Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    Bet RB nėra išimtinis atvejis. Čia strategija.
    Iš techninės pusės RB yra toks pats geležinkelis kaip ir Šiauliai-Joniškis.
    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

    Comment


      LG puslapyje rasoma kad nuo LT/PL sienos iki Kauno atlikta 97% darbu.Kas atlikta ir kas liko nedetalizuojama.

      Comment


        Kai važinės europiniai keleiviniai traukiniai, kokiose stotelėse/stotyse stos? Ar kokiam nors užkampyje kaip "Kazlų Rūda" kur pastatytas naujoviškas europinis peronas, stos?
        kk3

        Comment


          Parašė Haski Rodyti pranešimą
          Kai važinės europiniai keleiviniai traukiniai, kokiose stotelėse/stotyse stos? Ar kokiam nors užkampyje kaip "Kazlų Rūda" kur pastatytas naujoviškas europinis peronas, stos?
          Kol europinio traukinio greitis bus "40", sustabdyti jį tokiose stotyse kaip Šeštokai, Kalvarija, Marijampolė, Kazlų Rūda sunkumų nebūtų. Kur nėra perono, tai keleivinis traukinys sustoti keleivius paimti-išleisti negalės. Pagaliau, 1435 mm bėgiai tik vieni, o prasilenkimo stočių netiek daug, viena tokių - Kazlų Rūda.

          Comment


            Po 76-ių metų į Kauną iš Lenkijos atvyks traukinys su keleiviais
            Rugpjūčio 27 dieną naująja „Rail Baltica“ vėže į Kauną atvažiuos traukinys iš Lenkijos. Juo atvyks Europos komisijos „North Sea-Baltic“ koridoriaus, kurio dalis yra „Rail Balitca“ geležinkelis, koordinatorė Catherine Trautmann. Pastarąjį kartą traukinys su keleiviais iš Lenkijos į Kauną buvo atvykęs 1939-ųjų rugpjūtį.
            „Rail Baltica“ ruože nuo Lenkijos-Lietuvos valstybių sienos iki Kauno jau yra atlikti visi numatyti darbai.

            Comment


              Nekeičiant riedmenų, tik Mockavos stotyje ant specialaus įrenginio pailginant arba patrumpinant vagonų ašis (kitaip sakant, pasiaurinant arba paplatinant važiuoklę), lenkiškas keleivinis traukinys maršrutu Varšuva-Kaunas-Vilnius važinėjo nuo 2000 iki 2005 metų.

              Comment


                Mane dabar domina du dalykai: būsimas greitis ir kokie riedmenys bus naudojami. Tikiuosi užpirks normalių, vakarietiškų traukinių..

                Comment


                  Parašė karolis371 Rodyti pranešimą
                  Mane dabar domina du dalykai: būsimas greitis ir kokie riedmenys bus naudojami. Tikiuosi užpirks normalių, vakarietiškų traukinių..
                  Tam tikras traukinių kiekis turės būti praleistas mažu greičiu, o dėl riedmenų... Kur juos laikys? Tik ne Kaune - vietos nėra (stotyje tik du 1435 mm keliai ir trys palyginti neilgi aklikeliai, depo - jokio)....

                  Comment


                    Galbūt važinės lenkų traukinys?

                    Comment


                      įdomu, kada vėl bus atnaujintas eismas keleivinių iki Šeštokų. Gal jau kas turit žinių?

                      Comment


                        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                        Tam tikras traukinių kiekis turės būti praleistas mažu greičiu
                        Ką tiksliai turi omeny?

                        Comment


                          Šiandien per radiją tą patį girdėjau: atvažiuos pirmasis užsakomasis traukinys iš Lenkijos į Kauną, ir kad paskutinis traukinys į Lietuvą atvažiavo 1939 m. rugpjūčio mėn.(???).
                          Iš kur jie traukia tokias info.

                          Comment


                            Na tarpukariu visoje Lietuvoje buvo 1435mm vėžė. O 1939 rugsėjo mėnesį Lenkiją pasidalino sovietų sąjunga ir Vokietija. Straipsnyje rašė, kad paskutinį kartą 1939 be persėdimo ta pačia vėže atvyko traukinys is Lenkijos į tuometinę Lietuvos sostinę Kauną.

                            Comment


                              Įdomu kuria linija? Per Šeštokus negi buvo atidaryta? Ar visgi iš Vilniaus?

