Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Bet juk žmonės kalba, kad automotrisė net ir iš Šiaulių į Vilnių netinkama priemonė

    Comment


      Lenkiškos automotrisės SA133 ([http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=3650) turi geresnes sėdynes, panašias į mūsų 630M, jos išdėstytos 2+2 ir ne viena prieš kitą, o nugara viena į kitą, taip pat kaip ir 630M. Reikia suprasti, kad Lenkijoje RailBalticos tiesimas dar vyks 5 metus (geriausiu atveju) ir tiek pat laiko nebus jokio normalaus susisiekimo su Varšuva. O dar kokius 2 ar 3 metus nebus ir normalaus susiekimo traukiniais tarp Varšuvos ir Bialystoko. Dabar į Varšuvą važiuoja PKP autobusai, o priemiestiniai važinėja su autobusų intarpu. Tai dabar kol kas vyksta 1 etapas nuo Zielionkos iki Malkinios. Vėliau prasidės 2 etapas nuo Malkinios iki Bialystoko. Todėl kitais metais prasidės tik formalus eismas - reikia prieš ES atsiskaityti. Realiai iš jo jokios naudos nebus, nes traukiniu bus galima pasiekti tik Bialystoką, o toliau važiuoti į Varšuvą tik autobusu. Todėl įtariu, kad traukinys net nevažinės kiekvieną dieną, o važiuos kas antrą dieną ar porą kartų per savaitę. O gal ir iš viso nevažiuos. Atidarys eismą tik formaliai.
      Paskutinis taisė Al1; 2015.08.31, 20:00.

      Comment


        SA 133
        https://commons.wikimedia.org/wiki/F...SA_133-013.jpg

        Comment


          Parašė oranger Rodyti pranešimą
          Iki Berlino savaitę turbūt važiuos...
          Balstogė-Varšuva
          Parašė cooinda




          http://www.skyscrapercity.com/showth...19239&page=152

          Varšuva-Berlynas

          Comment


            Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
            Jau radau , iš Bialystoko išv.13.30h , o Kaune atv. 20.30h
            Į Kauną realiai atvyko ~19:45h.
            20:45h turščias išvažiavo atgal.

            Comment


              kodel tokie begiai susibangave nuotraukoj? Brokas?

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Lenkiškos automotrisės SA133 ([http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=3650) turi geresnes sėdynes, panašias į mūsų 630M, jos išdėstytos 2+2 ir ne viena prieš kitą, o nugara viena į kitą, taip pat kaip ir 630M. Reikia suprasti, kad Lenkijoje RailBalticos tiesimas dar vyks 5 metus (geriausiu atveju) ir tiek pat laiko nebus jokio normalaus susisiekimo su Varšuva. O dar kokius 2 ar 3 metus nebus ir normalaus susiekimo traukiniais tarp Varšuvos ir Bialystoko. Dabar į Varšuvą važiuoja PKP autobusai, o priemiestiniai važinėja su autobusų intarpu. Tai dabar kol kas vyksta 1 etapas nuo Zielionkos iki Malkinios. Vėliau prasidės 2 etapas nuo Malkinios iki Bialystoko. Todėl kitais metais prasidės tik formalus eismas - reikia prieš ES atsiskaityti. Realiai iš jo jokios naudos nebus, nes traukiniu bus galima pasiekti tik Bialystoką, o toliau važiuoti į Varšuvą tik autobusu. Todėl įtariu, kad traukinys net nevažinės kiekvieną dieną, o važiuos kas antrą dieną ar porą kartų per savaitę. O gal ir iš viso nevažiuos. Atidarys eismą tik formaliai.
                Aš būčiau linkęs įtarti, kad važinės savaitgalio dienomis, kad darbai nevyksta?

                Comment


                  Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                  kodel tokie begiai susibangave nuotraukoj? Brokas?
                  Taigi neseniai pakloti. Dar juos ištiesins, balastą sutvarkys ir t.t.

