Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Įprasti pastebėjimai keliaujant traukiniu

    Į Lietuvą trečiąja klase

    http://www.ve.lt/naujienos/nuomones/...-klase-618546/

    Pernai dėl iš naujo klojamos europinės geležinkelio vėžės lenkiškas traukinys „Varšuva-Šeštokai“ stodavo Mockavos stotyje. Keleiviai, kurių dauguma – užsienio turistai, su visa manta, dviračiais būdavo sulaipinami į seną dvokiantį autobusą be jokių kondicionierių (kas dar prisimena praėjusios vasaros karščius!), nuvežami į Šeštokus, kur jų laukdavo keleivinis traukinys.

    Įdomiausia, kad esu važiavęs traukiniais į Maskvą, Sankt Peterburgą, Klaipėdą ir net Varėną – nelabai kur daugiau jie ir važiuoja... Ir negaliu atsakyti į klausimą – kodėl įspūdžiai iš vienintelio „Lietuvos geležinkelių“ maršruto į Europą visąlaik yra patys baisiausi.

    Comment


      Parašė Giedrius-J Rodyti pranešimą
      Į Lietuvą trečiąja klase

      http://www.ve.lt/naujienos/nuomones/...-klase-618546/

      Pernai dėl iš naujo klojamos europinės geležinkelio vėžės lenkiškas traukinys „Varšuva-Šeštokai“ stodavo Mockavos stotyje. Keleiviai, kurių dauguma – užsienio turistai, su visa manta, dviračiais būdavo sulaipinami į seną dvokiantį autobusą be jokių kondicionierių (kas dar prisimena praėjusios vasaros karščius!), nuvežami į Šeštokus, kur jų laukdavo keleivinis traukinys.

      Įdomiausia, kad esu važiavęs traukiniais į Maskvą, Sankt Peterburgą, Klaipėdą ir net Varėną – nelabai kur daugiau jie ir važiuoja... Ir negaliu atsakyti į klausimą – kodėl įspūdžiai iš vienintelio „Lietuvos geležinkelių“ maršruto į Europą visąlaik yra patys baisiausi.
      Man irgi buvo panasus nutikimas, tik as buvau nusipirkes bilieta Warzsawa - Vilnius, kuriame buvo parasyta 2 klase. As ramiausiai zinodamas savo teises ir atsisedau i 2 klase kur kontrolieres. Jos, zinoma, mane pabande isvaryt, motyvuoamos tuo, jog "europos 2 klase pas mus yra 3-ia". As labai maloniai joms pasakiau, jog TEGUL MAN IRODO TAISYKLESE, JOG BUTENT TAIP ir pasilikau sedeti 2 klaseje.
      Jos, zinoma, nenurimo ir toliau paaiskino, jog jei ilips revizorius, turesiu moketi bauda. As su sypsena joms paaiskinau, jog butu labai smagu kad iliptu, nes kartu su juo ta situacija labai noreciau aptarti Deja, revizorius is Kaisiadoriu neilipo ir Vilniu pasiekeme 2 klaseje. Jokiu pykciu su palydovemis nebuvo, nes ir jos suprato, jog ta situacija - visisko LG aplaidumo reiskinys... Su sypsena atsisveikinome ir tiek

      Comment


        Parašė Giedrius-J Rodyti pranešimą
        Į Lietuvą trečiąja klase

        http://www.ve.lt/naujienos/nuomones/...-klase-618546/

        Pernai dėl iš naujo klojamos europinės geležinkelio vėžės lenkiškas traukinys „Varšuva-Šeštokai“ stodavo Mockavos stotyje. Keleiviai, kurių dauguma – užsienio turistai, su visa manta, dviračiais būdavo sulaipinami į seną dvokiantį autobusą be jokių kondicionierių (kas dar prisimena praėjusios vasaros karščius!), nuvežami į Šeštokus, kur jų laukdavo keleivinis traukinys.

        Įdomiausia, kad esu važiavęs traukiniais į Maskvą, Sankt Peterburgą, Klaipėdą ir net Varėną – nelabai kur daugiau jie ir važiuoja... Ir negaliu atsakyti į klausimą – kodėl įspūdžiai iš vienintelio „Lietuvos geležinkelių“ maršruto į Europą visąlaik yra patys baisiausi.
        Didžiąja dalimi straipsnis teisingas - išties ilgai kelionei su DR1A trečios klasės vagonais nėra komfortabilus ir tinkamas traukinys, juolab šiuo traukiniu keliauja daug užsieniečių. Mano manymu, geriau modernizuoti porą DR1A iki antros klasės ir leisti būtent Vilniaus - Šeštokų maršrutu, atsisakius (forume aptartos) idėjos modernizuotus DR1A leisti iš Vilniaus į Klaipėdą.

        Comment


          Kelyje iš Garliavos (Kauno r., iš Kauno miesto 6 ir 6A maršrutų autobusų paskutinės stotelės) į geležinkelio stotelę Garliava jos prieigose pasitinka lentelė su užrašu "Pašaliniams eiti ir važiuoti draudžiama".
          Būtų įdomu žinoti, kieno iniciatyva sugalvota Garliavos stotelę paskelbti personaline stotele ir ja nesinaudoti. Nes kiekvieną kartą šioje stotelėje įlipa/išlipa vos po vieną-du keleivius arba nė vieno ir pagristai pamastoma, ar ten reikalingas keleivinio traukinio sustojimas. Tuo labiau - Jūrės stoties prieigų, esančių Prienų rajono Veiverių seniūnijos Papilvio kaime, ir Pabališkių stotelės i prieigų gyventoja traukinio stotelės Garliava norėtų po kelio Kaunas-Prienai viaduku, kur būtų patodu į traukinį persėsti iš autobusų Kaunas-Prienai-Birštonas (su rajono centru susisiekti reikia, dabar dažniausiai iš 122 maršruto mikriuko Prienai-Skriaudžiai persėdama Mauručiuose.
          Į Garliavos stotelę einantys nevietiniai žmonės, pamatę tokliau eiti lyg ir draudžiantį užrašą ir nenorintys nuotaiką gadinti ginčijantis su kokiu sutiktu vietiniu "privatininku", į stotelę nenueina, ir į Kauną važiuoja 6 maršruto autobusu - traukinys taip netenka dalies keleivių..

          Comment


            2011-08-29
            Sirgaliams - papildomi traukiniai


            Europos krepšinio čempionato Lietuvoje metu kursuos papildomi keleiviniai traukiniai, skirti sirgaliams.
            Maršrutu Vilnius–Kaunas–Vilnius skiriami šie papildomi traukiniai:
            - rugsėjo 7-12 dienomis išvykimas iš Vilniaus 23.45 val., atvykimas į Kauną 0.58 val. (traukiniai stos Lentvaryje 0.01-02 val. ir Kaišiadoryse 0.33-34 val.);
            - rugsėjo 14-18 dienomis išvykimas iš Kauno 23.48 val., atvykimas į Vilnių 01.06 val. (traukinys stos Kaišiadoryse 0.16-17 val. ir Lentvaryje 0.50-51 val.).
            Maršrutu Vilnius–Tarptautinis Vilniaus oro uostas–Vilnius nuo rugpjūčio 30 d. iki rugsėjo 19 d. papildomai kursuos penkios poros traukinių (daugiau informacijos ieškokite tvarkaraščių paieška).


            Išsamesnės informacijos apie visus tvarkaraščių pakeitimus, susijusius su Europos krepšinio čempionatu, teiraukitės geležinkelio stotyse, skambinkite į informaciją arba ieškokite mūsų interneto svetainėje (Tvarkaraščių paieška).