                              Comment


                                Reguliarūs keleivinių traukinių reisai iš Varšuvos į Kauną – 2016 m.

                                Plačiau:
                                http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...-kauna--2016-m
                                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  5.5 valandos važiuos. Kaip bandomasis turbūt lėčiau nei įprastai važiuos. Kiek trunka kelionė autobusu palyginimui?

                                  Planuojamas kelionės iš Kauno į Varšuvą keleivinio traukinio vidutinis greitis – apie 140 km/h, maksimalus šiuo ruožu greitis siekia 160 km/h. Palyginimui, Lietuvoje šiuo metu keleiviniai traukiniai vidutiniškai važiuoja 90-100 km/h greičiu, maksimalus greitis siekia 120 km/h.

                                  Comment


                                    Prezidentė: galime nespėti paimti ES milijonų „Rail Balticai“

                                    Deja, kadangi už „Rail Balticą“ Susisiekimo ministerija įgaliojo būti atsakingą įmonę „Lietuvos geležinkeliai“, nesugebėta iš pirmojo šaukimo paimti net 172 mln. Eur, kas yra beveik pusė milijardo litų.“

                                    Anot p. Grybauskaitės, „paskutinis laikas tai padaryti bus spalio mėnuo, kada būtina pateikti projektus“.

                                    „Mano žiniomis, projektų dar nėra, EK nėra dar nieko gavusi. O tai reiškia, kad galime prarasti dar daugiau lėšų. Tad kalbame ne apie tai, kad trūksta lėšų, čia kalba apie tai, kad nesugebame paimti netgi to, kas mums yra padėta ant stalo. Ir net į burną nesugebame įsidėti“, – kalbėjo valstybės vadovė.


                                    Plačiau: http://vz.lt/verslo-aplinka/politika...#ixzz3k1gTba7F

                                    Comment


                                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                      5.5 valandos važiuos. Kaip bandomasis turbūt lėčiau nei įprastai važiuos. Kiek trunka kelionė autobusu palyginimui?

                                      Planuojamas kelionės iš Kauno į Varšuvą keleivinio traukinio vidutinis greitis – apie 140 km/h, maksimalus šiuo ruožu greitis siekia 160 km/h. Palyginimui, Lietuvoje šiuo metu keleiviniai traukiniai vidutiniškai važiuoja 90-100 km/h greičiu, maksimalus greitis siekia 120 km/h.
                                      Propoganda. Maksimalus projektinis keleivinių traukinių greitis linijoje iš Kauno iki LT/PL sienos 120 km/h.

                                      Comment


                                        Istorinė akimirka: „Rail Baltica“ vėže iš Lenkijos į Kauną atvyko traukinys

                                        "Paskutinį kartą traukinys iš Lenkijos į Kauną buvo atvykęs prieš 76-erius metus. Ketvirtadienio pavakarę po ilgos pertraukos istorija pasikartojo, tik šį kartą traukinys Kauną pasiekė naująja „Rail Baltica“ vėže."

                                        "Nors „Rail Baltica“ projektas ypatingai svarbus ir pirmas etapas jau pabaigtas, dar liko nemaža atkarpa iki Latvijos, tačiau tam pinigų kol kas trūksta. Dėl tokio aplaidumo prezidentė Dalia Grybauskaitė pažėrė kritikos „Lietuvos geležinkelių“ atstovams."

                                        Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/08/2...#ixzz3k2cd7NT7

                                        Comment


                                          Parašė RobertasS Rodyti pranešimą
                                          Istorinė akimirka: „Rail Baltica“ vėže iš Lenkijos į Kauną atvyko traukinys

                                          "Paskutinį kartą traukinys iš Lenkijos į Kauną buvo atvykęs prieš 76-erius metus. Ketvirtadienio pavakarę po ilgos pertraukos istorija pasikartojo, tik šį kartą traukinys Kauną pasiekė naująja „Rail Baltica“ vėže."

                                          "Nors „Rail Baltica“ projektas ypatingai svarbus ir pirmas etapas jau pabaigtas, dar liko nemaža atkarpa iki Latvijos, tačiau tam pinigų kol kas trūksta. Dėl tokio aplaidumo prezidentė Dalia Grybauskaitė pažėrė kritikos „Lietuvos geležinkelių“ atstovams."

                                          Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/08/2...#ixzz3k2cd7NT7
                                          Istorinis įvykis, bet video reportažo niekas nesiteikė padaryti?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X