Parašė Konstantin
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čia viena erzinanti LTG problema - galimybės važiuoti kitu reisu, nei parašyta ant bilieto, nebuvimas. Kaip tik pats Šeštadienį buvau tokioje situacijoje, kai iš Lentvario turėjau išvažiuoti 11 minučių vėlesniu traukiniu, bet prie perono jau laukė ankstesnis traukinys. Techniškai nebuvo jokios galimybės važiuoti tuo traukiniu su vėlesnio traukinio bilietu, bet konduktorius pademonstravo puikius taktinio customer service skillsus ir leido važiuoti. Šiaip, visiškas absurdas, kad tokiais visiškai vietiniais "commuter" maršrutais bilietus reikia pirkti į konkretų reisą, o ne tiesiog maršrutą. Ypač traukiniuose, kurie 2-oje klasėje net neturi rezervuojamų vietų. Tai yra tiesiog nesąmonė, kuri visiškai nemeikina senso. LTG padarė ne vieną labai teigiamą žingsnį savo tiketingo sistemoje ir klientų aptarnavime, bet šitas dalykas yra vienas didelis šaukšto deguto, kuris viską gadina.
 - 6 patinka
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Seniau buvo galima, bet pakeitė todėl, kad bilietas būtų vienkartinis, o ne dienos. Nes atsirado tokių kurie su vienu bilietu važiuodavo kelis kartus arba dar dažniau tiesiog perduodavo kitam.Parašė John Rodyti pranešimą
 Čia viena erzinanti LTG problema - galimybės važiuoti kitu reisu, nei parašyta ant bilieto, nebuvimas. Kaip tik pats Šeštadienį buvau tokioje situacijoje, kai iš Lentvario turėjau išvažiuoti 11 minučių vėlesniu traukiniu, bet prie perono jau laukė ankstesnis traukinys. Techniškai nebuvo jokios galimybės važiuoti tuo traukiniu su vėlesnio traukinio bilietu, bet konduktorius pademonstravo puikius taktinio customer service skillsus ir leido važiuoti. Šiaip, visiškas absurdas, kad tokiais visiškai vietiniais "commuter" maršrutais bilietus reikia pirkti į konkretų reisą, o ne tiesiog maršrutą. Ypač traukiniuose, kurie 2-oje klasėje net neturi rezervuojamų vietų. Tai yra tiesiog nesąmonė, kuri visiškai nemeikina senso. LTG padarė ne vieną labai teigiamą žingsnį savo tiketingo sistemoje ir klientų aptarnavime, bet šitas dalykas yra vienas didelis šaukšto deguto, kuris viską gadina.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Galima apriboti galiojimo laiką, pvz. 4 valandomis, kaip berods yra Italijoje. Bet tuomet reikia komposterių.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
 Seniau buvo galima, bet pakeitė todėl, kad bilietas būtų vienkartinis, o ne dienos. Nes atsirado tokių kurie su vienu bilietu važiuodavo kelis kartus arba dar dažniau tiesiog perduodavo kitam.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai jei patikrina QR - bilietas padaromas negaliojančiu ir tiek.
 
 Pakalbėkim apie Turmanto kryptį: traukiniai ir platformos, aišku, apgailėtinos būklės. Bet man dar įdomu, kodėl ten tokie keisti tvarkarasčiai mažose stotelėse? Kai stoja tik kažkelintas traukinys skirtingomis kryptimis.
 Manau, kad vasarą tikrai daugiau žmonių pasirinktų išvyką į gamtą traukiniu, o ne automobiliu, jeigu žinotų, kad tarkime Pažeimenėj bus galima "pagauti" traukinį atgal. Juolab, jie velkasi 50-70 km/h, čia ne TGV, kad be reikalo nestabdyti. Aišku, galima pasimokyti iš Europos šalių, ir padaryti mygtuką pagal pareikalavimą (nepalaikau to, nes vistiek ramiau, kai yra tvarkaraštis ir tiek), ir būtų galima nestoti prie kiekvieno stulpo miške.
 
 PS. LTG galėtų sužiūrėti tvarkaraščių puslapio formatavimą ir rašybą Dvi vietovės su klaidomis pavadinime, daugoka. Dvi vietovės su klaidomis pavadinime, daugoka.
 