            Keleivių vežimo direkcijos informacija
            http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...1SlNOQk8xSkU0/
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Linija naudojama ir turi privažiuojamojo kelio statusą nuo pat Šeštokų iki Alytaus.
              Bet keleiviniai traukiniai į Alytų nevažinėja, ir nieko gero. Šiaip nemanau, kad yra kokių nors techninių kliūčių iki Alytaus pratęsti Vilnius-Šeštokai ir Kaunas-Marijampolė traukinius. Kliūtys nebent finansinės (pataisykit jei kažko nežinau). O kol traukinių nėra, Alytaus susisiekimą su kitais miestais vykdo įvairūs vežėjai, pvz: Kautra. Kadangi keleiviai neturi alternatyvos, vežėjai gali ateityje iki kosmoso užkelti kainas.
              Artėjant krepšinio čempionatui, tikrai buvo galima pabandyti gauti iš ES lėšų ruožo Šeštokai-Alytus sutvarkymui ir traukinių paleidimui. Bet ne.. nusprendė, kad šeštajam pagal dydį Lietuvos miestui užtenka ir autobusų. Bet nieko gero, kad keleiviai neturi galimybės rinktis.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Bet keleiviniai traukiniai į Alytų nevažinėja, ir nieko gero. Šiaip nemanau, kad yra kokių nors techninių kliūčių iki Alytaus pratęsti Vilnius-Šeštokai ir Kaunas-Marijampolė traukinius. Kliūtys nebent finansinės (pataisykit jei kažko nežinau). O kol traukinių nėra, Alytaus susisiekimą su kitais miestais vykdo įvairūs vežėjai, pvz: Kautra. Kadangi keleiviai neturi alternatyvos, vežėjai gali ateityje iki kosmoso užkelti kainas.
                Artėjant krepšinio čempionatui, tikrai buvo galima pabandyti gauti iš ES lėšų ruožo Šeštokai-Alytus sutvarkymui ir traukinių paleidimui. Bet ne.. nusprendė, kad šeštajam pagal dydį Lietuvos miestui užtenka ir autobusų. Bet nieko gero, kad keleiviai neturi galimybės rinktis.
                Pagrindinis keleivių srautas yra linijoje Kaunas - Alytus. Pažiūrėk, kaip eina bėgiai, ir pamatysi, kad traukinys čia neturi jokių šansų prieš autobusą.

                Galima būtų kalbėti apie Marijampolė - Alytus traukinį, tačiau ir čia keleivių būtų tikrai per mažai.

                Comment


                  Parašė disident Rodyti pranešimą
                  Pagrindinis keleivių srautas yra linijoje Kaunas - Alytus. Pažiūrėk, kaip eina bėgiai, ir pamatysi, kad traukinys čia neturi jokių šansų prieš autobusą.
                  Alytus - Kaunas
                  traukiniu- 132 km.
                  autobusu - 66 km.

                  Parašė disident Rodyti pranešimą
                  Galima būtų kalbėti apie Marijampolė - Alytus traukinį, tačiau ir čia keleivių būtų tikrai per mažai.
                  Kasdien yra tik 4 autobusai. Tai kiek reikėtų traukinių?

                  Comment


                    Parašė disident Rodyti pranešimą
                    Pagrindinis keleivių srautas yra linijoje Kaunas - Alytus. Pažiūrėk, kaip eina bėgiai, ir pamatysi, kad traukinys čia neturi jokių šansų prieš autobusą.

                    Galima būtų kalbėti apie Marijampolė - Alytus traukinį, tačiau ir čia keleivių būtų tikrai per mažai.
                    Tai aš ir nekalbu, kad traukiniu bus galima greičiau nuvažiuoti, tačiau turbūt pigiau nei autobusu, o dar ir įvairios nuolaidos, kurias taiko LG. Keleiviai paprasčiausiai turės galimybę rinktis, kas jeims svarbiau- kaina ar greitis. Jei iš Alytaus kursuos ir traukiniai, ir autobusai, bus konkurencija, o tai skatins ir vežėjus, ir LG gerint savo paslaugas ir laikyti protingas važiavimo kainas. Kai traukinių nėra, pavyzdžiui, Kautra gali kosmiškai išūsti bilietų kainas, o žmonės vis tiek važinės- juk nėra alternatyvos.
                    Kaip pavyzdį paminėsiu liniją Vilnius-Klaipėda. Autobusu, savaime, suprantama, nuvažiuosi daug greičiau, tačiau keleivių netrūksta ir traukiniuose, ypač vasros sezonu.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                      Kasdien yra tik 4 autobusai. Tai kiek reikėtų traukinių?
                      Motrisė, vežanti ne lėčiau, bet šiek tiek pigiau už autobusą.
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                        Motrisė, vežanti ne lėčiau, bet šiek tiek pigiau už autobusą.
                        Spėk, kiek žmonių ryžtūsi trenktis į miesto pakraštį dėl tos motrisės.
                        You might surprise yourself.

                        Miestai.net FB

                        Comment


                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                          Motrisė, vežanti ne lėčiau, bet šiek tiek pigiau už autobusą.
                          Autobuse dvigubai mažiau vietu, ir tie nevisada pilni būna.
                          Aš tądien važiavau iš Alytaus į Vilnių. Visą kelią tryse (3).
                          Paskutinis taisė Zorro; 2011.09.03, 14:45.

