Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Vakare paskutiniu reisu atvykusi į Mažeikius automotrise varoma nakvoti į Bugenius. Vasarą ryte važiuojančią ją galima būtų nufotografuoti tarp Bugenių ir Mažeikių. Važiuojančios į Bugenius neišeitų, nes į Mažeikius ji atvyksta po 22 val, t.y. jau po saulės laidos.
    Yra pavykę. Tik neturėjau nei geros technikos, nei buvau pasiruošęs.Tiesa, 2011m. galbūt tvarkaraštis tuo metu buvo kitas, tai galėjo būti ir šiek tiek anstesnis laikas.
    Paskutinis taisė disident; 2017.10.01, 13:30.

    Comment


      Nors apie Rygą kol kas nekalbama, bet Varšuva irgi neblogai.
      Bendrovė ieško galimybių atverti naujus maršrutus į kaimynines šalis – į Daugpilį Latvijoje ir Varšuvą Lenkijoje.
      Plačiau: http://www.vz.lt/transportas-logisti...#ixzz4vqy4ekfl

      Comment


        Į Varšuvą gal lovų vagoną leis?

        Comment


          LG neturi tokių vagonų. Vienintelis variantas - susitarti su lenkais ir leisti normalų traukinį iki pat Kauno, o ne Pesą Bialystokas - Kaunas ir tai ne kasdien.

          Comment


            Eilinį kartą nėra vietų į klaipėdą važiuot 17.40

            Comment


              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
              Eilinį kartą nėra vietų į klaipėdą važiuot 17.40
              Koks jų pasiteisinimas? Nes čia nesuprantami dalykai. Jau kalbėjau, kad pvz. Kaunas - Šiauliai paleidus dvigubo dydžio traukinį užimtumas būtų didesnis nei nemažo kiekio pvz. Kaunas - Vilnius traukinių. Taip ir čia, prikabinus vagoną kitą užimtumas būtų daug didesnis nei nemažo kiekio Vilnius - Kaunas traukinių. Tai logiškai jei juos tenkina Vilnius 0 Kaunas traukinių užimtumas tai šio traukinio su papildomais vagonais užimtumas dar labiau tenkintų. Todėl nėra jokio sveiku protu pagrįsto paaiškinimo kodėl neturėtų leisti didesnės talpos traukinio.

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą

                Koks jų pasiteisinimas? Nes čia nesuprantami dalykai. Jau kalbėjau, kad pvz. Kaunas - Šiauliai paleidus dvigubo dydžio traukinį užimtumas būtų didesnis nei nemažo kiekio pvz. Kaunas - Vilnius traukinių. Taip ir čia, prikabinus vagoną kitą užimtumas būtų daug didesnis nei nemažo kiekio Vilnius - Kaunas traukinių. Tai logiškai jei juos tenkina Vilnius 0 Kaunas traukinių užimtumas tai šio traukinio su papildomais vagonais užimtumas dar labiau tenkintų. Todėl nėra jokio sveiku protu pagrįsto paaiškinimo kodėl neturėtų leisti didesnės talpos traukinio.
                Pasiteisinimai, kad daugiau 8 vagonų kabinti neleidžia peronų ilgiai kai kuriuose miestuose, o daugiau nei 2 730mil negalima kabinti dėl saugumo. Tačiau jau rašiau, kaip pirmą bėdą galima išspręsti taip, kaip ji išsprendžiama per geležinkeliečių šventę Ignalinoje - pastatomi mediniai laipteliai ties vagonų durimis. Arba galima pranešti, kad keleiviai, išlipantys, pereitų į priekinius vagonus. Arba galų gale tegul važiuoja daugiau traukinių. Į turmantą 7 per dieną, nors srautas tikrai mažesnis. Paleistų tuos pačius DR1A su pigesniais bilietais nei pesomis, ir visi būtų laimingi.

