Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[CZ, SK, HU] Geležinkeliai Čekijoje, Slovakijoje, Vengrijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Esztergom - Budapest Nyugati


    Foto 2024.05
    Traukiniai iš Estergomo į Budapeštą važinėja kas valandą, o kartais - ir kas pusvalandĮ tad planavimas labai paprastas
    Kitų maršrutų iš Estergomo be persėdimų nėra
    https://www.mavcsoport.hu


    Šalia - Estergomo autobusų stotis. Tolumoje matosi didinga Estergomo bazilika


    Mūsų traukinys


    Bilietai kainavo 1120 Forintų arba po 2.90 EUR (1 EUR -385 HUF)

    Traukinio vidus


    Kelionė neprailgo, nors traukinys stojo visose stotel4se


    Geležinkelio tiltas per Dunojų




    Budapeštio Vakarų (Nyugati) stotis.
    Ten daugiausia priemestiniai maršrutai, kiekviena svarbesnė kryptis turi savo nuolatinį kelią
    Pora bėgių skirti Intercity traukiniams į regioninius centrus. Iš tarptautinių maršrutų yra tik traukinys į Prahą
    Nyugati stoties tvarkaraštis https://jegy.mav.hu/menetrend/alloma...510033&lang=en

    Apie Budapešto stotis trumpai parašysiu atskirai

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vietoj anonso


    Komentuoti:


  • Romas
    replied

    Niekuo neypatingas geležinkelis Trutnov - Teplice nad Metují, esantis kalnuotuose Bohemijos (Čechy) šiaurės rytuose


    Bėginis autobusas Adršpacho stotyje


    Pavydas ima žiūrint į tvarkaraštį.
    Iš tos stotelės eina traukinukai link Trutnovo 6:44, 7:44, ... 19:44
    Į kitą pusę link Teplicų prie Metujės: 7:14, 8:14, 20:14
    https://www.cd.cz/en/stanice/5457350...457350&lang=en

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jei ir keičia, tai ne visiems, o tik tam tikriems kroviniams, kaip kad rašė Aleksio.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai jei linija 1520 mm, tai ką ten keičia? Galbūt sukrauti vežimėliai. O šiaip tai prekiniams irgi galima keisti. XIX a. pabaigos technologijos.
    Net ir vėžės keitimas SUW2000 yra prekiniams. Ir Mockavoje buvo keičiamas ne tik keleivinių vežimėlių aširačių plotis, bet ir prekinių.
    1520 eina iki Kosice USS.Tiems faktas nekeicia.Bet is ten eina ir 1435 kelias manau tiems keicia jei krovinys ne i plieno kombinata

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
    O tu dar pabandyk per street walk Slovakijos puseje paziureti ten prikrautos kruvos vagonu vezimeliu - taip iseina kad ir prekiniams vagonams ten juos pakeicia ?
    Keičia vežimėlius dažniausiai vagonams su pavojingais kroviniais. Štai matosi "platūs" vagonai, perstatyti ant 1435. https://www.google.lt/maps/@48.55861...2!8i6656?hl=lt

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai jei linija 1520 mm, tai ką ten keičia? Galbūt sukrauti vežimėliai. O šiaip tai prekiniams irgi galima keisti. XIX a. pabaigos technologijos.
    Net ir vėžės keitimas SUW2000 yra prekiniams. Ir Mockavoje buvo keičiamas ne tik keleivinių vežimėlių aširačių plotis, bet ir prekinių.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai ten juk aiškiai matosi, kad yra kažkoks tai pasienio postas prieš pat sieną prie Palo miestelio ar kaimo. Taip, ir sustabdo ir kas čia tokio? 6 km. Va, juk Ir Paneriuose kai reikia stabdomi prekiniai praleisti keleivinius, kai iki Vaidotų apie 11 km. Pagrindinės muitinės procedūros ir dokumentų tvarkymas atliekamas Užgorode, o mašinistus patikrina prieš sieną. Ten gal dar paskutinį kartą ir sąstatą apžiūri, kad kokie nors zacepiorai nebandytų prasmukti per sieną.
    O tu dar pabandyk per street walk Slovakijos puseje paziureti ten prikrautos kruvos vagonu vezimeliu - taip iseina kad ir prekiniams vagonams ten juos pakeicia ?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai ten juk aiškiai matosi, kad yra kažkoks tai pasienio postas prieš pat sieną prie Palo miestelio ar kaimo. Taip, ir sustabdo ir kas čia tokio? 6 km. Va, juk Ir Paneriuose kai reikia stabdomi prekiniai praleisti keleivinius, kai iki Vaidotų apie 11 km. Pagrindinės muitinės procedūros ir dokumentų tvarkymas atliekamas Užgorode, o mašinistus patikrina prieš sieną. Ten gal dar paskutinį kartą ir sąstatą apžiūri, kad kokie nors zacepiorai nebandytų prasmukti per sieną.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Užgorodas - ne pasienio stotis. Pasienio stotis - Čopas. Patikrinimas vyksta pasienio stotyje, o paskui, jei ką, jei siena toli, su mašinistu kartu vyksta ir pasienietis, kuris išlipa prie sienos. Niekas ten 6000 tonų per sieną nevarinėja. Mažiau. Jei reikia, tai ir sustabdo. Jei ką, pats mačiau, kaip beveik ant sienos stovi jau praėję kontrolę Ukrainos sąstatai, laukdami leidimo įvažiuoti į Slovakiją. Ne kitaip buvo ir tarybiniais metais. O pas slovakus, bent jau šiais laikais, yra pasienio patikros postas prie pat sienos, o ne Čiernoje prie Tisos.
    As sneku apie tarpstoty Uzgorodas - Velke Kapusany.Paziurek google maps .Tame tapstotyje varineja manau tokius svorius nes linija 1520 eina iki pat Kosice plieno kombinato

