Parašė ignaloidas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Really? Maglevas? Leo Express? Brightline? Jeigu jau reikia ieškoti tokių ekstremaliai egzosiškų pavyzdžių, kad pagrįsti "finansinio pagrindimo" poreikį infrastruktūros priežiūrai ir modernizavimui, tai ką aš žinau. Ir kokią gi geležinkelių infrastruktūrą stato ar modernizuoja Leo Express Lenkijoje?
-
Bet ne tik milijonuose gyventojų esmė. Jeigu tarkime Vilnius būtų milijoninis miestas, su tokiu geležinkelio tinklu ir pasiekiamumu kaip yra dabar, tai iš tų papildomų gyventojų neatsirastų gausybės keleivių, nes turime tik vieną stotį ir ji yra viename miesto pakraštyje. Ir ne tik Vilniuje ta problema, kad miestai yra išsiplėtę tolyn nuo geležinkelio, o geležinkelis pro tas naujas teritorijas nėra nutiestas.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąDėl milijoninių miestų Lenkijoje, tai galima pritempti, Katovicų algomeracija virš 3 mil. Trimiestis (Gdanskas, Gdynia ir Sopotas plius priemiesčiai) apie milijoną gyventojų, Krokuva su priemiesčiai irgi netoli milijono. Dar aišku Lodzė kažkada turėjo virš 900 tks tai su priemiesčiais irgi netoli milijono buvo.
Kad ir kaip faina būtų važiuoti traukiniu, bet net paėmus tokią kelionę kaip Vilnius - Kaunas, tai ji patraukti tik neturint galimybės važiuoti automobiliu, ar tik išskirtinai pramoginiais tikslais. Nes iš daugelio miesto vietų, vien iki stoties nusigauti reikia bent 40-50 minučių. T.y. prieš lipant į traukinį, turi namus palikti kažkur prieš 1 valandą. Tada dar pridėjus kelionės trukmę, kuri minimum yra 1:15 val., bei nusigavimą nuo stoties iki galutinio taško, kas sudarys dar 20-30 min (pėsčiomis iki centro ar VT kur kitur), tai iš viso kelionė sudarys bent 2:40 val. Kas kelionei į miestą esantį už 100 km yra kosmiškai daug. Kai automobiliu tokią kelionę atliksi minimum 2x greičiau.
Lygiai tiek pat laiko užtruktų pvz. Lenkijoje nuvažiuoti nuo Balstogės pakraštyje esančio gyv. rajono, iki Varšuvos senamiesčio. Kas atstumo prasme yra 2x ilgesnė kelionė.
P.S. kas įdomiausia, tai pvz. iš Pašilaičių Vilniuje bandant susiplanuoti kelionę į Kauno senamiestį, kelionės traukiniu nėra tarp jokio siūlomo pasirinkimo Google mapsuose (jeigu nepasirenki, kad būtent traukinius rodytų).
- 4 patinka
Comment
-
Deja, tiesos yra. Chroniškas under-investmentas į praktiškai visą transporto infrastruktūrą nuo automobilių kelių iki dviračių takų su geležinkeliais inbetween. Ir ta skylė vis didėja ir didėja, ir šiuo metu, iš akies sakyčiau, kokie 10 mlrd. Eur ir toliau sparčiai didėja. Bėda ta, kad vos tik pasigirdus kalboms apie bet kokio mokesčio didinimą (kas yra absoliučiai neišvengiama ir būtina), pasipila visokių verslo konfederacijų ir bankų "ekonomistų" klykimas, kaip paklėlus mokesčius bent 0.1% iškart ateis pasaulio pabaiga ir visi pabėgs kitur (spiler alert, nepabėgs). O ta skylė ir toliau didėja, keliai toliau blogėja, geležinkeliai toliau negauna investicijų, dviračiu kur nors nuvažiuoti toliau už miesto neįmanoma ir t.t. Liūdnokos perspektyvos, jeigu taip ir toliau.Parašė dtb Rodyti pranešimąŠiaip jeigu nepastebėjote dar, tai visas SuMin’o dėmesys dabar eina keliams ir žvyrkeliams, tad apie kažkokią rimtesnę geležinkelių plėtrą teks bent laikinai pamiršti. LTG bandė diplomatiškai išsisukti, bet nelabai sėkmingai.
