Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąReguliariai ir darbiniu Vilnius-Klaipėda 120km/h greičiu?
Komentuoti:
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTai nors ir dabar visi jie gali dirbti.
Komentuoti:
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąDel TEP60-0993 asiraciu - tikrai taip, visi jau vazineja su kitais lokomotyvais, "paskolinta" daug variklio daliu ir kitu smulkmenuo ko pergyvent, pvz siandien keleiviniame eisme 5 vnt. M62K ir nei vienas traukinys neatsauktas, nurasys TEP60, suremontuos Daugpilis visus TEP70 ir BS'us na ir bus mazdaug gerai
Komentuoti:
-
Del TEP60-0993 asiraciu - tikrai taip, visi jau vazineja su kitais lokomotyvais, "paskolinta" daug variklio daliu ir kitu smulkmenuo ko pergyvent, pvz siandien keleiviniame eisme 5 vnt. M62K ir nei vienas traukinys neatsauktas, nurasys TEP60, suremontuos Daugpilis visus TEP70 ir BS'us na ir bus mazdaug gerai
Komentuoti:
-
Nesijaudinkite, tuoj nebus ką tampyti - LG išparduoda savo keleivinius vagonus (klasinius). 2 vnt. TEP60 tuoj išvažiuos į metalo laužą, dar pora - liepos mėnesį. Žodžiu...
Komentuoti:
-
Kokį nenaują? Vakarietiški tėra tik Siemensai. Perdarinėti nieko nereikia, tik reikia praeiti jų sertifikaciją Rusijoje. Visgi anksčiau ar vėliau LG tą turės padaryti, nes 2M62 nėra amžini. Pastaruoju metu traukinių tarp Vilniaus ir Nesterovo tempimui dažnai naudojami M62.
Komentuoti:
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąTikrai neremontuos. Šiemet visi TEP60 turėtų būti nurašyti.
Komentuoti:
-
0993 visiškai išdegė aukštos įtampos kamera ir visa mašinisto kabina, tai pasikartoju, kad remontuot neverta ir niekas neremontuos.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNa bet atrodė, lyg būtų remontuojamas. Gaisro metu berods buvo susproginėje ar išdaužyti priekiniai stiklai. Kam gi būtų debgę brezentu? Vakar depe stovėjo abu rudi LG (ne BČ) TEP'ai, abiejų jų kabinos buvo su priekiniais stiklais. Mačiau iš tolo, bet kad stiklai yra, tai garantuoju.
Komentuoti:
-
Na bet atrodė, lyg būtų remontuojamas. Gaisro metu berods buvo susproginėje ar išdaužyti priekiniai stiklai. Kam gi būtų debgę brezentu? Vakar depe stovėjo abu rudi LG (ne BČ) TEP'ai, abiejų jų kabinos buvo su priekiniais stiklais. Mačiau iš tolo, bet kad stiklai yra, tai garantuoju.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVakar lyg ir mačiau pradėtą remontuoti (tikiuosi, ne dalimis ardyti pradėtą) pernai degusį TEP60. Jis stovėjo depe jau ne prie sienos, ir brezento nebuvo.
Komentuoti:
-
Vakar lyg ir mačiau pradėtą remontuoti (tikiuosi, ne dalimis ardyti pradėtą) pernai degusį TEP60. Jis stovėjo depe jau ne prie sienos, ir brezento nebuvo.
Komentuoti:
-
Parašė 2TEP60 Rodyti pranešimąIt seems TEPs arnt banned from Nesterov afterall-todays train noG148 was pulled by TEP60-0923.
Komentuoti:
-
It seems TEPs arnt banned from Nesterov afterall-todays train noG148 was pulled by TEP60-0923.
Komentuoti:
-
I havent seen ANY TEP series locomotives pulling passanger transit trains on line Vilnius-Nesterov-Vilnius,in the last couple of days!Also seen photo gallery from parovoz.com,there are ONLY M62K series locos in Nesterov.
Can somebody explain why?
However i noticed atleast once a day train VIlnius-Klaipeda pulled by TEP60
I also noticed ,that only two of the TEP60s are working at this time(0927 and 0992)
Sorry for scraping the forum with english!!
Komentuoti:
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąnezinau kaip siemet, bet praietais metais jie vienu tarpu dirbo tik 3 dienas i savaite, manau suinteresuotumas buvo, o kad minciu tokiu LG net nebuvo tai faktas. Rusija reikia suprast, jie patys tikrai nevaziuos ir nesiulys, bet kad ir musu zmoniu ten nebuvo kad bent bandyti susitart..
is principo neduociau DLRR sito uzsakymo uz ju nagluma (komercine prasme)
Paprastus TEP70 rusai remontuoja Voroneze. O Kolomna dabar uzversta BS'u ir EP2K gamyba ir jiems, pasak rusu forumu, jau truksta gamybiniu pajegumu
Komentuoti:
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąŽinant daugpiliečių kokybę, ne kartą buvo siūlyta OAO "Kolomenskij zavod", ukrainiečiams ir baltarusams teikti TEP70BS remonto paslaugas, tačiau dėl įvairių priežasčių jie atsisakė. Kolomna užsiima tik dyzelinių variklių ir traukos riedmenų gamyba bei užsiimti papildoma veikla visiškai nesuinteresuota.
is principo neduociau DLRR sito uzsakymo uz ju nagluma (komercine prasme)
Komentuoti:
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąKolomna jau tada, bet ne Daugpilis... pasakys aciu uz toki remonta depo valdzia)))
Komentuoti:
Komentuoti: