Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Fotoreportažas "RailBaltica", nuo Kauno iki sienos su Lenkija. Kaip atrodo geležinkelis po rekonstrukcijos.

    Kaunas.

    RB atidarymo proga atidengta kompozicija perone.



    Nuo RB perono 1435 mm kelių galo link. Viename RB aklikelyje stovi kelio technika, kitame - nieko. Ten baigiasi 1435 mm vėžė.



    Paėjus nuo perono galo, vėl 1435 mm aklikelių pusėn. Kelias prie sandėlio su rampa - 1520 mm. Iš abiejų perono pusių - 1435 mm keliai.



    Sandėlis ir rekonstruota rampa (sandėlys irgi patvarkytas) nuo antrojo perono.



    Trečiojo perono vaizdas nuo antrojo perono.



    Vėl ant trečiojo perono, tunelio pusėn.



    Į priešingą pusę, tilto link.





    Nuo trečiojo perono stoties pastato link.



    Antrasis peronas, keliais ir stoties pastatas nuo trečiojo perono.

    Paskutinis taisė Al1; 2017.01.26, 20:37.

    Comment




      Šitą sandėlį irgi sutvarkė.



      Stoties kelių ir peronų vaizdas nuo trečiojo perono galo.



      Trečiasis peronas iš galo nuo tilto pusės. Fotografuota nuo pėsčiųjų perėjos.





      Tilto link su priartinimu. Tik šie du keliai yra 1435 mm.



      Iš ten pat, be priartinimo.

      Paskutinis taisė Al1; 2017.01.26, 20:46.

      Comment


        Tiltas. Nuo laiptelių ant pylimo.



        Ten pat, stoties link. Vaizdas per tvorą.



        Ten pat, depo link.



        Nuo gatvės lygio.







        Comment


          Kitoje Nemuno pusėje. Kelynas, vaizdas tilto link.



          Kiek paėjus toliau nuo tilto ir stovint ant 1435 mm bėgių. Šis vienas kelias yra 1435 mm, visi kiti - 1520 mm. Ant tilto vienas kelias yra 1520 mm, o antrasis - 1435 mm. Dešinysis yra 1435 mm, jei žiūrėti ta kryptimi, kuria fotografuota ši nuotrauka.



          Vaizdas priešinga kryptimi.



          Vėl nuo 1520 mm privažiuojamojo kelio, tilto link.



          Ten pat, vaizdas į priešingą pusę. Beje, matosi laiptai dešinėje. Žmonės gali jais naudotis, tik reikia eiti per geležinkelio bėgius ir lįsti pro plyšį tarp garsą izoliuojančios sienelės ir metalinės tvoros. O galėjo čia įrengti ir pėsčiųjų tiltą.



          Dar toliau paėjus nuo tilto, vaizdas tilto pusėn.

          Paskutinis taisė Al1; 2017.01.26, 20:56.

          Comment


            Ties Sąnašos g. pervaža, Mauručių link. Kairysis kelias - 1435 mm.



            Ten pat, Kauno link.



            Nuo Marijampolės pl. viaduko, Kauno link.



            Ten pat, į priešingą pusę, Mauručių link. Matosi tiltas per Jiesią.



            Ties tiltu, Mauručių link. Kairysis kelias - 1435 mm.



            Tiltas iš šono. Atramos naujos.



            Iš apačios. Visgi metalinės konstrukcijos naujos.



            1435 mm kelio bėgis.



            Ties tiltu per Jiesią, Kauno link.



            Vienas iš vartelių tipų, kurie įrengti tvoroje. Visi varteliai nėra užrakinti, galima laisvai atsidaryti ir patekti ant bėgių. Konkrečiai šitie tai ir negali būti rakinami.

            Paskutinis taisė Al1; 2017.01.26, 21:36.

            Comment


              Skardžio ir Senajiesio gatves jungianti pravažiavimas po geležinkeliu. Iš 1435 mm kelio pusės.



              Užlipus ant pylimo, Mauručių link. Kelias kairėje - 1435 mm.



              Ten pat, Kauno link.



              Iš kitos pusės, paliktos senos akmeninės atramos (aišku, rekonstruota viskas).



              Jiesios stotis. Vaizds nuo perono galo Mauručių link.



              Ten pat, Kauno link.



              Vaizdas Kauno apylankos kryptimi. 1435 mm ir 1520 mm (apylanka) susikirtimas viename lygyje smailiu kampu.



              Kiek paėjus peronu, ties stoties pastatu. Tolimesnis kelias - 1435 mm. Įdėtas iešmas būsimam 1435 mm kelio atsišakojimui per Kauno apylanką.



              Bendras stoties vaizdas Kauno kryptimi.





              Nuo perono galo Mauručių link. Antrasis (nuo Kauno) tiltas per Jiesią.



              Tiltas iš šono. 1435 mm keliui pastatyta nauja tilto dalis. Senoji atnaujinta. Tiltai su gelžbetoninėmis perdangomis.

              Paskutinis taisė Al1; 2017.01.26, 21:19.

              Comment


                Trečiasis tiltas per Jiesią. Iš RB pusės. Nauja tilto dalis skirta 1520 mm keliui.



                Visos metalinės tilto konstrukcijos naujos, įskaitant ir ant senų atramų. Iš šios pusės matosi, kad iš šono uždėta senosios metalinės tilto konstrukcijos šoninė dalis kaip dekoro elementas.



                Tiltas iš apačios.



                Nuo tilto galo. Jiesios stoties link. Tiksliau čia vis dar Jiesios stoties kelynas.



                Ten pat, vaizdas Garliavos, Mauručių link.



                Kiek paėjus nuo tilto Garliavos link. Štai čia Jiesios stoties riba. Tolumoje jau matosi Garliavos stotelė.



                Tačiau norint pasiekti Garliavos stotelę, reikia pereiti dar vieną tiltą per Jiesią. Ketvirtasis tiltas per Jiesią iš RB pusės.



                Iš apačios.



                Iš 1520 mm kelių pusės.



                Ties tiltu Garliavos stotelės link. Pravažiavo 620M-020 į Kauną.



                Tęsinys bus.
                Paskutinis taisė Al1; 2017.01.26, 21:28.

                Comment


                  Kodėl šitam tiltui gelžbetonines perdangas pasirinko?
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    Tokios buvo iki RB tiesimo, todėl jas ir paliko (ar pakeitė naujomis; greičiausiai pakeitė). Kiti tiltai per Jiesią buvo su metalinėmis, todėl tokias ir paliko (t.y. naujas padarė metalines).

                    Comment


                      Šito atramos turbūt labiausiai išlikusios originalios, bent vizualiai, tai su metalinėmis perdangomis dar geresnis vaizdas būtų buvęs.
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        Tęsiu toliau.

                        Garliavos stotelė nuo Kauno pusės.



                        Vaizdas iš Jiesios gatvės techninės pervažos Garliavos stotelėje link.



                        Nuo Garliavos stotelės perono galo, Kauno link.



                        1520 mm keliai ir peronai, Mauručių link.



                        1435 mm kelias.



                        Pervaža, peronai, sienelė ir namas už jos.



                        Nuo perono galo, Mauručių link.



                        Ten pat, stotelės vaizdas Kauno link.



                        Ties kelio Kaunas - Prienai - Alytus viaduku, Kauno link.



                        Ten pat, Mauručių link.

                        Paskutinis taisė Al1; 2017.01.27, 20:56.

                        Comment


                          Mauručiai. Stoties kelių rytinis galas. Vaizdas ties kelio A5 viaduku Kauno link. Kaip matyti, stoties kelyno galas nusikelė apie puskilometrį Kauno kryptimi.



                          Paėjus Mauručių stoties link. Vaizdas atgal.



                          Ten pat, vaizdas į priešingą pusę.



                          Dar paėjus pirmyn. Maždaug ties buvusia Mauručių pervaža. Stoties kelių vaizdas.



                          Perėjus ant kito kelio. Kelias palei sienelę - 1435 mm



                          Ten pat, vaizdas Kauno link.



                          Peronai ir keliais ties stoties pastatu, Kauno link.



                          Kazlų Rūdos link.



                          Stoties pastatas ir peronai. 1435 mm kelias yra pirmas nuo stoties pastato. Pirmasis peronas labai trumpas, tik prieš stoties pastatą ir šiek tiek į šalis.

                          Paskutinis taisė Al1; 2017.01.27, 21:10.

                          Comment


                            Vakarinis kelyno galas, vaizdas Kazlų Rūdos link. Kelyno gale iš abiejų geležinkelio kelių pusių yra gyvenamieji namai. Iš pradžių maniau, kad bent vieną iš jų išpirks ir nugriaus. Bet ne, jie liko, o apsauginės tvoros praktiška remiasi į stogus. Kažin, ar tarp tvorų ir namo sienų gali normaliai praeiti suaugęs žmogus...



                            Kiek dešiniau. Už garsą slopinančios sienelės dar yra aklikelis.



                            Stoties kelių vaizdas priešinga kryptimi.



                            Stovint ant 1435 mm kelio. Rampa ir ūkiniai geležinkelio kelininkų pastatai liko už garsą slopinančios sienelės. Rampa tai ir pasinaudoti nebegalima... Ties ūkiniu pastatu yra vartai tvoroje.



                            Kauno kryptimi pravažiavo prekinis traukinys.



                            Atšaka į buvusį betono mazgą, elevatorių ir sandėlius.



                            Ten pat, vaizdas minėtų objektų link.



                            Teritorijoje stovėjo šilumvežis TGM23V48-1383.



                            Iš šono per tvorą.

                            Paskutinis taisė Al1; 2017.01.27, 21:19.

                            Comment


                              Pabališkiai. Vaizdas Kauno link.



                              Nuo perono galo, Jūrės link.



                              1435 mm kelias dešinėje.



                              Ties Jūrės pervaža, stoties link.



                              Ten pat, Kauno link.



                              Stoties pastatas.



                              Išlikęs originalus tarpukario šviestuvo laikiklis.



                              Durys iš perono pusės.



                              Interjeras. Laukiamoji salė. Kasa jau keli metai kaip uždaryta.



                              Į priešingą pusę.



                              Durys ir rankena tarpukario laikų.

                              Paskutinis taisė Al1; 2017.01.27, 21:32.

                              Comment


                                Stoties pastatas iš gyvenvietės pusės.



                                1520 mm kelių peronas vienas, salinis. Vaizdas Kauno link.



                                Bendras vaizdas. Pirmas kelias nuo stoties pastato - 1435 mm.



                                Nuo perono galo Kazlų Rūdos link.



                                Tiltas per Pilvę iš RB kelio pusės.



                                Vaizdas iš apačios.



                                Tęsinys bus.

                                Comment


                                  Man tie 1435 mm bėgiai atrodo kažkokie nenauji, nusitrynę, parūdiję.
                                  Argi čia normalūs, nauji bėgiai?
                                  http://s41.radikal.ru/i093/1701/d1/79746490270c.jpg

                                  O juk jie nutėsti visai neseniai, ir traukiniai jais beveik nevažinėja.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    Man tie 1435 mm bėgiai atrodo kažkokie nenauji, nusitrynę, parūdiję.
                                    Argi čia normalūs, nauji bėgiai?
                                    http://s41.radikal.ru/i093/1701/d1/79746490270c.jpg

                                    O juk jie nutėsti visai neseniai, ir traukiniai jais beveik nevažinėja.
                                    Tai todėl pilnai ir aprūdyję, nes niekas beveik ir nevažinėja. Bėgių niekas negruntuoja ir nedažo, todėl jeigu neeksploatuoji - pasidengia rūdimis.

                                    Comment


                                      Tęsiu toliau.
                                      Kazlų Rūda, ties Miškininkų g. pervaža, Kauno link. 1435 mm kelias dešinėje prie sienelės.



                                      Į priešingą pusę, Kazlų Rūdos stoties 1520 mm keliai.



                                      Stovint ant 1435 mm kelio, Kauno link.



                                      Į priešingą pusę, stoties peronų link.



                                      Nuo RB perono galo Kauno link. Iš abiejų perono pusių yra 1435 mm keliai.



                                      Ties 1520 mm peronų centru Kauno link.



                                      Ten pat, į priešingą pusę.

                                      Comment


                                        Nuo RB perono, stoties pastatai - sena stotis ir dabartinė.



                                        Autobusų stotelės link. Su priartinimu.



                                        RB peronas, ne visai nuo vakarinio galo, bet arti jo.



                                        Ten pat, tik kelio vaizdas iš kito perono šono.



                                        Paviljonas RB perone.



                                        Nuo RB perono galo vakarinio (Marijampolės, Kybartų link) kelyno galo link.



                                        Kazlų Rūdos stoties keliai nuo Žemaitės g. (ar Gedimino g. ???) pervažos. Stovint ant 1435 mm kelio.



                                        Namas šalia pervažos.



                                        1520 mm stoties keliai nuo pervažos.



                                        Nuo pervažos Kybartų (tiesiai) link ir Marijampolės (kairėn) link. 1435 mm kelias pats kairysis.

                                        Paskutinis taisė Al1; 2017.01.28, 20:26.

                                        Comment


                                          Ties kelio Nr. 2621 pervaža. Marijampolės link.



                                          Ten pat, Kazlų Rūdos link.



                                          Neveikianti pervažos signalizacija.



                                          Tiltas per Pilvę.





                                          Vaizdas iš apačios. Kaip matyti, tilto perdangos naujos ir metalinės. Senoji irgi buvo metalinė, bet kitokios konstrukcijos.



                                          Bebruliškės stotelė. 1435 mm kelias dešinėje, vaizdas Kazlų Rūdos link. Iki RB tiesimo peronas buvo dešinėje pusėje.



                                          Ten pat, vaizdas Marijampolės link.

                                          Paskutinis taisė Al1; 2017.01.28, 20:33.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X