- 2 patinka
Comment
-
Kažkada iki bano gavimo forumietis Aleksio tvirtino, kad pesos su viršridomis. Mano stebėjimai ir šiandienos patirtis rodo, kad ne viskas gerai su riedmenų priežiūra ir greičiausiai ne tik su pesomis.
Šiandien teko važiuoti traukiniu dukart: 630M ir EJ575. Pesoje kaip ir nieko labai pastebimo iš trūkumų, išsskyrus neveikiantį pirmają laiptelį, kuris tiesiog neišlindo. Koks keleivis gali skradžiai žemę prasmegti tarp perono ir traukinio. O EJ575 iš Trakų buvo su neveikiančiu kondicionieriumi, dviejuose vagonuose pradarytos visos orlaidės, kas labai reta pamatyti. O tarp vagonų neveikia durys, tai teko pačiam ranka atsistumti.
iš bendrų pastebėjimų galima išskirti pačių traukinių, ypatingai elektrinių, estetinę blogą būklę: išblukę, ant stogo didžiausi atsilupusių dažų plėmai, taip pat elektrinių traukinių sąstatai labai dažnai važinėja hibridais. T.y. viename sąstate skirtingų traukinių vagonai būna sukabinti, kartais net skirtingo dažymo.
"Moderniausias riedmenų parkas rytų Europoje", vadinasi.
- 6 patinka
Comment
-
Jie kol kas veikia.Parašė Valdemar Rodyti pranešimąMaloniai nustebino link Ignalinos važiuojančiame dyzeliniame traukinyje atsiradę patogumai
Pamenu analogiškus Klaipėdos maršrutuose ...
Comment
-
Kaip manote, kada paskutinis Rīgas Vagonbūves Rūpnīca traukinys nustos važiavęs Lietuvoje?Parašė Ignalina Rodyti pranešimąŠiandien FB reelsai išmetė video su traukinio išvykimu. Atkreipiau dėmesį, kad Visagino stotyje atnaujintas peronas:
Džiugu, nes prieš tai buvęs asfaltuotas peronas atrodė labai prastai. Bet kodėl nesugėbėta tvarkymo metu įrengti 550mm perono?
Comment
-
Parašė CloudmakerLT Rodyti pranešimą
Kaip manote, kada paskutinis Rīgas Vagonbūves Rūpnīca traukinys nustos važiavęs Lietuvoje?K. Meidė: yra planų, kad po poros metų Lietuvoje nebeliks sovietinių keleivinių traukinių - Verslo žinios„Dabar yra tokie planai (dėl sovietinių riedmenų visiško atsisakymo nuo 2026-ųjų – VŽ). Tačiau, svarstome visokias alternatyvas ir skaičiuojame, kiek kainuotų modernizuoti tuos senus traukinius – ar turime pakankamai detalių iš tinkamų šalių, ar galime įrengti atsiperkančią kondicionavimo sistemą ir t. t. Todėl gali būti, kad sprendimai gali kisti, jeigu matysime, kad galime komfortą savo klientams ir senesniuose riedmenyse pasiūlyti už, pvz., pigesnę kainą“, – kalbėjo ji.
Matant, kad pradėjo mini investicijas į geriausios būklės DR1A, panašu, kad pasirinko antrąjį variantą - palikti kelis važiuojančius vienetus ir vežti už 3 klasės kainą.
- 3 patinka
Comment
-
O kaip su pritaikymu neįgaliems? Ten keliskart pratęstas būtinas reikalavimas, kiek randu spaudoj iki 2024 galo jau turėjo būt, gal vėl pratęstas? Bet vargu ar jie liftus įrenginės, nors šiaip galėtų ir klasikiniuose Klaipėdos vagonuose. Darant po vieną vagoną nebūtų kosminės investicijos tokiai įmonei.
