Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    Kokias čia pievas kalbat - kiek jau iš tos Mockavos keleivių būtų...
    Iš Šeštokų keleivių (išskyrus penktadienį ir sekmadienį) irgi ne kažką, pilnai gali aptarnauti ir konduktoriai kontrolieriai.
    Aš ir nesuprantu jo logikos - iki Šeštokų nevažiuos, nes nėra kasų, o vat iki Mockavos važiuos, nors ten kasų irgi nėra Nekalbant, kad Šeštokai dar ir populiaresnis taškas turbūt.

    Comment


      Beje A1 žinias perduoda:

      PKP tvarkaraštyje (tiek internetiniame, tiek ir lentelių pavidalo) skelbiama, kad nuo liepos 25 d. traukinys "Hancza" vėl važiuos iki Šeštokų. Toliau iki Kauno tikriausiai veš autobusais - apie tai lenkai nerašo. Šeštokuose matyt iki to laiko spės atlikti pagrindinius darbus, kad traukinys galėtų atvažiuoti. Nes bėgiai jau buvo pakloti dar prieš gerą mėnesį, o senasis pirmojo kelio peronas nebuvo išardytas. Matyt jo nelies ir tvarkys tik rekonstrukcijos pabaigoje.

      Comment


        Bilietus kam reikės bus galima nusipirkti internetu (tiek dabar PKP Intercity, tiek netrukus LG).
        O Šeštokus galės aptarnauti konduktoriai (jei išvis liks vietinis traukinys). Tiesa pasakius vietos keleivių nebuvo per daugiausiai (didžioji dalis tranzitiniai su persėdimu).

        Comment


          Šiandien teko pamatyti Aleksote 2 sunkvežimius vežančius naujus pabėgius , greičiausiai plačiojo geležinkelio , nuvažiavo link Garliavos. O štai už Čiurlionio tilto važiuojant link Aleksoto dešinėje prie tų žvyro kalnų suštabeliuoti senieji bėgiai su pabėgiais.
          Neskubėk ir nespėsi.

          Comment


            Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
            Šiandien teko pamatyti Aleksote 2 sunkvežimius vežančius naujus pabėgius , greičiausiai plačiojo geležinkelio , nuvažiavo link Garliavos. O štai už Čiurlionio tilto važiuojant link Aleksoto dešinėje prie tų žvyro kalnų suštabeliuoti senieji bėgiai su pabėgiais.
            Kiek vasarą teko būtų darbų vietose, tai vis mačiau tik senojo (1520mm) geležinkelio rekonstrukcijos darbus ir supermažai ką nors su Europine vėže (1435mm). Pastarosios bėgių kažkiek (kaip kokia "pokazuka") yra tik nuo Kazlų Rūdos link Jūrės ir nuo Jūrės link Kazlų Rūdos (ar yra šiame tarpstotyje kažkur ties tiltu per Pilvę, įsitikinti nepavyko - draudžiamose vietose vaikštinėti neišdrėsau, o keleiviniai traukiniai nevažinėja). Jau verta kelti klausimą. Kasgi vyksta tarp Kauno ir Šeštokų - "RailBaltica" statyba ar esamo geležinkelio rekonstrukcija? Kalbama ir rašoma apie būtinybę greitai iki Kauno atvesti europinę vįžę, o daroma nežinia kas...
            Tie senųjų bįgių štabeliai tikriausiai atvežti iš Mauručių stoties, kurioje nuardė keletą stoties kelių su gelžbetoniniais pabėgiais. Jie ten Aleksote atsirado netrukus po to, kai tais bėgiais pakrautas traukinys išvažiavo iš Mauručių.

            Comment


              Gal baikim tauzyt panašias pievas... Tai gal yra statybos darbų techniniai projektai, rangovai geriau žino, kas pirmiausia daroma, kas paskui?