                  Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                  Aš būčiau linkęs įtarti, kad važinės savaitgalio dienomis, kad darbai nevyksta?
                  Kaip nuspręs lenkai, taip ir bus. Dabar tvarkomą ruožą irgi planavo rekonstruoti nenutraukiant eismo (nebent tik trumpam), bet visgi paskaičiavo, kad geriau nutraukti eismą ilgam ir greičiau baigti darbus. Kad ruožas iki Bialystoko bus rekonstruojamas nutraukiant tiesioginį eismą į Varšuvą rodo tai, jog tvarkomas aplinkkelis per Ostrolenką krovininių eismui. O keleivius traukiniais veš tik dalyje ruožo, kitur naudos autobusus.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Lenkiškos automotrisės SA133 ([http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=3650) turi geresnes sėdynes, panašias į mūsų 630M, jos išdėstytos 2+2 ir ne viena prieš kitą, o nugara viena į kitą, taip pat kaip ir 630M. Reikia suprasti, kad Lenkijoje RailBalticos tiesimas dar vyks 5 metus (geriausiu atveju) ir tiek pat laiko nebus jokio normalaus susisiekimo su Varšuva. O dar kokius 2 ar 3 metus nebus ir normalaus susiekimo traukiniais tarp Varšuvos ir Bialystoko. Dabar į Varšuvą važiuoja PKP autobusai, o priemiestiniai važinėja su autobusų intarpu. Tai dabar kol kas vyksta 1 etapas nuo Zielionkos iki Malkinios. Vėliau prasidės 2 etapas nuo Malkinios iki Bialystoko. Todėl kitais metais prasidės tik formalus eismas - reikia prieš ES atsiskaityti. Realiai iš jo jokios naudos nebus, nes traukiniu bus galima pasiekti tik Bialystoką, o toliau važiuoti į Varšuvą tik autobusu. Todėl įtariu, kad traukinys net nevažinės kiekvieną dieną, o važiuos kas antrą dieną ar porą kartų per savaitę. O gal ir iš viso nevažiuos. Atidarys eismą tik formaliai.
                    Paklos iki Baltstoges klos iki LT/PL sienos. Kada baigs kas zino....

                    Comment


                      Dabar kloja su eismo nutraukimu, tarp Bialystoko ir Suvalkų tiesimo darbai eismo nestabdys, nes RB eis nauja trasa per Elką, o eismas ir toliau vyks per Sokulką. Greitis ten nėra toks jau ir blogas, 80-100 km/h. Visgi tarp Suvalkų ir sienos su Lietuva eismą teks vėl nutraukti, bet ruožas nėra ilgas, didelių tiltų nėra (kaip kad tarp Varšuvos ir Bialystoko, kur yra 3 dideli tiltai ir juos visus rekonstruos ar keis naujais), tai per kelis mėnesius susitvarkys, laikinai tarp Šeštokų ir Suvalkų ar Marijampolės ir Suvalkų veš autobusais.

                      Comment


                        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                        Į Kauną realiai atvyko ~19:45h.
                        20:45h turščias išvažiavo atgal.
                        Lenkų grafike aiškiai viskas matosi , kada išvyksta ir atvyksta.
                        Neskubėk ir nespėsi.

                        Comment


                          Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                          P. Vitas geriau išmano geležinkelių tiesimą, techninį Rail Baltica I projektą ir darbų eigą, kokia ji turi būti, negu rangovai.
                          Nuo centro geležinkeliu atskirtoje Marijampolės miesto rytinėje dalyje (Klaipėdos, Panevėžio, Saulės ir aplinkinėse gatvėse) yra gyventojų, kurie dabar apie geležinkelio tiesimą išmano kur kas geriau už mane.
                          Paskutinis taisė Vitas; 2015.09.08, 12:47.

                          Comment


                            Palankiai įvertintas uosto konkurentas „Rail Baltica“

                            Geležinkelio linija „Rail Baltica“ ateityje gali tapti didžiausiu Klaipėdos uosto konkurentu. Kad taip bus bene pirmieji prabilo Klaipėdos uosto kompanijų vadovai.

                            „Rail Baltica“ linijos vystymas įgauna pagreitį. Lenkijos, Lietuvos, Latvijos, Estijos ir Suomijos specialistai kartu su EK atstovais testavo geležinkelio liniją tarp Lenkijos Belostoko ir Kauno.

                            Šios linijos statyba ypač palankiai įvertinta Lietuvos teritorijoje. Ateityje europinėje geležinkelio linijoje tarp Suomijos ir Lenkijos traukiniai galės važiuoti iki 160 km/h greičiu. Kol kas tokio greičio pasiekti negalima – reikia įdiegti papildomą įrangą, kuri vien Lietuvos dalyje kainuotų apie 75 mln. eurų.

                            Comment


                              Tai kad LT/PL - Kaunas pritaikyta 120 km/h keleiviniu traukiniu greiciui. Tai jie uz 75 mln. trasa istiesins.

                              Comment


                                Kol kas tik toks atsirado:

                                Comment


                                  Kadangi naujas tvarkaraštis, kuris įsigalioja Europoje, o nuo pernai ir dalyje buv. TSRS respublikų, tame tarpe ir Lietuvoje, rengiamas metams, tai nieko nuostabaus, kad atsirado tvarkaraštis. Tačiau tai nereiškia, kad traukinys ims kursuoti iškart nuo tvarkaraščio įvedimo. Iš viso atrodo, kad bus visgi ne automotrisė, o vagonai su lokomotyvu. Visgi į Varšuvą važiuojantiems tikriausiai reikės persėsti Bialystoke. Bet kokiu atveju, šūdinas tvarkaraštis, nes į Varšuvą atvykimas gausis apie 23.40 (iš Bialystoko pakanka 3 val., o dar persėdimui reikia skirti apie 20 min.).

