Parašė Salvijus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
papasakok LG ponams... jiems viską tik nuimt, uždaryt ir išparceliuot...Parašė disident Rodyti pranešimąKai važiavau Stasylų traukiniu, iki Valčiūnų visos vietos buvo užimtos. Gal reikėjo nors sutrumpinti tą maršrutą iki kurios iš tarpinių stočių?
nebūtų "užkonservavę" linijos Marcinkonys - BLR siena, gal ir dabar traukinys į Varšuvą važiuotų su lengvatinėm tranzito sąlygom per Gardiną...Paskutinis taisė statyba; 2014.12.13, 23:09.
Comment
-
Vilnuiaus GS info.Parašė statyba Rodyti pranešimąOFICIALUS RAŠTAS:
Nuo sausio 1d. nebelieka keleivinių į Stasylas ir Rokiškį. Nuo vasaros labai realu, kad ir į Marcinkonis....
LG darosi visiška krovinių vežimo įmonė....
Comment
-
Reikėtų ne pasakoti, o rašyti, rašyti...Parašė statyba Rodyti pranešimąpapasakok LG ponams... jiems viską tik nuimt, uždaryt ir išparceliuot...
nebūtų "užkonservavę" linijos Marcinkonys - BLR siena, gal ir dabar traukinys į Varšuvą važiuotų su lengvatinėm tranzito sąlygom per Gardiną...
O gal lenkų tautybės Šalčininkų rajono gyventojai kreipsis į Lenkijos valdžią, nes čia keleivinių traukinių nuėmimas prilygsta skriaudai Lietuvos lenkams.
Comment
-
Minske gyvena ~2 mln.žmonių, Lydoje ~100 tūkst. (20 kartų mažiau). Taip kad pilni nelabai ir būtų. Nebent Oro uosto stotelėje sustotų.Parašė mio Rodyti pranešimąKitas dalykas, kodėl nėra traukinio į Lydą, Minsko kryptimi gi pilni, manau ir iki Lydos būtų pilni, jei žinoma būtų
Comment
-
Ko gero, šis mano pranešimas bus aktualus šioje temoje. Tiesiog noriu priminti, jog lenkai jau džiaugiasi greito geležinkelio linijų sistema, o gudai derasi su kinais dėl tarpkontinentinio geležinkelio ruožų tinklo linijos tiesimo Baltarusijos teritorijoje. Tenka tik stebėtis, jog LG snaudžia ir nedalyvauja darybose. Atvirkščiai, atrodo, jog keleivinio geležinkelio tinklas Lietuvoje naikinamas.
Comment
-
Nejaugi nepaliks bent iki Juodšilių? Nors Ten dabar jau važiuoja Miesto VT, bet juk dar visai nesenai buvo rekonstruotas peronas.Parašė Zorro Rodyti pranešimą
Taip pat kiek yra tekę važiuot šiuo maršrutu ir nors jis važiuodavo tik kelis kart per dieną, visuomet būdavo pilnas žmonių.
Keleivių būtų buvę dar daugiau jei traukiniai būtų integruoti į miesto VT.
Peršasi mintis jog kol neatsiras Keleivių vežimo privatininkas Lietuvoje, tol reikalai nepajudės...Dear Sir,
Comment
-
Peronas sutvarkytas: pinigai įsissavinti, atsiprašau - PASISAVINTI. Rokiškyje, Obeliuose - tas pats. Sutvarkė stotis - uždarė maršrutus. Juk taip paprasta tokiu būdu plaut pinigus, o LG senai žinoma vieša paslaptis, jog yra viena didžiausių pinigų plovyklų Lietuvoje... be to, dar su sovietiniu palikimu darbo vietose...Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąNejaugi nepaliks bent iki Juodšilių? Nors Ten dabar jau važiuoja Miesto VT, bet juk dar visai nesenai buvo rekonstruotas peronas.
Taip pat kiek yra tekę važiuot šiuo maršrutu ir nors jis važiuodavo tik kelis kart per dieną, visuomet būdavo pilnas žmonių.
Keleivių būtų buvę dar daugiau jei traukiniai būtų integruoti į miesto VT.
