Ir vėl vėlavo lenkiškas traukinys iš Krokuvos, pagal info lentą - 2 valandas, bet kiek iš tikrųjų net nelaukiau. Keleivius bent jau iš Marijampolės skelbė, kad veš autobusu. Taip išeina, kad dažni lenkų vėlavimai gerokai kerta per reiso prestižą... O jei vėluoja daugiau nei valandą, dar ir kompensaciją galima išsireikalauti
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT-PL] Tarptautiniai traukinių maršrutai į Lenkiją
Collapse
X
-
Deja, panašu, klad tai yra pagrindinis šito maršruto kileris. Nors traukinys (bent lietuviškas) ir nepatogus, bent jau būtų galima turėti garantiją, kad pavyks nuvažiuoti laiku. Su dabartine maršruto logika vėlavimai ir domino efektas yra tiesiog užprogramuoti. Sprendimas su esama infrastruktūra būtų ganėtinai paprastas ir apie jį jau esu rašęs, bet mums turbūt tai būtų "per brangu", dėl ko nieko ir nebus daroma.Parašė statyba Rodyti pranešimąIr vėl vėlavo lenkiškas traukinys iš Krokuvos, pagal info lentą - 2 valandas, bet kiek iš tikrųjų net nelaukiau. Keleivius bent jau iš Marijampolės skelbė, kad veš autobusu. Taip išeina, kad dažni lenkų vėlavimai gerokai kerta per reiso prestižą... O jei vėluoja daugiau nei valandą, dar ir kompensaciją galima išsireikalauti
Comment
-
Gal kas jau važiavęs į Varšuvą galės atsakyti:
1. Kokia situacija su interneto ryšiu šiame maršrute? Dirbant norėtųsi pakankamai patikimo signalo, bet bent jau važiuojant traukiniu į Klaipėdą nemažą kelio dalį patenkama į tuos 2% Lietuvos be interneto ryšio. Įdomu kokia sitaucija šioje trasoje.
2. Renkantis bilietus 1-ame ir 2-ame vagonuose rodo visiškai kitokį sėdynių išdėstymą, 1-ame vagone kėdės yra po dvi kiekvienoje pusėje, 2-ame: tarsi kupė išdėstymas. Kėdžių numeriai taip pat dubliuojasi. Ar čia klaida ar išties du vagonai skirtingi?
- 1 patinka
Comment
-
Aš nelabai suprantu, kam apskritai reikalingas traukinys nuo Lietuvos sienos iki Krokuvos, kuris pastoviai vėluoja, jeigu yra normali persėdimo galimybė Varšuvoje.Parašė John Rodyti pranešimą
Deja, panašu, klad tai yra pagrindinis šito maršruto kileris. Nors traukinys (bent lietuviškas) ir nepatogus, bent jau būtų galima turėti garantiją, kad pavyks nuvažiuoti laiku. Su dabartine maršruto logika vėlavimai ir domino efektas yra tiesiog užprogramuoti. Sprendimas su esama infrastruktūra būtų ganėtinai paprastas ir apie jį jau esu rašęs, bet mums turbūt tai būtų "per brangu", dėl ko nieko ir nebus daroma.
Comment
-
Tai tiesiog matyt lenkams taip labiausiai apsimokėjo ir buvo logiškiausia iš jų tvarkaraščio perspektyvos. Buvo maršrutas, kurį biškiuką pratęsė, nes nu lietuviai labai prašė. Visiškas makeshift sprendimas, kuris nėra kaip nors adekvatus susisiekimo prasme. Na tik tiek, kad tai geriau, nei išvis jokio traukinio.Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Aš nelabai suprantu, kam apskritai reikalingas traukinys nuo Lietuvos sienos iki Krokuvos, kuris pastoviai vėluoja, jeigu yra normali persėdimo galimybė Varšuvoje.
- 1 patinka
Comment
-
O ar geriau nei buvęs Kaunas Balstogė (persėdant toliau)?Parašė John Rodyti pranešimą
Tai tiesiog matyt lenkams taip labiausiai apsimokėjo ir buvo logiškiausia iš jų tvarkaraščio perspektyvos. Buvo maršrutas, kurį biškiuką pratęsė, nes nu lietuviai labai prašė. Visiškas makeshift sprendimas, kuris nėra kaip nors adekvatus susisiekimo prasme. Na tik tiek, kad tai geriau, nei išvis jokio traukinio.