              Comment


                Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                Kiek vasarą teko būtų darbų vietose, tai vis mačiau tik senojo (1520mm) geležinkelio rekonstrukcijos darbus ir supermažai ką nors su Europine vėže (1435mm). Pastarosios bėgių kažkiek (kaip kokia "pokazuka") yra tik nuo Kazlų Rūdos link Jūrės ir nuo Jūrės link Kazlų Rūdos (ar yra šiame tarpstotyje kažkur ties tiltu per Pilvę, įsitikinti nepavyko - draudžiamose vietose vaikštinėti neišdrėsau, o keleiviniai traukiniai nevažinėja). Jau verta kelti klausimą. Kasgi vyksta tarp Kauno ir Šeštokų - "RailBaltica" statyba ar esamo geležinkelio rekonstrukcija? Kalbama ir rašoma apie būtinybę greitai iki Kauno atvesti europinę vįžę, o daroma nežinia kas...
                Tie senųjų bįgių štabeliai tikriausiai atvežti iš Mauručių stoties, kurioje nuardė keletą stoties kelių su gelžbetoniniais pabėgiais. Jie ten Aleksote atsirado netrukus po to, kai tais bėgiais pakrautas traukinys išvažiavo iš Mauručių.
                Turbūt vėl būsiu apkaltintas advokatavimu LG, tačiau negi pradėsim abejoti pačios Rail Baltica tiesimo faktu? Nejaugi visiems taip beprotiškai muilina protą? Manau, kad čia technologinių procesų subtilybės eilės tvarka ir neverta būti tokiais jau neviernais tamošiais.

                Comment


                  Čia jau ir sąmokslo teorijos užgimsta
                  Beje Rail Baltica 1 ir yra esamo geležinkelio rekonstrukcija

                  Comment


                    Tai gal ten toks variantas, kad bus sudvigubinti bėgiai, tuomet kol kas kloja rusišką variantą, kad judėtų turima technika, o kai pabaigs, tada dar vieną bėgį sudės į tarpą Tik turbūt turėtų matytis specialūs pabėgiai.

                    Comment


                      Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                      Tai gal ten toks variantas, kad bus sudvigubinti bėgiai, tuomet kol kas kloja rusišką variantą, kad judėtų turima technika, o kai pabaigs, tada dar vieną bėgį sudės į tarpą Tik turbūt turėtų matytis specialūs pabėgiai.
                      Mano žiniomis , tai nuo Garliavos iki Kauno bus tikrai 3 linijos. Dvi 1520mm ir viena 1435mm. Gal tai bus ir toliau nuo Garliavos link Kazlų Rūdos ir t.t.,bet šito negaliu patvirtinti. Beja už Garliavos link Mauručių antras kelias (iš Kauno važiuojant ) yra visiškai jau išardytas. Likusi tik viena vėžė.
                      Neskubėk ir nespėsi.

                      Comment


                        Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                        Mano žiniomis , tai nuo Garliavos iki Kauno bus tikrai 3 linijos. Dvi 1520mm ir viena 1435mm. Gal tai bus ir toliau nuo Garliavos link Kazlų Rūdos ir t.t.,bet šito negaliu patvirtinti.
                        Nuo sienos iki Mockavos bus viena 1435 vėžė, nuo Mockavos iki Šeštokų - sudvejinta 1435/1520 (keturi bėgiai ant vieno pabėgio), nuo Šeštokų iki KRrūdos - du keliai (vienas 1520, kitas 1435 - po du bėgius ant vieno pabėgio), nuo KRūdos iki Kauno - trys keliai (vienas 1435 ir du - 1520). Viskas yra suplanuota ir viskas bus pastatyta. Nereikia bijoti.
                        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                        Comment


                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          Nuo sienos iki Mockavos bus viena 1435 vėžė, nuo Mockavos iki Šeštokų - sudvejinta 1435/1520 (keturi bėgiai ant vieno pabėgio), nuo Šeštokų iki KRrūdos - du keliai (vienas 1520, kitas 1435 - po du bėgius ant vieno pabėgio), nuo KRūdos iki Kauno - trys keliai (vienas 1435 ir du - 1520). Viskas yra suplanuota ir viskas bus pastatyta. Nereikia bijoti.
                          Čia dėl ko bijoti? Tik patvirtinai , kad iki Kauno ateis 3 linijos , bei papildei nuo kurios vietos.
                          Neskubėk ir nespėsi.

