Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nuo spalio mėnesio Rusijos tranzitiniai traukiniai į Kaliningradą ir iš jo važiuos taip:

    Maskva - Kaliningradas - Maskva (Jantar') važiuos kasdien, iki spalio važiavo kas antrą dieną.
    Sankt Peterburgas - Kaliningradas - Sankt Peterburgas važiuos kas ketvirtą dieną, iki spalio važiavo kas trečią.
    Kaliningradas - Adleris - Kaliningradas irgi važiuos kas ketvirtą dieną, iki spalio važiavo irgi kas ketvirtą.

    Nei vienas iš traukinių neveža keleivių nei iki (iš ir tarp) Baltarusijos stočių, nei iki (iš) Lietuvos stočių.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Nei vienas iš traukinių neveža keleivių nei iki (iš ir tarp) Baltarusijos stočių, nei iki (iš) Lietuvos stočių.
      Kodėl tuomet pranešimas šioje temoje?

      Comment


        Parašė vėkas Rodyti pranešimą

        Kodėl tuomet pranešimas šioje temoje?
        Nes tai yra kitų šalių keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

        Comment


          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

          Nes tai yra kitų šalių keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
          Gali ir LT keleivis važiuoti šiuo traukiniu. Tik kad iš RU į RU.
          Traukinys važiuoja LT teritorija ir naudojasi LTG infrastruktūra.

          Comment


            Parašė Zorro Rodyti pranešimą
            Gali ir LT keleivis važiuoti šiuo traukiniu. Tik kad iš RU į RU.
            Traukinys važiuoja LT teritorija ir naudojasi LTG infrastruktūra.
            O LTG uždirba šiek tiek pinigų nuostolingų vietinių maršrutų išlaikymui.

            Comment


              Kadangi turbūt ne visi seka tvarkaraščių „hobio“ temą, tai įkelsiu čia.
              Pabandžiau įsivaizduoti, kaip atrodytų Lietuvos traukinių tvarkaraščiai, jeigu būtų sudaryti daugmaž pagal integruotų taktinių tvarkaraščių principus, su suderintais persėdimais. Pirmiausia pristatau ruožą Vilnius–Kaunas–Marijampolė/Kybartai. Panašu, kad su tuo pačiu traukinių skaičiumi ir tuo pačiu arba minimaliai padidintu reisų skaičiumi galima sudaryti daug reguliaresnį ir patogesnį tvarkaraštį su daugiau persėdimo galimybių.

              Skaitykite viską čia: Kaip persodinti vilnietį ir kaunietį į traukinį?

              Prieškarantininis buvo toks:
              Click image for larger version  Name:	vilnius-kaunas 2020-02.png Views:	0 Size:	496,4 kB ID:	1831197

              Mano siūlomas toks:

              Click image for larger version  Name:	vilnius-kaunas taktinis tvarkarastis.png Views:	0 Size:	365,8 kB ID:	1831196
              Tuos ekspresinius X reisus galima palikti tik 2 ar 3 per dieną. Čia parodžiau principą, kiek tų ekspresinių reisų per dieną galėtų būti.
              REX būtų regioniniai ekspresai, vietoj dabartinių G.
              R tai visose arba beveik visose stotelėse stojantis regioninis traukinys (dabartinis N). Tuose trijuose kaimuose Baltamiškyje, Kaugonyse ir Pagiriuose stotų po 3 traukinius per dieną, kaip ir dabar.

              Click image for larger version  Name:	kaunas-marijampole taktinis tvarkarastis.png Views:	0 Size:	276,5 kB ID:	1831198

              Kodėl būtent taip, o ne kitaip, viską smulkiai išdėsčiau straipsnyje: Kaip persodinti vilnietį ir kaunietį į traukinį?

              Pagal prieškarantininį tvarkaraštį suderintų persėdimų Vilnius–Marijampolė yra 3 (iš bėdos galima priskaičiuot 4), Marijampolė–Vilnius yra 7. Pagal mano siūlomus tvarkaraščius beveik visi reisai būtų suderinti, todėl abiejomis kryptimis būtų bent 9 suderinti persėdimai per dieną. Kybartai–Vilnius būtų 4 suderinti persėdimai abiejomis kryptimis, t.y. tik vienas iš penkių „kybartinių“ reisų per dieną būtų nesuderintas.

              Kaip minėjau, viską paaiškinau straipsnelyje. Ten yra ir paveikslėlis su „siūlais", kam įdomu.

              Laukiu komentarų čia arba po straipsniu
              Paskutinis taisė taccido; 2020.10.10, 16:54.
              100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

              Comment


                Visus tuos derinimus, anksčiau atremdavo argumentu, kad neįmanoma suderinti su krovinių vežimo darbo organizavimu, kas šiap jau yra NR1 LTG ir uždirba pinigus keleiviam.. Kaip dabar bus su LTG LINK, sunku pasakyt, kažkaip ir kombinuoto pervežimo su autobusais projektas pritilo..

                Comment


                  Parašė taccido Rodyti pranešimą
                  Kaip minėjau, viską paaiškinau straipsnelyje. Ten yra ir paveikslėlis su „siūlais", kam įdomu.
                  Laukiu komentarų čia arba po straipsniu
                  Greitieji ekspresiniai traukiniai X teoriškai galėtų nestoti niekur, bet turbūt geriau palikti du sustojimus, kaip dabar: Paneriuose ir Kaišiadoryse. Važiavimo laikas 1:05 val., gal ateityje ir trumpesnis.
                  O kam sustojimas Paneriuose?

                  Comment


                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                    Visus tuos derinimus, anksčiau atremdavo argumentu, kad neįmanoma suderinti su krovinių vežimo darbo organizavimu, kas šiap jau yra NR1 LTG ir uždirba pinigus keleiviam.. Kaip dabar bus su LTG LINK, sunku pasakyt, kažkaip ir kombinuoto pervežimo su autobusais projektas pritilo..
                    Suprantama, kad kroviniai leidžia uždirbti. Bet taktinis tvarkaraštis kaip tik leidžia turėti identiškus "langus" kiekvieną valandą krovininiams traukiniams.

                    Truputį keista, kad turint devynis keleivinių traukinių reisus per dieną, jų neįmanoma priderinti prie kito maršruto. Kitur būtų savaime suprantama, kad nuo Vilniaus iki Marijampolės galima laisvai nuvažiuoti traukiniais, tik pas mus persėdimas kažkokia retenybė. Todėl daug kas ir nesirenka traukinių. Padarius taip, kaip siūlau - 9 suderintus persėdimus per dieną (o ne 3), jau būtų galima persiviliot nemažai keleivių.
                    Iš Marijampolės į Vilnių kas dvi valandas - tai turėtų būt no-braineris.
                    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                    Comment


                      Parašė digital Rodyti pranešimą

                      O kam sustojimas Paneriuose?
                      Susipainiojau žodžiuose. Turėjau omeny Palemoną. Aišku, reikėtų ten dar autobusų maršrutus priderinti. Vienas skaitovas kaip tik pasiūlė oro uosto autobusų maršruto užsukimą padaryti į Palemono stotį. Bet čia ir išlenda lietuviškų grafikų problema - nereguliarų kursavimą sunku suderinti ir žmonėms sunku įsisąmonint.

                      O Amalių stotelę būtų gerai grąžinti. Darba parcijos kandidatė, beje, tą žada
                      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                      Comment


                        Taktinis tvarkaraštis maršrutui Vilnius–Šiauliai–Klaipėda

                        Iš principo išsikėliau tris tikslus:
                        1) traukiniai privalo kursuoti ne rečiau, kaip kas 2 valandas. Ką daryti su ekspresais ir ne-ekspresais? Abiejų rūšių traukiniai važiuotų atitinkamai kas 4 valandas, sudarydami bendrą 2 valandų intervalą.
                        2) į pagrindinius miestus (Klp., Šia., Vln.) traukiniai privalo atvežti keleivius ir prieš darbą (~7:30), ir išvežti po darbo (17:30-18:30) bei vakare (~20:30). Pagal dabartinius tvarkaraščius, prieš 8:00 įmanoma atvykti tik iš Klaipėdos į Šiaulius. Iš Vilniaus ir iš Klaipėdos trūksta vakarinių reisų.
                        3) kurti suderintus persėdimus į Mažeikius, Panevėžį, Rokiškį, pasikartojančius kas 2 arba bent kas 4 valandas. Tokiu būdu tų miestų gyventojai Klaipėdą ir Vilnių galėtų pasiekti bent 5 kartus per dieną, pasinaudodami suderintais persėdimais.

