Parašė Nerijus_kns
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
O kodėl gi LG nepadarius dviračių vežimo kainos 1Lt nepriklausomai nuo atstumo, o perkant atgalinį bilietą — 1 dviratį gali parsivežti nemokamai? Nes Kautra siūlo geresnias sąlygas dviračių vežimui, o LG paprasčiausiai nepasiima po kojomis gulinčių pinigų. Juk dviratis vienas nevažiuos, reikalingas ir dviratininkas, turi perka kelionės bilietą.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
-
Taip kaip tik šiandien keliavau su savo šuniu 3 klasės traukiniu, tai jokiu dokumentu apie šuni ir jo sveikata nereikėjo ir kadangi šuo buvo ramus tai ir antsnukio neliepė uždėti.Parašė Joint Rodyti pranešimąGal kam teko vežti šunį? LG puslapyje parašyta, kad reikia veterinaro pažymos apie šuns sveikatą. Tai čia reikia kreiptis pas veterinarą, kad apžiūrėtu, ar užtenka skiepų paso?
Kaip manot ar galima keliauti su augintiniu traukniu Klaipėda - Vilnius?
Comment
-
ir gyvūnai keleiviais būnaParašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąkeleiviu ,o ne gyvunu vezimas yra si tema.
Comment
-
Tu geriau atsakyk, nes turėtum žinot, o ne siūlyk kurt naują temą. O su augintiniu keliauja ir žmogus, taip kad abu keleiviai. Ne karvę gi vežiesi, nors ir ta beveik naminė gali būti.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąkeleiviu ,o ne gyvunu vezimas yra si tema.
Comment
-
To reikėtų paklausti jeigu ne paties Sam Samyčiaus, tai bent jau direktoriaus pavaduotojo, atsakingo už rinkodarą - kaip jūs paleidote lojalumo kortelę, kurios turėti klientams neapsimoka?Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąatvirai sitaip: turint lengvatas ( studentui, neigaliajam,pensininkui) LOJALUMO kortelestureti neapsimoka. menka nuolaida, o specialiuju akciju dienomis ir tos neduoda. turint viena nuolaida antra bus-nebus,....
Tarp kitko, tokios "lojalumo kortelės" galėtų būti geras būdas apeiti įstatymais liepiamas suteikti lengvatas (dėl kurių verkia ir LG, ir kitos transporto įmonės). Schema tokia - lengvatininkai gauna įstatymu nustatytą nuolaidą, visi likę su lojalumo kortele gauna tokio paties dydžio nuolaidą (nuolaidos juk nesumuojamos), o kaina jau tada nustatoma atitinkamai, kokios reikia.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąTo reikėtų paklausti jeigu ne paties Sam Samyčiaus, tai bent jau direktoriaus pavaduotojo, atsakingo už rinkodarą - kaip jūs paleidote lojalumo kortelę, kurios turėti klientams neapsimoka?
Tarp kitko, tokios "lojalumo kortelės" galėtų būti geras būdas apeiti įstatymais liepiamas suteikti lengvatas (dėl kurių verkia ir LG, ir kitos transporto įmonės). Schema tokia - lengvatininkai gauna įstatymu nustatytą nuolaidą, visi likę su lojalumo kortele gauna tokio paties dydžio nuolaidą (nuolaidos juk nesumuojamos), o kaina jau tada nustatoma atitinkamai, kokios reikia.Šiuo atveju pritariu c2h5oh, tik papildau nauja mintimi. Kodėl LG nepritaikius oro linijų patirties, ir nuolaidų nesiejus su nuvažiuotu atstumu, nepriklausomai nuo atstumo? Pvz. nuvažiavęs 1000km per mėnesį be jokių nuolaidų, tačiau pateikęs lojalumo kortelę, keleivis gali tikėtis kitą mėnesį pirkti bilietą važiuoti LR teritorijoje LG traukiniais iki 10% pigiau. Nuolaidų suma negali viršyti 60%. Įvedus šią tvarką dar šįmet, jau kitą vasarą, spėju, reikėtų ne 3, o net 4 Vilnius-Klaipėda-Vilnius traukinių reisų.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą[butent lengvatininkams jos tureti neapsimoka. ..... papildomos nuolaidos specialiuju akciju metu jiems netaikomos.. o vasaros metu akciju nusimato,. o jei jie nori ,-tegu perka.....
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Tai ka čia 60, davai 99%.Parašė Wycka Rodyti pranešimąŠiuo atveju pritariu c2h5oh, tik papildau nauja mintimi. Kodėl LG nepritaikius oro linijų patirties, ir nuolaidų nesiejus su nuvažiuotu atstumu, nepriklausomai nuo atstumo? Pvz. nuvažiavęs 1000km per mėnesį be jokių nuolaidų, tačiau pateikęs lojalumo kortelę, keleivis gali tikėtis kitą mėnesį pirkti bilietą važiuoti LR teritorijoje LG traukiniais iki 10% pigiau. Nuolaidų suma negali viršyti 60%. Įvedus šią tvarką dar šįmet, jau kitą vasarą, spėju, reikėtų ne 3, o net 4 Vilnius-Klaipėda-Vilnius traukinių reisų.
Jus pradėkit galvoti apie tai, kad jūs jau dabar su kokių 70% nuolaida važinėjate be jokių kortelių. Reali kelionės savikaina toli gražu nuo bilieto kainos.
Comment
-
Kad va su ta savikaina yra pusiau mistika — prieš metus skaičiavau, kad elektrinis traukinys iš Vilniaus į Kauną (arba atgal) vienu reisu turi pervežti 76 visą kainą mokančius keleivius, kad gautos pajamos visiškai padengtų išlaidas. Spėju, kad dyzelinių traukinių vidutinė savikaina yra dar didesnė.Parašė Kasnis Rodyti pranešimąTai ka čia 60, davai 99%.
