Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
    Nereikia atmesti ir to, kad autobusų kainos kilo, o traukinių - ne, kaip tik buvo didesnės nuolaidos taikomos.

    PS. Nuo Simno prisidėtų du papildomi reisai Alytaus/Lazdijų kryptimis aptarnaujami Lazdijų AP. Manau, kad kažkas iš Alytaus priemiestinio transporto irgi į tą pusę važiuoja. Kalvarijos kryptis iš Kauno taip pat nėra populiari, nebent penktadieniais-sekmadieniais. Jei Šiauliai-Kaunas reisas būtų kiek ankstesnis, manau, logiška jį būtų pratęsti bent iki Marijampolės/Kalvarijos...
    Tai kad į Kalvariją važiuoti traukiniu išties nepatogu- stotis įsikūrusi Jungėnuose ar kur ten, o iš jų dar nemažas atstumas iki pačios Kalvarijos. Todėl ir nenuostabu, kad iki ten nedaug žmonių važiuoja. Alytuje stotis visgi pačiame mieste ir įsikūrusi, nors ir, verta pripažinta, nelabai patogioje vietoje.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Parašė Zorro Rodyti pranešimą
      Važiavau rugpjūčio 19, penktadienį, 17:15. Bilietas, jei neklystu, 25 lt.
      Bet ir šiaip, tuo metų stotyje ne daug žmonių buvo, gal apie 20-30.
      Bilietas Alytus-Vilnius 24 Lt. Uz 108 km... Pasakykit, ar tai logiska kaina??? I Visagina, kur yra traukiniu konkurencija, kaina berods 18 Lt uz 145km... Paleisk motrise 2 kart per diena: pries darba ir po darbo ir priderink prie vakarines Marijampole-Kaunas, ja pavelinus kokia valanda (apie 18:30) - stai ir bus tau logiskas dabar nebeturimu kur det motrisiu pertekliaus panaudojimas. O Alytus labai greitai galetu privatininkus miesto vezejus prispaust del marsruto i traukiniu stoti. Beje. Norint galima irengti laikinaja stotele virs Alytus-Kaunas kelio tilto - nuo Autobusu stoties atstumas tebutu apie - 0.5km Tereikia noro ir truputi ideju

      Comment


        METEORIT TURAS: VISAGINAS -VILNIUS tik 25 Lt.

        Traukinys Visaginas - Vilnius 19.9 Lt.

        Comment


          Didelės kainos tarp Alytaus ir Vilniaus dėl nesveikos konkurencijos. Ji per didelė, bet niekas nenori trauktis, apie pusę maršrutų aptarnaujama mikroautobusais. Štai ir didelių kainų priežastis. Būtų sumažinta per pusmaršrutų, kuriais vežamas oras, likusiuose keleivių būtų daugiau. Vežimas dideliais autobusais yra pigesis, kaina netgi galėtų mažėti.

          Comment


            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            Na kodėl gi jokių perspektyvų? Ne visiems greitis svarbiausia, kai kuriems kaina svarbiau.
            Parašė Zorro Rodyti pranešimą
            Dabar autobusu iš Alytaus į Kauną bilietas kainuoja 17 lt už 66 km. Arba 0.25 Lt/km.
            Kiek turėtų kainuoti geležinkelio bilietas už 132 km, kad tuo galežinkelio būtų verta važiuoti aplinkui? 10 Lt? Ar dar mažiau?

            Vilnieti, o kiek pats vertini savo laiką? Ar tau nebūtų gaila dėl 2 lt prarasti valandą (važiuotum ne 1 val., o 2 val)?

            Ir dar yra tokia tendencija, kad tie, kuriems negaila valandos savo gyvenimo dėl 2 litų - nelabai mokūs pirkėjai. Traukiniai gali konkuruoti ir su autostopu - bet nuostolius (šiuo atveju - realius) apmokam mes visi.
            Paskutinis taisė c2h5oh; 2011.09.06, 12:57.

            Comment


              Gal kas gali suprantamai paaiškinti kas čia ką norėjo parašyti, nes taip ir likau nesupratęs...