                        Išėjo taip:
                        Click image for larger version

Name:	Vilnius-Klaipeda taktinis tvarkarastis.png
Views:	701
Size:	252,8 kB
ID:	1832628

                        Šiauliuose kas dvi valandas vyksta persėdimai į/iš kitų maršrutų. Iš abiejų krypčių atvažiavę ekspresiniai traukiniai susitinka :42-46 minutėmis, regioniniai ekspresai susitinka :53-57 minutėmis. Toks perstūmimas leidžia užtikrinti vienodesnius išvykimus iš Klaipėdos ir Vilniaus. Iš Klaipėdos :00 arba :02, iš Vilniaus :31 arba :35. Žinoma, suderintuose maršrutuose atsiras šitas svyravimas: intervalas bus ne griežtai 4 valandos, bet 3:50 ir 4:10. Mažeikių, Panevėžio ir kitų maršrutų tvarkaraščius įkelsiu vėliau.

                        Kaip visada, siūlinį tvarkaraštį, detalesnius paaiškinimus rasite tinklaraščio straipsnyje: Kaip persodinti klaipėdietį į traukinį?
                        Laukiu komentarų
                        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                        Comment


                          Traukiniai, išvykstantys kas kelias minutes iš galinių stočių nereikalingi. Nesurinks keleivių. Todėl siūlau Klaipėda - Vilnius X2 pirmajam reisui darytis sustojimus tarpinėse stotyse iki Šiaulių, o REX2 jų nedaryti ir išvykimo iš Klaipėdos laiką daryti 6.00. Priemiestinį į Radviliškį daryti 7.00 val. Nors su juo reikėtų dar gerai pagalvoti. Ar nereikėtų daugiau ir patogesniu laiku su reikalais ar darbą vykstantiems. Nes nei dabartinis oficialus laikas, nei siūlomas nėra tinkamas tokioms kelionėms. Tuo labiau, kad iš Radviliškio Į Klaipėdą siūlomi trys reisai...
                          Analogiškai, vakare iš Klaipėdos X 2 ekspresą reikia daryti 17 val., REX 2 18 val., ir paskutinis į Šiaulius 20 val.

                          Dar reikia turėti omenyje tai, kad elektrifikavus liniją, kelionės laikas dar gal 15-a minučių sutrumpėtų. Visų, ir ypač priemiestinių.

                          Yra problema, kur naktį Šiauliuose nakvoti traukiniui. Varyti į Radviliškį nesinorėtų.
                          Taip pat kur traukiniai prasilenkinės? Visgi geležinkelis daug kur vienkelis, ypač tarp Šiaulių ir Klaipėdos ir prasilenkimui turi būti griežtai apibrėžtas konkrečiose stotyse ar neilguose dvikeliuose ruožuose...

                          Iš Radviliškio į Klaipėdą priemiestinis taip anksti ryte nereikalingas. Nors jei po elektrifikacijos kelionė sutrumpėtų, tai su išvykimu 5.15 iš Šiaulių ir atvykimu 7.30. Nors toks atvykimas dirbantiems irgi per vėlyvas. Analogiškai, vakarinis priemiestinis galėtų iš Šiaulių išvykti esamu laiku, ir Radviliškio kiek vėliau, o atvykti į Klaipėdą iki 21 val. Taip pat pavakarinis priemiestinis iš Radviliškio turėtų važiuoti kiek vėliau, apie 16.30 iš Šiaulių.

                          Paskutinis taisė Al1; 2020.10.16, 18:01.

