Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts


    Lenkija iš viso šitame reikale nedalyvauja, nors ima pinigus tiesiai iš ES esamos geležinkelio linijos Varšuva - Bialystokas atnaujinimui RB rėmuose.. RB tai Lietuvos, Latvijos ir Estijos projektas. Taip, nuo Talino iki Kauno 240 km/h., toliau 120/160 km/h.

    Comment


      Tai sita informacija yra fake?

      http://www.railbaltica.org/about-rai...cal-parametrs/

      Comment


        Tai tik ketinimas, o ne realybė. Kol kas ES žada duoti tik nuo Kauno iki Talino ir Vilniaus. Iki Lenkijos RB jau yra. O tai, ko nori Lietuva, nereiškia, kad duos ES, tuo labiau, kad neįtraukus Lenkijos, jokios prasmės tas geležinkelis su 240 km /h neturi. O Lenkijoje kol kas rekonstruojama esama linija 160/120 km/h greičiui RB rėmuose ir dar papildomas linijas lenkai sugeba už tuos pačius RB rekonstruoti, nes pagrindinės linijos rekonstrukcijos metu reikia nukrepti traukinius aplinkkeliais, kurių būklė prasta. Žodžiu, ES dviejų RB neties. Ir iš viso, neaišku, kaip ten bus po 2020 metų su finansavimu, nes ES ekonominė situacija bloga ir pinigų viskam neužtenka.

        Comment


          Tada aplamai, kokia prasme tokio projekto? Sujungti greituoju traukiniu Kauna su Talinu? Nafik to reikia?

          Comment


            O ką aš šiame forume N kartų kartojau?

            Comment


              Butent todel ir bus statomas ne Talinas - Kaunas, o Talinas - Varsuva. Iki Lietuvos sienos bus 240 km/h, nes kitu atveju absurdas butu daryti tik Talinas - Kaunas.

              Comment


                Apie Kaunas - Varšuva net kalbų nėra. Čia tik Lietuvoje svaigstama apie antrą RB liniją iki Lenkijos sienos. O lenkai deda į ūsą ir iki 2025 žada tik rekonstruoti esamą geležinkelį iki sienos iki 120/160 km/h. Lenkijoje jau nuo Varšuvos iki Sadovnės linija rekonstruota, šiemet turėjo pradėti etapą iki Bialystoko, bet šiek tiek užstrigo, nes aplinkkeliai, kurie remontuojami RB rėmuose, dar nebaigti tvarkyti.

                Comment


                  Vadinasi, oficiali projekto svetaine meluoja

                  Comment


                    Parašė liutass Rodyti pranešimą
                    Vadinasi, oficiali projekto svetaine meluoja
                    Vadinasi, A-1 duomenimis, oficiali projekto svetaine meluoja. Tik patikslinu
                    Ir primenu, kad A-1 duomenimis jau už maždaug metų ES nebebus. Taip, kad kiekvienam spr3sti kiek patikimi jo duomenys.

                    Comment


                      Ištraukei iš konteksto mano žodžius ir skleidi čia nesąmones.
                      Paskutinis taisė Al1; 2017.11.18, 06:57.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Ištraukei iš konteksto mano žodžius ir skleidi čia nesąmones.
                        Kokio dar konteksto? Tu parašei (ir dar kartą pakartojai po to kai apkaltinai iš konteksto ištraukimu ) maždaug taip: RB2 nebus, nes nebus ES. Tai iš koko konteksto čia ištraukimas? Čia konkretus teiginys, kad nebus ES. Va:

                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Niekas nieko neardys, ir jokios RB toliau Kauno nebus, nes tiesiog nebus ES.

                        Jei aš sakau: rytoj apsirengsiu striukę, nes bus šalta. Tu sakai - Gator teigia, kad rytoj bus šalta. Tai ne "ištraukimas iš konteksto", tai konkretus mano teiginio, kad rytoj bus šalta, atkartojimas.
                        Ištraukei iš konteksto....

                        Paskutinis taisė Gator; 2017.11.18, 07:22.

                        Comment


                          Tu ištraukei iš konteksto, kad už maždaug metų nebus ES. Ir nesiginčyk. Niekur aš neteigiau kategoriškai, kada nebus ES. Gal už poros, gal už 5, gal 2025 jos nebus. Taip kad tu ištraukei iš konteksto ir pradėjai skleisti kategoriškus neva mano parašytus teiginius, kad ES nuo tada tai nebus. Ir dar skaitliuką įjungei.

                          Comment


                            baikit tą vaikų darželį vieną kartą. Viskas ir taip aišku su A 1 - o jei dar toliau bus diskusija į pievas, siūlau iš viso baninti jos autorius

                            Comment


                              Keletas foto is būsimo įvažiavimo į tunelį iš marių g. į palemono g.

                              Comment


                                Foto is virsaus mariu - palemono gatves sujungsiantis tunelis.

                                Comment


                                  Teismas nestabdys 55 mln. eurų vertės „Rail Baltica“ ruožo Kaune statybų

                                  Vienai didžiausių Lietuvos kelių ir tiltų statybos bendrovei „Kauno tiltai“ ir antrinei „Lietuvos geležinkelių“ įmonei Geležinkelio tiesimo centras (GTC) nepavyko laikinai sustabdyti 55 mln. eurų vertės europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ atkarpos Kaune tiesimo darbų...
                                  Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=78563933
                                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                  Comment


                                    Pastebėjau, kad stočių tarp Kauno ir Šeštokų budėtojai Bialystoko traukinių (1435mm vėžės) jau nenešiojai raštiškų leidimų išvažiuoti iš stoties ir užimti tarpstotį. Gal būt šių keleivinių traukinių eismas Lietuvoje esančiuose 1435 mm bėgiuose organizuojamas pagal eismo tvarkdario įsakymus?

                                    Comment


                                      Man tai įdomiau kas kitas. Bėgiai naujutėliai, bet vis tiek iki Kauno velkamės 80 km/h, kai iš karto už sienos išvystoma 120. Kodėl negalima viso kelio iki Kauno palaikyti didesnio tempo ? Suprantu, ten kur kryžiuojasi bėgiai su rusiška vėže: Marijampolė, Jiesia, bet kitur...auto motrisė tikrai 120km/h palaikytų

                                      Comment


                                        Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                        Man tai įdomiau kas kitas. Bėgiai naujutėliai, bet vis tiek iki Kauno velkamės 80 km/h, kai iš karto už sienos išvystoma 120. Kodėl negalima viso kelio iki Kauno palaikyti didesnio tempo ? Suprantu, ten kur kryžiuojasi bėgiai su rusiška vėže: Marijampolė, Jiesia, bet kitur...auto motrisė tikrai 120km/h palaikytų
                                        Todėl, kad tai fake projektas, kuris buvo daromas tik tam, kad Dailydkos ir kitų vagių draugeliai (ar ne tie patys MG Baltic Mitnija?) gautų vieną kitą šimtą melejonų užsakymų. Taip ir buvo padaryta.

                                        Comment


                                          Lyg dėl to, kad nėra signalizacijos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X