Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nėra planų elektrifikuoti.
    Tai gal į Šiaulius, nes į Jonavą autobusai važiuoja mažiau nei valandą. Ir be elektrifikacijos galima išspausti per 2 val., jei važiuotų 740ML.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Nėra planų elektrifikuoti.
      Tai gal į Šiaulius, nes į Jonavą autobusai važiuoja mažiau nei valandą. Ir be elektrifikacijos galima išspausti per 2 val., jei važiuotų 740ML.
      Ačiū. Kaunas-Šiauliai antram klausime.

      Išeitų, kad po elektrifikacijos, liks, kelininkų žargonu, zebrai - "Oro uostas", "Karmėlava" dėl kurių reikės dūminti dyzelius...

      Comment


        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
        Gal kas žino:
        1) Ar yra planuose Kaunas-Jonava elektrifikacija?
        2) Kaunas-ŠIAULIAI 15:30-17:44 t.y. 2:14, o pats greičiausias autobusas 2:20, bet dauguma 2:40-50-3:00. Ar čia Kautra lemia ar kas, kad tik du traukiniai savaitėje? Nes 2:15 turbūt laisvai paspaustų iki 2:00, o autobusai ką ten spausi.
        Traukinys Kaunas-Šiauliai papildomai stoja Dotnuvoje, Gudžiūnuose, Baisogaloje, Gimbogaloje, Šilėnuose. Tai laiko čia ir užtrunka. Taip pat geležinkeliu iš Kauno per Jonavą yra toliau negu keliais per Kėdainius.

        Comment


          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
          Traukinys Kaunas-Šiauliai papildomai stoja Dotnuvoje, Gudžiūnuose, Baisogaloje, Gimbogaloje, Šilėnuose. Tai laiko čia ir užtrunka. Taip pat geležinkeliu iš Kauno per Jonavą yra toliau negu keliais per Kėdainius.
          Bet teoriškai traukinys dar gali pagreitėti, ypač elektrine trauka, o autobusui kasmet ant kelio 2 nauji žiedai, 5 nauji "bitės pilveliai" ir pailgina 50kmh atkarpas.

          Comment


            Įdomu, ar įmanoma traukiniui iš Kauno į Klaipėdos nuvažiuoti bent per 3,5h (su minimaliu sustojimu kiekiu). Jei įmanoma, tai sakyčiau, galima jau leisti traukinį.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              Įdomu, ar įmanoma traukiniui iš Kauno į Klaipėdos nuvažiuoti bent per 3,5h (su minimaliu sustojimu kiekiu). Jei įmanoma, tai sakyčiau, galima jau leisti traukinį.
              Iš Vilniaus į Klaipėdą greičiausias traukinys nuvažiuoja per 4:04h (iš Vln. 16:40 - atv. į Klaip. 20:44). Iš Vilniaus į Jonavą kelionė traukiniu važiuoja 1:05h, tai iš Jonavos į Klaipėdą truktų ~3:00h
              Iš Kauno į Jonavą traukinys važiuoja 34 min, tai kelionė Kaunas-Klaipėda truktų
              ~3:35 h

              Gal ir būtų galima dar pagreitinti, bet daug keleivių iš Kauno norėtų važiuoti ne į Klaipėdą, ir gal ne iki Kretingos, o į Plungę, Telšius, tai sustojimai laiką pailgintų. Taip pat reikia žinoti, kad prie didesnių vidutinių greičių būna didesni vėlavimai, o kelionės norėtųsi geriau lėtesnės, bet pagal tvarkaraštį.
              Pvz., spalio viduryje Kaišiadorių stotyje mačiau kaip 7:32h rytinnis traukinys dėl iešmo remonto buvo priimtas ir išleistas pagal raudoną šviesoforo signalą, ir stoties kelyne "vilkosi" dviračio greičiu. Kiek tai atsiliepė pavėlavimui į Klaipėdą, nežinau...

              Comment


                Autobusas 2:35 Kaunas-Klaipėda.
                Sunku traukiniui būtų su keleiviais. Bet Kaunas-Šiauliai dėl nepatogių automobilių kelių kita kalba.

                Comment


                  Autobusu iš Vilniaus į Klaipėdą irgi greičiau. Bet traukinys turi potencialą, tik kad LG užsiima šio maršruto marinimu su debilišku tvarkaraščių kaitaliojimu ir dar debiliškesniu nenoru leisti vagonus su lokomotyvu vietoj Pesų bent viena pora kasdien. Todėl Kaunas - Klaipėda dvi poros kasdien, manau, turi potencialą. Gal ne kaip tiesioginis iš Kauno į Klaipėdą, bet tarpines stotis aptarnaujantis. Dvivagonės Pesos pradžiai tikrai tiktų. Be to ruožė Palemonas - Jonava, manau, kad galima išspausti didesnė greitį nei dabar važiuoja traukinys Kaunas - Šiauliai. Buvo gi šio ruožo rekonstrukcija ir nematyti, kad po jos greitis padidėjo. Tai ką jie ten rekonstravo, po velnių, jei greitis koks buvo, toks ir liko?
                  Paskutinis taisė Al1; 2017.11.10, 11:49.