 
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Max greitis ruože 120 km/h ir juo dažnu reisu yra realiai važiuojama. Stovinėjimas prie kiekvieno stulpo vs tik miestuose važiuojant iki Turmanto prideda arba nuima nuo kelionės trukmės 30 minučių. Gan daug, ypač žinant, kad daugumoje atvejų tose mažose stotelėse absoliučiai nieks nelipa.Parašė Nikas Rodyti pranešimąPakalbėkim apie Turmanto kryptį: traukiniai ir platformos, aišku, apgailėtinos būklės. Bet man dar įdomu, kodėl ten tokie keisti tvarkarasčiai mažose stotelėse? Kai stoja tik kažkelintas traukinys skirtingomis kryptimis.
 Manau, kad vasarą tikrai daugiau žmonių pasirinktų išvyką į gamtą traukiniu, o ne automobiliu, jeigu žinotų, kad tarkime Pažeimenėj bus galima "pagauti" traukinį atgal. Juolab, jie velkasi 50-70 km/h, čia ne TGV, kad be reikalo nestabdyti. Aišku, galima pasimokyti iš Europos šalių, ir padaryti mygtuką pagal pareikalavimą (nepalaikau to, nes vistiek ramiau, kai yra tvarkaraštis ir tiek), ir būtų galima nestoti prie kiekvieno stulpo miške.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Problemą visiškai išsprendžia bilieto nuskanavimas aka šiuolaikinės bilietų ir IT technologijos.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
 Seniau buvo galima, bet pakeitė todėl, kad bilietas būtų vienkartinis, o ne dienos. Nes atsirado tokių kurie su vienu bilietu važiuodavo kelis kartus arba dar dažniau tiesiog perduodavo kitam.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Iki gegužės pabaigos laiko dar yra.Parašė Košutas Rodyti pranešimądėl to paties Turmanto - kas nutiko su planuojamu pratęsimu į Daugpilį? lyg žadėjo paleisti ant pavasario, bet kažkaip neteko nieko daugiau girdėti apie tai
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 o stovėt negalima tame traukinyje? jeigu pirkt bilietą pačiam traukiny..Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aha, tik kažkodėl šiandien net greičiausias traukinys 147km įveikia per 2 valandas. T.y. vidutinis greitis 74 km/h. Gal reikia dinamiškesnių traukinių?Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
 Max greitis ruože 120 km/h ir juo dažnu reisu yra realiai važiuojama. Stovinėjimas prie kiekvieno stulpo vs tik miestuose važiuojant iki Turmanto prideda arba nuima nuo kelionės trukmės 30 minučių. Gan daug, ypač žinant, kad daugumoje atvejų tose mažose stotelėse absoliučiai nieks nelipa. 
 Vasarą tikrai yra ten lipančių ir būtų daugiau, jei tvarkaraštis būtų aiškesnis. Plius daug kur Lietuvoje tikrai galima naudoti mygtukus stotelėse, jei yra norinčių lipti. Paleidus naujus žemagrindžius, pamatysit, vasarą bus pilni traukiniai žygeivių ir dviratininkų.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ruožą aptarnauja dyzeliniai traukiniai kurie bėgėjasi lėčiau nei elektriniai. Stojant tik miestuose susidaro 8 sustojimai, o prie kiekvieno stulpo - 18.Parašė Nikas Rodyti pranešimąAha, tik kažkodėl šiandien net greičiausias traukinys 147km įveikia per 2 valandas. T.y. vidutinis greitis 74 km/h. Gal reikia dinamiškesnių traukinių? 
 D915 prieš kelis metus iš Ignalinos į Vilnių nuveždavo per 1:13h. Reisai, stojantys visur, nuveža per ~1:45. Pusės valandos skirtumas tokioje kelionėje yra tikrai daug, ir gali būti esminis skirtumas, persėdant iš automobilio į traukinį. Kas geriau - kartą į mėnesį važiuojantis žygeivis ar penkias dienas per savaitę Vilniuje dirbantis keleivis?
 
 Jie ir dabar pilni. Tik tiek, kad pilni šeštadieniais į vieną pusę ir sekmadieniais atgal į Vilnių. Likusias šešias dienas tie patys traukiniai stoja visiškai be reikalo, prailgindami kelionės trukmę keliaujantiems tarp miestų.Parašė Nikas Rodyti pranešimąVasarą tikrai yra ten lipančių ir būtų daugiau, jei tvarkaraštis būtų aiškesnis. Plius daug kur Lietuvoje tikrai galima naudoti mygtukus stotelėse, jei yra norinčių lipti. Paleidus naujus žemagrindžius, pamatysit, vasarą bus pilni traukiniai žygeivių ir dviratininkų.
 
 Faktas, kad savaitgaliams galima (ir reikia) paleisti papildomus reisus. Bet lygiai taip pat būtina mažinti sustojimų kiekį kasdieniniuose reisuose.
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip parašyta Gorod.lv (Daugpilio žinios) portale dabar vyksta ekonominė analizė.Parašė Košutas Rodyti pranešimądėl to paties Turmanto - kas nutiko su planuojamu pratęsimu į Daugpilį? lyg žadėjo paleisti ant pavasario, bet kažkaip neteko nieko daugiau girdėti apie tai
 Kaip Daugpilis, taip ir Visaginas labai laukia to traukinio. Daugpilio meras tikisi traukinį sulaukti iki miesto gimtadienio.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar penkiuose traukinių maršrutuose keleiviai galės įsigyti pigesnius bilietus
 Šiandien LTG grupės keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ pradeda elektroninę prekybą bilietais kelionėms, vyksiančioms nuo gegužės 14 d., su naujai taikoma dinamine kainodara dar 4 maršrutuose. Tai reiškia, kad nuo gegužės 14 d. keliaujantys maršrutais Kaunas–Šiauliai–Kaunas, Kaunas–Marijampolė–Kaunas, Vilnius–Trakai–Vilnius, Vilnius–Varėna–Marcinkonys–Varėna–Vilnius ir bilietus nusipirkę anksčiau, už juos mokės iki 40 proc. mažiau, nei reguliari kaina. O bilietų su dinamine kainodara prekyba keliaujantiems tarptautiniu maršrutu Vilnius–Ryga–Vilnius startuoja rytoj – balandžio 15 d., rašoma bendrovės pranešime.<...>
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O tai kas trukdo tokį paleisti kad ir šiandien?Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
 o tai iki palemono jau nera davesta begiu? turejau omeny bus begiai, tik itariu koki dyzelinuka paleisim Mariampole - Kaunas - Panevezys visai realus variantas, du kart per diena visai realus variantas, du kart per diena 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 idejaParašė John Rodyti pranešimą
 O tai kas trukdo tokį paleisti kad ir šiandien? , kazin LG skaito?
							
						"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002 , kazin LG skaito?
							
						"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
 
 
 - George W. Bush President of the USA
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kad nėra bėgių tarp Kauno ir Panevėžio.Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
 ideja , kazin LG skaito? , kazin LG skaito?  
 Comment










Comment