Dar pora, tada, gaila stoties viduje tamsu buvo ir nekas gavosi. Ten vienoje iškaboje Restoranas parašyta. Nuotraukose ta pati Karlovy Vary stotis. Įsivaizduojat kaip gražiai ji atrodo atvykusiems vokiečių turistams Atvaizdas
Truputį skiriasi darbo specifika.
Kad labiau suprastumėte:
prieš keletą dienų vienas mašinistas su prekiniu Kūlupėnuose pravažiavo raudoną šviesoforą ir išvažiavo į tarpstotį priešais keleivinį traukinį.
Mašinistas gabeno 5000 t. svorio sąstatą su naftos produktais. Keleiviniame traukinyje buvo apie 200 keleivių.
Dabar įsivaizduokite kas būtų atsitikę, jeigu traukiniai būtų susidūrę.
Šį įvykį lėmė vienintelė mašinisto klaidelė.
O tai iesmo nesulauze?, ar nedariedejo? Papaskok placiau
teko pagyvent Cekijoj, ten, kur nebuvo elektrifikuotos linijos. Kuncice-nad-labem stoties pastatas - seniai remonto nemates. gelezinkeliams priklause tik didesne dalis pirmo auksto. sioje stotyje buvo atsisakojimas i Vrchlaba - apie 4 km atsaka. Vrchlaboj yra skodu oktaviju gamykla, savaitgaliais daznai tekdavo matyti po 1 - 2 autoveziu vagonu sastatus stotyje. pacios stotys atrode varganai, todel viduje zmones laukdavo tik kai budavo labai prastas oras ar salta. keleivius veziodavo keturkampe motrisa (kolegos nuotraukoje - kur panasaus nudazimo, kaip nubluke LG "medinukai", 1 psl, 11 ir 12 foto is virsaus.). viena karta per diena atvykdavo triju vagonu traukinys is Hradec Kralovy. ( pro Kuncice-nad-labem traukiniai vaziuodavo gerokai dazniau - matyt, pagrindinis kelias.). gera ispudi paliko daznas motrisos kursavimas - kas 40 - 50 miniciu diena. pakankamai laiko nueiti i parduotuve, apsipirkti ir, ilgai nelaukiant, vaziuoti atgal. vaziuoti teko ivairiu laiku. ta 4km atstuma motrisa vezdavo 10 - 20 zmoniu, kelis syk pasitaike pilna.
kaina uz 4 km - 10 kronu. perkant i abi puses - 16kronu. perkant daugiau, kaip tris bilietus i viena puse - po 7 kronas. (1 krona - apie 0,12 - 0,13 LTL)
Paskutinis taisė dariuks; 2009.07.27, 21:50.
Priežastis: pataisymas
Teko su tuo Vogtlandbahn važiuoti. Tai - privati keleivių vežimo geležinkelio įmonė. Eksploatuoja tik vieno arba dviejų vagonų automotrises (dabar nepasakysiu tiksliai kokias). Kur daugiau keleivių - eina dviejų vagonų arba dviejų + vieno motrisės, kur mažíau - vieno vagono. Lyginant su Deutsche Bahn, Vogtlandbahn yra labai pigus.
Truputį skiriasi darbo specifika.
Kad labiau suprastumėte:
prieš keletą dienų vienas mašinistas su prekiniu Kūlupėnuose pravažiavo raudoną šviesoforą ir išvažiavo į tarpstotį priešais keleivinį traukinį.
Mašinistas gabeno 5000 t. svorio sąstatą su naftos produktais. Keleiviniame traukinyje buvo apie 200 keleivių.
Dabar įsivaizduokite kas būtų atsitikę, jeigu traukiniai būtų susidūrę.
Šį įvykį lėmė vienintelė mašinisto klaidelė.
Prisiminiau neblogą video, apie septynias mašinisto klaidas. Deja, rusiškai.
Truputį skiriasi darbo specifika.
Kad labiau suprastumėte:
prieš keletą dienų vienas mašinistas su prekiniu Kūlupėnuose pravažiavo raudoną šviesoforą ir išvažiavo į tarpstotį priešais keleivinį traukinį.
Mašinistas gabeno 5000 t. svorio sąstatą su naftos produktais. Keleiviniame traukinyje buvo apie 200 keleivių.
Dabar įsivaizduokite kas būtų atsitikę, jeigu traukiniai būtų susidūrę.
Šį įvykį lėmė vienintelė mašinisto klaidelė.
Prieš kokius 4 metus traukėm tais kraštais iš Frankfurto į Lietuvą, nepamenu per tą patį Cheb ar piečiau, bet kažkur pasienį teko persėdinėti iš tokio pačio privataus Vogtlandbahn į tą čekišką mikrūškę ant bėgių. Joje bent šilta buvo (tikriausiai todėl kad pasieniečiai ja važinėja pasus tikrindami) paskui klaikiai šaltas mūrinis traukinys iš Pilzeno į Prahą.
Tik vieną vertą dėmesio fotkę radau - vokiškam traukinuky į Čekiją smagu žiūrėti su vairuotoju į priekį, buvo tarp kalėdų ir naujų, gausiai sniego - labai gražu skuosti per pusnis vokišku mišku Atvaizdas
Išties smagu, kai gali žiūrėti į priekį... Kad taip būtų pas mus, nereikėtų pas mašinistus landžiot...
Prieš kokius 4 metus traukėm tais kraštais iš Frankfurto į Lietuvą, nepamenu per tą patį Cheb ar piečiau, bet kažkur pasienį teko persėdinėti iš tokio pačio privataus Vogtlandbahn į tą čekišką mikrūškę ant bėgių. Joje bent šilta buvo (tikriausiai todėl kad pasieniečiai ja važinėja pasus tikrindami) paskui klaikiai šaltas mūrinis traukinys iš Pilzeno į Prahą.
Tik vieną vertą dėmesio fotkę radau - vokiškam traukinuky į Čekiją smagu žiūrėti su vairuotoju į priekį, buvo tarp kalėdų ir naujų, gausiai sniego - labai gražu skuosti per pusnis vokišku mišku
Mirusi.
CZ loko tai, ne ČKD. ČKD vagonka tai viena iš bendrovių, priklausanti ČKD grupei. ČKD grupė pasisavino anais laikais garsų prekės ženklą. Iki dabar ČKD grupė negamino jokių riedmenų, išskyrus tramvajus. Pastaruoju metu pradėjo gaminti elektrovežius ir dviaukščius elektrinius traukinius, kurių ir mes jau turime.
Komentuoti: