Parašė VidmantasLG
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Ar šią citatą reikėtų tarp eilučių suprasti maždaug taip: „valstybei arba savivaldybei ėmus labiau dotuoti nuostolingus traukinių maršrutus, LG sutiktų iškart atnaujinti maršrutus“? Nes ir kumeliui turėtų būti aišku, kad uždarant maršrutus, NEGALI ATSIRASTI poreikis plėsti keleivių vežimo paslaugas geležinkelių transportu.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
-
Labai logiškas LG pranešimas:Parašė VidmantasLG Rodyti pranešimąNutraukiamos keleivių vežimo paslaugos maršrutuose Šiauliai–Rokiškis–Šiauliai ir Klaipėda–Šilutė–Klaipėda
AB „Lietuvos geležinkeliai“ informuoja, kad nuo 2011 metų gegužės 29 d., įsigaliojus naujam keleivinių traukinių eismo tvarkaraščiui, planuojama atsisakyti keleivių vežimo maršrutais Šiauliai–Rokiškis–Šiauliai ir Klaipėda–Šilutė–Klaipėda bei įvesti naują traukinių maršrutą Šiauliai–Panevėžys–Šiauliai.
Minėtieji sprendimai priimti atsižvelgus į bendrovei keliamus tikslus gerinti savo finansinius- ekonominius rodiklius ir mažinti keleivių vežimo veiklos sąnaudas. Taip pat dėl valstybės nepajėgumo šiuo metu kompensuoti patiriamus keleivių vežimo nuostolius. Nuolat mažėjant keleivių nutraukiamuose maršrutuose, AB „Lietuvos geležinkeliai“ kreipėsi į jais aptarnaujamų rajonų savivaldybes siūlydama iš dalies kompensuoti patiriamus nuostolius bei suderinti autobusų ir geležinkelių eismo grafikus, tačiau norimi rezultatai nebuvo pasiekti.
Keleivių vežimo veiklos nuostolius bendrovė priversta kompensuoti iš kitų vykdomų veiklų pajamų. Tokia situacija blogina AB „Lietuvos geležinkeliai“ konkurencingumą lyginant su kitų šalių geležinkeliais, kur keleivių vežimo nuostolius kompensuoja valstybė, stabdo tolesnę plėtrą.
AB „Lietuvos geležinkeliai“ tiki, kad, nepaisant keleivių vežimo geležinkeliais veiklos nuostolingumo, ateityje bus laikomasi nuostatos, kad geležinkelis yra perspektyvi ir skatintina transporto rūšis keleivių vežimo srityje bei yra patraukli ekologiniu, saugumo užtikrinimo, eismo grūsčių sprendimo galimybių ir kitais požiūriais.
Pasikeitus ekonominei-socialinei situacijai šalyje bei atsiradus poreikiui plėsti keleivių vežimo paslaugas geležinkelių transportu, bendrovė pasiruošusi atnaujinti keleivių vežimą minėtais maršrutais.
1) nuosekliai vadovaujamasi LG darbo principu "kuo mažiau (keleivinių) traukinių - tuo mažiau problemų"
2) už traukinio nuėmimą kaltė permetama kitiems - kaip ir visada, vyriausybei ir savivaldybėms už tai, kad nesubsidijuoja
3) naujas dalykas - tuo pačiu pavaroma ant vyriausybės už reikalavimus gauti pelno, ir tą pelną pervesti įmonės savininkui (valstybei)
Trečią punktą laikau svarbiausiu.
Comment
-
Kita vertus - jei savivaldybės atvirai sako, kad joms traukinys nereikalingas arba parodo, kad joms vienodai, tai ko daugiau tikėtis? Jos ir pačios nesuinteresuotos, kd rajono gyventojai traukiniais važiuotų.
Kita vertus, šioje vietoje vėl matau problemą - kam neseniai buvo suremontuotas Rokiškio stoties peronas, įrengti nauji sustojimai Klaipėdos - Šilutės ruože. Vėl išmesti pinigai į balą.
Comment
-
Pinigai išmesti ne į balą, o į švogerių kišenes. Juk kažkieno įmonės padėjo "įsisavinti" šituos pinigus.Parašė 2Pack Rodyti pranešimąKita vertus, šioje vietoje vėl matau problemą - kam neseniai buvo suremontuotas Rokiškio stoties peronas, įrengti nauji sustojimai Klaipėdos - Šilutės ruože. Vėl išmesti pinigai į balą.
Comment
-
Į Rusiją ir taip važiuoja sauguma modernizuotų ir netgi prieš kelis metus pirktų vagonų, kurie turi modernius tualetus. Vat su Rusijos, Ukrainos ir Baltarusijos pravažiuojančių traukinių vagonais tai ne kas. Daugumos senų elektrinių traukinių tualetai modernizuoti. Modernizuotų dyzelinių traukinių tualetai irgi nauji. Lieka tik dalis dyzelinių traukinių, iš kurių D1 bus nurašyti šiemet. Daugių daugiausia kitąmet. Ir dalis nemodernizuotų DR1A bei keli nemodernizuoti ER9M. Taip pat koks 10-20 senų tolimojo susisiekimo vagonų, kurie naudojami rečiau.
Comment
-
ArParašė John
Traukinyje tiesiai ant bėgių nesituštinsime po 2-4 metų
http://verslas.delfi.lt/automoto/tra....d?id=43900733
žymi tai, kad nėra populiariai paviešinta informacija, jog ir tarkim Olandijoj pakakojus ar pasisiojus viskas nugula ant bėgių?
