Krepšinio čempionatas artėja, jokių kalbų apie žiūrovų vežimus jo metu nesigirdi ne tik iš geležinkelių.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąKažkas naujo
Kažkaip įtariu, kad susitarimas pasiektas krepšinio lygos, o ne LG iniciatyva
)
http://vilniauskl.lt/?p=1926
http://vilniauskl.lt/?p=1948
Būtų keista, jei patys LG pasisiulytų nemokamai vežioti į megėjiško krepšinio varžybas...
Nelabai supratau prie ko čia Europos čempionatas? Abejoju ar LG imsis nemokamai vežioti žiurovus, juk tai kaip ir kiekvienai keleivių vežimo įmonei didelis šansas gauti papildomų pajamų užpildant esamus reisus.
Comment
-
Būtent, kad neužtenka pasirūpinti tik traukiniu ar autobusu iš stoties. Mano manymu, logiškiausia būtų, kad čempionato organizatoriai nuomotų autobusus, arba skelbtų konkursą, dėl sirgalių paėmimo tiesiogiai nuo arenų.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe apie nemokamus vežiojimus eina kalba. Krepšinio čemionatas vyks ne tik Vilniuje ir Kaune, be to atvyks sirgalių iš užsienio. Rungtynės vyks vakarais ir baigsis apie 22-23 val. Tokiu metu joks VT neveža net tarp Vilniaus ir Kauno, jau nekalbant apie kitus miestus.
Comment
-
Niekur tokio masto masiniuose renginiuose nėra organziuojami specialūs maršrutai nuo pat arenų. Galbūt kokiame Alytuje, Panevėžyje ir Šiauliuose tai tiktų, bet tik ne Vilniuje, Kaune ar Klaipėdoje.
Atkrintamosios varžybos ir kovos dėl medalių vyks Vilniuje ir Kaune. Į jas daugiausiai sirgalių ir atvyks tiek iš Lietuvos, tiek ir iš užsienio. Todėl susisiekimas tarp Vilniaus ir Kauno aktualus. Bet ne ką mažiau aktualus ir susisiekimas tarp Vilniaus ir Kauno bei kitų didmiesčių iš kurių daugiausiai vietinių sirgalių atvyks.Paskutinis taisė Al1; 2011.03.12, 21:26.
Comment
-
O kas mokės už paslaugą? Mokesčių mokėtojai? Mano manymu, geriausia Susisiekimo ministerijai inicijuoti papildomų maršrutų sukūrimui, o renginio dalyviai už kelionę susimokėtų patys.Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąBūtent, kad neužtenka pasirūpinti tik traukiniu ar autobusu iš stoties. Mano manymu, logiškiausia būtų, kad čempionato organizatoriai nuomotų autobusus, arba skelbtų konkursą, dėl sirgalių paėmimo tiesiogiai nuo arenų.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Turėtų būti nurodoma kilometro kaina ir už kelionę mokėtų keliaujantys.Parašė amiko Rodyti pranešimąO kas mokės už paslaugą? Mokesčių mokėtojai? Mano manymu, geriausia Susisiekimo ministerijai inicijuoti papildomų maršrutų sukūrimui, o renginio dalyviai už kelionę susimokėtų patys.
Taigi, pagal tave autobusai-traukiniai iš stočių turėtų išvažiuoti mistiniu laiku (traukiniams tas neįmanoma), nes niekas nežino kada tiksliai baigiasi varžybos, kokios spūstys susidarys po jų, kad miesto viešasis transportas atvežtų iki stoties ir t.t. Taip pat nemanau, jog būtų daug tokių keliautojų, nes likti naktį mieste, kuriame visi viešbučiai pilni, mažai kas norėtų.
Comment
-
Spūstys? Tai jos gali būti tik dėl buko lietuviško supratimo apie masinių renginių organizavimą. Automobilių eismas turėtų būti uždraustas kilometro spinduliu aplink arenas. Jokio parkavimo kilometro spinduliu. Tiesa, Kaune yra didelė "Maximos" daugiaukštė aikštelė. Bet tik buki organizatoriai gali sugalvoti leisti joje parkuoti tiek automobilių, kiek yra vietų. Turėtų būti patvirtintos iš anksto parkavimo vietos toliau nuo arenų. Iki arenų turėtų vežti nuo tų parkingų specialiai organizuoti autobusai. Vakare VT eismas vis tiek turės būti pratęstas, nes rungtynių stebėti eis ir vietiniai gyventojai, ne tik atvykėliai. Tiek Vilniuje, tiek Kaune ar Klaipėdoje apgalvotai viską organizavus, galima išvengti spūsčių po rungtynių. Galima uždaryti visą Kalvarijų gatvę iki pat Žaliojo tilto. Pylimo g. eismas ir taip ribotas. Taip kad torleibusai ar autobusai atvežtų žiūrovus į stotį. Kaune analogiškai, ten arena dar arčiau stočių... Kaune Karaliaus Mindaugo prospektas platus. Galima laikinai atitverti porą juostų Nemuno krantinės pusėje, kurios būtų skirtos tik VT, greitosios, policijos eismui.
Tarpmiestinių autobusų ar traukinių eismas grafikai turi būti iš anksto patvirtinti ir paskelbti. Užsitęsus varžyboms, autobusai ir traukiniai turėtų laukti.Paskutinis taisė Al1; 2011.03.13, 08:57.
Comment
-
Toks jausmas, kad i arena atvyks 40 tūkst, žiurovų... Juk jau ne viena ir ne dvi varžybos buvo, kai arena sausakimša. Net nekalbu apie koncertus, kurių metu būdavo trečdaliu daugiau žiūrovu nei bus per čempionato varžybas. Dabar tų kamščių bus dar mažiau, nes dalis žiūrovu (užseniečiai) bus be nuosavų automobilių. Taip pat galvoju, kad dauguma užseniečių tikrai nesinaudos VT, kai yra taksi. Taip pat dalis atvažiuoja su kelionių agentūrų pagalba, kurios pasirūpins privačiais autobusais.Parašė Al1 Rodyti pranešimąSpūstys? Tai jos gali būti tik dėl buko lietuviško supratimo apie masinių renginių organizavimą. Automobilių eismas turėtų būti uždraustas kilometro spinduliu aplink arenas. Jokio parkavimo kilometro spinduliu. Tiesa, Kaune yra didelė "Maximos" daugiaukštė aikštelė. Bet tik buki organizatoriai gali sugalvoti leisti joje parkuoti tiek automobilių, kiek yra vietų. Turėtų būti patvirtintos iš anksto parkavimo vietos toliau nuo arenų. Iki arenų turėtų vežti nuo tų parkingų specialiai organizuoti autobusai. Vakare VT eismas vis tiek turės būti pratęstas, nes rungtynių stebėti eis ir vietiniai gyventojai, ne tik atvykėliai. Tiek Vilniuje, tiek Kaune ar Klaipėdoje apgalvotai viską organizavus, galima išvengti spūsčių po rungtynių. Galima uždaryti visą Kalvarijų gatvę iki pat Žaliojo tilto. Pylimo g. eismas ir taip ribotas. Taip kad torleibusai ar autobusai atvežtų žiūrovus į stotį. Kaune analogiškai, ten arena dar arčiau stočių... Kaune Karaliaus Mindaugo prospektas platus. Galima laikinai atitverti porą juostų Nemuno krantinės pusėje, kurios būtų skirtos tik VT, greitosios, policijos eismui.
Tarpmiestinių autobusų ar traukinių eismas grafikai turi būti iš anksto patvirtinti ir paskelbti. Užsitęsus varžyboms, autobusai ir traukiniai turėtų laukti.
Comment
-
Ir po tokių renginių būdavo spūstys. Reikia nepamiršti, kad varžybos vyks ne vieną dieną, ir spūstys susidarys visomis dienomis. Taip pat ir atvykstant į varžybas. Taksi yra nepakankamas kiekis. Be to niekas netgi taksi iki pat arenos neprileis. Bet kokiu atveju, miesto VT tikrai kursuos ilgiau tomis dienomis, o traukinio maršrutų bent vakare po varžybų Vilniuje ir Kaune tarp šių miestų tikrai reikėtų. Kaip ir papildomo dieninio traukinio iš Vilniaus į Klaipėdą varžybų metu.Parašė Kasnis Rodyti pranešimąToks jausmas, kad i arena atvyks 40 tūkst, žiurovų... Juk jau ne viena ir ne dvi varžybos buvo, kai arena sausakimša. Net nekalbu apie koncertus, kurių metu būdavo trečdaliu daugiau žiūrovu nei bus per čempionato varžybas. Dabar tų kamščių bus dar mažiau, nes dalis žiūrovu (užseniečiai) bus be nuosavų automobilių. Taip pat galvoju, kad dauguma užseniečių tikrai nesinaudos VT, kai yra taksi. Taip pat dalis atvažiuoja su kelionių agentūrų pagalba, kurios pasirūpins privačiais autobusais.Paskutinis taisė Al1; 2011.03.14, 13:53.
Comment
-
Tie "ekspertai" - tai Europos Komisija, Europos Sąjungos Taryba (ES šaliųš narių ministrai) ir Europos Parlamentas, priėmę dokumentus, vadinamus "trečiuoju geležinkelių paketu". Gero skaitymo - http://ec.europa.eu/transport/rail/packages/2007_en.htmParašė sknts Rodyti pranešimąGaila, kad istorija nutyli, kokie "ekspertai" tai rekomenduoja... Tada daug kas paaiškėtų. Nenustebčiau, jei pasirodytų, kad "ekspertai" turi kokių nors ryšių su TOKS ar KAUTRA. Šios
Comment
-
Tai tik parodo, kad kiekvienas teisės aktus interpretuoja, kaip jam patogiau. Tai ypatingai matosi ten, kur "sukasi" dideli pinigai.Parašė Al1 Rodyti pranešimąJokio infrastruktūros ir vežėjo atskyrimo tie aktai nereikalauja.
Comment
-
Nutraukiamos keleivių vežimo paslaugos maršrutuose Šiauliai–Rokiškis–Šiauliai ir Klaipėda–Šilutė–Klaipėda
AB „Lietuvos geležinkeliai“ informuoja, kad nuo 2011 metų gegužės 29 d., įsigaliojus naujam keleivinių traukinių eismo tvarkaraščiui, planuojama atsisakyti keleivių vežimo maršrutais Šiauliai–Rokiškis–Šiauliai ir Klaipėda–Šilutė–Klaipėda bei įvesti naują traukinių maršrutą Šiauliai–Panevėžys–Šiauliai.
Minėtieji sprendimai priimti atsižvelgus į bendrovei keliamus tikslus gerinti savo finansinius- ekonominius rodiklius ir mažinti keleivių vežimo veiklos sąnaudas. Taip pat dėl valstybės nepajėgumo šiuo metu kompensuoti patiriamus keleivių vežimo nuostolius. Nuolat mažėjant keleivių nutraukiamuose maršrutuose, AB „Lietuvos geležinkeliai“ kreipėsi į jais aptarnaujamų rajonų savivaldybes siūlydama iš dalies kompensuoti patiriamus nuostolius bei suderinti autobusų ir geležinkelių eismo grafikus, tačiau norimi rezultatai nebuvo pasiekti.
Keleivių vežimo veiklos nuostolius bendrovė priversta kompensuoti iš kitų vykdomų veiklų pajamų. Tokia situacija blogina AB „Lietuvos geležinkeliai“ konkurencingumą lyginant su kitų šalių geležinkeliais, kur keleivių vežimo nuostolius kompensuoja valstybė, stabdo tolesnę plėtrą.
AB „Lietuvos geležinkeliai“ tiki, kad, nepaisant keleivių vežimo geležinkeliais veiklos nuostolingumo, ateityje bus laikomasi nuostatos, kad geležinkelis yra perspektyvi ir skatintina transporto rūšis keleivių vežimo srityje bei yra patraukli ekologiniu, saugumo užtikrinimo, eismo grūsčių sprendimo galimybių ir kitais požiūriais.
Pasikeitus ekonominei-socialinei situacijai šalyje bei atsiradus poreikiui plėsti keleivių vežimo paslaugas geležinkelių transportu, bendrovė pasiruošusi atnaujinti keleivių vežimą minėtais maršrutais.
Keleivių vežimo direkcijos informacija
Comment
-
Reikėjo tą asmenį, kuris laikė traukinį dėl pabėgusio sulaikytojo į tą vagoną pasodinti.Parašė dariuks Rodyti pranešimąKai budavo prikabinamas konvojaus vagonas, daznai naktinis traukinys veluodavo. Karta Siauliuose pabego vienas is pervezamu nusikalteliu, tai beveik dvi valandas "Klaipeda-Vilnius" stovejo ir lauke, kol pagaus. Nezinau, ka butu dare, jei butu ilgiau nepagave...
Comment
Comment