Parašė LinS
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[CZ, SK, HU] Geležinkeliai Čekijoje, Slovakijoje, Vengrijoje
Collapse
X
-
/\ radau tarp krūvos atseit juokingu foto pramoginiam puslapy taigi šaltinis nežinomas.
Tačiau vedamas smalsumo išnagrinėjau labai neaiškų užrašą ant stoties sienos: Pusztaszabolcs. Tai yra miestas Vengrijoje. Tada pasitelkiau google ir ką radau dar:
(Nuotraukos is google maps:http://www.panoramio.com/photo/883147)

Paskutinis taisė LinS; 2009.06.22, 11:52.
Komentuoti:
-
Šaltinį reikėjo nurodyt, iš kur nuotraukosParašė LinS Rodyti pranešimąradau foto įdomią įmetu. Jei buvo nepykit nestebiu šios temos
Atvaizdas
Komentuoti:
-
Karlovy Vary stotis... Aš apšalęs...Parašė alm Rodyti pranešimą
Beje, radau namuose pašto ženklą su čekišku elektrovežiu:

http://intl.parovoz.com/newgallery/?ID=4804&LNG=RU
Komentuoti:
-
O tai iesmo nesulauze?, ar nedariedejo? Papaskok placiauParašė specialistas Rodyti pranešimąTruputį skiriasi darbo specifika.
Kad labiau suprastumėte:
prieš keletą dienų vienas mašinistas su prekiniu Kūlupėnuose pravažiavo raudoną šviesoforą ir išvažiavo į tarpstotį priešais keleivinį traukinį.
Mašinistas gabeno 5000 t. svorio sąstatą su naftos produktais. Keleiviniame traukinyje buvo apie 200 keleivių.
Dabar įsivaizduokite kas būtų atsitikę, jeigu traukiniai būtų susidūrę.
Šį įvykį lėmė vienintelė mašinisto klaidelė.
Komentuoti:
-
teko pagyvent Cekijoj, ten, kur nebuvo elektrifikuotos linijos. Kuncice-nad-labem stoties pastatas - seniai remonto nemates. gelezinkeliams priklause tik didesne dalis pirmo auksto. sioje stotyje buvo atsisakojimas i Vrchlaba - apie 4 km atsaka. Vrchlaboj yra skodu oktaviju gamykla, savaitgaliais daznai tekdavo matyti po 1 - 2 autoveziu vagonu sastatus stotyje. pacios stotys atrode varganai, todel viduje zmones laukdavo tik kai budavo labai prastas oras ar salta. keleivius veziodavo keturkampe motrisa (kolegos nuotraukoje - kur panasaus nudazimo, kaip nubluke LG "medinukai", 1 psl, 11 ir 12 foto is virsaus.). viena karta per diena atvykdavo triju vagonu traukinys is Hradec Kralovy. ( pro Kuncice-nad-labem traukiniai vaziuodavo gerokai dazniau - matyt, pagrindinis kelias.). gera ispudi paliko daznas motrisos kursavimas - kas 40 - 50 miniciu diena. pakankamai laiko nueiti i parduotuve, apsipirkti ir, ilgai nelaukiant, vaziuoti atgal. vaziuoti teko ivairiu laiku. ta 4km atstuma motrisa vezdavo 10 - 20 zmoniu, kelis syk pasitaike pilna.
kaina uz 4 km - 10 kronu. perkant i abi puses - 16kronu. perkant daugiau, kaip tris bilietus i viena puse - po 7 kronas. (1 krona - apie 0,12 - 0,13 LTL)
- 1 patinka
Komentuoti:
-
mačiau ir ne vieną. ir visi jie man buvo labai triukšmingi.Parašė robertas Rodyti pranešimąŠkia, nematęs natūroje elektrovežio
visi taip ūžia.
teisybės dėlei galiu pasakyti, kad matyta technika buvo tik vakarinė, rusiškų elektrovežių nors ir esu matęs, bet tai buvo per seniai. nepamenu.
nors dabar galvoju, kad ispaniškas greitasis traukinukas CAF Alvia nepasirodė labai triukšmingai
Komentuoti:
-
Škia, nematęs natūroje elektrovežioParašė aesde Rodyti pranešimątriukšmingas sakyčiau.
visi taip ūžia.
Komentuoti:
-
triukšmingas sakyčiau.
šiaip pas juos tam testavimo centre ir taip stovi kažkoks lokomotyvas galintis 200 km/h pasiekti.
Komentuoti:
-
ne veltui sakoma, kad taisyklės ir instrukcijos geležinkelyje parašytos krauju.
