Kažkur temoje buvo rašyta jog teritorijos planavimo dokumente yra numatyta nauja trasa apeinant Baltarusiją.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Nerealiausias...Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąrealiausias marsrutas butu Gardinas-Druskininkai.(per Pariece) is Viniaus dyzelio varyti tikrai nei kaip neapsimoketu, o Pesoje, kaip sako lagaminai netilptu. Nors labai reikalingas rinkos tyrimas.
Comment
-
Ar jau tiksliai žinoma nuo kada ir kuris? Ar tai tik neoficialios nuogirdos?Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąDel Rail Baltica vykdomo projekto darbu pabloges susisiekimas su Kazlu Rud.a netrukus bus atsauktas dar vienas dyzelinis traukinys.
Puiki proga vėl atsirasti autobuso maršrutui Kaunas - Kazlų Rūda - Kaunas (ar panašiai). Per tiek metų pasiilgt spėta.
Comment
-
Nuo sausio 3 dienos naujas marsrutas Vilnius-Siauliai. isv 14:20 atvykimas 16:50. Sustojimai Jonava Kedainiai Radviliskis
atgal Siauliai - 17:20 o Vilniuje 19:57 sustojimai, kaip ir i prieki.
aptarnauja PESA 630, kaina 33.40 lt. Jonava- Siauliai- 20.60 Kedainiai -Siauliai 15.90. Radviliskis -Siauliai 5.20
Comment
-
Tai bus greičiausias maršrutas Vilnius-Šiauliai: 2val. 30min.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąNuo sausio 3 dienos naujas marsrutas Vilnius-Siauliai. isv 14:20 atvykimas 16:50. Sustojimai Jonava Kedainiai Radviliskis
atgal Siauliai - 17:20 o Vilniuje 19:57 sustojimai, kaip ir i prieki.
aptarnauja PESA 630, kaina 33.40 lt. Jonava- Siauliai- 20.60 Kedainiai -Siauliai 15.90. Radviliskis -Siauliai 5.20
Bet ar man vaidenasi, ar tikrai Vilnius-Klaipėda iki Šiaulių anksčiau veždavo per mažiau, nei 2val. 30min (gal 2val. 25 ar panašiai)?
Nejau, eliminavus iš maršruto sustojimą Kaišiadoryse, negalima sutrumpinti kelionės kokiomis 10 minučių iki 2val. 20min.?
Comment
-
Mano pirmas klausimas lieka neatsakytas. Ar anksčiau kelionės laikas nebuvo trumpesnis, nei 2val. 30min. net su sustojimu Kaišiadoryse? O juk ir PESA akceleracija turėtų būti geresnė, nei TEP60/70 šilumvežio su vagonais.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąReikia eliminuoti 100 km/h greitį važiuojant per stotis, tada būtų didelės 120 km/h atkarpos visose pagrindinėse linijose.
Comment
-
Kartais man susidaro vaizdas, kad ir ką bedarytų Lietuvos geležinkeliai - ar tai būtų naujas maršrutas ar pan. - vis tiek negerai.
Ir kokio velnio stoti naujam traukinio maršrutui kokioj Baisogaloj ar Gimbogaloj??? Kiek bus keleivių?1-2-3?
Dėl Kaišiadorių - važiuojančių į Šiaulius yra minimaliai.. Kaip suprantu, maršrutas įvedamas gerinant susisiekimą tarp Šiaulių ir Vilniaus.Paskutinis taisė 2Pack; 2013.12.22, 09:41.
Comment
-
Į šitą klausimą negaliu atsakyti, bet palyginimui, 2004 m tvarkaraščio duomenimis su sustojimu visose tarpinėse stotyse nuo Vilniaus iki Šiaulių traukinys nuvažiuodavo per 2 val. 45-48 min. Man irgi didelis įtarimas, kad tvarkaraštis dirbtinai ištemptas ir pritaikytas M62 traukai, o ne TEPams. Tuo keisčiau, kad PESA maršrutą įveiks vos 3 minutėm grečiau, nestodama tik vienoje stotyje, lyginant su rytiniu ir vakariniu traukiniais.Parašė John Rodyti pranešimąMano pirmas klausimas lieka neatsakytas. Ar anksčiau kelionės laikas nebuvo trumpesnis, nei 2val. 30min. net su sustojimu Kaišiadoryse? O juk ir PESA akceleracija turėtų būti geresnė, nei TEP60/70 šilumvežio su vagonais.
