Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Traukiniai iš Kauno į Balstogę pradės kursuoti kitais metais

    Lenkijos portalas teigia, kad maršruto trasa drieksis per Balstogę, Sokolką, Augustovą, Suvalkus iki Kauno. Kelionė gali trukti apie 4 valandas, o bilietas į vieną pusę kainuos apie 10-11 eurų.

    Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/10/2...#ixzz3pmMpJxT2

    Comment


      Parašė Gator Rodyti pranešimą
      Traukiniai iš Kauno į Balstogę pradės kursuoti kitais metais

      Lenkijos portalas teigia, kad maršruto trasa drieksis per Balstogę, Sokolką, Augustovą, Suvalkus iki Kauno. Kelionė gali trukti apie 4 valandas, o bilietas į vieną pusę kainuos apie 10-11 eurų.

      Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/10/2...#ixzz3pmMpJxT2
      Tokią pat naujieją vakar (spalio 27 d.) išgirdau per LRT radijo laidą rusų kalba (nuo 16:30 iki 17:00h). Dar psakė, kad iki traukinio paleidimo reikės daug LT-PL sutarčių ir derinimų.
      Įdomu, kodėl visus tuos formalumus nebuvo galima atlikti anksčiau, kai dar nebuvo 1435mm bėgių? Dabar, medžiotojų žodžiais tariant, situacija prilygsta šunų lakinimui, kai jau laikas skubėti į medžioklę.

      Comment


        Todėl, kad čia yra LG su visomis iš to išplaukiančiomis pasekmėmis.

        Comment


          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
          Tokią pat naujieją vakar (spalio 27 d.) išgirdau per LRT radijo laidą rusų kalba (nuo 16:30 iki 17:00h). Dar psakė, kad iki traukinio paleidimo reikės daug LT-PL sutarčių ir derinimų.
          Įdomu, kodėl visus tuos formalumus nebuvo galima atlikti anksčiau, kai dar nebuvo 1435mm bėgių? Dabar, medžiotojų žodžiais tariant, situacija prilygsta šunų lakinimui, kai jau laikas skubėti į medžioklę.
          Jug ir žadėjo , kad dar šiemet bus traukiniai iki Lenkijos... O dabar...
          Neskubėk ir nespėsi.

          Comment


            XXI amžiuje geležinkeliečiai nori rasti keleivių kurie sutiktų važiuoti 60 km/h greičiu. 4 valandas iki pirmojo persėdimo...
            Rytas. Šlapia. Miglos. Tiltas. Upė.
            www.airfoto.lt

            Comment


              Parašė Ramūnas kns Rodyti pranešimą
              XXI amžiuje geležinkeliečiai nori rasti keleivių kurie sutiktų važiuoti 60 km/h greičiu. 4 valandas iki pirmojo persėdimo...
              Nuo Suvalkų iki Baltstogės (140km) greičiausias traukinys važiuoja 2.01 val (vidutinis greitis nesiekia 70km/h).
              Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Nuo Suvalkų iki Baltstogės (140km) greičiausias traukinys važiuoja 2.01 val (vidutinis greitis nesiekia 70km/h).
                Taip, bet reikia nepamiršti, kad toks traukinys dar daug kur stoja - nuo Suvalkų iki Balstogės nėra greitojo traukinio, kuris važiuotų tiesiogiai, dėl to ir gaunasi 2 val. Kaip bebūtų, šį trasa dar nėra problemtiškiausia, blogiausiai yra nuo Suvalkų iki sienos su Lietuvą (Mockavos) - tokia kelionė trunka 51 min., o atstumas vos 38 km. ( https://pl.wikipedia.org/wiki/Linia_...51#cite_note-3 )

                Dar vienas įdomus faktas - Lenkijoje etapas nuo Balstogės iki Lietuvos sienos yra įtrauktas į darbų, kurie galimai bus atlikti iki 2023 metų sąrašą, bet tarp 146 projektų užimą vos 144 vietą, kas reiškia kad šis projektas yra rezervinis ir kad galbūt iš viso nebus atnaujinti bėgiai per artimiausią dešimtmetį. Kad kažka keisti, tai turėtų Lietuvos politikai į tai įsikišti, nes jei neparodysime kad mums jų reikia, tai lenkams tų bėgių dar mažiau reiks, jie turi ir svarbesnių projektų. http://mir.bip.gov.pl/fobjects/downl...k2023-pdf.html

                http://www.bialystokonline.pl/rail-b...86520,1,1.html - Lenkijoje tiktai dabar apsisprendė iki galo per kur bėgs trasa Podlasio vaivadijoje, na ir dar turėtų atilkti visokiausius tyrimus, kaip šis projektas veiktų aplinka, tai kad tikekimės, kad gal anūkai jau galės su normaliu traukiniu nuvažiuoti iki Balstogės...
                Paskutinis taisė adomazzz; 2015.10.28, 21:56.

