Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Kažkada taip buvo, dabar taip nėra.
    Labai tuo abejoju.
    Tiesiog kelis kartus teko susidurti darbo reikalais - visada tik neigiami įspūdžiai. Ir ne tik man.
    Negaliu pakęsti kai valstybinėje įmonėje reiškiasi šūdžiai, kuriems svarbu tik prikrauti savo kišenes.
    Žinoma, nesakau, kad visi ten tokie.
    Paskutinis taisė oranger; 2015.06.21, 23:53.

    Comment


      Parašė Aleksas666 Rodyti pranešimą
      Izraelis uždraudė Vagnerį. Gal netapatinkime daiktų su režimais, atskirkime tuos vargšus bėgius, kuriems kliūna už putino nuodėmes nuo valstybės teroristės. Jeigu yra galimybė užsidirbti iš tų bėgių, tai tegu jie ir lieka.
      Su tokia retorika nieko neuždirbsi. Kas ypač akivaizdžiai ir matosi ne tik geležinkelių srityje. Kas dėl transporto, tai paklausk autovežėjų...

      Comment


        as tik norejau paklausti kodel ta kryptimi (iki sienos su lenkija), nes atrodytu kad ten srautas didesnis bus neruiskaja veze. Ir aspkritai gal yra zemelapis kiek toj krypty ir nuo kur iki kur vezes kokiu standartu ? Juk 2x rusiska veze neina gi iki pat sienos ir ten staiga pasibaigia?

        Comment


          O kaip bus su viaduku T.Masiulio g. prie Kauno marių? Platins? Berods A|1 minėjo , kad per hes'ą yra dvikelis ruožas , o paskui kitur kaip? Ieškojau informacijos , nieko nerandu...
          Neskubėk ir nespėsi.

          Comment


            Paskui visur lygiagrečiai esamai linijai. Ten, kur minėjau dėl griaunamų namo Palemono g., bus estakada: 1435 mm linija praeis virš 1520 mm.

            Comment


              Parašė evvt Rodyti pranešimą
              as tik norejau paklausti kodel ta kryptimi (iki sienos su lenkija), nes atrodytu kad ten srautas didesnis bus neruiskaja veze. Ir aspkritai gal yra zemelapis kiek toj krypty ir nuo kur iki kur vezes kokiu standartu ? Juk 2x rusiska veze neina gi iki pat sienos ir ten staiga pasibaigia?
              Visur 1435 mm vėžė nutiesta šalia esamos 1520 mm. Nuo Kauno iki Kybartų istoriškai 1520 mm dvikelis buvo, taip ir liko, greta nutiesta standartinė vėžė.
              Nuo Kazlų Rūdos iki Šeštokų buvo vienkelis 1520 mm, dabar greta nutiesta 1435 mm.
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                http://www.marijampole.lt/go.php/lit...les-g-uzdarymo :

                Pranešame, kad dėl geležinkelio darbų, vykdant „Rail Baltica“ projektą, nuo š. m. birželio 22 d. bus draudžiamas transporto priemonių eismas Saulės gatvės geležinkelio pervažoje,todėl transportas bus nukreipiamas per geležinkelio pervažas esančias Sporto g., Gamyklų g. ir Kumelionių k. (Marių g.).
                Dėl padidėjusio transporto priemonių srauto nuo š.m. birželio 22 d. Vasaros gatvės atkarpose, kur buvo leistinas greitis 70 km/h , bus sumažintas iki 50 km/h.


                Taigi, Saulės gatvės pervaža liks tik prisiminimuose...
                Nuo Kumelionių iki Sporto g, pervažos atstumas nemažas ~5-6 km. Išeina taip, kad Marijampolės miestas lieka nebaigto rekonstruoti geležinkelio padalintas į dvi dalis. Gedimino gatvės tiesimo po geležinkeliu darbai vyksta neblogai, 1435 mm geležinkelio Marijampolėje (ypač stoties kelyne) darbai atrodo lyg sustoję, nors vasarą galįtų būti dirbama dviem pamainomis.
                Paskutinis taisė Vitas; 2015.06.23, 08:35.

                Comment


                  Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                  http://www.marijampole.lt/go.php/lit...les-g-uzdarymo :

                  Pranešame, kad dėl geležinkelio darbų, vykdant „Rail Baltica“ projektą, nuo š. m. birželio 22 d. bus draudžiamas transporto priemonių eismas Saulės gatvės geležinkelio pervažoje,todėl transportas bus nukreipiamas per geležinkelio pervažas esančias Sporto g., Gamyklų g. ir Kumelionių k. (Marių g.).
                  Dėl padidėjusio transporto priemonių srauto nuo š.m. birželio 22 d. Vasaros gatvės atkarpose, kur buvo leistinas greitis 70 km/h , bus sumažintas iki 50 km/h.


                  Taigi, Saulės gatvės pervaža liks tik prisiminimuose...
                  Pagal viską daug kas lieka juose...


                  Tai jei darbai sustoję , tada kokiu būdu Kauną rudenį pasieks pirmas traukinys , kaip buvo planuota?
                  Paskutinis taisė Mantukas05; 2015.06.23, 08:43.
                  Neskubėk ir nespėsi.

