Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Austras Rodyti pranešimą
    Jau kuris laikas vyksta judesys prie Kalantos g. viaduko, fotografuota leidžiantis nuo kalno. Jeigu teisingai supratau, čia irgi susiję su Rail Baltica?Click image for larger version

Name:	20190222_114028.jpg
Views:	115
Size:	148,7 kB
ID:	1702229
    Taip,čia su RB , kitoje pusėje vakar mačiau irgi darbuotojus , kur buvusi stotelė Kaunas - 1.
    Neskubėk ir nespėsi.

    Comment


      Kauną jau kitąmet pasieks „Rail Baltica“: numatoma nemažai svarbių pakeitimų
      https://www.delfi.lt/miestai/kaunas/....d?id=80562849
      Kauno geležinkelio stoties teritorijoje pradėta vykdyti ruožo Kaunas-Palemonas rekonstrukcija. Darbus įgyvendinant parengtą techninį „Rail Baltica“ projektą žadama baigti 2020 metais. Per šį laikotarpį numatoma įvykdyti nemažai svarbių pakeitimų.

      Comment


        Kau reiskia pasieks? Jau yra Rail Baltica Kaunas - Varsuva.

        Comment


          Parašė liutass Rodyti pranešimą
          Kau reiskia pasieks? Jau yra Rail Baltica Kaunas - Varsuva.
          Žurnalistai RailBalticos srityje ne tai, kad nieko neišmano, bet tiesiog net pamiršta paprastą logiką.

          Comment


            Sitas projektas yra kazkas panasaus i pinigu plovimo schemas. Niekas nieko nesupranta, bet pinigai juda. Kaltu irgi neras. Galai i vandeni...

            Comment


              Kas tiksliai statoma Kaunas-Palemonas? Ar tai jau 240km/h elektrifikuotas dvikelis ar RB1 tąsa?

              Bet šiaip čia liutass yra teisus (nors dažniausiai jis būna neteisus). RB1 neelektrifikuotas vienkelis be signalizacijos yra turbūt textbook pavyzdys, kaip statomas niekam nereikalingas projektas, skiriant ir išsidalinant tam didelius pinigus. Faktas yra toks, kad tas geležinkelis stovi jau 4 metus nenaudojamas, nors jam buvo išleisti 300+ milijonų Eur. Tai yra arba siaubingai neracionaliai ir nemokšiškai vykdytas projektas arba tikslinė pinigų grobstymo schema.

              Comment


                Panašiai kaip Italijoje buvo nutiesta greitkelis žymint kilometrus kas 900 metrų. Bet ten turbūt tas greitkelis davė didesnę naudą nei šitas.
                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                Comment


                  Parašė liutass Rodyti pranešimą
                  Kau reiskia pasieks? Jau yra Rail Baltica Kaunas - Varsuva.
                  Yra, bet tik keleivinis. O pinigus uždirba kroviniai. O be 1435 Palemone RB nėra RB.

                  Comment


                    O be 240 km/h RB yra RB?

                    Comment


                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                      Yra, bet tik keleivinis. O pinigus uždirba kroviniai. O be 1435 Palemone RB nėra RB.
                      Keleivinis ten yra tik formaliai. Praktiškai ten yra tiesiog pakloti bėgiai, kurie niekam nenaudojami ir netinkami naudoti.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Keleivinis ten yra tik formaliai. Praktiškai ten yra tiesiog pakloti bėgiai, kurie niekam nenaudojami ir netinkami naudoti.
                        Man dar labai idomu ka jie tam Palemone ruosiai krauti ir kur paskui deti viska iskrove

                        Comment


                          Parašė liutass Rodyti pranešimą

                          Man dar labai idomu ka jie tam Palemone ruosiai krauti ir kur paskui deti viska iskrove
                          NATO technika keliaus traukiniu nebe Iki Šeštokų, o į Palemoną.

