Parašė Vilnietizz
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nepamenu, kiek tiksliai buvo reisų iki PES`ų paleidimo, bet faktas išlieka faktu - anksčiau taip dažnai nepasitaikydavo skundų dėl laisvų vietų nebuvimo.Parašė John Rodyti pranešimą
 Kiek buvo reisų per diena tuomet ir kiek dabar? Koks buvo capacity tuomet ir dabar?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ar būtų galima faktą pagrįsti skaičiais, pridedant ir capacity skaičius bei reisų skaičių? Nes nu negi diskutuosim vien tik imdami faktus iš lempos?Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
 Nepamenu, kiek tiksliai buvo reisų iki PES`ų paleidimo, bet faktas išlieka faktu - anksčiau taip dažnai nepasitaikydavo skundų dėl laisvų vietų nebuvimo.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vienas lenkiško fufliako sąstatas talpina tik 150 žmonių. Tai tik du paprasti vagonai, kurie niekada nevažinėjo - visada buvo minimum 3 vagonai. Taigi, dabar maksimalus vagonų skaičius yra tik 4, jei dvigubas fufliakas važiuoja. O seniau jis siekdavo 8. Kartais net 10-12. 4 paprasti vagonai seniau buvo gan įprastas reiškinys, dažnai ir 5 važiuodavo. Be to iš tų 150 yra kokios 15 vietų 1 klasės su užaukštinta kaina. Ko anksčiau nebuvo, visos vietos kainavo vienodai. Taigi, ekonomiškam ir taupiam keleiviui prieinamų vietų vienoje Pesoje tapo net mažiau nei 2 vagonuose.Parašė John Rodyti pranešimą
 Kiek buvo reisų per diena tuomet ir kiek dabar? Koks buvo capacity tuomet ir dabar?
 
 Iki Pesų paleidimo buvo tiek pat traukinių porų per dieną.Paskutinis taisė Al1; 2017.10.30, 12:08.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aukščiai parašyti duomenys. Akivaizdu, kad sumažėjo maršruto riedmenų bendra talpa per dieną, nors keleivių srautas tikrai nesumažėjo. Paradoksas.Parašė John Rodyti pranešimą
 Ar būtų galima faktą pagrįsti skaičiais, pridedant ir capacity skaičius bei reisų skaičių? Nes nu negi diskutuosim vien tik imdami faktus iš lempos?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 11-01 06.45 Vilnius-Klaipėda dabar likę 6 vietos, važiuoja viena Pesa, bus užpildytas pilnai.
 11-01 06.40 Klaipėda-Vilnius užpildytas mažai, važiuoja TEP'as su 8 vagonais.
 11.01 16.05 Klaipėda-Vilnius pirma Pesa užpildyta visiškai, antra (4-6 vagonai) ~50%, tikriausiai irgi vietų neužteks, be to, čia brangesnis, pikinis traukinys.
 ir čia vėl matosi negalvojimas apie keleivius, nes tokiu atveju TEP'ą galėjo leist 16.05.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jokio skaičiavimo nėra, atėjus žmonėms kasininkė jau net nežiūrėdama niekur pasako, kad nėra vietų. O nusprendė, kad blogai, tikriausiai vardan komforto, nes naujuose yra pirma klasė ir tt, tačiau gavosi kaip visada.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO iš kur jie žino, kas 15-50 žmonių? Skaičiuoja tuos, kurie stotyse negauna bilieto? Ir iš viso, kodėl nusprendė, kad lokomotyvų trauka tai blogai? Pilna Europoje tos lokomotyvų traukos. Ir maršruto ilgis pilnai tinkamas lokomotyvinei traukai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Su vagonais daugiau problemų eksploatacine prasme. Ypač žiemą. Kiekvienam reikia po palydovą. Bet, po velnių, dabar, kai lokomotyvo trauka naudojama tik epozodiškai, Viniaus stotyje vis tiek nuolat prižiūrimi ir palaikomi karšti vagonai. Jie kūranami kasdien, nes kitaip žiemą užšals. O vandens iš sistemos nuleisti neapsimoka dėl kelių dienų stovėjimo.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
 Jokio skaičiavimo nėra, atėjus žmonėms kasininkė jau net nežiūrėdama niekur pasako, kad nėra vietų. O nusprendė, kad blogai, tikriausiai vardan komforto, nes naujuose yra pirma klasė ir tt, tačiau gavosi kaip visada.Paskutinis taisė Al1; 2017.11.01, 07:33.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kiek buvo reisų per dieną? Kiek yra dabar? Su šaltiniais. Ačiū.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNiekas su Šiaulių maršrutu nepasikeitė. Kaip važiavo Pesos 620M, taip ir važiuoja. Kartais leidžia dvivagonė Pesą, kartais DR1A. Jei iš Vilniaus keleivių dar kiek daugiau, tai iš Šiaulių jų būna mažai, išskyrus sekmadienius.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vokietijoje egzistuoja net toks įrenginys kaip bilietų pardavimo automatas įrengtas traukinyje. T.y. bilietą perki ne iš vakaro, ne prieš mėnesį, o jau važiuodamas. Bet aišku Vokietija yra retarded valstybė be interneto, ką čia apie ją šnekėt.Parašė John Rodyti pranešimąO tai koks debilas šiais laikais gali bandyti pirkti bilietą prieš pat išvažiuojant traukiniui? Kam Dievulis išrado internetą?It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vienas. Niekas nepasikeitė. Visa info LG tvarkaraščių ir bilietų puslapyje.Parašė John Rodyti pranešimą
 Kiek buvo reisų per dieną? Kiek yra dabar? Su šaltiniais. Ačiū.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė Al1 Rodyti pranešimąNiekas su Šiaulių maršrutu nepasikeitė. Kaip važiavo Pesos 620M, taip ir važiuoja. Kartais leidžia dvivagonė Pesą, kartais DR1A. Jei iš Vilniaus keleivių dar kiek daugiau, tai iš Šiaulių jų būna mažai, išskyrus sekmadienius. 
 Šių metų tvarkaraščio schemoje 620 nėra, ar jas pradėjo leisti vėliau?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal kas žino:
 1) Ar yra planuose Kaunas-Jonava elektrifikacija?
 2) Kaunas-Jonava važiuoja 15:30-17:44 t.y. 2:14, o pats greičiausias autobusas 2:20, bet dauguma 2:40-50-3:00. Ar čia Kautra lemia ar kas, kad tik du traukiniai savaitėje? Nes 2:15 turbūt laisvai paspaustų iki 2:00, o autobusai ką ten spausi.
 Comment





Comment