              „Mes išlaikomi ne iš biudžeto. Valstybė turi daug kišenių, mums nesvarbu, į kurią pinigų įdėti. Kasmet apie 300 mln. Lt mes sumokame į biudžetą. Nauda valstybei – mes iš vidinių išteklių dotuojame keleivių vežimo nuostolį“, – teigė A.Šimėnas.
              Didžiąją dalį „Lietuvos geležinkelių“ pajamų sudaro pajamos iš krovinių vežimo – 85,6 proc., o vežant keleivius pernai buvo uždirbta 5,5 proc. pajamų.
              Valstybė pernai bendrovei skyrė 8,15 mln. Lt (2009 metais – 4,58 mln. Lt) subsidijų, skirtų keleivių vežimui lengvatinėmis sąlygomis finansuoti.
              Paimta iš čia: http://www.15min.lt/naujiena/pinigai...94-168756#more
              Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

              Comment


                Keleivių vežimas kasmet įmonei atnėša didelius nuostolius (+ - 150mln), kurie yra užglaistomi pinigais gautais už krovinių vežimą ir galutiniame taške įmonė vistiek lieka pelninga. O iš valstybės biudžeto yra skiriama 4-8 mln nuostolių padengimui. Vienu žodžiu geležinkeliai patys moka už traukinius iki grybviečiu.

                Comment


                  Parašė BastA-7 Rodyti pranešimą
                  Keleivių vežimas kasmet įmonei atnėša didelius nuostolius (+ - 150mln), kurie yra užglaistomi pinigais gautais už krovinių vežimą ir galutiniame taške įmonė vistiek lieka pelninga. O iš valstybės biudžeto yra skiriama 4-8 mln nuostolių padengimui. Vienu žodžiu geležinkeliai patys moka už traukinius iki grybviečiu.
                  Čia dar būtų įdomu sulaukti forumiečių pamastymų, kokias su keleivių vežimu nelabai susijusias išlaidas mėginama nurašyti į keleivių vežimą. Pavyzdžiui, šiemet buvau pastebėjęs TEP-ų (keleivinių šilumvežių) pasivažinėjimą rezervy (be vagonų) iš Vilniaus į Nesterovą arba atgal. Keleivių vežiojimo nuostolius dar galėtų sumažinti tinkamiau sudarytas tvarkaraštis. Pvz., iš Vilniaus nereikalingas anksčiausias dviaukštis elektrinis traukinys (išv. 4:30h) į Kauną, iš Kauno į Vilnių vietoje dviejų ankstyvųjų ER9M (išv. 4:53 ir 5:35h) užtektų vieno.

                  Comment


                    Keleivių vežimo direkcijos pastato rekonstrukcija ir praplėtimas...

                    Comment


                      Gal kam pavyko stebėti papildomuosius naktinius reisus Vilnius-Kaunas arba Kaunas-Vilnius ? Labai įdomu, kokie keleivių srautai juose ir kokie riedmenys važinėja

                      Comment


                        Parašė statyba Rodyti pranešimą
                        Gal kam pavyko stebėti papildomuosius naktinius reisus Vilnius-Kaunas arba Kaunas-Vilnius ? Labai įdomu, kokie keleivių srautai juose ir kokie riedmenys važinėja
                        Mačiau Kaune rugsėjo 7-8 d. naktį ER9M, bet jau išvažiuojantį atgal į Vilnių prikabintą prie išvykstančio 4:53h. Įspūdžius aprašiau Elektrinių traukinių temoje.

