu niekas nesidomi, niekas nenori išsinuomoti. Pirkti irgi niekas kol kas nenori (per Valstybės turto fondą, nes FTMC pastatas nepriklauso, jis tik juo naudojosi). FTMC dabar pinigus, kuriuos turėtų skirti mokslui, skiria nereikalingo jam atlaisvinto pastato išlaikymui. Ir neaišku kiek metų tai tęsis. Arba - yra babkių, jas sukišti visas į 1000 kv. metrų namą ir prabangų Maybachą, o paskui verkti, kad nėra pinigų apšildyti namą ir benzinui? Arba gauti algą, nueiti į restoraną ir visą ją pragerti, prabaliavoti, o paskui bliauti, kokia blogas valdžia, koks gyvenimas chrenovas ir pan. Taip ir su RB2.
                                      Kas dėl investicijų į geležinkelį, tai būtų galima tas lėšas, kurias planuojama sukišti į RB2, investuoti į geležinkelį su kur kas didesne nauda ir grąža.
                                      Netikiu kad pastato gostauto gatveje niekas nepirks, ten gi super vieta ofisui... limituoja tik tas faktas kad gal ten totoriu kapines, tai statyt kazka naujo neiseis, tik perstatyt sena?
                                      "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                      - George W. Bush President of the USA

                                      Comment


                                        O kur gamintos visų tų metalinių tiltų naujos sijos?
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
                                          Netikiu kad pastato gostauto gatveje niekas nepirks, ten gi super vieta ofisui... limituoja tik tas faktas kad gal ten totoriu kapines, tai statyt kazka naujo neiseis, tik perstatyt sena?
                                          Būtent, kad naujo nieko statyti negalima. Esmė ne tame, kad nenupirks - tam gali prireikti kelių metų ir visą tą laiką FTMC mokės pinigus už šildymą ir t.t. Jei neperims Valstybės turto fondas. Bet jis irgi nenorės mokėti, todėl stengsis neperimti, kol neatsiras pirkėjas. Žodžiu, eilinis pavyzdys, kaip įsisavinamos ES lėšos ir kaip jos duoda "naudą"... Kol kas tik vienus nuostolius konkrečiai FTMC, nes pardavus pastatą pinigų FTMC vis tiek negaus - pastatas nėra FTMC nuosavybė.

                                          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                          O kur gamintos visų tų metalinių tiltų naujos sijos?
                                          Nežinau. Nemačiau jokių lipdukų ar lentelių.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2017.02.02, 07:35.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X