Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[CZ, SK, HU] Geležinkeliai Čekijoje, Slovakijoje, Vengrijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Tęsiu toliau.
    Traukiniai traukiniais, bet į Niurnbergą iš Prahos 6 kartus per dieną važiuoja DB autobusas. Traukiniai berods tik du. Autobusą aptikau prie vieno iš viešbučių. Matyt ten nakvoja vairuotojai.
    Autobusas iš vyskta nuo centrinės stoties.



    Praha-Dejvice stotis.



    Automotrisė su prikabinamu viduriniu vagonu ir galiniu bemotoriu su valdymo kabina.



    Kladno.



    Atkreipkite dėmesį į peronus. Jų normalių nėra beveik visoje linijoje nuo Prahos iki Kladno. Senas asfaltas supiltas tarp bėgių.
    Pagrindinis priemiestinis traukinys - automotrisė su dviem prikabinamais vagonais. Beveik visose tarpinėse stotyse stovėjo po automotrises kaip ši geltona ar vienvagones senesnės (nuotrauka žemiau), į kurias keleiviai perlipdavo. Jos veža keleivius šalutinėmis linijomis. Štai kaip turi dirbti ir LG, kad būtų keleivių.







    Šilumvežis-paminklas. Ir semaforas.



    Vandens kolonėlė.



    Sudegęs vagonas.



    Šilumvežis laukė sąstato.

    Paskutinis taisė Al1; 2011.09.27, 21:06.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Planuoja, tik planuoja.
    Paaiškinimas istorijoje. 1995 m. buvo užsakyti greitieji traukiniai Pendolino, kurie turėjo būti gaminami ČKD gamykloje. Tais laikais 160 km/h buvo labai didelis greitis. Bet ČKD ištiko bankrotas, o užsakymą perėmė Alstom'as. Viskas užtruko kelis metus, o per tą laiką greitųjų traukinių kontrukcija sparčiai patobulėjo. Todėl 2005 m. buvo pagaminti naujesni, greitesni. Tačiau infrastruktūros taip ir nepertvarkė.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Priemiestinis traukinys. Šilumvežis ir prikabinami automotrisių vagonai.



    Bemotoris automotrisės vagonas.



    Dar vienas manevrinis elektrovežis.



    Slovakijos geležinkelių elektrovežis su traukiniu iš Vokietijos.



    Pendolino. Važiuoja 160 km/h (komercinis, o maksimalus - 230 km/h). Važiavo į Ostravą.





    Priemiestinė automotrisė su prikabinamu vagonu.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2011.09.26, 20:23.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Centrinė Prahos geležinkelio stotis. 2010 m. aptarnavo 22 mln. keleivių. Neorenesansinis stoties pastatas pastatytas XX a. pradžioje vietoje pirmosios stoties, kuri jau tuomet neatitiko poreikių. Aštuntajame XX a. dešimtmetyje stotis buvo praplėsta - pastatytos požeminės salės priešais stoties pastatą ir virš jų pravesta gatvė vietoj iki tol buvusio parko. Prieš kelis metus pradėtas didelis stoties išplėtimo ir rekonstrukcijos projektas. Praplėsta požeminė stoties dalis, rekonstruota prieš gerus 30 metų pastatyta požeminė dalis, peronai. Senasis pastatas dabar labai apleistas, visas keleivių aptarnavimas vyksta požeminėje stotyje. Ten taip pat erdvė išnuomota prekybai. Tačiau pagal rekonstrukcijos projektą yra numatyta pradėti senojo pastato kapitalinį remontą. Visa rekonstrukcija ir plėtra daroma už privačias lėšas - koncesiją.



    Pietinė stoties kelyno dalis remiasi į tunelį.





    Centrinė senosios stoties salė.







    7 keliai dengti. Dar berods du tolimesnieji peronai yra nedengti. Ten stoja dyzeliniai traukiniai ir traukiniai, tempiami šilumvežio.





    Manevrinis elektrovežis.



    Ilsisi austrų elektrovežis.



    DB vagonai.