                  Comment


                    Dar viena naujiena. Pagaliau perkant internetu galima mokėti ir kortele.

                    .AB „Lietuvos geležinkeliai" įsiklauso į klientų pageidavimus. Nuo šiandien (lapkričio 9 d.) internetu perkant bilietus į vietinius maršrutus atsiskaityti galima ir „Visa", „Visa Electron", „Maestro" bei „MasterCard" tipo debeto ir kredito mokėjimo kortelėmis. Nuo lapkričio 11 d. tokia paslauga naudotis galės ir tarptautinio maršruto Vilnius-Minskas-Vilnius keleiviai, perkantys bilietus į traukinius, važiuosiančius nuo gruodžio 10 d.
                    Tiksliau į Minską bilietus pradėjo pardavinėti internetu, o ne mokėjimus kortele įdiegė. Iki šiol bilietus buvo galima pirkti tik kasoje arba internetu BČ puslapyje, bet juos reikėjo atsispausdinti kasoje Baltarusijoje.
                    Paskutinis taisė Al1; 2017.11.10, 11:54.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Autobusu iš Vilniaus į Klaipėdą irgi greičiau. Bet traukinys turi potencialą, tik kad LG užsiima šio maršruto marinimu su debilišku tvarkaraščių kaitaliojimu ir dar debiliškesniu nenoru leisti vagonus su lokomotyvu vietoj Pesų bent viena pora kasdien. Todėl Kaunas - Klaipėda dvi poros kasdien, manau, turi potencialą. Gal ne kaip tiesioginis iš Kauno į Klaipėdą, bet tarpines stotis aptarnaujantis. Dvivagonės Pesos pradžiai tikrai tiktų. Be to ruožė Palemonas - Jonava, manau, kad galima išspausti didesnė greitį nei dabar važiuoja traukinys Kaunas - Šiauliai. Buvo gi šio ruožo rekonstrukcija ir nematyti, kad po jos greitis padidėjo. Tai ką jie ten rekonstravo, po velnių, jei greitis koks buvo, toks ir liko?
                      Na palaukim naujo grafiko, gal pagreitins Kaunas-Jonava atkartpą.

                      Kažkur buvau matęs internete maksimalių (esamų ar siektinų) LG greičių žemėlapį/schemą? Gal kas įmestų linką? Neberandu.

                      Dėl laikų kaip ir pritarčiau. 5:40 turi gyvent stotyje arba su taksi (Bet būni 940, tai kaip ir pilna darbo diena). Niekuo ne geriau taksi/miegojimo stoty požiūriu ir 6:40 (atvyksta 10:52). 1130 jau Vilniuje sunku kokį reikalą tvarkyti nes visi galvoja apie pietus arba naglai pietauja. Užtektų atvykimo 1230 (tada išvykimas 830).

                      Iš Vilniaus 1640 toks vėlokai, gal studentai, kiti susitvarko iki 14-15 val reikalus. Galėtų būti ~15~15:20 val. Nes juk yra 1740 (kuris irgi per vėlai). Atvykus 21:57 teks pėškom/taksi (Klaipėdoje baigia darbą 21 val A1, A15, A28, dar anskčiau A41). Tai geriau autobusu ~1615 val. 3:45 ir vietoje. Taip darydavau anksčiau. Beje, tada supratau, kad Klaipėda, nepaisant miesto legendų, ne didmiestis, nes išlipęs iš traukinio turi eiti pėškom kaip kaime, o nuvaldytas miestas

                      Comment


                        Nu gal nereikia čia nesąmonių, kad Klaipėdoje 22 val jau nedirba VT. Taksi irgi visą parą veža. 17.40 iš Vilniaus gerai, bet reikėtų ir vėliau. Iš viso Lietuvoje VT situacija šūdina, nes iš daugumos miestų po 17-18 val jau niekur išvykti negali, išskyrus kelias išimtis, kaip kad tarp Vilniaus ir Kauno, Šiaulių ir Vilniaus ar Kauno, Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos, na dar Panevėžio ir Vilniaus, Šiaulių. O štai iš Klaipėdos į Šiaulius po 17 val. jau nėra nieko - nei autobuso, nei traukinio. O rajonų centruose (didelėje dalyje) tai iš viso tragedija.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Nu gal nereikia čia nesąmonių, kad Klaipėdoje 22 val jau nedirba VT. Taksi irgi visą parą veža.
                          www.stops.lt/klaipeda
                          A1, A15, A25, A28, A41 nedirba duo ~21:15 (dalis nuo~19 val). Grubiai užtektų VIENO reiso papildomai.
                          Lieka A8, bet ne visiems jis tinka. Ir jam reikia išvežti VISĄ traukinį.