Peršasi mintis jog kol neatsiras Keleivių vežimo privatininkas Lietuvoje, tol reikalai nepajudės...Paskutinis taisė statyba; 2014.12.15, 21:02.
Comment
-
i Valciunus keleiviai keliauja mikroautobusais, kuriu labai didele dalis - gelezinkelio darbuotojai.Parašė mio Rodyti pranešimąLabai gaila, bet rodos nyksta keleivinis susisiekimas geležinkeliu. Suprantama iki pačių Stasylų gal ir nėra daug keleivių, tačiau iki Valčiūnų tikrai yra. Kitas dalykas, kodėl nėra traukinio į Lydą, Minsko kryptimi gi pilni, manau ir iki Lydos būtų pilni, jei žinoma būtų
Del marsruto i Lyda svarstoma buvo uzpernai, bet tai nebutu net 30 proc tiek, kiek Minskas. iskaiciavus aptarnavimo kastus, ko gero marsrutas butu nerentabilus.
Comment
-
O tai dar pasakyk, kad tas maršrutas į tuos miestelius, kurių aš iki šio turbūt nė nebuvau girdėjęs, dar ir pelningas, kad privatininkas ten veržtųsiParašė toleranceofculture Rodyti pranešimąPeršasi mintis jog kol neatsiras Keleivių vežimo privatininkas Lietuvoje, tol reikalai nepajudės...
Comment
-
Tiesą sakant nei kiek tuo neabejoju, per pastaruosius 20 metų ten žmonių tik daugėja (kaip ir visuose Vilniaus priemiesčiuose). Estijoje dar į mažesnius miestelius prie Talino privatininkas važiuoja.Parašė Gator Rodyti pranešimąO tai dar pasakyk, kad tas maršrutas į tuos miestelius, kurių aš iki šio turbūt nė nebuvau girdėjęs, dar ir pelningas, kad privatininkas ten veržtųsi
Deja, Lietuvoje kol kas nėra sąlygų tam dėl dviejų priežasčių.
1. Tinkamai neparuošta įstatyminė bazė ir neieškoma jokio privataus investuotojo.
2. Keleiviniai traukinių maršrutai nėra datuojami, kaip tai yra darome daugumoje ES valstybių.Dear Sir,
Comment
-
Geležinkeliai, kaip valstybinė įmonė, gaudama didelį pelną iš krovinių vežimo jau automatiškai tam tikra prasem gauna tuos pinigus kaip "dotacijas", tad reisų uždarymas yra visiškai nepateisinamas dalykasParašė toleranceofculture Rodyti pranešimąTiesą sakant nei kiek tuo neabejoju, per pastaruosius 20 metų ten žmonių tik daugėja (kaip ir visuose Vilniaus priemiesčiuose). Estijoje dar į mažesnius miestelius prie Talino privatininkas važiuoja.
Deja, Lietuvoje kol kas nėra sąlygų tam dėl dviejų priežasčių.
1. Tinkamai neparuošta įstatyminė bazė ir neieškoma jokio privataus investuotojo.
2. Keleiviniai traukinių maršrutai nėra datuojami, kaip tai yra darome daugumoje ES valstybių.
Comment
-
Tai, kad privatininko Estijoje nebeliko, nebent aš klystu.Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąTiesą sakant nei kiek tuo neabejoju, per pastaruosius 20 metų ten žmonių tik daugėja (kaip ir visuose Vilniaus priemiesčiuose). Estijoje dar į mažesnius miestelius prie Talino privatininkas važiuoja.
Deja, Lietuvoje kol kas nėra sąlygų tam dėl dviejų priežasčių.
1. Tinkamai neparuošta įstatyminė bazė ir neieškoma jokio privataus investuotojo.
2. Keleiviniai traukinių maršrutai nėra datuojami, kaip tai yra darome daugumoje ES valstybių.
Comment
-
Mano žiniomis, maršrutas Šiauliai-Rokiškis-Šiauliai liks. Bet palaukime oficialios info.