O taip ir yra, pats tuo įsitikinau.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
na net ir sveicarijoje teko vaziuoti tokiu traukiniu su skyleParašė praetor Rodyti pranešimąAr
žymi tai, kad nėra populiariai paviešinta informacija, jog ir tarkim Olandijoj pakakojus ar pasisiojus viskas nugula ant bėgių?
O taip ir yra, pats tuo įsitikinau.
Comment
-
Traukiniu Charkovas-Gomelis-Kaliningradas baltarusių atvykimą į Kauną, kelionės tęsinį į Karmėlavos oro uostą ir skrydžius lėktuvais numatyta kryptimi pastebėjau tuoj pat po traukinių eismo atnaujinimo tuneliu.
Neseniai pastebėjau "korodorių" priešinga kryptimi. Atskrenda vėlyvu "Ryanair" lėktuvo reisu (prieš pat 24h. toks Karmėlavoje nusileidžia kad ir iš Paryžiaus), 29 maršruto miestiniu autobusu atsibeldžia iki Kauno geležinkelio stoties. Trejetas valandų joje, ir - 4:53h. elektrinis traukinys į Vilnių. Tik 11 minučių Vilniuje - ir 6:40h traukinys Vilnius-Minskas. Tiesa, iš Kauno į Minską yra 3:55h. išvykstantis autobusas Palanga-Minskas, bet mieliau važiuojama traukiniu.
Comment
-
Radau įdomią apklausą.
Traukinių maršrutas: Salininkai - Oro Uostas - Stotis
Ar naudotumetės šiuo maršrutu? Kaip tikriausiai žinote yra nutiestas geležinkelis einantis pro Salininkus, tačiau traukiniai stoja tik Juodšiliuose ir oro uoste, bet ne Salininkuose, nes čia kol kas nėra įrengtos stotelės. Šiuo metu traukinys iš Juodšilių į Vilnių nuvažiuoja per 17 min ir kainuoja 2.60Lt. Iš to galima spręsti jog kelionė iš Salininkų truktų apie 12 - 15 min. Kaip matote tai net 10 min greičiau nei autobusu! Taip pat išvengtumėte kamščių, bei turėtumėte tiesioginį susisiekimą su Tarptautiniu Vilniaus oro uostu. Taigi, ar važiuotumėte šiuo maršrutu?
Iš tiesų įdomu ar šis maršrutas yra įtrauktas į kokius bendruosius planus? Kažkada politikų buvo kalbėta apie maršruto oro uostas - stotis pratęsimą. Buvo sakoma jog užbaigus e-bilieto diegimą bus pradėta kažkas daryti.Dear Sir,
Comment
-
Apie tai kalbėjo tuometis susisiekimo ministras A. Butkevičius 2008m. spalio mėn., kai vos tik buvo paleista motrisė iš Vilniaus GS iki Oro uosto. Minėjo, kad yra planų šį maršrutą pratęsti iki Salininkų, o jei bus poreikis, tai ir dar toliau (neįvardino, ar tas toliau tai Juodšiliai, ar Valčiūnai). Beje, vietos stotelei ten pakanka, visai šalia yra 19 maršruto autobuso stotelė „Pervaža“. Jeigu skaičiuoti tik ekonominę naudą, tai šis sustojimas Salininkuose apsimokėtų tik nuo kovo 15d. iki lapkričio 15d., kai važiuoja sodininkai. Aktualu tai, kad nei pro Salininkus važiuojantys autobusai, nei pravažiuojantys traukiniai tiesiogiai į oro uostą neveža, todėl ir kalbėta apie motrisės maršruto pratęsimą nors iki Salininkų.Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąRadau įdomią apklausą.
Iš tiesų įdomu ar šis maršrutas yra įtrauktas į kokius bendruosius planus? Kažkada politikų buvo kalbėta apie maršruto oro uostas - stotis pratęsimą. Buvo sakoma jog užbaigus e-bilieto diegimą bus pradėta kažkas daryti.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Sprendžiant iš apklausos teksto - ją sukūrė kažkoks entuziastas (ir net sakyčiau, entuziastas-ufonautas). Tekstas akivaizdžiai agituoja už vieną iš variantų. Be to, juk ne tokiomis apklausomis keleivių srautai nustatinėjami.Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąRadau įdomią apklausą.
Iš tiesų įdomu ar šis maršrutas yra įtrauktas į kokius bendruosius planus? Kažkada politikų buvo kalbėta apie maršruto oro uostas - stotis pratęsimą. Buvo sakoma jog užbaigus e-bilieto diegimą bus pradėta kažkas daryti.
Beje, kam Salininkams tiesioginis susisiekimas su oro uostu? Kiek keleivių vyksta iš Salininkų į oro uostą?
Comment
-
Hmm, kažkur ta apklausa man matyta. Ar nebus tik koks forumietis sukūręs ir kažkada forume paskelbęs?
O dėl to susisiekimo Salininkams su Oro uostu, tai vargu ar tai esminis dalykas, bet kadangi nuo stoties bėgiai eina pro oro uostą, matyt norėta išnaudoti tai kaip privalumą Salininkų gyventojams.
Comment
-
Šios statybos išlaidos, suprantama, priskaičiuojamos prie keleivių vežimo išlaidų?Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Comment
-
Taigi nieko nuostabaus - visi viršininkai turi švogerius, draugus, sugerovus, kuriuos visus reikia pasodinti į minkštas kedes su gerais atlyginimais.Parašė Al1 Rodyti pranešimąLG skundžiasi, kad keleivių vežima nuostolingas. O štai kas vyksta - Keleivių vežimo direkcijos rekonstrukcija, išplečiant patalpų plotą. Bus pristatomas dar vienas aukštas.
Comment

Comment