                Comment


                  Dar straipsnielis apie traukinį iš Kauno į Belystoką (jo "miglotas" perspektyvas) yra http://www.kaunas.lt/index.php?698011888
                  Yra ir spalio 16 d. atvažiavusio traukinio SA133-019 nuotrauka.

                  Comment


                    Tie menki 38 km turėjo būti tiesiog įtraukti į RB1 ir padaryti tuo turėjo Lietuva rūpintis. Čia visgi mums labiau reikia.

                    Comment


                      Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
                      Taip, bet reikia nepamiršti, kad toks traukinys dar daug kur stoja - nuo Suvalkų iki Balstogės nėra greitojo traukinio, kuris važiuotų tiesiogiai, dėl to ir gaunasi 2 val.
                      Šitas traukinys tarp Suvaklų ir Baltsogės sustoja tik 4 kartus po vieną minutę o t.y. visai nedaug.
                      Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
                      Dar vienas įdomus faktas - Lenkijoje etapas nuo Balstogės iki Lietuvos sienos yra įtrauktas į darbų, kurie galimai bus atlikti iki 2023 metų sąrašą, bet tarp 146 projektų užimą vos 144 vietą, kas reiškia kad šis projektas yra rezervinis ir kad galbūt iš viso nebus atnaujinti bėgiai per artimiausią dešimtmetį. Kad kažka keisti, tai turėtų Lietuvos politikai į tai įsikišti, nes jei neparodysime kad mums jų reikia, tai lenkams tų bėgių dar mažiau reiks, jie turi ir svarbesnių projektų.
                      Jeigu Lietuva sutiks finansuoti, tai lenkai ir kokį "Maglevą" iki Lietuvos sienos greitai pastatytų.
                      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                      Comment


                        Parašė ZXS Rodyti pranešimą
                        Tie menki 38 km turėjo būti tiesiog įtraukti į RB1 ir padaryti tuo turėjo Lietuva rūpintis. Čia visgi mums labiau reikia.
                        Mum reikia, bet mes padaryti negalėjome, nes tai yra Lenkijos teritorijoje. Reikėjo kaip nors su lenkais tartis, aiškinti kokio svarbumo mums šis projektas, o tai mūsų politikai savo kieme susitvarkė, o kad reikia vėliau su kažkuo sujungti, tai jau nepagalvojo... Graudu bus, kai gal iki tų 2023 metų bus jau pakloti bėgiai Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, o Lenkijoje viska stabdys tie nesutvarkyti bėgiai jų teritorijoje... Su lenkais jau seniai reikėjo šį klausimą kelti kaip viena svarbesnių, o ne žaisti vien savo smėlio dežėje.

                        Comment


                          O koks greitis musu RB1?

                          Comment


                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            Šitas traukinys tarp Suvaklų ir Baltsogės sustoja tik 4 kartus po vieną minutę o t.y. visai nedaug.
                            Jeigu Lietuva sutiks finansuoti, tai lenkai ir kokį "Maglevą" iki Lietuvos sienos greitai pastatytų.
                            Traukinys ne automobilis, neįsibėgėja per 10 sekundžių, tai kad stoja 4 kartus, tai dar reikia paskaičiuoti laiką kiek traukinys stabdo ir kiek laiko vėl įsibėgėja.

                            Lietuva tokių pinigų neturi, kad finansuoti tokį projektą ir dar ne Lietuvoje - jeigu Grybauskaitė per susitikimus su Duda pažymėtų šio projekto svarbą Lietuvai, manau tai tikrai greičio pridėtu projekto įgyvendinimui.

                            Comment


                              Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
                              Traukinys ne automobilis, neįsibėgėja per 10 sekundžių, tai kad stoja 4 kartus, tai dar reikia paskaičiuoti laiką kiek traukinys stabdo ir kiek laiko vėl įsibėgėja.
                              Šitoje linijoje ekspresų nėra ir nebus - jie yra ekonomiškai nenaudingi.
                              Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
                              Lietuva tokių pinigų neturi, kad finansuoti tokį projektą ir dar ne Lietuvoje - jeigu Grybauskaitė per susitikimus su Duda pažymėtų šio projekto svarbą Lietuvai, manau tai tikrai greičio pridėtu projekto įgyvendinimui.
                              Duda atsakytų, kad jeigu Lietuvai tai svarbu, tegul Lietuva ir moka arba įrodo finansavimo svarbą Briuselyje.
                              Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                              Comment


                                Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
                                Mum reikia, bet mes padaryti negalėjome, nes tai yra Lenkijos teritorijoje. Reikėjo kaip nors su lenkais tartis, aiškinti kokio svarbumo mums šis projektas, o tai mūsų politikai savo kieme susitvarkė, o kad reikia vėliau su kažkuo sujungti, tai jau nepagalvojo... Graudu bus, kai gal iki tų 2023 metų bus jau pakloti bėgiai Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, o Lenkijoje viska stabdys tie nesutvarkyti bėgiai jų teritorijoje... Su lenkais jau seniai reikėjo šį klausimą kelti kaip viena svarbesnių, o ne žaisti vien savo smėlio dežėje.
                                Nu tai tą ir sakau, kurioje vietoje nebuvo galima susitarti, kad Lenkija nepasirašytų būti partneriais Europos pinigų panaudojimo projekte? Visiškas apsileidimas buvo nepadaryti RB1 nuo Suvalkų iki Kauno.