                          Nors būtų įdomu sužinoti, kokie kiti kroviniai ir kaip dažnai ten būtų kraunami.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Keleivinis ten yra tik formaliai. Praktiškai ten yra tiesiog pakloti bėgiai, kurie niekam nenaudojami ir netinkami naudoti.
                            Nelabai norėčiau sutikti. Pats traukiniu Bialystokas-Kaunas važiavęs daug kartų, ir žinau daug. Iš Kauno į Marijampolę per 53 minutes atrodo bent pakenčiamai. Žinoma, nesmagu, kad traukiniai važinėja tik savaitgaliais... Iš Kauno ar Marijampolės šeštįadienį ar sekmadienį patogu nuvažiuoti į Trakiškes, Suvalkus ar Augustavą ir ten "padienavoti" taip pat patogu. Iš bilietų kainos - ne "kosminės", Lietuvos ribose tokios pat kaip vietinio susisiekimo traukiniais. Prekinis traukinys su vagonais platformomis kelis kartus buvo atvažiavęs iki Marijampolės, stoties penktajame kelyje pastovėjo kokią savaitę ir išvažiavo (matyt, Šeštokų stotiies 1435 mm keliuose stigo vietos).

                            Comment


                              o be taves dar buvo keleiviu?

                              Comment


                                Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                o be taves dar buvo keleiviu?
                                Galite išbandyti ir tada sužinosite ar yra keleivių, o tuo pačiu sužinosite realią situaciją.

                                Comment


                                  Palemone ir iki šiol yra europinės vėžės kelias nr 73 iki intermodalinio terminalo, tik retai naudojamas.

                                  Comment


                                    Parašė Vitas Rodyti pranešimą

                                    Nelabai norėčiau sutikti. Pats traukiniu Bialystokas-Kaunas važiavęs daug kartų, ir žinau daug. Iš Kauno į Marijampolę per 53 minutes atrodo bent pakenčiamai. Žinoma, nesmagu, kad traukiniai važinėja tik savaitgaliais... Iš Kauno ar Marijampolės šeštįadienį ar sekmadienį patogu nuvažiuoti į Trakiškes, Suvalkus ar Augustavą ir ten "padienavoti" taip pat patogu. Iš bilietų kainos - ne "kosminės", Lietuvos ribose tokios pat kaip vietinio susisiekimo traukiniais. Prekinis traukinys su vagonais platformomis kelis kartus buvo atvažiavęs iki Marijampolės, stoties penktajame kelyje pastovėjo kokią savaitę ir išvažiavo (matyt, Šeštokų stotiies 1435 mm keliuose stigo vietos).
                                    Važiavau ir aš. Deja mano nuomonę tai tik dar labiau įtvirtino. Jei Kaunas-Marijampolė kažkiek naudojamas, tai likusi dalis yra nenaudojama išvis. Be to, Kaunas-Marijampolė rusiška vežė ir taip ten buvo iki standartinės vėžes nutiesimo.
                                    Paskutinis taisė John; 2019.03.09, 12:32.

                                    Comment


                                      Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                      o be taves dar buvo keleiviu?
                                      Galėsiu vėliau pasidalinti video iš traukinio vidaus.

                                      Edit. Va prašom visas reportažas

                                      Paskutinis taisė John; 2019.03.09, 12:37.

                                      Comment


                                        Parašė luknas Rodyti pranešimą

                                        Galite išbandyti ir tada sužinosite ar yra keleivių, o tuo pačiu sužinosite realią situaciją.
                                        Kas jis iš tų, kuriem viešasis transportas "ne lygis". Dar kas iš pažįstamų pamatys

                                        Comment


                                          Parašė Vitas Rodyti pranešimą

                                          <...> Iš Kauno į Marijampolę per 53 minutes atrodo bent pakenčiamai. <...>
                                          Jūs gal juokaujate? 2015 metais statytu geležinkeliu, 60 km įveikti per 53 minutes, pakenčiama?!
                                          Net per 30 min. būtų gėdinga 21 amžiaus geležinkeliu tokį atstumą važiuot. Išties tai pinigų išmetimas į balą, nes esmė nepasikeitė, kelionė trunka apie valandą.

                                          Jei Marijampolėje įlipęs, Kaune išliptum po 15-20 min, tai jau prasidėtų pokyčiai žmonių įpročiuose, nauji žmonių srautai. Marijampolė būtų arčiau Kauno centro, nei Giraitė, Užliedžiai, Karmėlava, Garliava ar "Partizanai". Marijampolė taptų Kauno priemiesčiu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X