                          Comment


                            Parašė spirit Rodyti pranešimą
                            Spėk, kiek žmonių ryžtūsi trenktis į miesto pakraštį dėl tos motrisės.
                            Problema yra kompleksinė. Žinoma, vien motrisės ar traukinio paleidimas jokios naudos neduotų. Reikia ir reklamos, ir patogaus VT nuo miesto centro iki naujosios traukinių stoties, ir protingos kainodaros.

                            Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                            Autobuse dvigubai mažiau vietu, ir tie nevisada pilni būna.
                            Aš tądien važiavau iš Alytaus į Vilnių. Visą kelią tryse (3).
                            Klausimas, kodėl tokie srautai, ir ar jie sezoniniai. Nemanau, kad nėra potencialo. Galbūt laikas parinktas nepatogus, o gal kaina neadekvati.
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                              Alytus - Kaunas
                              traukiniu- 132 km.
                              autobusu - 66 km.
                              Tai paskaičiuokim.
                              Važiuojant traukiniu, atstumas dvigubai didesnis, bet... Autobusui, važiuojant tarp AS ir AS, reikės dar pro abu miestus važiuoti, o tai, tikėtina, ir kamčiuose pastovės. Traukiniui kamščiai nė motais. Be to, į Alytų reikės važiuoti krašto keliu, o tai reiškia, kad maksimalus leistinas greitis bus 80 km/h, be to, ne visada pavyks laikyti tokį greitį. Traukinys tarpstočiuose galės išvysti ir didesnį gretiį, be to, reikėtų maksimaliai sumažinti sustojimų skaičių, kad mažai apkrautuose stotelėse stotų tik dalimi reisų. taip ir išeis, akd traukinių važiuoti bus ne daug lėčiau nei autobusu, bet pigiau.
                              O ir vežėjai autobusais negalės labai žaisti su akinom, nes bijos, kad visi keleiviai į traukinius pabėgs

                              Parašė spirit Rodyti pranešimą
                              Spėk, kiek žmonių ryžtūsi trenktis į miesto pakraštį dėl tos motrisės.
                              Kadangi Alytus- nedidelis miestas, nėra didelio skirtumo, kur važiuoti- į AS ar į geležinkelio stotį
                              Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.09.03, 15:00.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Važiavau rugpjūčio 19, penktadienį, 17:15. Bilietas, jei neklystu, 25 lt.
                                Bet ir šiaip, tuo metų stotyje ne daug žmonių buvo, gal apie 20-30.

                                Comment


                                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                  Tai paskaičiuokim.
                                  Važiuojant traukiniu, atstumas dvigubai didesnis, bet...
                                  Dabar autobusas iš Alytaus į Kauną nuvažiuoja per 1:00 - 1:10.
                                  Traukinys 1993 metais važiavo 2:57 - 3:03.

                                  Comment


                                    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                    Dabar autobusas iš Alytaus į Kauną nuvažiuoja per 1:00 - 1:10.
                                    Traukinys 1993 metais važiavo 2:57 - 3:03.
                                    Dabar traukiniai juk greičiau važinėja, nei anksčiau, be to, nereikia stoti visais reisais visose stotelėse. Mažiau apkrautose stotyse- tik dalimi reisų. Žinoma, greitesniam traukinių judėjimui reikėtų modernizuoti pačią liniją. Nežinau, gal galima pabandyti modernizavimui gauti ES lėšų, pavyzdžiui, modernizuoti geležinkelį Šeštokai-Alytus kaip "Rail baltica" projekto dalį, privažiuojamąją liniją prie RailBalticos. Bet kuriuo atveju, palikti Alytų vien su autobusais nebūtų gerai.
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                      Kadangi Alytus- nedidelis miestas, nėra didelio skirtumo, kur važiuoti- į AS ar į geležinkelio stotį
                                      Į AS patogiau.

                                      Comment


                                        Oho, ir kodėl naujosios GS negalėjo pastatyti arčiau miesto centro? Kaip matau, geležinkelis dar eina ryčiau GS link centro.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                          Oho, ir kodėl naujosios GS negalėjo pastatyti arčiau miesto centro? Kaip matau, geležinkelis dar eina ryčiau GS link centro.
                                          Naujoji stotis statyta 1984 metais.
                                          Anksčiau ėjo, iki 1997 m. Dabar baigiasi 1 km už dabartinės stoties.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X