                          Comment


                            Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                            Čia dėl ko bijoti? Tik patvirtinai , kad iki Kauno ateis 3 linijos , bei papildei nuo kurios vietos.
                            Kažkiek bijoma, kad "Rail Baltica" nepavirtų amžiaus statyba kaip tas liūdnai pagarsėjęs Rusijos BAM-as. Suinterenuoti žmonės nenorėtų, kad statyba įstrigtų, kad geležinkeliai iš Kauno į Šeštokus ir Kybartus nepavirstų kaip pvz. Švenčionėlių -Utenos geležinkelio tęsinys link Anykščių su dabar niekam nereikalingais viadukais per plentus Molėtai-Utena ir Ukmergė-Utena.

                            Comment


                              Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                              Kažkiek bijoma, kad "Rail Baltica" nepavirtų amžiaus statyba kaip tas liūdnai pagarsėjęs Rusijos BAM-as.
                              Kad niekas nė neabejoja šio projekto įgyvendinimu pagal planą, be tamstos nežinia ar kas nors bijo Nekalbant apie konspiracijos teoriją, kad nenuties siauros vėžės, bet pareikš, kad nutiesta

                              Comment


                                Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                pvz. Švenčionėlių -Utenos geležinkelio tęsinys link Anykščių su dabar niekam nereikalingais viadukais per plentus Molėtai-Utena ir Ukmergė-Utena.
                                Kur galima būtų plačiau išgirsti apie šį projektą? Žemelapyje aptikau liekanas ir tuos viadukus, bet nelabai žinau, kada ir kokiu tikslu tai buvo statoma.
                                Lietuva visiems.

                                Comment


                                  Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                  Kur galima būtų plačiau išgirsti apie šį projektą? Žemelapyje aptikau liekanas ir tuos viadukus, bet nelabai žinau, kada ir kokiu tikslu tai buvo statoma.
                                  Šiame forume yra tema "Nenutiesti geležinkelio ruožai".
                                  Ją taip pat vertėtų daugiau paskaitinėti mane puolantiems ir lėtoką "RailBaltica" statybą ginantiems "advokatams".

                                  Tikiu, kad "Rail-Baltica" gabalą Šeštokai-Kaunas Utenos-Panevėžio plačiojo geležinkelio statybos likimas nenutiks, bet savo pastebėjimams čia rašinėti teisę pasilieku.
                                  Apie "Rail Baltica" statybą bei padangių greičius traukiniais pro Žuvinto ežerą, per Baraginę ir Marijampollės senąją stotį suvalkiečiams "smegenys pudrinamos" ir "akys muilinamos" jau daugiau kaip 20 metų. Tokio amželio dar nenugyvenę "advokatai" lai nenustemba suvalkiečių nepasitikėjimais ir abejonėmis. O jei kažkam "kepurės dega", tai tie "advokatai" ant manęs tegul nepyksta: aš rašau vadinamų pagelžkelės diedukų akimis, o šie žmonės apie geležinkelį ir traukinius kartais žino ne blogiau už LG įmonės kabinetuose prie kompiuterių sėdinčius kolegijų absolventus.
                                  Paskutinis taisė Vitas; 2014.07.15, 13:55.

                                  Comment


                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    Nuo sienos iki Mockavos bus viena 1435 vėžė, nuo Mockavos iki Šeštokų - sudvejinta 1435/1520 (keturi bėgiai ant vieno pabėgio), nuo Šeštokų iki KRrūdos - du keliai (vienas 1520, kitas 1435 - po du bėgius ant vieno pabėgio), nuo KRūdos iki Kauno - trys keliai (vienas 1435 ir du - 1520). Viskas yra suplanuota ir viskas bus pastatyta. Nereikia bijoti.
                                    O kaip bus tiek pačiam Kaune iki stoties? Irgi 3 keliai? Ar bus ten kur platinti?Juk neplatins turbūt geležinkelio tilto per Nemuną.

                                    Comment


                                      Parašė Garbanele Rodyti pranešimą
                                      O kaip bus tiek pačiam Kaune iki stoties? Irgi 3 keliai? Ar bus ten kur platinti?Juk neplatins turbūt geležinkelio tilto per Nemuną.
                                      Kauno mieste iki stoties kelyno pradžios bus treji keliai. Kaip bus Kauno stoties Aleksoto parko kelyne, nežinau, o per geležinkelio liks dveji - vieni (važiuojant iš Aleksoto į stotį - kairieji) - 1520 mm, kiti (atitinkamai dešinieji) 1435 mm. Taip radau rašyta ne vienoje šio forumo temoje, taip sužinojau iš "Rail-Baltica" direkcijos organizuotame priimamamajame Marijampolėje. Šiuo metu traukiniai per geležinkelio tiltą Kaune abiem kryptimis važinėja vadinamais lyginės krypties bėgiais (žiūrint iš Aleksoto link tunelio - dešinaisiais), kurie vėliau numatomi 1435 mm, o kairieji šiuo metu palikti kažkokių statybinių medžiagų sandėliavimui. Kauno stotyje 1435 mm bėgiai bus toliau nuo stoties rūmų (ketvirtas kelias, kiek galima įsivaizduoti, dar išliks 1520 mm). Dabar stotyje išlikę tik 4 keliai (ketvirtas ir tas uždarytas, važinėjama tik trejais), toliau bėgių ir trečiojo perono nėra, vyksta darbai.

                                      Comment


                                        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                        Kažkiek bijoma, kad "Rail Baltica" nepavirtų amžiaus statyba kaip tas liūdnai pagarsėjęs Rusijos BAM-as. Suinterenuoti žmonės nenorėtų, kad statyba įstrigtų, kad geležinkeliai iš Kauno į Šeštokus ir Kybartus nepavirstų kaip pvz. Švenčionėlių -Utenos geležinkelio tęsinys link Anykščių su dabar niekam nereikalingais viadukais per plentus Molėtai-Utena ir Ukmergė-Utena.
                                        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                        Šiame forume yra tema "Nenutiesti geležinkelio ruožai".
                                        Ją taip pat vertėtų daugiau paskaitinėti mane puolantiems ir lėtoką "RailBaltica" statybą ginantiems "advokatams".

                                        Tikiu, kad "Rail-Baltica" gabalą Šeštokai-Kaunas Utenos-Panevėžio plačiojo geležinkelio statybos likimas nenutiks, bet savo pastebėjimams čia rašinėti teisę pasilieku.
                                        Apie "Rail Baltica" statybą bei padangių greičius traukiniais pro Žuvinto ežerą, per Baraginę ir Marijampollės senąją stotį suvalkiečiams "smegenys pudrinamos" ir "akys muilinamos" jau daugiau kaip 20 metų. Tokio amželio dar nenugyvenę "advokatai" lai nenustemba suvalkiečių nepasitikėjimais ir abejonėmis. O jei kažkam "kepurės dega", tai tie "advokatai" ant manęs tegul nepyksta: aš rašau vadinamų pagelžkelės diedukų akimis, o šie žmonės apie geležinkelį ir traukinius kartais žino ne blogiau už LG įmonės kabinetuose prie kompiuterių sėdinčius kolegijų absolventus.
                                        Nenustebčiau , jei šis projektas atsidurs kadanors temoje "Nenutiesti geležinkelio ruožai"
                                        Neskubėk ir nespėsi.

                                        Comment


                                          Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                                          Nenustebčiau , jei šis projektas atsidurs kadanors temoje "Nenutiesti geležinkelio ruožai"
                                          Gal ir būtų galima taip manyti apie Rail Baltica II, bet tik ne apie Rail Baltica I. Taip galima prieiti iki absurdų, į kiekvieną objektą žiūrint kaip į potencialų vaiduoklį. Čia truputį panašėja į teigiančius "visi jie vagiai, geriau tegul pensijas padidina".

                                          Comment

                                          Working...
                                          X