                                Comment


                                  Marijampolėje leidžiamas "Miesto laikraštis" spalio 30 d. numeryje lyg ir atsiėmė savo ankstesnį pranešimą apie numatytą galimybę Marijampolėje po geležinkeliu važiuoti dar šiais metais.
                                  Pasirodo, šiais metais po geležinkeliu bus galima važiuoti tik Aušros gatve. Gedimimo gatve, pasirodo, tokios galimybės šiemet dar nebus - statybininkai būtinus darbus pabaigti nespės tariamai dėl priežasčių, nepriklausančių nuo darbų rangovo "Alkestos". Tačiau rašoma, kad Aušros gatvės viaduko atidarymas (nors ir nepilnai - dar nebus galima važiuoti Geležinkelio gatve ir ją su Aušros gatve jungiančia "kilpa") bus didelis palengvinimas geležinkelio atskirtai rytinei Marijampolės miesto daliai.
                                  P.Armino gatvę (prie Cukraus fabriko) po geležinkeliu planuojama atidaryti 2016 metais. Tikėkimės, kad ne vėliau.
                                  Paskutinis taisė Vitas; 2015.12.22, 12:34.

                                  Comment


                                    Marijampolėje atidarytas viadukas pagerins susisiekimo sąlygas
                                    2015-12-02
                                    Marijampolėje atidarytas viadukas pagerins susisiekimo sąlygas
                                    Gruodžio 1 d. Marijampolėje, Aušros gatvėje buvo atidarytas viadukas po geležinkeliu. Šis viadukas vairuotojams leis išvengti spūsčių prie uždaryto geležinkelio kelio, o miestelėnams – lengviau pasiekti miesto centrą.

                                    Atidarytas viadukas yra pirmasis iš trijų numatytų pastatyti Marijampolės mieste. Vairuotojai Aušros gatve galės važiuoti iki žiedo, sukti Jevonio skersgatviu ir išvažiuoti į Saulės gatvę. Tai labai palengvins automobilių eismą Marijampolėje.

                                    Šiomis dienomis bendrovės „Alkesta" statybininkai naujoje gatvėje stato paskutinius kelio ženklus, jungia apšvietimą ir tvarko aplinką.

                                    Viadukai Marijampolėje statomi vykdant „Rail Baltica" projektą nuo Lenkijos-Lietuvos valstybių sienos iki Kauno.

                                    Comment


                                      Šiandien Kauno dienoje rašo, kad vėlyvą pavasarį bus keleivinis traukinys į Balstogę. Niekas negirdėjote? Įdomiausiai skamba, kad traukinys Mockava - Varšava pasiūlys patogius persėdimus į traukinius į Berlyna ir etc... Nors realiai to nėra ir nebus...

                                      Comment


                                        Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                        Šiandien Kauno dienoje rašo, kad vėlyvą pavasarį bus keleivinis traukinys į Balstogę. Niekas negirdėjote? Įdomiausiai skamba, kad traukinys Mockava - Varšava pasiūlys patogius persėdimus į traukinius į Berlyna ir etc... Nors realiai to nėra ir nebus...
                                        Jei tiksliau:
                                        2015 m. pradžioje bus atnaujinti prieš dvejus metus dėl europinio standarto geležinkelio linijos nuo Kauno iki pasienio su Latvija statybos atšaukti reisai iš Kauno į Marijampolę, atkurtas reisų į Kybartus, Kazlų Rūdą dažnumas.

                                        Nuo sausio pabaigos arba vasario pradžios Varšuvą iš Kauno bus galima pasiekti persėdant Mockavoje. Varšuvoje yra patogios traukinių jungtys į Berlyną, Vieną, Prahą ir kt.

                                        Vėlyvą pavasarį bus pradėtas tiesioginis maršrutas iš Kauno Balstogės (Lenkijoje) kryptimi.
                                        Skaitykite daugiau: http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...#ixzz3uWd1KvR8
                                        Taigi nuo sausio pradžios bus kaip anksčiau būdavo. Lenkai atitemps vagoną iki pasienio, krypties keitimas ir perkabinimas Suvalkuose ir po 8 vakaro Varšuvoj kai jau dauguma tarptautinių išvažiavę.

                                        Įdomiau ar vėlyvą pavasarį šviesiai žalio lenkiško mikriuko maršrutas Białystok-Suwałki bus pratęstas iki Kauno ir atsiras bent 2-3 jungtys per dieną į pietus?
                                        You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                                        Comment


                                          O kokiu greičiu traukiniai važinės euro vėžiom?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X