Esmė ta, kad maršrutas labai ilgas, dėl to ir sąnaudos - didelės. Jei kitais panašius maršrutus, sakykim, dar gelbėja vasaros sezonas, tai čia, deja, to nėra.
Didžiausias keleivių srautas tik penktadienį popietiniu reisu iš Šiaulių ir sekmadienį vakariniu iš Rokiškio.Paskutinis taisė 2Pack; 2014.12.17, 12:16.
Comment
-
Yra čia galbūt kažkokios logikos, tačiau Stasylų maršrutas - nei jis ilgas, nei ten keleivių mažai.Parašė 2Pack Rodyti pranešimąMano žiniomis, maršrutas Šiauliai-Rokiškis-Šiauliai liks. Bet palaukime oficialios info.
Esmė ta, kad maršrutas labai ilgas, dėl to ir sąnaudos - didelės. Jei kitais panašius maršrutus, sakykim, dar gelbėja vasaros sezonas, tai čia, deja, to nėra.
Didžiausias keleivių srautas tik penktadienį popietiniu reisu iš Šiaulių ir sekmadienį vakariniu iš Rokiškio.
Comment
-
Gruodzio 9 (antradienis) traukinyje G22 is Klaipedos i Vilniu apie 50% vietu buvo uzimtas. Gruodzio 10 (treciadienis) D647 is Vilniaus i Valkininkus pradzioje apie 70% vietu uzimtas, bet kai as islipau gal das 30% liko.
Bet keliaudamas atgal traukinyje D652 as tikrai buvau vienintelis keleivis visame traukinyje, o buvo ilgesnis, senas traukinys. I mano vagona veliau dar ilipe vienas zmogus, ir viskas. Zinau: buvo treciadienis, o gal irgi neteisingas kryptis, bet vis tiek labai mazai keleiviu. Tikiuosi, kad kitomis dienomis geriau...
O kai as ejau i Valkininku stoti, zmogus man paklause, kur einu. Tada atsakiau: "I stoti." O jis paklause: "Kodel ten eini? Nieko ten nera." Bet taip, traukinis vaziuoja is ten! ;-)
Comment
-
Ne kažin ką ilgenis nei maršrutas Radviliškis-Klaipėda.Parašė 2Pack Rodyti pranešimąMano žiniomis, maršrutas Šiauliai-Rokiškis-Šiauliai liks. Bet palaukime oficialios info.
Esmė ta, kad maršrutas labai ilgas, dėl to ir sąnaudos - didelės. Jei kitais panašius maršrutus, sakykim, dar gelbėja vasaros sezonas, tai čia, deja, to nėra.
Didžiausias keleivių srautas tik penktadienį popietiniu reisu iš Šiaulių ir sekmadienį vakariniu iš Rokiškio.
Comment
-
Tačiau ir keleivių srautai kiti.Parašė Salvijus Rodyti pranešimąNe kažin ką ilgenis nei maršrutas Radviliškis-Klaipėda.
Comment
-
Taip. Traukinys Nr. 652 beveik visada važiuoja tuščias. Jei iš Varėnos ir važiuoja 10-20 keleivių, tai dauguma išlipa jau Matuizose.Parašė Felin Rodyti pranešimąGruodzio 9 (antradienis) traukinyje G22 is Klaipedos i Vilniu apie 50% vietu buvo uzimtas. Gruodzio 10 (treciadienis) D647 is Vilniaus i Valkininkus pradzioje apie 70% vietu uzimtas, bet kai as islipau gal das 30% liko.
Bet keliaudamas atgal traukinyje D652 as tikrai buvau vienintelis keleivis visame traukinyje, o buvo ilgesnis, senas traukinys. I mano vagona veliau dar ilipe vienas zmogus, ir viskas. Zinau: buvo treciadienis, o gal irgi neteisingas kryptis, bet vis tiek labai mazai keleiviu. Tikiuosi, kad kitomis dienomis geriau...
O kai as ejau i Valkininku stoti, zmogus man paklause, kur einu. Tada atsakiau: "I stoti." O jis paklause: "Kodel ten eini? Nieko ten nera." Bet taip, traukinis vaziuoja is ten! ;-)
Comment
Comment