Jus pradėkit galvoti apie tai, kad jūs jau dabar su kokių 70% nuolaida važinėjate be jokių kortelių. Reali kelionės savikaina toli gražu nuo bilieto kainos.
Deja, per pastaruosius kelis metus šia tema buvo pridiskutuota keli puslapiai, o esminių pokyčių nebuvo (išskyrus kelių maršrutų nuėmimus ir lojalumo kortelės įvedimą). Todėl matau prasmę diskutuoti tik su LG keleivių pervežimo specialistais, kurie gali pateikti tikslius skaičius.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
"Reali savikaina" - tai čia jau su įskaičiuotom konduktorių vagystėm? Stočių, kurios po pusmečio uždaromos, euroremontais?Parašė Kasnis Rodyti pranešimąTai ka čia 60, davai 99%.
Jus pradėkit galvoti apie tai, kad jūs jau dabar su kokių 70% nuolaida važinėjate be jokių kortelių. Reali kelionės savikaina toli gražu nuo bilieto kainos.
Man tikrai būtų įdomu sužinoti, kokios išlaidos yra priskiriamos keleivių vežimui.
Comment
-
Zenkliai sumazejo keleiviu vaziuojant penktadieniniu reisu Siauliai -Kaunas . is Kauno isvyko tik 36 ,o ziema isvykdavo arti 80. ir Siauliai -Kaunas penktadieni isvyko tik 14 keleiviu.
ko gero sis traukinys paklausus tik studentams , mokslo metu laiku. kiek zinia. studentams prasidedanti sesija ,todel ir traukinys vezioja ora.
Comment
-
/\ Nieko nuostabaus. Kai traukinys važiuoja tik dukart per savaitę, juo važiuoja tik tie, kas taupo kiekvieną centą, ir jiems nelabai kas dar rūpi, išskyrus kainą. Palyginimui pats pigiausias bilietas iš Kauno į Šiaulius (perkant internetu) — 34,68Lt, kai traukiniu tik 22,20Lt, ir abiejuose miestuose abi stotys yra netoli viena kitos.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąZenkliai sumazejo keleiviu vaziuojant penktadieniniu reisu Siauliai -Kaunas . is Kauno isvyko tik 36 ,o ziema isvykdavo arti 80. ir Siauliai -Kaunas penktadieni isvyko tik 14 keleiviu.
ko gero sis traukinys paklausus tik studentams , mokslo metu laiku. kiek zinia. studentams prasidedanti sesija ,todel ir traukinys vezioja ora.
Dar ir su greičiais kiek įmanoma reikėtų spausti. Traukinys šioje atkarpoje atsilieka 12 min. nei greičiausias autobusas (autobusas — nuo 2:20h).I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Kaunas -Siauliai
lyginti nereikia . 5 pilni bilietai,visi kiti studentai. o tiems kitiems 22,2 dar su kortele galimybe 5 proc sutaupyti. o del keliolikos minuciu ,lyginti keliones su autobusais neverta.... beje labai greitia galima nuimti Dotnuva ,Gudziunus ir Gimbogalos sustojimo punktus, skirtus isvedinti vagono salona.
o jei kasdien vaziuotu tai gal ir tie 5 nevaziuotu....
i Jonava traukiniu nepatogu, Kedainius irgi, i kaimus niekas nevaziuoja lieka keleiviai marsrutu Kaunas -Radviliskis ir Kaunas -Siauliai.
Comment
-
Jeigu iš tikrųjų statistiškai tose stotyse įlipa ir išlipa mažiau nei 3 keleiviai, tada verta išbandyti ekspresą. Pagal pačių LG skaičiavimus, nestojimas 3 tarpinėse stotyse leistų sutaupyti iki 15min. važiavimo laiko ir ~150Lt viename reise.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąLabai greitia galima nuimti Dotnuva ,Gudziunus ir Gimbogalos sustojimo punktus, skirtus isvedinti vagono salona.
O kodėl patiems geležinkelininkams nekyla klausimas — kodėl nepatogu?Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąi Jonava traukiniu nepatogu, Kedainius irgi, i kaimus niekas nevaziuoja lieka keleiviai marsrutu Kaunas -Radviliskis ir Kaunas -Siauliai.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
/\ Jeigu tai būtų parašęs geležinkelininkas, galėčiau konstatuoti: na va — LG pralaimėjo konkurencinę kovą. Dar vienas įrodymas, kad privatus kapitalas yra efektyvesnis už valstybinį/municipalinį.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNes į Jonavą kas 10 min. važiuoja autobusas ar mikroautobusas. Geležinkelio stotis Jonavoje yra pakrašty miesto. Į Kėdainius taip pat kursuoja daug autobusų, taip kad traukiniu, važiuojančiu du kartus per savaitę galima sugundyti tik ribotą kontingentą žmonių.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Prie ko čia privatus kapitalas, prie ko čia geležinkelininkas? Aš tik konstatavau faktą. Net ir geriausiais geležinkeliams tarybiniais laikais į Jonava nekursavo daug traukinių. Šiame forume paskelbti tvarkaraščiai tą puikiai parodo. Autobusų jau tuomet būta daugiau nei traukinių. O dėl privataus kapitalo - tai tik dalis mikroautobusų yra privatūs. Jonavos AP aptarnauja apie 40 proc. priemiestinių maršrutų į Kauną. Dar prisideda tarpmiestiniai, iš kurių tik vienas vežėjas - "Kautra" yra privatus. Su Kėdainiais dar kita situacija - atmetus "Kautros" maršrutus, kiti yra savivaldybių autobusų parkų maršrutai.
Comment
Comment