Comment
-
O kaip atrodo tas 2004 tvarkaraštis? Gal tuomet man prisisapnavo. Nors kažkodėl buvau tikras, kad bent kažkuriuo metu pagal tvarkaraštį iki Šiaulių važiuodavo per mažiau, nei 2:30.Parašė Al1 Rodyti pranešimąĮ šitą klausimą negaliu atsakyti, bet palyginimui, 2004 m tvarkaraščio duomenimis su sustojimu visose tarpinėse stotyse nuo Vilniaus iki Šiaulių traukinys nuvažiuodavo per 2 val. 45-48 min. Man irgi didelis įtarimas, kad tvarkaraštis dirbtinai ištemptas ir pritaikytas M62 traukai, o ne TEPams. Tuo keisčiau, kad PESA maršrutą įveiks vos 3 minutėm grečiau, nestodama tik vienoje stotyje, lyginant su rytiniu ir vakariniu traukiniais.
Comment
-
Anksciau kelione buvo tikrai trumpesne.Naujasis marsrutas skirtas apkrovimu mazinimui traukiniuose Nr 21 Nr 20, 22.Parašė John Rodyti pranešimąMano pirmas klausimas lieka neatsakytas. Ar anksčiau kelionės laikas nebuvo trumpesnis, nei 2val. 30min. net su sustojimu Kaišiadoryse? O juk ir PESA akceleracija turėtų būti geresnė, nei TEP60/70 šilumvežio su vagonais.
Kadangi gelezinkelio darbuotojams kelione antraja klase mokama, todel parduotu bilietu Kaisiadoriu stotyje statistika rodo, kad is Kaisiadoriu populiariausios stotys yra Zasliai, Kaunas, Vilnius, Pravieniskes, Vievis, Lentvaris, Jonava, Kedainiai, Klaipeda, Radviliškis, Siauliai. Pagal populiaruma mazejancia tvarka.
Comment
-
Ar yra konkretesnės informacijos? Kiek laiko trukdavo Vilnius-Šiauliai? Ir kodėl dabar trunka ilgiau?Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąAnksciau kelione buvo tikrai trumpesne.
Comment
-
Atsakymas paprastas: Baisiogala traukiniu 606/607 per metus aptarnavo 132 keleivius i abi puses pagal parduotus bilietus ilipimui ir islipimui.Parašė 2Pack Rodyti pranešimąKartais man susidaro vaizdas, kad ir ką bedarytų Lietuvos geležinkeliai - ar tai būtų naujas maršrutas ar pan. - vis tiek negerai.
Ir kokio velnio stoti naujam traukinio maršrutui kokioj Baisogaloj ar Gimbogaloj??? Kiek bus keleivių?1-2-3?
Dėl Kaišiadorių - važiuojančių į Šiaulius yra minimaliai.. Kaip suprantu, maršrutas įvedamas gerinant susisiekimą tarp Šiaulių ir Vilniaus.
Gimbogala traukiniu 606/607 per metus aptarnavo 44 keleivius i abi puses pagal parduotus bilietus ilipimui ir islipimui.
Gudziunai traukiniu 606/607 per metus aptarnavo 77 keleivius i abi puses pagal parduotus bilietus ilipimui ir islipimui.
Dotnuva traukiniu 606/607 per metus aptarnavo 61 keleivius i abi puses pagal parduotus bilietus ilipimui ir islipimui
Siuos skaicius daliname is 104 traukinio vaziavimo kartu per metus(neskaitant, kad buvo papildomu sventiniu reisu, kai keleiviai nelabai zino, ar vyks traukinys ar ne, todel kelione nelabai tomis dienomis planuoja)
Comment
-
Senuose tvarkarasciuose Vilnius -Klaipeda marsruta iveikdavo per 4,20 valandos.Parašė John Rodyti pranešimąAr yra konkretesnės informacijos? Kiek laiko trukdavo Vilnius-Šiauliai? Ir kodėl dabar trunka ilgiau?
budavo mazesni pastovejimai stotyse, mazesni traukiniu uzlaikymai, mazesnis prekiniu traukiniu intensyvumas, del to padidedavo pralaidumas. Bet traukinys praktiskai visuomet veluodavo apie 10-15 min....
Comment
-
2004 m. gegužės 30 d. įsigaliojęs tvarkaraštis. Visą po Kalėdų patalpinsiu temoje apie tvarkaraščius. Čia Vilniaus - Klaipėdos tvarkaraštis.Parašė John Rodyti pranešimąO kaip atrodo tas 2004 tvarkaraštis? Gal tuomet man prisisapnavo. Nors kažkodėl buvau tikras, kad bent kažkuriuo metu pagal tvarkaraštį iki Šiaulių važiuodavo per mažiau, nei 2:30.
Comment
Comment