                Comment


                  Tai vat, kad net ir leidžiant dar vieną lygiai tokio pat dydžio traukinį tuo pačiu metu abiejų užpildymas būtų bent 50%... tai yra daug geriau nei didelė dalis pvz Kaunas-Vilnius traukinų. Akivaizdu, kad 50 proc. užpildymas juos tenkintų su kaupu. Ir čia leidžiant antrą tokį patį traukinį tuo pačiu metu... Jei jį leist dar 10, 20 minučių vėliau - netgi dar didesnis nei 50proc užpildymas būtų.
                  Protu nesuvokiama.

                  Comment


                    O dar su tvarkaraščio pakeitimu nuo šios savaitės matosi, kad LG užmušinėja Klaipėdos maršrutą.

                    Comment


                      Parašė Briedis
                      Važiuoja TEP'as ar Pesos? Nes sekmadienį iš Klaipėdos 20 važiuos ne TEP'as, kaip buvo įprasta, o dviguba Pesa Trys ketvirtadaliai vietų jau išpirkta.
                      pesos. prie kasos, kol aš pirkausi bilietus, priėjo 7 žmonės, kurie išgirdo, kad vietų nėra. čia per kelias minutes, tad neaišku, kiek dar žmonių liko neišvažiavę traukiniu.

                      Comment


                        O kiek žmonių "nebeliko bilietų" išgirs rytoj... 16:05 reisu 2 sukabintos PESOS, o 17:57 ekspresu palikta vos viena (t.y. 3 vagonai, kai visada važiuodavo 6)

                        Comment


                          O tai koks debilas šiais laikais gali bandyti pirkti bilietą prieš pat išvažiuojant traukiniui? Kam Dievulis išrado internetą?

                          Comment


                            O kokie debilai daro tokias tvarkaraščių reformas? Lietuva yra maža šalis ir kelionių niekas iš anksto neplanuoja. Planuojamų kelionių yra nedaug. Bet kokiu atveju, paklausa yra didesnė už pasiūlą ir LG pralošia keleivius. Tiesiog bukai juos stumia į autobusus. Kitas dalykas, kad, pavyzdžiui, iš Klaipėdos į Šiaulius ir paskutinis autobusas išvažiuoja anksčiau nei paskutinis traukinys...

                            Comment


                              Kasoj pirkti bilietą visada būdavo normalus dalykas. Reikia pakelti galvas nuo savo išmaniųjų telefonų ir pamatyti, jog egzistuoja ir kita tikrovė, kurioje pasitaiko keliauti sugalvojus staiga, netikėtai. Jau nekalbant apie pagyvenusius žmones, kurie savo įpročius keičia nenoriai. Galų gale, kam juos keisti? Lietuvos geležinkeliai leidžia per mažus traukinius, nesutalpinančius visų keleivių, tas jau kalbėta šimtą kartų. Manau, jog didele dalimi tai įmonės kaltė, o ne tų žmonių, kurie nenusiperka bilietų iš vakaro. Juk jei visi bus "ne-debilai" ir norės bilietus pirkti iš anksto, anksčiau ar vėliau vietų pritrūks ir elektroninėje sistemoje.

                              Comment


                                Parašė Anjani Rodyti pranešimą
                                Kasoj pirkti bilietą visada būdavo normalus dalykas. Reikia pakelti galvas nuo savo išmaniųjų telefonų ir pamatyti, jog egzistuoja ir kita tikrovė, kurioje pasitaiko keliauti sugalvojus staiga, netikėtai. Jau nekalbant apie pagyvenusius žmones, kurie savo įpročius keičia nenoriai. Galų gale, kam juos keisti? Lietuvos geležinkeliai leidžia per mažus traukinius, nesutalpinančius visų keleivių, tas jau kalbėta šimtą kartų. Manau, jog didele dalimi tai įmonės kaltė, o ne tų žmonių, kurie nenusiperka bilietų iš vakaro. Juk jei visi bus "ne-debilai" ir norės bilietus pirkti iš anksto, anksčiau ar vėliau vietų pritrūks ir elektroninėje sistemoje.
                                Tai ir vaikus tvirtinti anksčiau buvo 'normalus dalykas'. Dalykai pasikeitė