Comment
-
1. Iš patirties 60% kelio ryšys geras, 40% silpnas arba nėra. Link Varšuvos ryšys geresnis, tolyn link sienos prastėja.Parašė Bluefox Rodyti pranešimąGal kas jau važiavęs į Varšuvą galės atsakyti:
1. Kokia situacija su interneto ryšiu šiame maršrute? Dirbant norėtųsi pakankamai patikimo signalo, bet bent jau važiuojant traukiniu į Klaipėdą nemažą kelio dalį patenkama į tuos 2% Lietuvos be interneto ryšio. Įdomu kokia sitaucija šioje trasoje.
2. Renkantis bilietus 1-ame ir 2-ame vagonuose rodo visiškai kitokį sėdynių išdėstymą, 1-ame vagone kėdės yra po dvi kiekvienoje pusėje, 2-ame: tarsi kupė išdėstymas. Kėdžių numeriai taip pat dubliuojasi. Ar čia klaida ar išties du vagonai skirtingi?
2. Tikrai taip, vagonai skirtingi. Vienas atviro tipo, kitas su sėdimomis kupe.
- 1 patinka
Comment
-
Kaunas-Bialystokas buvo tik savaitgaliais ir tik kažkokiu keistu tvarkaraščiu. Tai ten išvis nesąmonė buvo. Bet nominaliai taip, geriau.Parašė Gator Rodyti pranešimą
O ar geriau nei buvęs Kaunas Balstogė (persėdant toliau)?
Comment
-
Tiesiog maršruto Krokuva-Suvalkai tęsinys iki sienos. Tai nėra joks naujas produktas, tiesiog maršruto pratęsimas, iš esmės net nekeičiant tvarkaraščio iš pagrindų.Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Aš nelabai suprantu, kam apskritai reikalingas traukinys nuo Lietuvos sienos iki Krokuvos, kuris pastoviai vėluoja, jeigu yra normali persėdimo galimybė Varšuvoje.
Reikia tikėtis, kad LTG planai bus sėkmingai įgyvendinti ir nuo gruodžio turėsime nepertraukiamą maršrutą iki Kauno be persėdimų.
Comment
-
Įdomumo dėlei, jei pasirenku tą patį traukinį tą pačią dieną Vilnius - Marijampolė, abu vagonus jau rodo atviro tipo. Čia tikrai nėra klaidos?Parašė dtb Rodyti pranešimą
1. Iš patirties 60% kelio ryšys geras, 40% silpnas arba nėra. Link Varšuvos ryšys geresnis, tolyn link sienos prastėja.
2. Tikrai taip, vagonai skirtingi. Vienas atviro tipo, kitas su sėdimomis kupe.
Comment
-
Tam reiks papildomo traukinio (jei bus PKP) arba dviejų visiškai naujų traukinių (jei LTG). Įdomu, ar link to yra dirbama?Parašė dtb Rodyti pranešimą
Tiesiog maršruto Krokuva-Suvalkai tęsinys iki sienos. Tai nėra joks naujas produktas, tiesiog maršruto pratęsimas, iš esmės net nekeičiant tvarkaraščio iš pagrindų.
Reikia tikėtis, kad LTG planai bus sėkmingai įgyvendinti ir nuo gruodžio turėsime nepertraukiamą maršrutą iki Kauno be persėdimų.
Comment
-
IMHO, pirmą kartą rodo Hancia traukinio schemą, antrą - dyzelio Kaunas - Mockava.Parašė Bluefox Rodyti pranešimąĮdomumo dėlei, jei pasirenku tą patį traukinį tą pačią dieną Vilnius - Marijampolė, abu vagonus jau rodo atviro tipo. Čia tikrai nėra klaidos?
Sy ryšiu bus visaip. Aplink stotis ir miestus signalas gan neblogas, o nuvažiavus kiek toliau ...
Signalas geresnis arčiau didesnių kelių ir gyvenviečių.
- 1 patinka
Comment
-
Kadangi Lenkijos teritorijoje kelionės trukmė žymiai ilgesnė, priimtas sprendimas atvaizduoti lenkų traukinio schemas. Vietiniams pervežimams, žinoma, atvaizduojama LTG traukinio schema.Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
Įdomumo dėlei, jei pasirenku tą patį traukinį tą pačią dieną Vilnius - Marijampolė, abu vagonus jau rodo atviro tipo. Čia tikrai nėra klaidos?
- 3 patinka
Comment
-
Žinoma, dirbama. Planuojama, kad LTG savo pajėgumais temps nuo Balstogės iki Kauno. Tam reikia lokomotyvo ir apmokytų darbuotojų.Parašė John Rodyti pranešimą
Tam reiks papildomo traukinio (jei bus PKP) arba dviejų visiškai naujų traukinių (jei LTG). Įdomu, ar link to yra dirbama?
Comment
-
Ir vagonų, šiaip. O idealiu atveju DMU, kuriam nereiktų perstumdyti lokomotyvo Suwalkuose ir Bialystoke ir kuris galėtų važiuoti tiesiogiai į Varšuvą. Aš jau rašiau apie tai anksčiau. Tokioje konfiguracijoje būtų galima tikėtis kelionės trumpinimo dar maždaug 2 valandomis.Parašė dtb Rodyti pranešimą
Žinoma, dirbama. Planuojama, kad LTG savo pajėgumais temps nuo Balstogės iki Kauno. Tam reikia lokomotyvo ir apmokytų darbuotojų.
- 1 patinka
Comment
-
Taip atvirai dar niekas nebuvo pavadinęs LTG liurbiais.Parašė dtb Rodyti pranešimąŽinoma, dirbama. Planuojama, kad LTG savo pajėgumais temps nuo Balstogės iki Kauno. Tam reikia lokomotyvo ir apmokytų darbuotojų.
Comment
-
Laikinkit ir subskraibinkit. Ten pas jį ir daugiau video is kelionės i Lietuvą yraYou can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
- 4 patinka
Comment
-
Teko prieš kelias savaites vykti iš Vilniaus į Varšuvą su persėdimu Mockavoje.
Tai ką... Realiai, labai nuvylė. Traukiniai pasenę, interjerai pasenę, oro kondicionavimo sistema pasenusi, niolika stotelių pakeliui, vėlavo gal pusvalandžiu prie ir taip labai ilgos kelionės. Realiai, su automobiliu būtų buvę ženkliai patogiau ir gerom 2-3 valandom greičiau. Labai keista, kad tarp kaimyninių valstybių sostinių vykdomas toks apgailėtinas maršrutas.
- 2 patinka
Comment
-
Iki Varšuvos taip, stoja beveik tiek kiekvienu kampu. Kas mustebino - Nuo Varšuvos iki Krokuvos tas pats traukinys stoja gal 4 ar 5 stotyse.Parašė Riedutis Rodyti pranešimąTeko prieš kelias savaites vykti iš Vilniaus į Varšuvą su persėdimu Mockavoje.
Tai ką... Realiai, labai nuvylė. Traukiniai pasenę, interjerai pasenę, oro kondicionavimo sistema pasenusi, niolika stotelių pakeliui, vėlavo gal pusvalandžiu prie ir taip labai ilgos kelionės. Realiai, su automobiliu būtų buvę ženkliai patogiau ir gerom 2-3 valandom greičiau. Labai keista, kad tarp kaimyninių valstybių sostinių vykdomas toks apgailėtinas maršrutas.
Pas lenkus interjeras kaip interjeras, nėra nei swarowski, nei medinių taburečių. Gal tik kavos trūktų, tai dalinuosi laifhack'u - Bialystoke kavos automatas yra centrinėje stoties salėje. Traukinys sustoja pirmame kelyje. Kadangi prikabinami vagonai ir keičiamas lokomotyvas, paskubėjus kavo galima atsinešti. Vykstant link Suvalkų nepamenu nur sustojo, nes vis dar veikė Varšųvos kava.
Comment
Comment