                                  Comment


                                    Kiek kertu angliškai, tai iš tvarkaraščio suprantu, kad tai tik vienadienis traukinys, bet labai abejoju, ar važiuos ir tą nurodytą dieną gruodžio 12. Gal būt paprasčiausiai tvarkaraštis sudarytas, paskaičiuoti prasilenkimai su kitais traukiniais - ir tiek...
                                    Atvykti į Varšuvą 21val ar 23:30val. didelio skirtumo nebūtų - išlipus iš traukinio vis vien liktų du variantai - apsigyventi viešbutyje arba ryto (o gal rytinio traukinio 6:55 val. į Berlyną?) laukti kurioje nors iš trijų Varšuvos stočių, tai vėliau atvykus antruoju atveju naktelė stotyje dar netaip prailgtų.
                                    Beje, manau kad susisiekime su Lenkija labiau reiktų daugiau transporto per LT/PL sieną (iki Suvalkų, Augustavo, Elko), kadangi į Varšuvą turėtų pakakti esamų naktinių autobusų. Anksti rytą iš Kauno, Marijampolės, Kalvarijos į Lenkiją nėra jokio transporto. Suvalkus pasiekus, rasti kuo važiuoti toliau sunkumo nebūtų, bet sudėtingiausia pasiekti pačius Suvalkus.
                                    Paskutinis taisė Vitas; 2015.09.17, 11:28.

                                    Comment


                                      Teisingai, važiuos tik 12 d. Matyt vėl kokia komisija vyks. Bet jei komisija, tai kam skelbiama? 21 val dar yra skirtumas, nes dar galima išvykti toliau į kai kuriuos Varšuvos miestus ir netgi užsienį.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Teisingai, važiuos tik 12 d. Matyt vėl kokia komisija vyks. Bet jei komisija, tai kam skelbiama? 21 val dar yra skirtumas, nes dar galima išvykti toliau į kai kuriuos Varšuvos miestus ir netgi užsienį.
                                        Nesiseka rasti to gruodžio 12 dienos traukinio grafiką priešinga kryptimi, t.y. - į Šeštokus. gal būtent tada jis į Lietuvą atveš kokius personas, o atgal į Malkinią važiuos kaip keleivinis? Gal bent taip galvojama? Bet gal to traukinio nebus išvis, tik grafikas padarytas "dėl mados"?

                                        Comment


                                          Na, va, pagaliau paaiškėjo, kur Šeštokuose stos 1520 mm vėžės traukinys. Peronas automotrisei arba ne daugiau dvivagoniam traukiniui yra aklikelyje prieš pakhauzą nuo Marijampolės pusės.
                                          Nuotraukos žemiau. Deja, turėjau tik telefoną.
                                          Aklikelio galas yra ties ta vieta, kur stovėjau fotografuodamas.



                                          Pirmas peronas ir 1435 mm kelias prie jo. Antraisi kelias irgi 1435 mm, o trečiasis - teigti negaliu, bet, atrodo, kad 1520 mm.



                                          1520 mm peronas iš arčiau.



                                          Kalvarijos link, ir skirtingų pločių kelių persikirtimas.



                                          Ten pat, vaizdas atgal. Išėjimas į miestelį yra tarp pakhauzo ir tvoros, kuri baigiasi ties paviljono galu. Šalia pakhauzo rampos iš miestelio pusės nutiestas naujas šaligatvis link stoties aikštės.



                                          Pirmasis peronas ties tualetu Mockavos link.



                                          Mockava. Visi darbai baigti pilnai.



                                          Darbai Šeštokuose taip pat praktiškai pilnai baigti. Deja, iešmai rankiniai, Marijampolėje ir Kazlų Rudoje taip pat. Galbūt Marijampolėje dar pakeis, nes Marijampolės stotyje daugiausia nebaigtų darbų, bet Šeštokuose ir Kazlų Rūdoje vargu ar pakeis. Taip pat iš tikrųjų nemačiau niekur, net stotyse, išskyrus Šeštokuose ir Mockavoje likusią senus, naujų šviesoforų 1435 mm vėžei. Žodžiu, pilnas pravalas. Toks ilgas ruožas ir eismas reguliuojamas bus popieriukais, išduodamais mašinistui??? Ar bus naujas pinigų kaulijimas ir ES? Kodėl iš karto nepadarė?

                                          Beje, visose jau seniai nenaudojamose stotelėse tarp Marijampolės ir Šeštokų yra nauji peronai, metaliniai paviljonai ir stotelių pavadinimai. Peronų ilgiai pritaikyti trivagoniam traukiniui. Tuo tarpu Šeštokuose tik dvivagoniam. Tik kažin ar iš viso važinės traukiniai.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2015.09.14, 20:06.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X