Komentuoti:
-
Teko su tuo Vogtlandbahn važiuoti. Tai - privati keleivių vežimo geležinkelio įmonė. Eksploatuoja tik vieno arba dviejų vagonų automotrises (dabar nepasakysiu tiksliai kokias). Kur daugiau keleivių - eina dviejų vagonų arba dviejų + vieno motrisės, kur mažíau - vieno vagono. Lyginant su Deutsche Bahn, Vogtlandbahn yra labai pigus.
Komentuoti:
-
Prisiminiau neblogą video, apie septynias mašinisto klaidas. Deja, rusiškai.Parašė specialistas Rodyti pranešimąTruputį skiriasi darbo specifika.
Kad labiau suprastumėte:
prieš keletą dienų vienas mašinistas su prekiniu Kūlupėnuose pravažiavo raudoną šviesoforą ir išvažiavo į tarpstotį priešais keleivinį traukinį.
Mašinistas gabeno 5000 t. svorio sąstatą su naftos produktais. Keleiviniame traukinyje buvo apie 200 keleivių.
Dabar įsivaizduokite kas būtų atsitikę, jeigu traukiniai būtų susidūrę.
Šį įvykį lėmė vienintelė mašinisto klaidelė.
Komentuoti:
-
Truputį skiriasi darbo specifika.
Kad labiau suprastumėte:
prieš keletą dienų vienas mašinistas su prekiniu Kūlupėnuose pravažiavo raudoną šviesoforą ir išvažiavo į tarpstotį priešais keleivinį traukinį.
Mašinistas gabeno 5000 t. svorio sąstatą su naftos produktais. Keleiviniame traukinyje buvo apie 200 keleivių.
Dabar įsivaizduokite kas būtų atsitikę, jeigu traukiniai būtų susidūrę.
Šį įvykį lėmė vienintelė mašinisto klaidelė.
Komentuoti:
-
Autobusų vairuotojai visada taip važinėja...Parašė specialistas Rodyti pranešimąNegalima mašinistams trukdyti. Mane turbūt labai greitai užknistų šis realybės šou, kai valdant traukinį tave nuolatos kažkas stebi.
Komentuoti:
-
Negalima mašinistams trukdyti. Mane turbūt labai greitai užknistų šis realybės šou, kai valdant traukinį tave nuolatos kažkas stebi.
Komentuoti:
-
Išties smagu, kai gali žiūrėti į priekį... Kad taip būtų pas mus, nereikėtų pas mašinistus landžiot...Parašė zanaz Rodyti pranešimąPrieš kokius 4 metus traukėm tais kraštais iš Frankfurto į Lietuvą, nepamenu per tą patį Cheb ar piečiau, bet kažkur pasienį teko persėdinėti iš tokio pačio privataus Vogtlandbahn į tą čekišką mikrūškę ant bėgių. Joje bent šilta buvo (tikriausiai todėl kad pasieniečiai ja važinėja pasus tikrindami) paskui klaikiai šaltas mūrinis traukinys iš Pilzeno į Prahą.
Tik vieną vertą dėmesio fotkę radau - vokiškam traukinuky į Čekiją smagu žiūrėti su vairuotoju į priekį, buvo tarp kalėdų ir naujų, gausiai sniego - labai gražu skuosti per pusnis vokišku mišku
Atvaizdas
Komentuoti:
-
Prieš kokius 4 metus traukėm tais kraštais iš Frankfurto į Lietuvą, nepamenu per tą patį Cheb ar piečiau, bet kažkur pasienį teko persėdinėti iš tokio pačio privataus Vogtlandbahn į tą čekišką mikrūškę ant bėgių. Joje bent šilta buvo (tikriausiai todėl kad pasieniečiai ja važinėja pasus tikrindami) paskui klaikiai šaltas mūrinis traukinys iš Pilzeno į Prahą.
Tik vieną vertą dėmesio fotkę radau - vokiškam traukinuky į Čekiją smagu žiūrėti su vairuotoju į priekį, buvo tarp kalėdų ir naujų, gausiai sniego - labai gražu skuosti per pusnis vokišku mišku
Komentuoti:
-
Mirusi.
CZ loko tai, ne ČKD. ČKD vagonka tai viena iš bendrovių, priklausanti ČKD grupei. ČKD grupė pasisavino anais laikais garsų prekės ženklą. Iki dabar ČKD grupė negamino jokių riedmenų, išskyrus tramvajus. Pastaruoju metu pradėjo gaminti elektrovežius ir dviaukščius elektrinius traukinius, kurių ir mes jau turime.
Komentuoti:

Komentuoti: