Parašė Al1
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tarp Vilniaus ir Kauno niekas tų kelionių iš anksto neplanuoja. O ir traukinių daug, todėl prisirišti prie konkretaus nėra prasmės. Aplamai pigesnis išankstinis bilietų pardavimas tinka tik tolimojo susisiekimo traukiniams, Lietuvoje yra tik vienas maršrutas - Vilnius - Šiauliai - Klaipėda. Visi kiti traukiniai yra priemiestiniai ar regioniniai, jei imti V. Europos analogiją. Ten iš viso visai kita bilietų pardavimo strategija naudojama. O manageriai iš LTG kažką nužiūrėjo kreivai V. Europoje, ir stumia Lietuvoje...
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei pirksi bilietą į Kauną dieną prieš ir traukinys dar tuščias mokėsi pigiau. Jei pirksi bilietą valandai likus iki reiso ir traukinys pilnas mokėsi daugiau. Nematau priežasties kodėl Vilnius-Kaunas negali naudoti tokios strategijos.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTarp Vilniaus ir Kauno niekas tų kelionių iš anksto neplanuoja. O ir traukinių daug, todėl prisirišti prie konkretaus nėra prasmės. Aplamai pigesnis išankstinis bilietų pardavimas tinka tik tolimojo susisiekimo traukiniams, Lietuvoje yra tik vienas maršrutas - Vilnius - Šiauliai - Klaipėda. Visi kiti traukiniai yra priemiestiniai ar regioniniai, jei imti V. Europos analogiją. Ten iš viso visai kita bilietų pardavimo strategija naudojama. O manageriai iš LTG kažką nužiūrėjo kreivai V. Europoje, ir stumia Lietuvoje...
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne viskas, kas skambiai vadinama inovacija, tokiu dalyku yra. Šlykščiausias dalykas yra veiklos imitacija ir piaras, realiai nieko gero nedarant.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąAl1 yra idealus kandidatas į Nepasitenkimo, anti-inovacijų ir sovietinės nostalgijos ministrus.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Rašo juodu ant balto savo pranešime Link'ai kad traukiniai kuriuose jau bandė mato +20% daugiau keleivių, bet ne, tikrai niekaip tokios priemonės daugiau keleivių nepritrauks.
 
 Darant dinaminę kainodarą galima optimizuoti ne vien maksimalioms pajamoms. Kiek teko girdėti, šituo atveju optimizuojama būtent didinti keleivių skaičių, be jokių planų optimizuoti pajamas.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nes normaliai išvystyto geležinkelio šalyse toks trumpas maršrutas yra priemiestinis. Pasikartosiu dar kartą. O priemiestyje taikoma plokščia laike bilietų kainų pardavimo strategija. Tai, ką stumia LTG iš esmės yra tolimojo susisiekimo kainodara, o pas mus iš tokių maršrutų tėra tik Vilnius - Šiauliai - Klaipėda. Netgi grynai Vilnius - Šiauliai jau ne visai tempia ant tokio maršruto. Na, tegul... Ir viskas. Dar Rygos maršrutui tokia kainodara tiktų. Lenkijos, kaip ir minėjau, nelabai yra kur nuleisti, nes pas lenkus plokščias tarifas.Parašė acetonas Rodyti pranešimą
 Jei pirksi bilietą į Kauną dieną prieš ir traukinys dar tuščias mokėsi pigiau. Jei pirksi bilietą valandai likus iki reiso ir traukinys pilnas mokėsi daugiau. Nematau priežasties kodėl Vilnius-Kaunas negali naudoti tokios strategijos.
 
 O tie keleiviai kartais ne iš kitų artimu laiku vykstančių traukinių, kuriems tokia kainodara netaikoma? Taigi, jei sako A, tegul sako ir B.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąRašo juodu ant balto savo pranešime Link'ai kad traukiniai kuriuose jau bandė mato +20% daugiau keleivių, bet ne, tikrai niekaip tokios priemonės daugiau keleivių nepritrauks.
 