                          Taksi plius traukinys - aš važiuoju mašina. Kiti FB, nes priveža prie vietos. Tiek žinių.

                          Comment


                            Nu nereikia ten visokių privežamųjų žiūrėti. Pagrindiniai maršrutai dirba. Nereikia manyti, kad kitose šalyse geriau. Yra pilna traukinių, kurie išvyksta ir atvyksta naktį, kai miesto VT nedirba. Taip, yra naktiniai autobusai, bet jie neaprėpia viso miesto taip kaip dieninis VT.

                            Comment


                              Parašė Briedis
                              O Vilniuje ar įmanoma nusigauti į 5:15 traukinį viešuoju transportu? Turbūt kad ne.
                              Ačiū jums už akmeną. Negalima. Tai minusas. Bet mūsų merui minusai nerūpi, nes vien tik jie kaupiasi.

                              Comment


                                Taip pat ir į dalį ankstyvųjų autobusų iš Vilniaus galima pasakyti. Bet jie važiuoja, nors aišku, jei būtų galimybė su miesto VT tokiu metu pasiekti stotį, keleivių gal būtų ir daugiau. Dabar gi važiuoja tik tie, kam labai reikia ir negaila pinigų taksi ir tie, kurie gyvena palyginti netoli stoties ir gali su pirmais autobusais bei troleibusais ją pasiekti.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Taip pat ir į dalį ankstyvųjų autobusų iš Vilniaus galima pasakyti. Bet jie važiuoja, nors aišku, jei būtų galimybė su miesto VT tokiu metu pasiekti stotį, keleivių gal būtų ir daugiau. Dabar gi važiuoja tik tie, kam labai reikia ir negaila pinigų taksi ir tie, kurie gyvena palyginti netoli stoties ir gali su pirmais autobusais bei troleibusais ją pasiekti.
                                  Reikia rašyti VMSA Administracijos direktoriui. Naujas, gal pabus "už idėją". Bet prieš tai - kas turi naują 2018 tvarkaraštį? Nes gausim autobusus į neBEesantį traukinį.

                                  Comment


                                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                    Reikia rašyti VMSA Administracijos direktoriui. Naujas, gal pabus "už idėją". Bet prieš tai - kas turi naują 2018 tvarkaraštį? Nes gausim autobusus į neBEesantį traukinį.
                                    Jei galima pasitikėti, kas yra TraukinioBilietas.Lt nuo gruodžio 10 d., tai kažkiek informacijos rasti galima. Lyg ir nebus tų neseniai sumanytų ankstyvųjų traukinių (~5h ryto) tiek Vilnius-Klaipėda, tiek tiek Klaipėda-Vilnius.
                                    Paskutinis taisė Vitas; 2017.11.11, 09:51.

                                    Comment


                                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą

                                      Jei galima pasitikėti, kas yra TraukinioBilietas.Lt nuo gruodžio 10 d., tai kažkiek informacijos rasti galima. Lyg ir nebus tų neseniai sumanytų ankstyvųjų traukinių (~5h ryto) tiek Vilnius-Klaipėda, tiek tiek Klaipėda-Vilnius.
                                      Matyt to ir reikėjo tikėtis, nes tokiu laiku leisti traukinį reiškia "vežioti orą". Man atrodo vietoje šitų "ankstyvukų" geriau reikėjo atgaivinti naktinius "Vilnius - Klaipėda ir Klaipėda - Vilnius".

                                      Comment


                                        Tikiuosi į traukiniobilietą sukelta dar ne viskas. Beje, Daugpilio dar nėra. Jokių pasikeitimų nepatikau kol kas absoliučiai niekur - visur keliom minutėm nebent pakeisti laikai. Ekspresų Vilnius-Klaipėda-Vilnius važiavimo trukmė sumažėjo kai kur iki 15 min (grąžintas greičiausias laikas 3h 47 min.). Sunku suvokti, kaip LG galėjo palikti kaip vėliausią Klaipėda-Vilnius traukinį 16:05 val. kuris yra absoliučiai per anksti.

                                        Comment


                                          Būtent, naktinis traukinys tikrai galėtų būti, kad ir su miegamaisiais vagonais. Būtų puiki alternatyva naktiniam Palanga-Vilnius autobusui. Tuomet ir kelionės laikas nebesvarbus, galėtų stoti visur ir važiuoti apie 6h (pvz: išvykimas iš Vilniaus 23.30, atvykimas į Klaipėdą 5:30).
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X