Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Garbanius
    replied
    Tai cia kaip ir su miestu VT ta pati problema. Piko metu pergrusta, kitu metu ora vezioja..

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Rugsėjo 7 d. apie 15:05 val. Kauno geležinkelio stotyje mačiau, kokį "masinį desantą" paleido į antrą kelią iš Vilniaus atvažiavęs dviaukštis elektrinis traukinys. Dalis jų tame pačiame perone liko laukti traukinio į Kybartus, bet didžioji masė patraukė požemine perėja į miestą.
    Vienas sau pusiau nusikeikiau: "še tau boba ir devintinės" - o dar LG aimanuoja, kad keleivių mažai, kad jų vežiojimai nuostolingi...
    Tiesa, rugsėjo 7 diena buvo pirmas 2012m. kalendorinio rudens penktadienis, pirmo naujųjų mokslo metų savaitgalio pradžia... Beliktų tokio keleivių srauto pavydėti ne tik rugsėjo pradžiai ir ne tik savaitgaliams, o jie priklausys ir nuo to, kaip pirmakursiams patiks (ar nepatiks) traukiniu važiuoti rugsėjo-spalio mėnesiais...
    Pilnutėlis tą penktadienį buvo ir 15:25h. išvykstantis traukinys Kaunas-Kybartai. gerai, kad važiavo trivagonis DR1A , o ne PESA, AR2 ar dvivagonis DR1A. Nors ir ketvirto vagono pasigesta...
    Paskutinis taisė Vitas; 2012.09.11, 10:14.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Minty turėjau iki gegužės 26 d/ egzistavusio D690 maršruto dalį nuo Marijampolės iki Kazlų Rūdos (kurioje trijuose vagonuose tebūdavo 5 keleiviai).
    O vadinamų "negrafikinių" keleivinių traukinių, kuriuos pavadinau nevežančių keleivius, neturėtų ir būti. Nes jie važa orą ir jį veždami degina kurą. Ir negrafikiniais juos nevadinčiau, nes ir jie važiuoja pagal grafiką, tik tas grafikas keleiviams neskelbiamas. Iki V.26 d. tas DR1A be keleivių iš Kauno į Marijampolę išvykdavo 4:26 h. Kada dabar tiksliai išvyksta į Kazlų Rūdą, nežinau - "siūllų nemačiau", o apytikriai ~5:15h. Beje, šį rytą realiai įsitikinau, kad iš Kauno ~5:15h be keleivių, iš Kazlų Rūdos 6:00h jau su keleiviais nuo gegužės 27 d. važiuoja ne DR1A, o automotrisė PESA. Ir tvarkaraštyje traukinio Kazlų Rūda-Kaunas 6:00-6:46 h. numeris yra M690, o ta "M" raidė reiškia automotrisę. Beje, iš Kazlų Rūdos 6:46h grįžusi PESA važiuoja į depą, o kelionei 7:50h. į Kybartus iš depo išvažiuoja DR1A (iki gegužės 26 d. rytais į Kazlų Rūdą ir į Kybartus važiuodavo tas pats DR1A, kuris per valandą tarp šių reisų į depą nenuvažiuodavo.
    Ta PESA 5:15 iš Kauno į Kazlų Rūdą galėtų vežti keleivius, tokių būtų nedaug, bet kokie nors pamišę uogautojai, sodininkai, grybautojai tikrai važiuotų.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    nelabai suprantu minties, ka norima pasakyti? tema apie keleiviu srautus.Jei vaziuoja negrafikinis traukinys, koks srautas gali buti. zinoma kad 0.
    Minty turėjau iki gegužės 26 d/ egzistavusio D690 maršruto dalį nuo Marijampolės iki Kazlų Rūdos (kurioje trijuose vagonuose tebūdavo 5 keleiviai).
    O vadinamų "negrafikinių" keleivinių traukinių, kuriuos pavadinau nevežančių keleivius, neturėtų ir būti. Nes jie važa orą ir jį veždami degina kurą. Ir negrafikiniais juos nevadinčiau, nes ir jie važiuoja pagal grafiką, tik tas grafikas keleiviams neskelbiamas. Iki V.26 d. tas DR1A be keleivių iš Kauno į Marijampolę išvykdavo 4:26 h. Kada dabar tiksliai išvyksta į Kazlų Rūdą, nežinau - "siūllų nemačiau", o apytikriai ~5:15h. Beje, šį rytą realiai įsitikinau, kad iš Kauno ~5:15h be keleivių, iš Kazlų Rūdos 6:00h jau su keleiviais nuo gegužės 27 d. važiuoja ne DR1A, o automotrisė PESA. Ir tvarkaraštyje traukinio Kazlų Rūda-Kaunas 6:00-6:46 h. numeris yra M690, o ta "M" raidė reiškia automotrisę. Beje, iš Kazlų Rūdos 6:46h grįžusi PESA važiuoja į depą, o kelionei 7:50h. į Kybartus iš depo išvažiuoja DR1A (iki gegužės 26 d. rytais į Kazlų Rūdą ir į Kybartus važiuodavo tas pats DR1A, kuris per valandą tarp šių reisų į depą nenuvažiuodavo.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    nelabai suprantu minties, ka norima pasakyti? tema apie keleiviu srautus.Jei vaziuoja negrafikinis traukinys, koks srautas gali buti. zinoma kad 0.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    2010-2011m. tvarkarašyje buvo ankstyvas rytinis traukinys Kazlų Rūda-Kaunas (išv.~6 val.), pagal 2011-2012m. tvarkaraštį jis važiavo nuo Marijampolės. Iš ten jis (vis DR1A) išvykdavo 5:31h ir į Kazlų Rūdą atveždavo 5-6 keleivius. 2012-2013 m. keleivinių traukinių tvarkaraštyje tas pats maršrutas sutrumpintas- prasideda vėl Kazlų Rūdoje. Atsitiko kaip turėjo atsitikti: nėra keleivių, nereikia traukinio nuo Marijampolės iki Kazlų Rūdos. Ir dar nuostolingiau atrodo, kaip anksti rytą DR1A iš kauno į Kazlų Rūdą važiuoja neveždamas keleivių (geležinkeliečiai sako "rezervu" ir apie tokiu būdu patiriamą nuostolį nutyli). Dabar tas trivagonio DR1A "rezervas" iš Kauno į Kazlų Rūdą, o 2011-2012 m. buvo iki Marijampolės.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Didžiausias "teisingumas" matyt dviaukščiuose traukiniuose tarp Vilniaus ir Kauno. O keleivių ruože tarp Vilniaus ir Šiaulių taip pat būtų galima padidinti. Neišnaudojamas potencialas - su traukiniu galima nuvažiuoti greičiau nei su lengvuoju automobiliu. Bet tik trys traukiniai per dieną... Nemažai keleivių galima būtų pritraukti ryte iš Šiaulių. Nes dabar rytinis Klaipėdos traukinys į Šiaulius atvažiuoja jau per vėlai, kad tiems, kam reikia būti anksti Vilniuje juo važiuotų. Pirmasis autobusas iš Šiaulių į Vilnių net 4.30, o Vilniuje būna tik 8.05. važiuoja 3 val 35 min. Traukinys galėtų atvažiuoti per 2 val. 30 min., o išvažiuoti 5.30. Valanda ryte daug ką reiškia.
    O ir dienos metu reikia papildomo traukinio iš Vilniaus į Šiaulius apie 14 val
    .
    Kažkada iš Šiaulių į Vilnių ~5:30h keleivinis traukinys būdavo. Būdavo Šiauliai-Vilnius. Paskutiniu metu tai būdavo nuo naktinio traukinio Vilnius-Klaipėda atkabinti vagonai.
    Iš Vilniaus ~14h. iki 2009 metų kovo mėnesio būdavo dyzelinis traukinys Vilnius-Kaunas-Šiauliai.
    Pomėgis naikinti traukinių maršrutus Lietuvoje paplitęs...
    Paskutinis taisė Vitas; 2012.06.05, 12:41.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Didžiausias "teisingumas" matyt dviaukščiuose traukiniuose tarp Vilniaus ir Kauno. O keleivių ruože tarp Vilniaus ir Šiaulių taip pat būtų galima padidinti. Neišnaudojamas potencialas - su traukiniu galima nuvažiuoti greičiau nei su lengvuoju automobiliu. Bet tik trys traukiniai per dieną... Nemažai keleivių galima būtų pritraukti ryte iš Šiaulių. Nes dabar rytinis Klaipėdos traukinys į Šiaulius atvažiuoja jau per vėlai, kad tiems, kam reikia būti anksti Vilniuje juo važiuotų. Pirmasis autobusas iš Šiaulių į Vilnių net 4.30, o Vilniuje būna tik 8.05. važiuoja 3 val 35 min. Traukinys galėtų atvažiuoti per 2 val. 30 min., o išvažiuoti 5.30. Valanda ryte daug ką reiškia.
    O ir dienos metu reikia papildomo traukinio iš Vilniaus į Šiaulius apie 14 val.
    Paskutinis taisė Al1; 2012.01.26, 08:31.

    Komentuoti:


  • c2h5oh
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    džiugu, jog padaugėjo keliaujančių traukiniais. Būtų dar paslankesnės nuolaidų sistemos - pvz. nuo pravažiuoto kilometražo per mėnesį - autobusams būtų dar lūdniau.

    Kaip bebūtų, ši frazė "nepakartojama"...:

    Radviliškis–Šiauliai–Mažeikiai–Radviliškis 2011 m. keleivių skaičius augo apie 12 proc. (keliavo daugiau nei 70 tūkst. keleivių). Šiam augimui daugiausia įtakos turėjo 2011 m. maršrute pradėję kursuoti 3 vieno vagono traukiniai – automotrisės.

    Keleivių ruožė padaugėjo, nes traukiniai iš trivagonių sutrumpėjo iki vienvagonių...))) panašu, jog kažkam tereikėjo piaro.
    O tai kokios keleivių srauto padidėjimo priežastys? Ką LG šįkart padarė teisingai, arba konkurentai neteisingai? Ar tai tik atsitiktinumas (nu maždaug krizė baigėsi, o benzinas pabrango)?

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Keliaujančiųjų traukiniais – 11 proc. daugiau

    http://www.alfa.lt/straipsnis/136101...2-01-23_12-17/
    džiugu, jog padaugėjo keliaujančių traukiniais. Būtų dar paslankesnės nuolaidų sistemos - pvz. nuo pravažiuoto kilometražo per mėnesį - autobusams būtų dar lūdniau.

    Kaip bebūtų, ši frazė "nepakartojama"...:

    Radviliškis–Šiauliai–Mažeikiai–Radviliškis 2011 m. keleivių skaičius augo apie 12 proc. (keliavo daugiau nei 70 tūkst. keleivių). Šiam augimui daugiausia įtakos turėjo 2011 m. maršrute pradėję kursuoti 3 vieno vagono traukiniai – automotrisės.

    Keleivių ruožė padaugėjo, nes traukiniai iš trivagonių sutrumpėjo iki vienvagonių...))) panašu, jog kažkam tereikėjo piaro.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Keliaujančiųjų traukiniais – 11 proc. daugiau

    http://www.alfa.lt/straipsnis/136101...2-01-23_12-17/

    Komentuoti:


  • Karoleo
    replied
    vakar 16.10 iš Kauno į Marijampolę išvažiavo 38 žmonės, važiavo Pesa.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Žiemos metu savaitgaliui į provinciją ištrūkę miestiečiai grįžti stengiasi dar nesutemus. Todėl iš Kybartų ir stočių-stotelių pakeliui į Kauną palankesnis būna iš Kybartų išvykstantis 13:20h (bet ne 17:40h). Šiuo teiginiu neapsigavau 2011m. gruodžio 4 d. 14:10h. Kazlų Rūdos geležinkelio stotyje: PESA iš Kybartų atvyko jau sausakimša. kažkiek keleivių išlipo, bet daug įlipo, daug įlipti dar turėjo jūrėje. Kokiomis sąlygomis lyg rytiniame "didmiesčio trulike" važiavo 30-37 km, neįsivaizduoju...
    Sekmadienais 9:35h. iš Kauno į Kybartus turėtų važiuoti ne PESA, o trivagonis. Užtai tą pačią dieną pastebėjau, kad sekmadienį iš Marijampolės 5:31h (iš kazlų Rūdos- 6:01h) į Kauną užtektų mažesniuo traukinio (kad ir PESA arba AR2), iš Kauno 7:48 į Kybartus ir 10:00h iš ten atgal į Kauną - taip pat. Sekmadieniais keleivių srautai padidėja po pietų. Vasarą miestiečiai kaime pabūti stengiasi ilgiau, žiemą iki sutemų neužsibūna.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Ankstų liepos 29 d. rytą Kazlų Rūdoje mačiau į Mmarijampolę varomą tuščią
    AR2. Pridursiu, kad atgal šis traukinys iš Marijampolės išvyksta 5:30 val (jau su keleiviais, nors...), į Kauną atvyksta 6:46 val. Ne kartą Kauno stotyje įsitikinau, kad tas traukinys valandą pastovėjęs 7:48val. išvažiuoja į Kybartus.
    Na, pagalvojau: tai bus keleivių spūstis, tai keleiviai rašinės skundus, skambinės su pretenzijomis...
    Bet į Kybartus išvažiavo kitas traukinys - trivagonis DR1A. Jį mačiau 10:51val. išvažiuojantį iš Kazlų Rūdos į Kauną.
    Kad AR2 jau netinka iš Kazlų Rūdos 6:02 val. važiuoti į Kauną, įsitikinau rugpjūčio 4 d. rytą. Perone prie ketvirto kelio laukė 40 keleivių. Trivagoniu DR1A iš Marijampolės atvažiavo ...5 keleiviai. Du išlipo Kazlų Rūdoje, trys liko važiuoti toliau (panašu, kad į Kauną). Vis tik, traukinio maršrutu, iš Marijampolės išv.5:30h., iš Kazlų Rūdos 6:02h. AR2 leisti netinka - keleivių daug. Realu tikėti, kad ne mažesnis keleivių kiekis to traukinio laukia Jūrėje. dar kažkiek įlipa Pabališkiuose, Mauručiuose, Garliavoje. Rugpjūčio 4 d. Kazlų Rūdos stotyje lankiausi kelis kartus, tai kitų į Kauną važiuojančių keleivių Kazlų Rūdoje laukė mažiau (kai kurių mažiau nei 20). Tuo įsitikinau 7:40h.(važiavo dvivagonis DR1A), 8:15h (važiavo PESA), 14:10 (vėlavusio Peterburginio sulaikytas vėluodama važiavo PESA).
    Kazlų Rūdos gyventojai, matyt, galvoja: anksti į Kauną nuvažiavęs nesigailėsi...

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Kristinėlė Rodyti pranešimą
    Šiandien išplatintame LG pranešime teigiama, kad šiemet pervežta 9 proc. keleivių ir 14 proc. krovinių daugiau nei pernai.
    http://ekonomika.atn.lt/straipsnis/8...imo-statistika
    bet traukinių dydžius reikia mažinti, nors keleivių daugėja, keista kažkaip keleivių daugyn, traukiniai iš 3-jų vagonų lieka PESA... 9 % bene didžiausias šuolis pirmyn kiek pamenu, pataisykite, jei klystu

    Komentuoti:


  • Kristinėlė
    replied
    Šiandien išplatintame LG pranešime teigiama, kad šiemet pervežta 9 proc. keleivių ir 14 proc. krovinių daugiau nei pernai.
    http://ekonomika.atn.lt/straipsnis/8...imo-statistika

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Šiandien vakariniu 19:18 val. važiavau Kena - Vilnius. PESA galutiniame taške įsisodino 12-a keleivių, dar 3 įlipo Pakenėj, Kyviškėse tik išlipo 1, pora vyrų įsėdo Elektrodepe. Tokiam keleivių srautui PESA pats tas, kiek kitaip, nei kad Kaunas - Šiauliai variante arba Vilnius - Marcinkonys, ypač tada, kai prasidėjo uogos....

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Šiandien įdomumo dėlei pasivažinėjau keliais maršrutais.

    Vilnius - Kaunas 13:50val.: dviaukštis traukinys buvo užpildytas apie 80% !! Tokiu pilnu dviaukščiu dar matyt neteko važiuoti.

    Kaunas - Šiauliai 15:48val.: (Kaunas - Jonava) iš Kauno pajudėjome 31 keleivis. Jonavoje išlipau tik aš vienas, o įlipo 5-i keleiviai. Beje, pakeliui iki Jonavos mačiau bent 4-5 kartus žmones, specialiai mojuojančius keleiviniam traukinukui šiame ruože - matyt kai kur specialiai laukiama jo pasirodymo kad pasidžiaugti retu vaizdu.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Birželio 16 d. rytą ties Būdviečių stotele mačiau dyzelinį traukinį M690 Marijampolė-Kaunas. Važiavo ne automotrisė (nors numeris su "M" raide), o
    trivagonis DR1A.
    Keleivį pamačiau tik vieną, ir neįžiūrėjau, gal tai buvo konduktorius.
    Iš Kauno į Marijampolę šis traukinys atvažiuoja tuščias (iš Kauno toks išvyksta ~4:30h), beveik tuščias iš Marijampolės išvyksta atgal, keleivių randa tik nuo Kazlų Rūdos ...
    Ar aš klystu? Gal kas jį pastebėję kitaip?
    Iki gegužės 28 dienos šis traukinys iš Kauno tuščias važiuodavo iki Kazlų Rūdos ir su keleiviais grįždavo į Kauną.
    Taip yra todėl, jog "proto bokštai" šio traukinio vakare nepalieka nakvoti Marijampolėje. Matyt mašinistų brigados ir konduktoriaus nakvynė Marijampolėje kainuoja daugiau, nei tuščią, niekur nestojantį ir net tvarkaraštyje nerašytą traukinį varyt ryte iš Kauno... LG juk - ko čia stebėtis... Tas pats buvo anksčiau ir su Vilnius-Rūdiškės

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Tuščias trivagonis Kaunas-Marijampolė-Kazlų Rūda.

    Birželio 16 d. rytą ties Būdviečių stotele mačiau dyzelinį traukinį M690 Marijampolė-Kaunas. Važiavo ne automotrisė (nors numeris su "M" raide), o
    trivagonis DR1A.
    Keleivį pamačiau tik vieną, ir neįžiūrėjau, gal tai buvo konduktorius.
    Iš Kauno į Marijampolę šis traukinys atvažiuoja tuščias (iš Kauno toks išvyksta ~4:30h), beveik tuščias iš Marijampolės išvyksta atgal, keleivių randa tik nuo Kazlų Rūdos ...
    Ar aš klystu? Gal kas jį pastebėję kitaip?
    Iki gegužės 28 dienos šis traukinys iš Kauno tuščias važiuodavo iki Kazlų Rūdos ir su keleiviais grįždavo į Kauną.

    Komentuoti:

Working...
X