                  Comment


                    Marijampolės kelynas ne kliūtis traukiniui ten bent vienas kelias yra. Kliūtis yra nebaigti viadukai ir tiltas per Šešupę.

                    Comment


                      Klausimas , ar spės tada...
                      Neskubėk ir nespėsi.

                      Comment


                        Marijampolės geležinkelio stotyje pagaliau yra ketvirtas kelias - bėgiai 1435mm. Kitapus naujojo perono būsimam penktam (irgi 1435 mm) dar tik daromas pagrindas. Žiūrint link Gedimino gatvės (link Kalvarijos), matyti kaip tasai 1435 mm kelias kertasi su šeštuoju keliu (1520 mm). taip pat galima įžiūrėti 1435 mm bėgių persirikiavimą į kitą pusė nuo 1520 mm Kalvarijos krypties bėgių. Naujam keliui kliūtimi netapo Gedimino gatvės viadukas. Darbai vyksta po juo ir Gedimino gatve tolyn, jau ima aiškėti būsimos sankryžos kontūrai.
                        Nenorėčiau sutikti, kad 1435 mm bėgiams kliūtimi būtų Aušros ir P.Armino gatvių viadukas - kiek reikalinga bėgiams, jie jau baigti (kitas reikalas su autotransportu - geležinkelis dabar Marijampolę padalinęs į dvi dalis.

                        Comment


                          O tiltas per Šešupę? Viadukai pastatyti, dabar belieka tik iškasti žemes iš po jų pravažiavimams įrengti. Teoriškai traukinių eismui įtakos neturėtų būti, tačiau praktiškai visame ruože nuo stoties iki tilto per Šešupę ir kiek už jo nėra 1435 mm bėgių ir 1520 mm kelias yra laikinas.

                          Comment


                            Geras reportažas. Įdomu, kur išeina požeminė perėja iš 1435 mm perono? Ties pirmojo perono galu ar dar kiek toliau? Matosi, kad pagailėjo pinigų normaliam stogeliui 1435 mm perone. Pastatys pora autobusų stotelių ir baigta. Keistai žema tvora. O gal ant jos dar montuos skaidrią dalį? Tikriausiai rankiniai iešmai laikini, nes jei ne, tai kažkokia pornografija... Bendrai paėmus, darbų dar nemažai ir iki rudens jų nebaigs.

                            Comment


                              Šeštadienį (liepos 4 dieną) buvo atlikti 2-ojo tilto per Šešupę Marijampolės mieste bandymai. 1520 mm vėžė toje vietoje jau kaip ir projektinėje padėtyje.
                              Dėl garso sienučių tai kiek aš esu girdėjęs jų paskirtis yra uždengti traukinių ratus, kurie ir skleidžia didžiausią triukšmą. Juos uždengus traukinių skleidžiamas triukšmas neviršija leistinų ribų šalia geležinkelio įsikūrusiems gyventojams. Daugumai atrodo jos per žemos, bet akustikos specialistai teigia, kad to užtenka.

                              Comment


                                Tai kodėl kitur pastatytos vagono aukščio tvoros, važiuojant nieko nesimato, jei ne su skaidriu plastiku?..

                                Comment


                                  Marijampolė likus kvailio vietoje viskas paprasta. Kitur tos sienutės akustinės yra įrengtos visiškai duobėje arba kur nėra gyvenamųjų namų aplinkui. Triukšmas neviršija normų, tai magistralėse ir reik tuomet daryt transporto priemonių ratų aukščio sienutes, čia absurdas ir visi tai puikiai suprantam. Su tokiais specialistais dar ilgai nebūsime europoje. Atominę jie statysis, jei sugebėsit pamatam duobę iškast tai bus labai gerai. Pertiesė perkasė kelius kitur visai panaikino ir dabar turim kapstytis kaip išmanom, prioritetas geležinkelis o į visa kita kad sudarkyta miesto kelių infrastruktūra tai čia nusispjaut , žmonių gerovė paskutinėje vietoje. Statybos geras biznis juo labiau tokio mąsto statybos, nenaudingais ir bereikalingais darbais taip galima išpūsti sąmatą ir prisikimšti kišenes. Kas pasakys kad darbai neatlikti? jie atlikti.
                                  Paskutinis taisė InžinieriusLT; 2015.07.07, 00:42.

                                  Comment


                                    Tai viadukai vietoj paprastų pervažų jums blogiau?
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      Gerai ,bet ne vienu metu uždaryti visas praktiškai pervažas kurios yra mieste. Stipriai paralyžiuotas eismas ir ilgam laikui ir visiška betvarkė organizuojant apvažiavimus ir pėsčiųjų saugius praėjimus ir stiprų vėlavimą su terminais kitur darbai dar visai nepradėti.

                                      Comment


                                        Kaltas ir pats miestas. Viadukus pastatė LG, betgi po jais pravažiavimus daro už miesto gautas lėšas.

                                        Comment


                                          O tai kaip del signalizacijos? ES nefinansuos?LG is savu darys?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X