                          Comment


                            Ačiū už pastabas.
                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Traukiniai, išvykstantys kas kelias minutes iš galinių stočių nereikalingi. Nesurinks keleivių. Todėl siūlau Klaipėda - Vilnius X2 pirmajam reisui darytis sustojimus tarpinėse stotyse iki Šiaulių, o REX2 jų nedaryti ir išvykimo iš Klaipėdos laiką daryti 6.00.
                            Dėl šitos vietos irgi turėjau abejonių. Turbūt taip geriau, reikės pabandyt.
                            Priemiestinį į Radviliškį daryti 7.00 val. Nors su juo reikėtų dar gerai pagalvoti. Ar nereikėtų daugiau ir patogesniu laiku su reikalais ar darbą vykstantiems. Nes nei dabartinis oficialus laikas, nei siūlomas nėra tinkamas tokioms kelionėms. Tuo labiau, kad iš Radviliškio Į Klaipėdą siūlomi trys reisai...
                            Man šitie priemiestiniai yra mįslė. Ką ir į kur jie veža? Turbūt daugiausia kaimų ir miestelių gyventojus iš vieno miestelio į kitą, gal pensininkus, kuriems nei darbo pradžia, nei konkretus laikas nesvarbus. Nei į vieną galą nėra pritaikyti laikai.
                            Va kodėl iš Radviliškio į Klaipėdą man išėjo trys reisai:
                            Dabartiniai lėtieji „kaimų“ traukiniai yra du – vienas nakvojantis Klaipėdoje, kitas Radviliškyje. Jie ryte išvažiuoja į priešingus miestus ir vakare grįžta. Pagal mano tvarkaraštį viskas irgi būtų buvę taip pat, tačiau minėtasis REX traukinys yra „pasivogęs“ rytinį lėtąjį reisą Radviliškis–Klaipėda. Tačiau vakarinio lėtojo reiso Klaipėda–Radviliškis 18:38 nėra kam aptarnauti, jeigu atsisakyčiau Radviliškyje nakvojančio lėtojo traukinio. Todėl darau taip – Radviliškyje nakvojantis lėtasis traukinys R (žalia ištisinė linija) išvyksta 15:16 ir 18:27 atvyksta į Klaipėdą. Po trumpos atstovos, 18:38 važiuoja atgal link Radviliškio, iš Klaipėdos į Kretingą ir kaimelius išvežiodamas dirbančiuosius.
                            Bet iš tikrųjų, su jais reikėtų kažką galvoti.

                            Analogiškai, vakare iš Klaipėdos X 2 ekspresą reikia daryti 17 val., REX 2 18 val., ir paskutinis į Šiaulius 20 val.
                            Gal iš Klaipėdos išvažiuojantis 17:00 traukinys turėtų daugiau keleivių, nei dabartinis siūlomas 16:00 REX, bet tada kiltų šiek tiek sunkumų su persėdimais Šiauliuose. Dabartinis REX 16:00 iš Klaipėdos būna Šiauliuose ~17:45 (tuo pat metu Šiauliuose būna iš Vilniaus priešinga kryptimi atvažiavęs REX'as). Atitinkamai prieš šitų traukini atvykimą atvažiuoja ir po to išsiskirsto traukiniai į Mažeikius bei Panevėžį/Rokiškį (kartu paimdami Šiauliuose darbą 17 val. baigusius žmones). Nesinorėtų Klaipėdoje tarp 14:00-17:00 palikti 3 valandų tarpo. Jeigu visus reisus perstumčiau valanda pirmyn, kad išvykimai būtų nelyginėmis valandomis 17:00, 15:02, 13:00, 11:02, 9:00, tada susidaro 3 valandų tarpas 6:00-9:00 val. Tiesa, jeigu 7:00 važiuotų Klaipėda-Radviliškis priemiestinis, formaliai tarpas būtų 2 valandos, tačiau ruože Radviliškis–Vilnius, kur to priemiestinio nėra, vis tiek išliktų 3 valandų tarpas.
                            Dar reikia turėti omenyje tai, kad elektrifikavus liniją, kelionės laikas dar gal 15-a minučių sutrumpėtų. Visų, ir ypač priemiestinių.
                            Iš tiesų. Tokiu atveju reikėtų „nukarpyti“ minutes nuo abiejų galų, Šiauliuose išlaikant tuos pačius laikus.

                            Yra problema, kur naktį Šiauliuose nakvoti traukiniui. Varyti į Radviliškį nesinorėtų.
                            Taip pat kur traukiniai prasilenkinės? Visgi geležinkelis daug kur vienkelis, ypač tarp Šiaulių ir Klaipėdos ir prasilenkimui turi būti griežtai apibrėžtas konkrečiose stotyse ar neilguose dvikeliuose ruožuose...
                            Bet seniau būdavo viena traukinių pora Vilnius–Šiauliai. Tai kur tas traukinys dieną laukdavo? Ar nakčiai turi būti kažkokios papildomos sąlygos?
                            Į prasilenkimus neatsižvelgiau, tardamas, kad ateityje visur bus dvikelis. Bet dabar pamačiau, kad vienkelio yra daugiau, nei tikėjausi. Gal reikės pabandyt tvarkaraštį priartinti prie realybės. Kaip suprantu, 2022 m. pabaigoj bus pabaigtas dvikelis Plungė–Šateikiai, tai tų ruožų bus jau ne tiek ir mažai.

                            Iš Radviliškio į Klaipėdą priemiestinis taip anksti ryte nereikalingas. Nors jei po elektrifikacijos kelionė sutrumpėtų, tai su išvykimu 5.15 iš Šiaulių ir atvykimu 7.30. Nors toks atvykimas dirbantiems irgi per vėlyvas. Analogiškai, vakarinis priemiestinis galėtų iš Šiaulių išvykti esamu laiku, ir Radviliškio kiek vėliau, o atvykti į Klaipėdą iki 21 val. Taip pat pavakarinis priemiestinis iš Radviliškio turėtų važiuoti kiek vėliau, apie 16.30 iš Šiaulių.
                            Tai gal tą priemiestinį paversti regioniniu ekspresu, tada iš Šiaulių išvyktų 5:30 – visai padorus laikas. Bet tada kaimų gyventojai neturės kaip pasiekti Klaipėdos prieš 8 valandą. Nors jei gerai suprantu, tas priemiestinis maršrutas skirtas labiau kaimo gyventojams į ligonines ir poliklinikas Klaipėdoje, todėl ir važiuoja vėliau?
                            Gal tą priemiestinį maršrutą reikėtų, nusipirkus papildomą traukinį ir piko metu paleidus po du reisus 1 valandos skirtumu, pabandyti pritaikyti prie kažkurio vieno miesto poreikio? Kažin į kurį miestą galėtų važinėti daugiau „švytuoklinių“ darbuotojų?
                            100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                            Comment


                              Šiauliuose dieną traukiniui atstovėti valandą ar dvi ne problema. Naktį problema. Reikia saugoti nuo vandalų. Žiemą dar ir šildyti reikėtų prieš reisą. O ir mašinistams, palydovėms reikia nakvynę organizuoti. Dabar visi priemiestinių mašinistai ir palydovės iš Radviliškio. Priemiestinių reikėtų daugiau, bent 4 porų per dieną, kad būtų normalus susisiekimas.

                              Comment


                                Labai ačiu, taccido, už puikias idėjas geresniems traukinių tvarkaraščiams. Aš taip pat turėjau omenyje, kad taktini tvarkaraščiai būtų labai geras dalykas ir Lietuvoje. Tiesa sakant: aš truputi jau esu galvojęs apie tai, bet niekada neparašiau lentelių. Kartais sunku prasidėti, ir lengva pakeisti... ;-) Dėl to, ėmiau taccido Vilnius - Šiauliai - Kaipėda lenteles, ir pasikeičiau, kaip aš galėčiau įsivaizduoti tvarkaraščius.

                                Tiesa sakant: aš nelabai galvojau apie infrastruktūrą, nes pavyzdžiui Šveicarioje (ir tikiuosi greitai taip pat Vokietijoje ir Lietuvoje) pirmas dalykas tai tvarkaraštis. Tik vėliau SBB galvoja kaip pakeisti infrastruktūrą, kad tvarkaraštis įmanoma.


                                Vilnius - Šiauliai - Klaipėda pasiūlymas



                                Yra ta pati logika kaip taccido tvarkaraštis su X, REX ir R traukiniais. Kelionės laikai yra tie pati, bet parašiau tik svarbiausių stočių, kur traukiniai prasidėjo/baigiasi. Pridėjau dar keletų traukinių R312 Šiauliai - Radviliškis ir R311 Klaipėda - Kretinga, bet tai galėtų būti dar daugiau, manau.

                                Traukinio porai iš viso:
                                X2 Vilnius – Šiauliai – Klaipėda – Vilnius: 4
                                RE2 Vilnius – Šiauliai – Klaipėda – Vilnius: 6
                                RE2 Vilnius – Šiauliai – Vilnius: 1
                                R31 Radviliškis - Klaipėda – Radviliškis: 2
                                R31 Šiauliai - Klaipėda – Šiauliai: 1
                                R31/311 Radviliškis – Kretinga – Klaipėda – Radviliškis: 2
                                R311 Klaipėda – Kretinga – Klaipėda: 2
                                R312 Radviliškis - Šiauliai – Radviliškis: 1

                                Dar keleti komentarai:
                                1. 4 REX ir 2 X traukinių porai susitinka Šiauliuose, kiti ne. taccido tvarkaraštis rodo 4 REX ir 3 X, kuri susitinka.
                                2. R ir X/REX traukiniai susitinka Šiauliuose: tai reiškai R atvyko iš Klaipėdos/Radviliškio į Šiaulius truputi ankščiau negu X/REX, ir tęsiasi truputi vėliau. Tada žmonės gali persėsti iš greitesnio į letesnį traukinį ir atvirkščiai.
                                3. R312, tai turėtų buti tas pats traukinys kaip RE, tik pridėjau R312, kad traukinys nepernakvoja Šiauliuose, bet Radviliškyje.
                                4. R31/311, tai reiškia, kad R31 traukinys sustoja dažniau tarp Klaipėdos ir Kretingos lyginant su normalu R31 traukiniu dėl žmonių kuri važiuoja į darbą/iš darbo.
                                5. Paskutini traukiniai gal per velu. Vis tiek aš manau, kad išvažuoti 20 val. iš Klaipėdos arba 20:30 iš Vilniaus, tai nėra per velu. Reikia apsvarstyti: žmonės kuri negali grįžti traukiniu, visai nekeliauja traukiniu. Tada reikia visada galvoti apie visas sistemas, ir ne tik ar individualūs traukiniai vertingi. Vis tiek: gal šiti traukiniai turėtų važiuoti tik vasara + žiemos penktadieniais ir sekmadieniais. Kitais laikas tik iki Šiaulių. Bet tai reikštų, kad kiti traukiniai irgi reikėtų pakeisti...
                                6. Žmonės tarp Šiaulių ir Radviliškio neturi daug gerų galimybių keliauti į Vilnių, reikia važiuoti per Šiaulius arba ilgai laukti Radviliškyje. Bet negali įsivaizduoti, kad tai rūpi gana daug žmonių. O lentelėje (dar) nėra traukinių Radviliškis - Šiauliai - Mažeikiai - Radviliškis ir Šiauliai - Radviliškis - Panevėžys - Rokiškis - Šiauliai. Gal keletų iš šitų traukinių galėtų būti suderinti Radviliškyje su traukiniais iš Vilniaus/į Vilnių.


                                Kiek traukinių reikia?



                                Jau sėniai esu programavęs paprastą eismo grafiką (python skriptas). Kaip jau parašiau: nepridėjau tarpinių stočių ir laikų. Taigi rodoma tik "vidutinius kelionės laikus". Tai reiškia, kad dar būtų truputi "laisvė" kada traukiniai tikrai sustoja ir kur traukiniai tikrai susitinka.

                                Mano schemoje, reikia taip pat 7 traukinių X ir REX reisoms, bet traukiniai važiuoja arba kaip RE arba kaip X. Kadangi REX irgi važiuoja ilgai ir kadangi yra ekspresinis tipas, manau, kad tai būtų tvarkoj. Jeigu turėtų būti skirtingi traukinio tipai, reikėtu 4 (X) + 5 (REX) traukinių.

                                R traukiniai reikėtų 3 (dabar 2). Bet trečias traukinys važiouja tik 15:08 iš Radviliškio į Klaipėdą (18:34) ir 19:05 iš Klaipėdos į Radviliškį (22:32). Gal dar būtų galimybė pakeisti šitas traukinys su traukiniu iš kito maršruto (Mažeikiai/Panevėžys), nes kitas traukinys iš Klaipėdos į Radviliškį atvyko jau 16:22. Tada galėtų būti naudotas iš naujo kitam maršrutui. Žinau, kad nelabai veikia kai vienas maršrutas elektrifikuotas, o kitas ne... Arba gal dar regioninio traukinio poras apie 7:45 iš Radviliškio į Klaipėda, o apie 11:00 atgal iš Klaipėdos atgal į Radviliškį.
                                Paskutinis taisė Felin; 2020.10.19, 01:07.

                                Comment


                                  Kas gali paaiškinti, kodėl visiškai nelogiškas tvarkaraštis yra atkarpose Vilnius-Paneriai ir Vilnius-Vokė? Pvz., vienas po kito 6-9 min. skirtumu ten važiuoja trys traukiniai, o tada valandos tarpas. Jei ten stoja lėtasis Vilnius-Trakai (išv. 14.30 iš Vilniaus), kam tuomet ten stabdyti 14.24 Vilnius-Kaunas? Panašiai su Marcinkoniu krypties dyzeliu, kuris dar daugiau sugaišta stabdomas.

                                  Kas čia per nelankstumas?

                                  Comment


                                    Pats ir atsakei. Nelankstumas ir dar nenoras keisti ir tobulinti.

                                    Comment


                                      iš tiesų, nelabai kam rūpi tie priemiesčio keleiviai ir niekas nederina tų sustojimų. Aišku, nereikia pamiršti, kad keleiviai važiuoja ne tik Vilnius-Vokė, bet ir važiuoja dirbantys įmonėse, esančiose Vokėje, todėl visada yra įlipančių ir į Kauno, Trakų, Varėnos traukinius.

                                      Comment


                                        Parašė dtb Rodyti pranešimą
                                        iš tiesų, nelabai kam rūpi tie priemiesčio keleiviai ir niekas nederina tų sustojimų. Aišku, nereikia pamiršti, kad keleiviai važiuoja ne tik Vilnius-Vokė, bet ir važiuoja dirbantys įmonėse, esančiose Vokėje, todėl visada yra įlipančių ir į Kauno, Trakų, Varėnos traukinius.
                                        Bet absoliuti dauguma Paneriu ar Vokės stočiu keleiviu ir yra priemiesčio keleiviai, važiuojantys į Vilniu ar iš jo. Į Kariotiškes ar Valkininkus iš ten (arba atgal) nevažiuoja praktiškai niekas. Jei kažkam labai reikia, gali persėsti Lentvaryje (seniai laikas jungiamiesiems bilietams). Nėra prasmės dienos metu Vokėje stabdyti Kauno traukinio, kai 6 min. skirtumu ten ta pačia kryptimi stoja Traku traukinys.

                                        Comment


                                          Parašė 1G2G Rodyti pranešimą

                                          Bet absoliuti dauguma Paneriu ar Vokės stočiu keleiviu ir yra priemiesčio keleiviai, važiuojantys į Vilniu ar iš jo. Į Kariotiškes ar Valkininkus iš ten (arba atgal) nevažiuoja praktiškai niekas. Jei kažkam labai reikia, gali persėsti Lentvaryje (seniai laikas jungiamiesiems bilietams). Nėra prasmės dienos metu Vokėje stabdyti Kauno traukinio, kai 6 min. skirtumu ten ta pačia kryptimi stoja Traku traukinys.
                                          na, nežinant geriau būtų nekomentuoti. Siūlau atvykti į Vokės stotelę rytais, kai atvyksta traukiniai nr. 872, 874 iš Kauno ir iš jų išlipa bent po 15-20 keleivių. Vokėje daug pramonės, darbuotojai į darbus važiuoja iš daugumos stotelių. Na, bet dėl intervalų sutinku, net piko metu tarpai išsitempia iki 1,5h, kas priemiesčiui tikrai nepatrauklu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X