 Darant dinaminę kainodarą galima optimizuoti ne vien maksimalioms pajamoms. Kiek teko girdėti, šituo atveju optimizuojama būtent didinti keleivių skaičių, be jokių planų optimizuoti pajamas.Paskutinis taisė Al1; 2024.10.11, 15:01.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Amortizacija ir kitos išlaidos ant 1 km yra 2X-3X didesnės nei kuro išlaidos 1 km.Parašė acetonas Rodyti pranešimąJei vienam dar gal kažkiek ir pigiau nei vaižiuoti automobilu, tai dviem automobilis bus gerokai pigiau.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kokios tos kitos išliados? Kai kurios jų fiksuotos ar tu važiuoji, ar ne (draudimas pvz)Parašė Bmweda Rodyti pranešimąAmortizacija ir kitos išlaidos ant 1 km yra 2X-3X didesnės nei kuro išlaidos 1 km.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Automobilis dėvisi. Visų pirma alyva, filtrai, padangos. Diržai ir kt. Remontuoti reikia dažniau ir t.t. Ir draudimas išlaidų sąraše yra vos keli procentai jei ne mažiau... O kur dar paties automobilio kaina...Parašė Gator Rodyti pranešimą
 Kokios tos kitos išliados? Kai kurios jų fiksuotos ar tu važiuoji, ar ne (draudimas pvz)
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Važiuojant dviese Vilnius-Klaipėda antra klase pirmyn atgal gaunasi 96.72€. Su taupesniu automobiliu pirmyn atgal gali pravažiuoti už 50 eur kurui + automobilio eksplotacijos išlaidos. Tačiau automobilio eksplotacijos išlaidos tikrai nesieks 50 eur tokiai kelionei. Be to automobilio vertė krenta net jei juo ir nevažiuojama.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
 Automobilis dėvisi. Visų pirma alyva, filtrai, padangos. Diržai ir kt. Remontuoti reikia dažniau ir t.t. Ir draudimas išlaidų sąraše yra vos keli procentai jei ne mažiau... O kur dar paties automobilio kaina...
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip selektyviaai skaičiuojant visada bus pigiau auto.Parašė acetonas Rodyti pranešimą
 Važiuojant dviese Vilnius-Klaipėda antra klase pirmyn atgal gaunasi 96.72€. Su taupesniu automobiliu pirmyn atgal gali pravažiuoti už 50 eur kurui + automobilio eksplotacijos išlaidos. Tačiau automobilio eksplotacijos išlaidos tikrai nesieks 50 eur tokiai kelionei. Be to automobilio vertė krenta net jei juo ir nevažiuojama.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kad nesidraskant su senu pasatu, kuras pirmyn atgal kainuos apie 50€.Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
 Taip selektyviaai skaičiuojant visada bus pigiau auto.
 
 https://www.ultimatespecs.com/car-sp...0-TDI-140.html
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš primečiau pagal savo pavyzdį taip - vien ant remonto metams man išeina apie 4 ct/km eksploatacinių išlaidų. Ir kuo daugiau važiuosiu, tuo ta suma augs. Toliau - alyva, diržai, padangos. Dar apie 2 ct/km. Galiausiai išeina taip, jei imčiau Vilnius - Klaipėda kelionę pirmyn ir atgal. Kuras 6,5 l/100 lm. Taigi, kuro išeina 39 litrai. Jei dar įskaičius kelis litrus važiavimui pačioje Klaipėdoje, kelionei reikia apie 43 litrų kuro. Benzinas kainuoja, imame vidutiniškai 1,4 Eur/l. Kelionė kainuoja 60 Eur. Dabar primetu kitas išlaidas - 36 Eurai. Kelionės kaina 96 Eurai.
 Užuot taikius debilišką kainodarą perkant iš anksto pigiau, reikėtų taikyti dideles lengvatas šeimos kelionėms. Iš esmės vaikai (iki 18 metų) turėtų važiuoti už dyką, jei važiuoja du suaugę. Ir tai turėtų būti ne geležinkelių iniciatyva, o valstybine politika.Paskutinis taisė Al1; 2024.10.11, 21:52.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vienam youtube video bičas skaičiavo seno Volvo kledaro ekspluatacijos sąnaudas, o aš buvau nesenai pardavęs šeimyninę mašiną, galėjau primesti pilną kainą. Komentare parašiau, kopijuoju:Parašė acetonas Rodyti pranešimą
 Važiuojant dviese Vilnius-Klaipėda antra klase pirmyn atgal gaunasi 96.72€. Su taupesniu automobiliu pirmyn atgal gali pravažiuoti už 50 eur kurui + automobilio eksplotacijos išlaidos. Tačiau automobilio eksplotacijos išlaidos tikrai nesieks 50 eur tokiai kelionei. Be to automobilio vertė krenta net jei juo ir nevažiuojama.
 
