Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Petrozilijus Cvakelmanas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai kad žemė pasienyje valstybinė. Pagal įstatymus kažkokio tai pločio pasienio žemės ruožas negalėjo būti nei privatizuotas, nei grąžintas savininkams, nei vykdoma ūkinė veikla. Nebent po įstojimo į ES jau spėjo išparceliuoti...
    Išparceliuoti neišparceliavo, bet tas pasienio juostos plotis yra labai nedidelis.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kad žemė pasienyje valstybinė. Pagal įstatymus kažkokio tai pločio pasienio žemės ruožas negalėjo būti nei privatizuotas, nei grąžintas savininkams, nei vykdoma ūkinė veikla. Nebent po įstojimo į ES jau spėjo išparceliuoti...

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Reikia baigti vežti ratais kvadratais ir nutiesti atkarpėlę Lietuvos teritorija iki Skuodo. Bus tiesus kelias Mažeikų naftos ir Akmenės cemento produkcijai į Klaipėdą. Galės vystytis vietinė krova Skuode. Dar nėra galutinai aišku ar nebus kokio gilavandenio prie Būtingės, vėlgi tam ruožui atitektų srautai...
    Žinant kaip yra "sprendžiamas" žemės paėmimo klausimas vadiname starteginiame objekte RailBaltica, tai visai nerealu tikėtis tiesios geležinkelio atkarpos iki Skuodo.
    Matau keletą variantų: arba PKN Orlen su LG spaudžia Latviją, kad susitvarkytų savo pusėje, arba bendrovė(s) išsinuomoja ruožą kokiems 99 m.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2010.05.31, 07:41.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė praetor Rodyti pranešimą
    Reiks žiūrėt kiek LG cargo apimtys kris ir Klaipėdoj krova mažės. Nebent su latviais nesusitars žmoniškai.
    Reikia baigti vežti ratais kvadratais ir nutiesti atkarpėlę Lietuvos teritorija iki Skuodo. Bus tiesus kelias Mažeikų naftos ir Akmenės cemento produkcijai į Klaipėdą. Galės vystytis vietinė krova Skuode. Dar nėra galutinai aišku ar nebus kokio gilavandenio prie Būtingės, vėlgi tam ruožui atitektų srautai...

    Pradėjo tyliai

    LG pasistengė tyliai pradėti šį remontą. Mažeikių rajono savivaldybės administracijos direktorius Bronius Kryžius tikina, kad apie atkarpoje vykstančius darbus Savivaldybės administracija nebuvo informuota, o atšaka išmontuota be jokio perspėjimo ir motyvų. Savivaldybės administracija apie pabėgių būklę nebuvo informuota, o ir tikrinant savivaldybės specialistai nedalyvavo. Vis dėlto B. Kryžius teigia, kad atšaka buvo nenaudojama jau kelerius metus iki jos išmontavimo. „Tokį remontą vertiname tikrai neigiamai. Susidariusi situacija kenkia Lietuvos įvaizdžiui kaimyninėse šalyse“, – piktinasi Mažeikių rajono savivaldybės meras Vilhelmas Džiugylis.
    Netiesa.

    Komentuoti:


  • praetor
    replied
    Reiks žiūrėt kiek LG cargo apimtys kris ir Klaipėdoj krova mažės. Nebent su latviais nesusitars žmoniškai.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Šiandien Delfyje

    "Politinio geležinkelio remonto pabaiga"

    http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=32942979

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    www.vz.lt 2010.05.13 11:41
    Irma Verbienė
    E.Masiulis užsimena, kad "Orlen Lietuva" svarbi geležinkelio atkarpa bus sutvarkyta

    Eligijus Masiulius, susisiekimo ministras, kurio interpeliacijos procedūra jau prasidėjo Seime, atsakydamas į parlamentarų klausimas patikino, kad bus pradėtas AB „Orlen Lietuva“ aktualios geležinkelio atkarpos remontas.
    Ministras informavo, kad atkarpa Mažeikiai-Rengė egzistavo iki 2008 m., kol nebuvo uždaryta remontui. Be to, sprendimo atsisakyti atkarpos nebuvo. Ponas Masiulis patvirtino, kad ‚Lietuvos geležinkelių“ 2010-2013 m. veiklos plane ta atkarpa įtraukta į rekonstruotinų sąrašą. Tam būtų skirtos ES Sanglaudos fondo lėšos.