    Paskutinis taisė Al1; 2011.09.26, 20:27.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    ER9M motorinių vagonų irgi tokie.
    Audinys, kuris sugeria tepalus.
    Paskutinis taisė Al1; 2011.09.26, 09:59.

    Komentuoti:


  • Sefas210
    replied
    Įdomūs ratai elektrovežio.

    Kuo čia pabėgiai uždengti, ar čia apnašos?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Elektrovežis prikabinamas prie keleivinių vagonų.





    Smulkiems kroviniams ar į peroną atvežti ar iškrovus iš traukinio nuvežti į sandėlį. Beje, peronuose yra krovininiai liftai. Vienas tolumoje kitame perone matosi.



    Pravažiavo elektrovežis.



    Dar vienas keleivinis traukinys traukiamas šilumvežio.





    Bus daugiau.
    Paskutinis taisė Al1; 2011.09.25, 21:04.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Berounas. Miestas yra už maždaug 30 km nuo Prahos. Čia sueina kelios geležinkelio linijos. Pro Berouną važiuoja traukiniai į Pilzeną, Karlovus Varus, Vokietijon. Stambokas geležinkelių mazgas. Miestas įsikūręs Berounkos ir Litavkos santakoje. Geležinkelis iš Prahos didžiąją dalimi eina palei Berounką, iš abiejų pusių ribojamą uolų.

    Priemiestinis S7 linijos traukinys. Liniją aptarnauja tik EJ475. Piko metu važiuoja sukabinti du sąstatai. Važiuoja maždaug kartą per valandą, piko metu porą kartų. Pristatinėti neverta.



    EJ575 interjeras identiškas čekiškam variantui.



    Stotyje stovėjo pora elektrovežių.



    Traukinys į Niurnbergą. ČD lokomotyvas su pašto taupomosios kasos reklama. Traukinys buvo sudarytas iš dviejų ČD vagonų sąstato gale ir berods trijų privačios vokiečių kompanijos "Alex" vagonų.





    Modernizuotas šilumvežis. ČD šilumvežiams ir kai kuriems kitiems motoriniams riedmenims suteikia moterų vardus. Vardai suteikiami ne serijai, o individualiai traukos riedmeniui.



    Tas pats traukinys iš kito galo.



    Dvitrauka pravažiavo prekinis traukinys.



    Jo gale vadonas-tepluškė...



    Stotyje vyko krova.

    Paskutinis taisė Al1; 2011.09.25, 21:13.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Praha-Smíchov stotyje.







    Praha-Hostivař stotis (Hostivarž, nors "r" nelabai girdisi).



    ČD pusvagonis.



    Hoperis iš Prancūzijos.



    Priemiestinis elektrinis traukinys.



    Manevravo su trimis pusvagoniais akmens anglies.



    Paskutinis taisė Al1; 2011.09.25, 20:33.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Martin, Slovakia



    Sastatas CD, loko. ZSR.

    Komentuoti:


  • Furbo
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Ką man tos sėdynės primena... DR1Am

    Atvaizdas
    Tai gal tas sėdynes pirko iš tos pačios gamyklos kur ir DR1Am traukiny įdėjo...?
    Nes labai panašios tos sėdynės... tik tai nėra rankenų...

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Mindasas Rodyti pranešimą
    Ne, ne mes, bet tas mašinas irgi matėme
    Na va koks mazas tas pasauli ir kiek pilna lietuviu jame

    Komentuoti:


  • Mindasas
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Beje, ar tik ne jus buvot su 2 masinom Lietuvos veliaveles pasikabine autobusu stotyje Stary Smokovec pasistate)?
    Ne, ne mes, bet tas mašinas irgi matėme

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Mindasas Rodyti pranešimą
    Sveiki.

    Trumpas fotoreportažas iš Slovakijos, Aukštųjų Tatrų papėdės. Geležinkelio schema šiame regione: http://en.wikipedia.org/wiki/File:TE...%BD_scheme.svg 



    Dyzelinė automotrisa nuolat (~1 val. intervalais) kursuojanti tarp Velka Lomnica esančios stoties Studeny Potok ir Tatranska Lomnica. Vidus labai tvarkingas, naujos LCD švieslentės, pranešimai skelbiami slovakiškai, vokiškai ir angliškai. Kelionės trukmė ~10 min., maršrute yra 2 stotelės, kuriose stojama pagal pageidavimą (nuspaudus mygtuką). Tiesa konduktorė nemokėjo angliškai, bet susikalbėjom: ji slovakiškai, aš rusiškai .
    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Tatrų elektrinis geležinkelis (beje, naudojama 1000 mm pločio vėžė):
    Tatranska Lomnica:
    Atvaizdas


    Atvaizdas



    Stary Smokovec:
    Atvaizdas


    Tatranska Polianka:
    Vaizdas link Stary Smokovec:
    Atvaizdas


    Vaizdas link Štrbske Pleso:
    Atvaizdas


    Traukinys laukia prasilenkimo:
    Atvaizdas


    Prasilenkimas:
    Atvaizdas


    Traukinio vidus:
    Atvaizdas


    Atvaizdas



    Kelionės kainos:
    Studeny Potok - Tatranska Lomnica 0,40 EUR.
    Tatranska Polianka - Tatranska Lomnica su persėdimu Stary Smokovec 0,64 EUR.

    Tatrų elektrinio geležinkelio traukiniuose nėra konduktorių. Automate arba stoties kasoje nusipirktą bilietą reikia pažymėti įlipus į traukinį.

    Tiek info.
    Beje, ar tik ne jus buvot su 2 masinom Lietuvos veliaveles pasikabine autobusu stotyje Stary Smokovec pasistate)?

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Mindasas Rodyti pranešimą
    Traukinio vidus:
    Atvaizdas


    Atvaizdas
    Ką man tos sėdynės primena... DR1Am

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    kaip tik pries keleta dienu ten buvau ir filmavau Ispudziai nepakartojami - tarsi Sveicarijoje ! Smagu prisiminti !

    Komentuoti:


  • Mindasas
    replied
    Slovakija - geležinkeliai Aukštuosiuose Tatruose

    Sveiki.

    Trumpas fotoreportažas iš Slovakijos, Aukštųjų Tatrų papėdės. Geležinkelio schema šiame regione: http://en.wikipedia.org/wiki/File:TE...%BD_scheme.svg 



    Dyzelinė automotrisa nuolat (~1 val. intervalais) kursuojanti tarp Velka Lomnica esančios stoties Studeny Potok ir Tatranska Lomnica. Vidus labai tvarkingas, naujos LCD švieslentės, pranešimai skelbiami slovakiškai, vokiškai ir angliškai. Kelionės trukmė ~10 min., maršrute yra 2 stotelės, kuriose stojama pagal pageidavimą (nuspaudus mygtuką). Tiesa konduktorė nemokėjo angliškai, bet susikalbėjom: ji slovakiškai, aš rusiškai .




    Tatrų elektrinis geležinkelis (beje, naudojama 1000 mm pločio vėžė):
    Tatranska Lomnica:





    Stary Smokovec:


    Tatranska Polianka:
    Vaizdas link Stary Smokovec:


    Vaizdas link Štrbske Pleso:


    Traukinys laukia prasilenkimo:


    Prasilenkimas:


    Traukinio vidus:





    Kelionės kainos:
    Studeny Potok - Tatranska Lomnica 0,40 EUR.
    Tatranska Polianka - Tatranska Lomnica su persėdimu Stary Smokovec 0,64 EUR.

    Tatrų elektrinio geležinkelio traukiniuose nėra konduktorių. Automate arba stoties kasoje nusipirktą bilietą reikia pažymėti įlipus į traukinį.

    Tiek info.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė ianto1983 Rodyti pranešimą
    /\

    Komentuoti:


  • ianto1983
    replied
    Ej471

    Train accident in Ústí nad Labem

    http://translate.google.com/translat...hv&sl=cs&tl=lt

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ne visai tie patys. Bet mūsiškiai pagaminti adaptuojant čekiškus rusiškai vėžei ir kitiems reikalavimams.

    Komentuoti:

Working...
X