Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[CZ, SK, HU] Geležinkeliai Čekijoje, Slovakijoje, Vengrijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • vectron
    replied
    Naujasis čekų gaminys ČD 380:



    ir



    jei tiesą rašo, 0-200 km/h "padaro" per 30 s.

    Šiap graži mašina.
    Paskutinis taisė digital; 2024.06.30, 14:31.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    ne veltui sakoma, kad taisyklės ir instrukcijos geležinkelyje parašytos krauju.

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    Teko su tuo Vogtlandbahn važiuoti. Tai - privati keleivių vežimo geležinkelio įmonė. Eksploatuoja tik vieno arba dviejų vagonų automotrises (dabar nepasakysiu tiksliai kokias). Kur daugiau keleivių - eina dviejų vagonų arba dviejų + vieno motrisės, kur mažíau - vieno vagono. Lyginant su Deutsche Bahn, Vogtlandbahn yra labai pigus.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Truputį skiriasi darbo specifika.
    Kad labiau suprastumėte:
    prieš keletą dienų vienas mašinistas su prekiniu Kūlupėnuose pravažiavo raudoną šviesoforą ir išvažiavo į tarpstotį priešais keleivinį traukinį.
    Mašinistas gabeno 5000 t. svorio sąstatą su naftos produktais. Keleiviniame traukinyje buvo apie 200 keleivių.
    Dabar įsivaizduokite kas būtų atsitikę, jeigu traukiniai būtų susidūrę.
    Šį įvykį lėmė vienintelė mašinisto klaidelė.
    Prisiminiau neblogą video, apie septynias mašinisto klaidas. Deja, rusiškai.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Truputį skiriasi darbo specifika.
    Kad labiau suprastumėte:
    prieš keletą dienų vienas mašinistas su prekiniu Kūlupėnuose pravažiavo raudoną šviesoforą ir išvažiavo į tarpstotį priešais keleivinį traukinį.
    Mašinistas gabeno 5000 t. svorio sąstatą su naftos produktais. Keleiviniame traukinyje buvo apie 200 keleivių.
    Dabar įsivaizduokite kas būtų atsitikę, jeigu traukiniai būtų susidūrę.
    Šį įvykį lėmė vienintelė mašinisto klaidelė.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Negalima mašinistams trukdyti. Mane turbūt labai greitai užknistų šis realybės šou, kai valdant traukinį tave nuolatos kažkas stebi.
    Autobusų vairuotojai visada taip važinėja...

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Negalima mašinistams trukdyti. Mane turbūt labai greitai užknistų šis realybės šou, kai valdant traukinį tave nuolatos kažkas stebi.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė zanaz Rodyti pranešimą
    Prieš kokius 4 metus traukėm tais kraštais iš Frankfurto į Lietuvą, nepamenu per tą patį Cheb ar piečiau, bet kažkur pasienį teko persėdinėti iš tokio pačio privataus Vogtlandbahn į tą čekišką mikrūškę ant bėgių. Joje bent šilta buvo (tikriausiai todėl kad pasieniečiai ja važinėja pasus tikrindami) paskui klaikiai šaltas mūrinis traukinys iš Pilzeno į Prahą.
    Tik vieną vertą dėmesio fotkę radau - vokiškam traukinuky į Čekiją smagu žiūrėti su vairuotoju į priekį, buvo tarp kalėdų ir naujų, gausiai sniego - labai gražu skuosti per pusnis vokišku mišku
    Atvaizdas
    Išties smagu, kai gali žiūrėti į priekį... Kad taip būtų pas mus, nereikėtų pas mašinistus landžiot...

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied
    Prieš kokius 4 metus traukėm tais kraštais iš Frankfurto į Lietuvą, nepamenu per tą patį Cheb ar piečiau, bet kažkur pasienį teko persėdinėti iš tokio pačio privataus Vogtlandbahn į tą čekišką mikrūškę ant bėgių. Joje bent šilta buvo (tikriausiai todėl kad pasieniečiai ja važinėja pasus tikrindami) paskui klaikiai šaltas mūrinis traukinys iš Pilzeno į Prahą.
    Tik vieną vertą dėmesio fotkę radau - vokiškam traukinuky į Čekiją smagu žiūrėti su vairuotoju į priekį, buvo tarp kalėdų ir naujų, gausiai sniego - labai gražu skuosti per pusnis vokišku mišku

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Mirusi.
    CZ loko tai, ne ČKD. ČKD vagonka tai viena iš bendrovių, priklausanti ČKD grupei. ČKD grupė pasisavino anais laikais garsų prekės ženklą. Iki dabar ČKD grupė negamino jokių riedmenų, išskyrus tramvajus. Pastaruoju metu pradėjo gaminti elektrovežius ir dviaukščius elektrinius traukinius, kurių ir mes jau turime.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Visų serijų ČME, ČS serijų šilumvežiai ir elektrovežiai pagaminti buvusioje Čekoslovakijos gamykloje ČKD. Šiuo metu ji jau mirusi.