Comment
-
Tai kaip suprantu iš keleivio pusės tik tiek padaryta? Ar ten dar sėdynės pakeistos?Parašė Valdemar Rodyti pranešimąMaloniai nustebino link Ignalinos važiuojančiame dyzeliniame traukinyje atsiradę patogumai
Comment
-
Vakar buvo paskelbtos LTG gerosios žinios
Defdi.lt 2025.06.30
Gera žinia keliaujantiems traukiniais: liepos šeštadieniais – didžiulė nuolaida
15 min.lt 2025.06.30Vasaros savaitgaliai – puikus metas trumpoms išvykoms, o keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ kviečia jas planuoti dar palankesnėmis sąlygomis. Liepos mėnesio šeštadieniais – liepos 5, 12, 19 ir 26 dienomis – visiems keleiviams bus taikoma 40 proc. nuolaida vietinių maršrutų vienkartiniams traukinių bilietams, įsigyjamiems skaitmeniniais kanalaisNorint pasinaudoti šia galimybe, tereikia bilietų pirkimo pradžioje įvesti akcijos kodą LIEPA į laukelį „Naudoti akcijos kodą
https://www.delfi.lt/verslas/transpo...aida-120121967
„LTG Link“ mažina kainas šeimoms ir terminuotiems bilietams, keičiasi vienkartinių bilietų kainos
Šiandien antraštėse jau kitokios žinios (nors jau buvo užsiminta vakar, bet neakcentuota antraštėse)Siekdama paskatinti šeimas keliauti kartu ir padėti dažnai keliaujantiems keleiviams patogiau planuoti kasdienes keliones, „LTG Link“ siūlo patrauklias nuolaidas ir mažina terminuotų bilietų kainas, rašoma „LTG Link“ pranešime žiniasklaidai
https://ltg.lt/naujienos/2025/ltg-li...ilietu-kainos/
https://www.15min.lt/verslas/naujien...us-667-2480076
LRT.lt 2025.07.01
Važiuoti traukiniais bus brangiau – nuo rugpjūčio didėja dalies bilietų kainos
Kaip nurodo „LTG Link“, koreguojamos vienkartinių bilietų kainos. Nuo liepos 2 d. perkant bilietus kelionėms nuo rugpjūčio 1 d., kainos vidutiniškai didėja apie 5 proc. Tai pirmas kainų pokytis nuo 2023 m. birželio 1 d.
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...bilietu-kainos
Comment
-
5% su santykinai gera komunikacija yra geriau negu >50% be aiškios komunikacijos ir darant neapgalvotus sprendimus (LTG ir VMS palyginimas)Parašė Romas Rodyti pranešimąVakar buvo paskelbtos LTG gerosios žinios
Defdi.lt 2025.06.30
Gera žinia keliaujantiems traukiniais: liepos šeštadieniais – didžiulė nuolaida
15 min.lt 2025.06.30
„LTG Link“ mažina kainas šeimoms ir terminuotiems bilietams, keičiasi vienkartinių bilietų kainos
Šiandien antraštėse jau kitokios žinios (nors jau buvo užsiminta vakar, bet neakcentuota antraštėse)
LRT.lt 2025.07.01
Važiuoti traukiniais bus brangiau – nuo rugpjūčio didėja dalies bilietų kainos
- 5 patinka
Comment
-
LRT straipsnis apie naujus Stadlerius, apart kas jau žinoma, įdomus sakinys:
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...iams-brangesniAnot LTG grupės vadovo E. Lazausko, šiuo metu Lietuva turi 50 keleivinių traukinių, „LTG Link“ per metus perveža apie 5,5 mln. keleivių. Grupės planas iki 2030 m. pastarąjį skaičių kone padvigubinti iki 10 mln. keleivių.
Kaip čia tai žadama pasiekt? Nauji maršrutai, S-Bahn Vilniuje?
- 1 patinka
Comment
Comment