Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eimantas
    replied
    Visgi su ilgu sąstatu TEP'ai greičiau bėgėjasi.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė praetor Rodyti pranešimą
    Reguliariai ir darbiniu Vilnius-Klaipėda 120km/h greičiu?
    Tai juk važinėjo kurį laiką. Ir viskas gerai buvo: dinamika puiki, stabdžiai puikūs, lok. brigados sąlygos puikios. Tik kaina nežavi.

    Komentuoti:


  • praetor
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Tai nors ir dabar visi jie gali dirbti.
    Reguliariai ir darbiniu Vilnius-Klaipėda 120km/h greičiu?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Tai nors ir dabar visi jie gali dirbti.

    Komentuoti:


  • praetor
    replied
    Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
    Del TEP60-0993 asiraciu - tikrai taip, visi jau vazineja su kitais lokomotyvais, "paskolinta" daug variklio daliu ir kitu smulkmenu o ko pergyvent, pvz siandien keleiviniame eisme 5 vnt. M62K ir nei vienas traukinys neatsauktas, nurasys TEP60, suremontuos Daugpilis visus TEP70 ir BS'us na ir bus mazdaug gerai
    O naujieji ER Siemensai ar bent keli iš jų nebus pritaikyti (jei tai įmanoma) reguliariam darbui su keleiviniais sąstatais?

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Del TEP60-0993 asiraciu - tikrai taip, visi jau vazineja su kitais lokomotyvais, "paskolinta" daug variklio daliu ir kitu smulkmenu o ko pergyvent, pvz siandien keleiviniame eisme 5 vnt. M62K ir nei vienas traukinys neatsauktas, nurasys TEP60, suremontuos Daugpilis visus TEP70 ir BS'us na ir bus mazdaug gerai

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Nesijaudinkite, tuoj nebus ką tampyti - LG išparduoda savo keleivinius vagonus (klasinius). 2 vnt. TEP60 tuoj išvažiuos į metalo laužą, dar pora - liepos mėnesį. Žodžiu...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kokį nenaują? Vakarietiški tėra tik Siemensai. Perdarinėti nieko nereikia, tik reikia praeiti jų sertifikaciją Rusijoje. Visgi anksčiau ar vėliau LG tą turės padaryti, nes 2M62 nėra amžini. Pastaruoju metu traukinių tarp Vilniaus ir Nesterovo tempimui dažnai naudojami M62.

    Komentuoti:


  • foggy
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    Tikrai neremontuos. Šiemet visi TEP60 turėtų būti nurašyti.
    Tai kas tampys keleivinius traukinius? Esamų 8 TEP70(BS) greičiausiai neužteks, tuo labiau, kad nėra labai patikimi tie TEPai. Įdomu, RŽD leistų naudoti jų tranzitiniams traukiniams nesertifikuotus lokomotyvus, jei LG sugalvotų nenaują vakarietišką kokį lokomotyvą perdaryti plačiai vėžei? Gal neturėtų būti labai sudėtinga - štai estams GE lokomotyvai perdaryti buvo.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    0993 visiškai išdegė aukštos įtampos kamera ir visa mašinisto kabina, tai pasikartoju, kad remontuot neverta ir niekas neremontuos.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Na bet atrodė, lyg būtų remontuojamas. Gaisro metu berods buvo susproginėje ar išdaužyti priekiniai stiklai. Kam gi būtų debgę brezentu? Vakar depe stovėjo abu rudi LG (ne BČ) TEP'ai, abiejų jų kabinos buvo su priekiniais stiklais. Mačiau iš tolo, bet kad stiklai yra, tai garantuoju.
    Na, kad prieš gerų porą mėnesių sakė, jog 993 "nurengė" šiek tiek, kažkokias geresnes dalis išrinkę buvo. Beje, gal žinantys pasakys, ar tik ne nuo jo aširačius nuėmė ir uždėjo važinėjantiems tepams?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Na bet atrodė, lyg būtų remontuojamas. Gaisro metu berods buvo susproginėje ar išdaužyti priekiniai stiklai. Kam gi būtų debgę brezentu? Vakar depe stovėjo abu rudi LG (ne BČ) TEP'ai, abiejų jų kabinos buvo su priekiniais stiklais. Mačiau iš tolo, bet kad stiklai yra, tai garantuoju.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Vakar lyg ir mačiau pradėtą remontuoti (tikiuosi, ne dalimis ardyti pradėtą) pernai degusį TEP60. Jis stovėjo depe jau ne prie sienos, ir brezento nebuvo.
    Tikrai neremontuos. Šiemet visi TEP60 turėtų būti nurašyti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vakar lyg ir mačiau pradėtą remontuoti (tikiuosi, ne dalimis ardyti pradėtą) pernai degusį TEP60. Jis stovėjo depe jau ne prie sienos, ir brezento nebuvo.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė 2TEP60 Rodyti pranešimą
    It seems TEPs arnt banned from Nesterov afterall-todays train noG148 was pulled by TEP60-0923.
    Not banned, but there are some problems with passenger locomotives in Vilnius. So trains to Klaipėda sometimes are pulled by TEP60s and trains to Kaliningrad - by M62Ks.

    Komentuoti:


  • 2TEP60
    replied
    It seems TEPs arnt banned from Nesterov afterall-todays train noG148 was pulled by TEP60-0923.

    Komentuoti:


  • 2TEP60
    replied
    I havent seen ANY TEP series locomotives pulling passanger transit trains on line Vilnius-Nesterov-Vilnius,in the last couple of days!Also seen photo gallery from parovoz.com,there are ONLY M62K series locos in Nesterov.
    Can somebody explain why?
    However i noticed atleast once a day train VIlnius-Klaipeda pulled by TEP60
    I also noticed ,that only two of the TEP60s are working at this time(0927 and 0992)

    Sorry for scraping the forum with english!!

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
    nezinau kaip siemet, bet praietais metais jie vienu tarpu dirbo tik 3 dienas i savaite, manau suinteresuotumas buvo, o kad minciu tokiu LG net nebuvo tai faktas. Rusija reikia suprast, jie patys tikrai nevaziuos ir nesiulys, bet kad ir musu zmoniu ten nebuvo kad bent bandyti susitart..
    is principo neduociau DLRR sito uzsakymo uz ju nagluma (komercine prasme)

    Paprastus TEP70 rusai remontuoja Voroneze. O Kolomna dabar uzversta BS'u ir EP2K gamyba ir jiems, pasak rusu forumu, jau truksta gamybiniu pajegumu

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Žinant daugpiliečių kokybę, ne kartą buvo siūlyta OAO "Kolomenskij zavod", ukrainiečiams ir baltarusams teikti TEP70BS remonto paslaugas, tačiau dėl įvairių priežasčių jie atsisakė. Kolomna užsiima tik dyzelinių variklių ir traukos riedmenų gamyba bei užsiimti papildoma veikla visiškai nesuinteresuota.
    nezinau kaip siemet, bet praietais metais jie vienu tarpu dirbo tik 3 dienas i savaite, manau suinteresuotumas buvo, o kad minciu tokiu LG net nebuvo tai faktas. Rusija reikia suprast, jie patys tikrai nevaziuos ir nesiulys, bet kad ir musu zmoniu ten nebuvo kad bent bandyti susitart..
    is principo neduociau DLRR sito uzsakymo uz ju nagluma (komercine prasme)

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
    Kolomna jau tada, bet ne Daugpilis... pasakys aciu uz toki remonta depo valdzia )))
    Žinant daugpiliečių kokybę, ne kartą buvo siūlyta OAO "Kolomenskij zavod", ukrainiečiams ir baltarusams teikti TEP70BS remonto paslaugas, tačiau dėl įvairių priežasčių jie atsisakė. Kolomna užsiima tik dyzelinių variklių ir traukos riedmenų gamyba bei užsiimti papildoma veikla visiškai nesuinteresuota.

    Komentuoti:

Working...
X