    Šiais lokomotyvais čekai aprūpino visą, buvusią sovietų sąjungą.
    Kodėl mirusi? http://www.ckd.cz/

    Beje, ČME modernizuojami čia: http://www.czloko.cz/
    Manau tai ir yra ta pati gamykla, atsiskyrusi nuo ČKD.

    O gal Škoda? http://www.skoda.cz/

    Nes apie mūsų dviaukštį vienur rašo, kad pagamintas ČKD Vagonka, o kitur - Škoda Vagonka.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    Tai abu elektroveziai ir yra tos pacios gamybos.
    Visų serijų ČME, ČS serijų šilumvežiai ir elektrovežiai pagaminti buvusioje Čekoslovakijos gamykloje ČKD. Šiuo metu ji jau mirusi.

    Šiais lokomotyvais čekai aprūpino visą, buvusią sovietų sąjungą.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė RAW Rodyti pranešimą
    Panašus, panašus, šie elektrovežiai susiję, kaip ir pvz rusų ЧС2
    http://s56.radikal.ru/i152/0902/a9/d2742bcdfb4d.jpg
    panašus į čekų 123
    http://s49.radikal.ru/i126/0902/dc/c32cca906124.jpg
    ЧС-reiškia Čekoslovakija[/url]
    Tai abu elektroveziai ir yra tos pacios gamybos.

    Komentuoti:


  • RAW
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Panašus
    ČS4
    Atvaizdas
    Panašus, panašus, šie elektrovežiai susiję, kaip ir pvz rusų ЧС2
    http://s56.radikal.ru/i152/0902/a9/d2742bcdfb4d.jpg
    panašus į čekų 123
    http://s49.radikal.ru/i126/0902/dc/c32cca906124.jpg
    ЧС-reiškia Čekoslovakija

    O dėl modernesnių "aparatų", tai pvz šis 680
    http://s52.radikal.ru/i135/0902/76/31f9058a1dab.jpg

    Komentuoti:


  • Karoleo
    replied
    Teko vasarą Čekijoje važiuoti iš Hredec Kralove į Praha ir atgal, Įspūdis: traukinys ne ką geresnis nė Lietuvoje kursuojantis Vilnius-Klaipėda maršrutu, gal net Lietuvoje geresnis, bent Lietuvoje vasarą taip žiauriai nesmirda tualetai. Teko matyti nemažai City Elephant traukinių (Lietuvoje eksplotuojami dviaukščiai). Traukinių stotys tai tikrai apgriuvę. Gaila, kad nepadariau nuotraukų

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Parašė r08n Rodyti pranešimą
    Kam reikalingos kupe ir vagonas-restoranas, jeigu važiuoja tik 53 min?
    Nes tai tik maršruto dalis. Visas maršrutas Praha-Usti nad Labem-Teplice-Most-Karlovy Vary-Cheb trunka 4 su puse valandos.

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    Kam reikalingos kupe ir vagonas-restoranas, jeigu važiuoja tik 53 min?

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Panašus
    ČS4
    Atvaizdas
    Nu nelabai panašu. Ten 240 "Laminatka".

    Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
    ALM,
    geros foto, kurios manyciau
    truputi gesina LG skeptikus:
    nera pas mus taip blogai
    Dar pora, tada, gaila stoties viduje tamsu buvo ir nekas gavosi. Ten vienoje iškaboje Restoranas parašyta. Nuotraukose ta pati Karlovy Vary stotis. Įsivaizduojat kaip gražiai ji atrodo atvykusiems vokiečių turistams


    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    ALM,
    geros foto, kurios manyciau
    truputi gesina LG skeptikus:
    nera pas mus taip blogai

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė alm Rodyti pranešimą
    Vietinio modelio lokomotyvas
    Atvaizdas
    Panašus
    ČS4

    Komentuoti:

Working...
X