    „Šiandien tikrai svarbus valstybei ūkio subjektas „Orlen Lietuva“ (OL) turi rimtų logistinių sunkumų. Įmonė, norėdama išvežti ar atvežti naftą į Klaipėdą, daro didelį lankstą ir vagonus „vežioja“ 210 km. Pagal ekonominius skaičiavimus, žinoma, atsiranda didesnės rizikos, jog dalis OL produkcijos bus išvežama ne per Klaipėdos, o per uostus Latvijoje“, - sakė ministras ir pažymėjo, kad ilgalaikės sutartys nustato aiškius „Orlen Lietuva“ įsipareigojimus dėl krovinių apimčių kiekių. Jeigu šie įsipareigojimai nebūtų vykdomi, tai grėstų bendrovei rimtomis sankcijomis. Šis susitarimas su OL galioja 10 m.

    Vytautas Gapšys, Seimo opozicijos lyderis, piktinosi, kad planuojama rekonstruoti geležinkelio atkarpą nuo „Mažeikių į Latvijos pusę“, kuri būtų naudinga vienam ūkio subjektui. Seimūno teigimu, tai sukeltų grėsmę geležinkelių srautams į Joniškio ir Radviliškio pusę. Be to, ateityje gali kilti grėsmė Klaipėdos terminalui. Ponas Gapšys abejojo ekonomine nauda ir klausė, kodėl ši rekonstrukcija neatliekama ja suinteresuotos įmonės.

    „Greta politinių dalykų galioja ir ekonominė logika. Visi piktinomės, kai Rusija remontui uždarė naftotiekį „Družba“. Tas naftotiekis iki šiol neatidarytas ir akivaizdu, kad tai politinis veiksmas. Tačiau kai 2008 m. lietuviai uždarė geležinkelį į Latviją ir iki šiol nesutvarko, įžvelgiu tam tikrų sąsajų su Rusijos veiksmais. Nereikėtų elgtis kaip kažkas elgiasi, arba jų kaltinti, jeigu mes patys taip elgiamės“, - dėstė ministras.

    Kovą Lenkijos "PKN Orlen" koncernas, valdantis OL, pareiškė, kad derybos, kuriose buvo kalbama ir apie Lietuvos pažadus atstatyti 19 km geležinkelio atkarpos nuo Mažeikių iki Latvijos sienos, "neatitiko lūkesčių".
    Lenkijos finansų viceministras Mikolajus Budzanowskis balandį dėstė, kad geležinkelio atkarpa 2008 m. buvo išardyta per "kelias" savaites, o Lietuvos Vyriausybės planai ją atstatyti iki 2012 m. yra "juokingi".
    http://vz.lt/straipsnis/2010/05/13/M...rbi_gelezinke#

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Šiandien su grupe turistų (gilinomės į Žiemgalos istorinį paveldą) teko važiuoti per Aucę. Stabtelėjome degalinėje kavos ir užfiksavau geležinkelio būklę. Bėgiai aprūdiję - matyti, kad eismo senokai nėra. Pasak pardavėjos, prekiniai traukiniai čia seniai nebevažiuoja, net ties pervaža ant plento link Naujosios Akmenės nuimtas ženklas "STOP", signalizacija (kaip ir kitose pervažose) išjungta.
    Primenu, kad dyzeliukas Ryga-Rengė uždarytas nuo vasario mėn.

    Minėta pervaža mieste ties plentu į Naująją Akmenę.




    Į Aucės stoties pusę


    Aprūdiję bėgiai į Lietuvos/ Rengės-Mažeikių pusę
    Paskutinis taisė Salvijus; 2010.05.13, 18:43.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jau seniai buvo šnekos apie geležinkelio iškėlimą iš miesto. Gal dabar metas tai įgyvendinti?

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Na jau vyrai , akm čia taip vargstate - tvora mat, tiltai visokie. Geriau iš karto geležinkelį padaryti taip kaip metro - po žeme

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tuomet turės dar ir pėsčiųjų tiltą pastatyti.

    Komentuoti:


  • Combat
    replied
    Parašė aesde Rodyti pranešimą
    o gal toks ir yra tikslas - aptverti visą teritoriją, kad nelandžiotų visokie combatai, kosovai ir etc. mažiau matys mažiau komentuos
    Na, jei tik dėl Combat. . . .tai tikrai verta.

    Komentuoti:


  • aesde
    replied
    Parašė Combat Rodyti pranešimą
    Keisto nieko, tik nesuprantama, nes pati sąvoka „geležinkelis“ nieko nesako. Tai tas pats, kas ir „ledas“, kuris gali būti valgomas arba čiuožyklai naudojamas, o jei valgomas, tai gali būti vanilinis, grietininis, šokoladinis, vaisinis, ir t.t.

    O dabar aš, projektuotojo dėtas, suprojektuočiau tvorą pradedant nuo ten, kur geležinkelio kelias kerta miesto ribą, aptverčiau visą Mažeikių geležinkelio stoties teritoriją, taip pat ir privažiuojamuosius geležinkelio kelius, esančius LG balance, ir tvorą užbaigčiau priešingame geležinkelio stoties gale, kur geležinkelio kelias, palikdamas miestą, kerta jo ribą. Tokiu atveju, tiek projektavimo kaina, tiek tvoros statybos sąmata, būtų tikrai nemenkos.
    o gal toks ir yra tikslas - aptverti visą teritoriją, kad nelandžiotų visokie combatai, kosovai ir etc. mažiau matys mažiau komentuos

    Komentuoti:


  • Combat
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Trubūt atstatomos linijos aptvėrimą ir turi omeny. O kas čia keisto?
    Keisto nieko, tik nesuprantama, nes pati sąvoka „geležinkelis“ nieko nesako. Tai tas pats, kas ir „ledas“, kuris gali būti valgomas arba čiuožyklai naudojamas, o jei valgomas, tai gali būti vanilinis, grietininis, šokoladinis, vaisinis, ir t.t.

    O dabar aš, projektuotojo dėtas, suprojektuočiau tvorą pradedant nuo ten, kur geležinkelio kelias kerta miesto ribą, aptverčiau visą Mažeikių geležinkelio stoties teritoriją, taip pat ir privažiuojamuosius geležinkelio kelius, esančius LG balanse, ir tvorą užbaigčiau priešingame geležinkelio stoties gale, kur geležinkelio kelias, palikdamas miestą, kerta jo ribą. Tokiu atveju, tiek projektavimo kaina, tiek tvoros statybos sąmata, būtų tikrai nemenkos.
    Paskutinis taisė Combat; 2010.04.24, 17:28.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Nebent prie pat stoties, daugiau nelabai ten yra nuo ko tverti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Trubūt atstatomos linijos aptvėrimą ir turi omeny. O kas čia keisto?

    Komentuoti:


  • Combat
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Ten prirašyta projektavimo darbų turbūt keliems metams į priekį
    Labai daug medžiagos projektuotojams IF-3pateiks. Beliks perkelti į projektinę dokumentaciją.

    Man užkliuvo punktas 7.5.6. „Suprojektuoti Mažeikių miesto ribose geležinkelio aptvėrimą“. Nesupratau, ką čia norima pasakyti: aptverti visą Mažeikių geležinkelio stoties teritoriją, ar tik geležinkelio kelią tarpstotyje, iki jis prisijungs prie stoties kelių.

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    eilinis lesu plovimas. sutvarke pries apziura, paskui nuarde, o dabar projektuoja, kaip naujoj vietoj statydami....

    Komentuoti:


  • aesde
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Projektuotojas turi turėti leidimus dirbti veikiančio geležinkelio zonoje
    na Mažeikių stoties juk niekas neuždarė ar jau ji nebeveikia?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Keli puslapiai iš projektavimo techninių sąlygų
    4-me priede yra 111 psl. o pačios techninės sąlygos sudaro 8 puslapius
    1 psl.


    2 psl.

    (...)
    8 psl.


    Ten prirašyta projektavimo darbų turbūt keliems metams į priekį

    Užkliuvo kelios vietos:
    Ten kalbama apie 1871 ar 1873 m. pastatyto (ir neseniai nuardyto) geležinkelio poveikį aplinkai ir Natura-2000 teritorijoms...


    Projektuotojas turi turėti leidimus dirbti veikiančio geležinkelio zonoje

    Šaltinis: Pirkimo dalis 13647:1 - „Mažeikiai – V.S. geležinkelio ruožo rekonstravimas“ projektavimo paslaugos
    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l....asp?PID=12748

    Komentuoti:

Working...
X