                        Comment


                          Parašė statyba Rodyti pranešimą
                          Gal kam pavyko stebėti papildomuosius naktinius reisus Vilnius-Kaunas arba Kaunas-Vilnius ? Labai įdomu, kokie keleivių srautai juose ir kokie riedmenys važinėja
                          Prieš 3 ar 4 dienas mačiau po 22h iš Vilniaus GS išvykstantį ER9M su degančia švieslente 'Kaunas'. Kiek pastebėjau pro langą, traukinyje buvo tik 2 ar 3 žmonės.
                          Žinoma, gali būti, kad dar kažkiek keleivių sėdėjo kitoje traukinio pusėje, ir jų pro langą nepastebėjau.
                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                            Prieš 3 ar 4 dienas mačiau po 22h iš Vilniaus GS išvykstantį ER9M su degančia švieslente 'Kaunas'. Kiek pastebėjau pro langą, traukinyje buvo tik 2 ar 3 žmonės.
                            Žinoma, gali būti, kad dar kažkiek keleivių sėdėjo kitoje traukinio pusėje, ir jų pro langą nepastebėjau.
                            Kaip sau norit, padarė papildomą reisą, bet ir vėl LG kompetencijos trūkumas.... Stotyje ne kartą krepšinio čempionato metu sutikau užsieniečius: tai į Trakus, tai į Kauną važiuoja. Papildomi reisai ir į Oro Uostą, tačiau... pažiūrėkim, kokia reklaminė info apie papildomus reisus stotyje, ogi TIK LIETUVIŲ KALBA. Paėmė anądien užsieniečiai lankstinuką su reisų Vilnius-Oro Uostas laikais čempionato metu ir matyt labai nudžiugo, neradę net vertimo ":Oro uostas" anglų kalboje...

                            Kam daryt jei nedadaryta...

                            Comment


                              Nera tiek ten tu turistu ar entuziastu, kad traukiniais vaziniuotu varzybu ziuret.. Pagavo siandien Lryto zurnalistai mane su kamera, issakiau savo nuomone ir iskart sulaukiau kritikos.. Reikia nusiimt tuos rozinius akinius, mum tik lietuviam idomus tas ciampas ir tai, kur imanoma su savo masina nuvaziuot..

                              Comment


                                Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                Kaip sau norit, padarė papildomą reisą, bet ir vėl LG kompetencijos trūkumas.... Stotyje ne kartą krepšinio čempionato metu sutikau užsieniečius: tai į Trakus, tai į Kauną važiuoja. Papildomi reisai ir į Oro Uostą, tačiau... pažiūrėkim, kokia reklaminė info apie papildomus reisus stotyje, ogi TIK LIETUVIŲ KALBA. Paėmė anądien užsieniečiai lankstinuką su reisų Vilnius-Oro Uostas laikais čempionato metu ir matyt labai nudžiugo, neradę net vertimo ":Oro uostas" anglų kalboje...

                                Kam daryt jei nedadaryta...
                                Ir šiame kontekste:


                                (...)
                                Išankstiniais duomenimis geležinkeliais sausį-rugpjūtį vežta 3,083 mln. keleivių arba 6 proc. daugiau nei per 2010-ųjų aštuonis mėnesius. Teigiamos įtakos keleivinių vežimų augimui turi įsigyti nauji riedmenys bei suintensyvėję keliaujančiųjų maršrutu Vilnius-Kaunas srautai.
                                (...)
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                  Kaip sau norit, padarė papildomą reisą, bet ir vėl LG kompetencijos trūkumas.... Stotyje ne kartą krepšinio čempionato metu sutikau užsieniečius: tai į Trakus, tai į Kauną važiuoja. Papildomi reisai ir į Oro Uostą, tačiau... pažiūrėkim, kokia reklaminė info apie papildomus reisus stotyje, ogi TIK LIETUVIŲ KALBA. Paėmė anądien užsieniečiai lankstinuką su reisų Vilnius-Oro Uostas laikais čempionato metu ir matyt labai nudžiugo, neradę net vertimo ":Oro uostas" anglų kalboje...

                                  Kam daryt jei nedadaryta...
                                  Peržiūrėjau litrail puslapį anglų kalba. Patys pažiūrėkite: http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...KU05CTzEzVDE!/

                                  Pvz kaip lietuvių kalbos nemokančiam turistui sužinoti apie papildomą galimybę nuvažiuoti labai vėlai iš Vilniaus į Kauną? Ogi aktyvuoti nuorodą 'Route search'. Ok, kas toliau? Departure station įvedam 'Vilnius', o arrival station — 'Kaunas'. Na gerai, bet Remarks skiltis užpildyta tik lietuviškai. Tikriausiai viliamasi, kad naiviam anglakalbiui pakaks intelekto ir žingeidumo išsiaiškinant, kad EB-2011 vietu 23:45 iš Vilniaus į Kauną išvyksta papildomas traukinys, skirtas sirgaliams... Bet kodėl skiltyje News nieko apie tai ir apie papildomus reisus Stotis-Oro uostas nepaminėta, man nedašunta...
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                    Čia dar būtų įdomu sulaukti forumiečių pamastymų, kokias su keleivių vežimu nelabai susijusias išlaidas mėginama nurašyti į keleivių vežimą.
                                    Spėju (deja, kol kas to niekas negalėjo nei patvirtint, nei paneigti), kad ir infrastruktūros priežiūros sąnaudos pripliusuojamos "keleivių vežimui", ypač ruožuose, kur krovinių vežama labai mažai?

                                    Comment


                                      Vien kai pasižiūri į tai, ką perka keleivių vežimo direkcija (tai viešai skelbiama litrail.lt), dalis skolos "kilmės" tampa aiški.

                                      Comment


                                        Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                        Gal kam pavyko stebėti papildomuosius naktinius reisus Vilnius-Kaunas arba Kaunas-Vilnius ? Labai įdomu, kokie keleivių srautai juose ir kokie riedmenys važinėja
                                        Rugsėjo 14 d. krepšinio čempionato sirgalių traukinys padarė reversą - pradėjo važinėti iš Kauno į Vilnių (bet važinės neilgai - paskutinė diena - rugsėjo 18).
                                        mačiau aš jį rugsėjo 14-osios vakarą (kai Lietuva dviem taškais pralaimėjo makedonijai).
                                        Į geležinkelio stotį užklydau apie 22 valandą. Stotyje veikė kavinė "Peronas", požeminėje parėjoje - kavinė "Kato", tai krepšinio transliaciją stoptyje sekti buvo šansų. Bet labiau rūpėjo, koks elektrinis traukinys atvyks 22:09h iš Vilniaus. Nuojauta neapvylė: į 11-ą aklikelį (tą prie Tunelio gatvės) atvažiavo dvigubas ER9M. Keleiviai buvo tik pirmame sąstate. Kad sąstatas dvigubas, jautėsi antro traukinio dar nematant - mašinistas stabdė labai atsargiai, traukinys sustojo netgi iki aklikelio pabaigos dar likus kažkiek atstumo. Tuo sustojimo antra sąstato dalis buvo atkabinta ir nuvaryta į trečiąjį kelią.
                                        Iš šio kelio 23:48h traukinys išvyko atgal. Keleivių buvo palyginti nedaug. Bet traukinis lydėjo du policininkai.
                                        Paskutinis taisė Vitas; 2011.09.15, 12:25. Priežastis: Buvau data supainiojes: kai veiksmas rutuliojasi apie 24h, iki tokios klaidos truksta nedaug :(

                                        Comment


                                          Šiaip straipsnis nėra susijęs su geležinkeliais, o ir pats straipsnis geras š.... BET !!!!! Yra viena
                                          pastraipa, kuri liečia geležinkelius

                                          http://eurobasket2011.lrytas.lt/-131...%8Di%C5%B3.htm


                                          "Pasipelnė. Kad sirgaliai nepikti, greitai suprato naktiniame traukinyje į Vilnių dirbęs apsukrus konduktorius.

                                          Nors čia pat buvo apsaugininkai, policininkai, vagono tarpduryje jis nesibaimino dėtis pinigų sau į kišenę.

                                          Dauguma sirgalių važiavo nemokamai. Užteko parodyti bilietą į rungtynes. Tačiau tie, kurie jį išmetė, už kelionę turėjo susimokėti.

                                          „Ateik čia. Duok dešimt litų. Negi tau to bilieto reikia?” – lyg draugą pakvietęs vieną sirgalių tolėliau nuo durų stiklo palinko prie jo apsukruolis.

                                          Kasos aparatą jis tikino palikęs kitame vagone – negi dabar eisiąs per visą traukinį? Netrukus jis dešimties litų banknotą jau bruko į kišenę. Šiaip traukinio bilietas iš Kauno į Vilnių kainavo 16,3 lito.

                                          Paklaustas, ar daug pardavė bilietų, konduktorius šyptelėjo: „Nelabai.”

                                          Va taip va ir nuostoliai atsiranda.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X