Naujasis čekų gaminys ČD 380:
ir
jei tiesą rašo, 0-200 km/h "padaro" per 30 s.
Šiap graži mašina.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[CZ, SK, HU] Geležinkeliai Čekijoje, Slovakijoje, Vengrijoje
Collapse
X
-
ne veltui sakoma, kad taisyklės ir instrukcijos geležinkelyje parašytos krauju.
Komentuoti:
-
Teko su tuo Vogtlandbahn važiuoti. Tai - privati keleivių vežimo geležinkelio įmonė. Eksploatuoja tik vieno arba dviejų vagonų automotrises (dabar nepasakysiu tiksliai kokias). Kur daugiau keleivių - eina dviejų vagonų arba dviejų + vieno motrisės, kur mažíau - vieno vagono. Lyginant su Deutsche Bahn, Vogtlandbahn yra labai pigus.
Komentuoti:
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąTruputį skiriasi darbo specifika.
Kad labiau suprastumėte:
prieš keletą dienų vienas mašinistas su prekiniu Kūlupėnuose pravažiavo raudoną šviesoforą ir išvažiavo į tarpstotį priešais keleivinį traukinį.
Mašinistas gabeno 5000 t. svorio sąstatą su naftos produktais. Keleiviniame traukinyje buvo apie 200 keleivių.
Dabar įsivaizduokite kas būtų atsitikę, jeigu traukiniai būtų susidūrę.
Šį įvykį lėmė vienintelė mašinisto klaidelė.
Komentuoti:
-
Truputį skiriasi darbo specifika.
Kad labiau suprastumėte:
prieš keletą dienų vienas mašinistas su prekiniu Kūlupėnuose pravažiavo raudoną šviesoforą ir išvažiavo į tarpstotį priešais keleivinį traukinį.
Mašinistas gabeno 5000 t. svorio sąstatą su naftos produktais. Keleiviniame traukinyje buvo apie 200 keleivių.
Dabar įsivaizduokite kas būtų atsitikę, jeigu traukiniai būtų susidūrę.
Šį įvykį lėmė vienintelė mašinisto klaidelė.
Komentuoti:
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąNegalima mašinistams trukdyti. Mane turbūt labai greitai užknistų šis realybės šou, kai valdant traukinį tave nuolatos kažkas stebi.
Komentuoti:
-
Negalima mašinistams trukdyti. Mane turbūt labai greitai užknistų šis realybės šou, kai valdant traukinį tave nuolatos kažkas stebi.
Komentuoti:
-
Parašė zanaz Rodyti pranešimąPrieš kokius 4 metus traukėm tais kraštais iš Frankfurto į Lietuvą, nepamenu per tą patį Cheb ar piečiau, bet kažkur pasienį teko persėdinėti iš tokio pačio privataus Vogtlandbahn į tą čekišką mikrūškę ant bėgių. Joje bent šilta buvo (tikriausiai todėl kad pasieniečiai ja važinėja pasus tikrindami) paskui klaikiai šaltas mūrinis traukinys iš Pilzeno į Prahą.
Tik vieną vertą dėmesio fotkę radau - vokiškam traukinuky į Čekiją smagu žiūrėti su vairuotoju į priekį, buvo tarp kalėdų ir naujų, gausiai sniego - labai gražu skuosti per pusnis vokišku mišku
Atvaizdas
Komentuoti:
-
Prieš kokius 4 metus traukėm tais kraštais iš Frankfurto į Lietuvą, nepamenu per tą patį Cheb ar piečiau, bet kažkur pasienį teko persėdinėti iš tokio pačio privataus Vogtlandbahn į tą čekišką mikrūškę ant bėgių. Joje bent šilta buvo (tikriausiai todėl kad pasieniečiai ja važinėja pasus tikrindami) paskui klaikiai šaltas mūrinis traukinys iš Pilzeno į Prahą.
Tik vieną vertą dėmesio fotkę radau - vokiškam traukinuky į Čekiją smagu žiūrėti su vairuotoju į priekį, buvo tarp kalėdų ir naujų, gausiai sniego - labai gražu skuosti per pusnis vokišku mišku
Komentuoti:
-
Mirusi.
CZ loko tai, ne ČKD. ČKD vagonka tai viena iš bendrovių, priklausanti ČKD grupei. ČKD grupė pasisavino anais laikais garsų prekės ženklą. Iki dabar ČKD grupė negamino jokių riedmenų, išskyrus tramvajus. Pastaruoju metu pradėjo gaminti elektrovežius ir dviaukščius elektrinius traukinius, kurių ir mes jau turime.
Komentuoti:
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąVisų serijų ČME, ČS serijų šilumvežiai ir elektrovežiai pagaminti buvusioje Čekoslovakijos gamykloje ČKD. Šiuo metu ji jau mirusi.
Šiais lokomotyvais čekai aprūpino visą, buvusią sovietų sąjungą.
Beje, ČME modernizuojami čia: http://www.czloko.cz/
Manau tai ir yra ta pati gamykla, atsiskyrusi nuo ČKD.
O gal Škoda? http://www.skoda.cz/
Nes apie mūsų dviaukštį vienur rašo, kad pagamintas ČKD Vagonka, o kitur - Škoda Vagonka.
Komentuoti:
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąTai abu elektroveziai ir yra tos pacios gamybos.
Šiais lokomotyvais čekai aprūpino visą, buvusią sovietų sąjungą.
Komentuoti:
-
Parašė RAW Rodyti pranešimąPanašus, panašus, šie elektrovežiai susiję, kaip ir pvz rusų ЧС2
http://s56.radikal.ru/i152/0902/a9/d2742bcdfb4d.jpg
panašus į čekų 123
http://s49.radikal.ru/i126/0902/dc/c32cca906124.jpg
ЧС-reiškia Čekoslovakija[/url]
Komentuoti:
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
http://s56.radikal.ru/i152/0902/a9/d2742bcdfb4d.jpg
panašus į čekų 123
http://s49.radikal.ru/i126/0902/dc/c32cca906124.jpg
ЧС-reiškia Čekoslovakija
O dėl modernesnių "aparatų", tai pvz šis 680
http://s52.radikal.ru/i135/0902/76/31f9058a1dab.jpg
Komentuoti:
-
Teko vasarą Čekijoje važiuoti iš Hredec Kralove į Praha ir atgal, Įspūdis: traukinys ne ką geresnis nė Lietuvoje kursuojantis Vilnius-Klaipėda maršrutu, gal net Lietuvoje geresnis, bent Lietuvoje vasarą taip žiauriai nesmirda tualetai. Teko matyti nemažai City Elephant traukinių (Lietuvoje eksplotuojami dviaukščiai). Traukinių stotys tai tikrai apgriuvę. Gaila, kad nepadariau nuotraukų
Komentuoti:
-
Parašė r08n Rodyti pranešimąKam reikalingos kupe ir vagonas-restoranas, jeigu važiuoja tik 53 min?
Komentuoti:
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
Parašė rakolioux Rodyti pranešimąALM,
geros foto, kurios manyciau
truputi gesina LG skeptikus:
nera pas mus taip blogai
Komentuoti:
-
ALM,
geros foto, kurios manyciau
truputi gesina LG skeptikus:
nera pas mus taip blogai
Komentuoti:
-
Komentuoti: