Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Berods planuojama atstatyti bėgius iki Gardino ir Druskininkų, tai ateityje tas maršrutas galbūt bus ne tik reliktas.
    Planavimas labai sąlyginis. Karts nuo karto kokių nors asmeninių PR motyvų vedinas tai vienas, tai kitas susisiekimo ministras apie tai užsimena. Paskutinis toks "planuotojas" buvo Narkėvičius. Kitas, berods, pijokas Sinkevičius, kai buvo susisiekimo ministru. Realiai tokių planų turbūt nėra.

    Comment


      Na dabar (neskaitant pandemijos) į Marcinkonis galima važiuoti visai patogiai, be ilgų stovėjimų Varėnoje. Tai jei prisidės sustojimas Varėnoje, kuris truks 15-20 minučių į kiekvieną pusę, tai nekažką. Turbūt ženkliai kristų maršruto populiarumas.
      Kiek teko važiuoti, tai jei neskaityti visokių grybų švenčių, didžioji dalis keleivių į Marcinkonis važiuoja iš Varėnos, o ne Vilniaus. Tai maršruto išskaidymas į du Vilnius-Varėna ir Varėna-Marcinkonys su greito persėdimo tarp jų galimybe būtų optimali schema aptarnauti šį ruožą su BEMU.

      Comment


        Išskaidymas - nesąmonė. Varėnoje niekas automotrisės nelaikys. Bus taip: reisai į Varėną su akumuliatoriais, reisai į Marcinkonis su Pesomis. Taip pat ir su Šilute klausimas. Radviliškis - Klaipėda priemiestiniam susisiekimui numatytas tik elektrinis traukinys. O Klaipėdoje laikyti specialiai dėl Šilutės akumuliatorinį traukinį būtų nesąmonė. Tuo labiau, kad pilnai užtenka ir Pesos talpos. Kam leisti dvigubai didesnį traukinį? Analogiškai, Mažeikiai, Panevėžys. Nėra keleivių ir nebus. Nes pirmiausia reikia keisti valstybės transporto politiką, o ne pirkti traukinius.
        Paskutinis taisė Al1; 2020.12.29, 15:37.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Planavimas labai sąlyginis. Karts nuo karto kokių nors asmeninių PR motyvų vedinas tai vienas, tai kitas susisiekimo ministras apie tai užsimena. Paskutinis toks "planuotojas" buvo Narkėvičius. Kitas, berods, pijokas Sinkevičius, kai buvo susisiekimo ministru. Realiai tokių planų turbūt nėra.
          Manau, kad realistiškai tas įmanoma tik Baltarusijoje pasikeitus režimui. Kitu atveju būtų nemažos investicijos į ruožą, kuriuo gali nuvažiuoti į šalį, į kurią reikia vizos ir kurį Baltarusija gali uždaryti po kokio eilinio Lukašenkos psichozės paūmėjimo.
          Post in English - fight censorship!

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Išskaidymas - nesąmonė. Varėnoje niekas automotrisės nelaikys.
            Laikyti ir nereikia. Tiesiog po rytinio reiso Vilnius-Varėna, traukinys daro kelis reisus Varėna-Marcinkonys-Varėna ir ryte važiuoja Varėna-Vilnius.
            Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

            Comment


              Gausis nei ekologiška, nei ekonomiška. Be to rytinis reisas Marcinkonys - Vilnius? Galiausiai, nelieka tiesioginio susisiekimo, o vykstantiems į Marcinkonis reikės trintis Varėnoje, kol traukinys pasikraus.

              Comment


                Parašė index Rodyti pranešimą

                Manau, kad realistiškai tas įmanoma tik Baltarusijoje pasikeitus režimui. Kitu atveju būtų nemažos investicijos į ruožą, kuriuo gali nuvažiuoti į šalį, į kurią reikia vizos ir kurį Baltarusija gali uždaryti po kokio eilinio Lukašenkos psichozės paūmėjimo.
                Ar Gardinas nėra beviziame režime? Investicijos šiaip būtų minimalios, trūkstamas ruožas trumpas, o trasa jau yra, nereiktų nieko kasti, statyti tunelių ir kirsti miškų. Plius nuo Gardino nebetoli Balstogė nuo kurios važiuoja greitas traukinys iki Varšuvos, tai ateityje galbūt būtų paleistas ir traukinys nuo Vilniaus ne tik iki Druskininkų ar Gardino, bet ir iki Varšuvos, kas būtų pigiau ir trumpesnis atstumas nei važiuoti RB lankais per Kauną.

                Parašė John Rodyti pranešimą

                Planavimas labai sąlyginis. Karts nuo karto kokių nors asmeninių PR motyvų vedinas tai vienas, tai kitas susisiekimo ministras apie tai užsimena. Paskutinis toks "planuotojas" buvo Narkėvičius. Kitas, berods, pijokas Sinkevičius, kai buvo susisiekimo ministru. Realiai tokių planų turbūt nėra.
                Tai tikėkimės ateityje ministrai nebebus geriantys ir sugebės kažką suplanuoti. Iki šiol su planavimu tikrai ne kažką buvo, jei nesugebama paleisti net tokių maršrutų kaip Vilnius - Ryga, nors yra visa infrastruktūra tam puikiai tinkama (beje, net dar trumpesniu keliu nei planuojama RB II pro Kauną ir Panevėžį).
                Paskutinis taisė Lettered; 2020.12.29, 16:08.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Ar Gardinas nėra beviziame režime? Investicijos šiaip būtų minimalios, trūkstamas ruožas trumpas, o trasa jau yra, nereiktų nieko kasti, statyti tunelių ir kirsti miškų. Plius nuo Gardino nebetoli Balstogė nuo kurios važiuoja greitas traukinys iki Varšuvos, tai ateityje galbūt būtų paleistas ir traukinys nuo Vilniaus ne tik iki Druskininkų ar Gardino, bet ir iki Varšuvos, kas būtų pigiau ir trumpesnis atstumas nei važiuoti RB lankais per Kauną.
                  Pagal atstumą, taip. Dar ir Kauno dydžio Gardinas būtų prijungtas. Bet pirma reikia, kad dingtų vienas ūsuotas trukdis iš Minsko ir Baltarusijos neprisijungtų Rusija.

                  Nes tik dėl geležinės uždangos ir eina Rail Baltica per aplinkui Suvalkų koridoriumi.
                  Post in English - fight censorship!

                  Comment


                    Koks bevizis? Alio? Nebėra ne tik bevizio, bet ir su viza į Baltarusija neaišku kada lengvai bus galima patekti. Be to vizų režimas buvo sugriežtintas jau prieš kelis metus. Režimas nepasikeis, po nepavykusio maidano Baltarusija greičiau integruosis su Rusija. Taškas.

                    Comment


                      Jei prijunginėti Druskininkus tai tik per naują ruožą LT teritorijoje. Kažkur apie 18 km naujos trasos gautųsi pasieniu. Aš idėją palaikau ir tokiu traukiniu važiuočiau, net jeigu pati iniciatyva ir atsiduoda šiek tiek bebrais. Taip pat palaikau idėją nutiesti atšaką iki Palangos.

                      Comment


                        Dar neaisku ar nebus grizta prie nesenai smarkiai eskaluotos idejos, trumpint marsrutus ir is visokiu Marcinkoniu privezt autobusu.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Gausis nei ekologiška, nei ekonomiška. Be to rytinis reisas Marcinkonys - Vilnius? Galiausiai, nelieka tiesioginio susisiekimo, o vykstantiems į Marcinkonis reikės trintis Varėnoje, kol traukinys pasikraus.
                          Koks dar rytinis Marcinkonys-Vilnius? - jie yra tik popiet. Ir trintis Varėnoje nereikia - pakanka pereiti iš Vilniaus traukinio į Marcinkonių ir pirmyn. - nebent ryte tie 0,1 keleivio bus priversti laukti pakrovimo pabaigos.
                          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                          Comment


                            Dabar nėra, nes karantinas. Didelio traukinio varinėjimas į Marcinkonis yra nesąmonė. Pesa ir tai per didelė.

                            Comment


                              Sakykit, o numatoma jungtis tarp Kauno ir Siauliu (Kedainiu), cia tiesi jungtis per Jonava? Senos jungties atnaujinimas (ar tokia buvo?) ar kazkas susije su RB? Nes dabar Siauliai is Kauno pasiekiami lanku su persedimu Kaisiadoryse.

                              Comment


                                Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
                                Sakykit, o numatoma jungtis tarp Kauno ir Siauliu (Kedainiu), cia tiesi jungtis per Jonava? Senos jungties atnaujinimas (ar tokia buvo?) ar kazkas susije su RB? Nes dabar Siauliai is Kauno pasiekiami lanku su persedimu Kaisiadoryse.
                                Veikianti ir naudojama jungtis per Palemoną ir Kalnėnus.

                                Comment


                                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                  Veikianti ir naudojama jungtis per Palemoną ir Kalnėnus.
                                  Na keleiviniuose tvarkarasciuose tokio marsruto nera. Reikia suprast, kad su pirkimais bus gaivinamas ir intensyvinimas eismas sia kryptimi. Gerai.

                                  Comment


                                    Dabar nėra visai, nes karantinas. O iki jo važiuodavo tik penktadieniais ir sekmadieniais. Studentiškas maršrutas.

                                    Comment


                                      Įdomu, naujiems maršrutams amen? Galėtų paleisti traukinį Šiauliai - Joniškis, Klaipėda - Darbėnai - (Skuodas: kai sutvarkys bėgius) ir žinoma linija Radviliškis - Pagėgiai, bet jeigu teisingai suprantu, naujų DMU nebus, o dabartinės 620M turės būti nurašytos dėl nepritaikymo neįgaliesiems.

                                      Comment


                                        Buvo vasara uzsiminta Palangos mero apie atsaka Kretinga - Palanga. Butu labai gerai.

                                        Comment


                                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                          Įdomu, naujiems maršrutams amen? Galėtų paleisti traukinį Šiauliai - Joniškis, Klaipėda - Darbėnai - (Skuodas: kai sutvarkys bėgius) ir žinoma linija Radviliškis - Pagėgiai, bet jeigu teisingai suprantu, naujų DMU nebus, o dabartinės 620M turės būti nurašytos dėl nepritaikymo neįgaliesiems.
                                          Dėl Skuodo, tai be šansų,nes speicialiai dėl kėleivių pervežimo bėgius tvarkyt būtų pinigų mėtymas į balą ir šiuo maršrutu išvis naudotusi mažai ir būtų žiauriai nuostolingas, dėl Šiauliai-Joniškis reiktu pamėgint ir įvertinti šį maršrutą, ir būtų nebloga idėją paleisti maršrutą Klaipėda-Tauragė-Šiauliai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X