 Toyota Corolla Verso 2.2 D4D nuo salono iki atsisveikinimo po beveik 14 metų ir 240 tūkst. km: kartą keistas prarūdijęs degalų bakas, 600 €, kartą keistas kondiškės kompresorius ir plauta sistema (po KASKO remonto, matyt, prinešė į sistemą purvų), 1000€, kartą žiemą sunkiai vedėsi, keista oro srauto matuoklė, kaitinimo žvakės, nors problema buvo kiauram plastmasiuke prie slėgio daviklio. Be to, tepalai, padangos, stabdžiai ir vienas akumuliatorius. Nuvertėjo nuo 18000 € (akcijinė kaina) iki 4000 €. 22 vnt padangų. Sąnaudos kokie 6 l/100 km mieste, 5 užmiesty. Primetus kokius 400 € per metus aptarnavimui ir einamosioms sąnaudoms, 1.2€ per litrą dyzelio, kokius 60 € per metus už civilinį draudimą ir 300 € už KASKO, išeina 17 ct per km arba 2900 € per metus.
 
 Žodžiu, iš 17 ct per km tik kokie 7 yra degalai. Čia gan optimistinis įvertis, na, ir kainos dabar pakilo tiek degalų, tiek automobilių, tiek aptarnavimo darbų.Paskutinis taisė alga; 2024.10.12, 01:16.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Europos vidurkis apie 32km per dieną. 240000 km per 14 metų yra apie 46km per dieną, gerokai aukščiau vidurkio.Parašė Al1 Rodyti pranešimą240000 km 14 metų tai skaityk niekur nevažinėjo, tik mieste ar į miestą ne daugiau 30 km per dieną. Na ir 1-2 kartus per mėnesį kur toliau (ne daugiau 300 km pirmyn atgal)... Vidutiniškai.
 
 Vidutinis žmogus niekur nevažinėja. Jei komerciniais tikslais drožiate savo automobilį po 100km per dieną, tai suprantama jog supratimas kiek dauguma žmonių važinėja išsikreipia.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jo, bet šiuo atveju automobilis daugumai yra daug geriau nei traukinys (veža nuo durų iki durų ir bet kurią minutę kada tik nori).Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąVažiuodamas traukiniu perki paslaugą. Čia kaip aiškinti, kad samdyti meistrą buto remontui per brangu, nes pats padarysi pigiau.
 Tai brangiai mokėt už traukini beveik niekam nesinori.
 
 Ps: prinečiau kiek išleidziu auto remontui, tai tikrai kelis kartus mažiau nei kuri kaina. Taip, kad amortizacija ne 2-3 kartus kuri kainos, o dalelė kuro kainos.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 į amortizaciją reikėtų įtraukti ne tik remontą, bet ir pačio automobilio kainą/nuvertėjimą.Parašė Gator Rodyti pranešimą
 Ps: prinečiau kiek išleidziu auto remontui, tai tikrai kelis kartus mažiau nei kuri kaina. Taip, kad amortizacija ne 2-3 kartus kuri kainos, o dalelė kuro kainos.
 - 3 patinka
 Comment



Comment