                                Comment


                                  Kokie laikai pasikeitė? Esmė tame, kad paklausa yra. Ir vietoj to, kad LG gautų pinigus už keleivių pervežimą, ji daro viską, kad keleivių nebūtų. O visos šnekos apie bilietų pardavimą internetu yra demagogija. Vietų nuo to, kaip bilietai parduodami daugiau neatsiras. Ir vieni nusipirks, o kiti ne. Lygiai tas pats kaip ir gyvoje eilėje prie kasos, jei keleivių daugiau nei vietų. Seniau problemos buvo su vietomis tik prieš šventes, na dar vasarą, kai kuriais savaitgaliais. O dabar beveik kasdien į visus reisus. LG nedaro jokių išvadų, tik dar didesnes nesąmones su tvarkaraščių pakeitimais ir traukinių dydžiais.

                                  Comment


                                    Na, jei žiūrėsim siaurai ir pasitenkinsim "svarbu, kad aš gavau bilietą" filosofija, tada tikrai nėra ko čia skųstis, kad atėjęs prie kasos negauni bilieto. Bet taip vertinant keleiviai pastatomi į konkurencinę eilę dėl vietos. Čia ne dalykai pasikeitė, o sovietmetis beveik grįžo. Kas atėjo pirmas, tas ir gavo žirnelių.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      O tai koks debilas šiais laikais gali bandyti pirkti bilietą prieš pat išvažiuojant traukiniui? Kam Dievulis išrado internetą?
                                      Toks vaizdas, kad jei visi pirktų internetu tada kažkaip jau užtektų visiems vietų. Ar tada jau rašytum, kas per debilai šiais laikais neperka traukinio bilieto prieš dvi savaites?
                                      Paskutinis taisė rmss; 2017.10.29, 21:45.

                                      Comment


                                        Parašė rmss Rodyti pranešimą

                                        Toks vaizdas, kad jei visi pirktų internetu tada kažkaip jau užtektų visiems vietų. Ar tada jau rašytum, kas per debilai šiais laikais neperka traukinio bilieto prieš dvi savaites?
                                        Būtų galima geriau planuoti savo laiką ir tikrinti paklausą. Man tiesiog labai sunku suprasti tokį žmonių elgesį - bandyti pirkti traukinio bilietą prieš pat reisą. Čia maždaug tas pats, kaip kas nors vaikščiotų nuogas Gedinimo Prospektu su žąsim ant galvos. Wtf. Kodėl? Tiesiog kodėl kas nors taip galėtų elgtis?

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Būtų galima geriau planuoti savo laiką ir tikrinti paklausą. Man tiesiog labai sunku suprasti tokį žmonių elgesį - bandyti pirkti traukinio bilietą prieš pat reisą. Čia maždaug tas pats, kaip kas nors vaikščiotų nuogas Gedinimo Prospektu su žąsim ant galvos. Wtf. Kodėl? Tiesiog kodėl kas nors taip galėtų elgtis?
                                          Tikrinti paklausą ir leisti atitinkamus riedmenis pagal keleivių srautus - tai LG, o ne keleivių darbas. Jau vien ką reiškia faktas, kad tos problemos su laisvų vietų nebuvimu prasidėjo būtent po PESų paleidimo Klaipėdos maršrutu. Kai važinėjo TEP`ai su vagonais, labai retai kada tokios problemos kildavo - nebent per didžiąsias metų šventes, dabar ir eilinę darbo dieną būna, kad nėra laisvų vietų. Taigi kalti yra LG, kad "sufeilino" ir sumažino tokio populiaraus maršruto traukinių talpą, o ne keleiviai, kuriems dėl žmogiškų priežasčių ne visada išeina nusipirkti bilietą iš anksto. Ir jei į Klaipėdą ar Šiaulius dar pakankamai dažnai kursuoja autobusai, tai, pavyzdžiui, į Kėdainius ar Jonavą alternatyva lieka viena - nuosavas automobilis.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X