    https://m.youtube.com/watch?v=SBE-kwqBV4I
    Paskutinis taisė Darius555; 2019.08.21, 14:00.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Užgorodas - ne pasienio stotis. Pasienio stotis - Čopas. Patikrinimas vyksta pasienio stotyje, o paskui, jei ką, jei siena toli, su mašinistu kartu vyksta ir pasienietis, kuris išlipa prie sienos. Niekas ten 6000 tonų per sieną nevarinėja. Mažiau. Jei reikia, tai ir sustabdo. Jei ką, pats mačiau, kaip beveik ant sienos stovi jau praėję kontrolę Ukrainos sąstatai, laukdami leidimo įvažiuoti į Slovakiją. Ne kitaip buvo ir tarybiniais metais. O pas slovakus, bent jau šiais laikais, yra pasienio patikros postas prie pat sienos, o ne Čiernoje prie Tisos.
    Paskutinis taisė Al1; 2019.08.21, 12:50.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kaip tai nebuvo sienos kirtimo punktų? Jie ten buvo, tik ne keleiviams. Tikrino kaip ir visur kitur.
    Tai nori pasakyt kad 6000t sastatas paleistas is Uzgorodo ant sienos ribos buvo sustabdomas patikrint masinisto ir jo padejejo pasus? Per google view nematyt jokio pastato toje vietoje. Pastatas matosi tik linijoje Chop - Cierna nad tisou kur mano nuomone vykdoma sienos kirtimo procedura

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kaip tai nebuvo sienos kirtimo punktų? Jie ten buvo, tik ne keleiviams. Tikrino kaip ir visur kitur.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Atsiprasau uz kvaila klausima

    Norejau paklaust kaip TSRS laikais buvo tikrinamos lokomotyvu brigados ir prekiniai sastatai kertantys valstybes siena tose vietose kur nebuvo oficialiu sienos kirtimo punktu. Pvz Uzgorodas - Velke Kapusany. Tuo ruozu eidavo tik prekes

    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Uzhh...ad-gauge_track
    Paskutinis taisė Darius555; 2019.04.20, 15:27.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Sujungtos temos apie Čekijos ir Slovakijos geležinkelius.
    Pridėti ir keli pranešimai apie Vengrijos geležineklius.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nebus.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Iš Žilinos išvykau į Čekiją ČD traukiniu iki Tešino. Tarp abiejų buvusios Čekoslovakijos valstybių yra geras susisiekimas traukiniais. Iš senų laikų. Įskaitant ir užvažiuojančius tarptautinius-priemiestinius su normaliais, o ne plėšikiškais tarifais.
    Nedidelis tęsinys iš Čekijos bus temoje apie Čekijos geležinkelius.
    Puikus reportažas! O iš Vengrijos nebus?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tešinas po Antrojo pasaulinio karo buvo padalintas lenkams ir čekams.
    Po pirmojo - 1920 metais.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tęsiu kelionės iš Budapešto į Varšuvą aprašymą. Pradžia buvo čia

    https://www.miestai.net/forumas/foru...99#post1584699

    ir sekančiuose pranešimuose.

    Taigi, iš Žilinos ČD traukiniu atvykau į Česky Tešiną. Kelios nuotraukos stotyje.
    Vaizdas nuo pirmojo perono.



    Privataus vežėjo RegioJet traukinys. Elektrovežis 162-119. Nei elektrovežis, nei vagonai nėra nauji, tai naudoti ČD ar Slovakijos geležinkelių, o vagonai ir galbūt DB ar dar kitų vežėjų, riedmenys, kuriuos susipirko RegioJet.





    ČD priemiestinė ŠKODA EJ471. ČD serija 971, numeris 054.



    PKP Cargo elektrovežis ET22-703 su rūdos sąstatu lėtai pravažiavo 6 keliu.



    Pusvagoniai su rūda.



    Dar vienas dviaukštis 471-081. Įtariu, kad atskiras serijos numerius turi vagonai, o ne visas traukinys. Motorinis vagonas yra 471 serijos, o galinis bemotoris 971 serijos.



    Anksčiau buvęs vienas miestas, Tešinas po Antrojo pasaulinio karo buvo padalintas lenkams ir čekams. Dabar tai du miestai, kuriuos skiria Olsos upė. Tarp miestų susisiekimo keleiviniais traukiniais nėra, nors geležinkelis yra. Tiesiog gautųsi didelė kilpa. Iš Tešino į Ciešyną (Lenkijos) važinėja autobusai. Retai. Todėl iš geležinkelio stoties, nuo kurios iki sienos su Lenkija yra 400 m, nuėjau į Lenkiją pėsčias. Iki Ciešyno geležinkelio stoties yra apie 1,8 km. Bet apie ją temoje apie Lenkijos geležinkelius kiek vėliau.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.09.26, 16:58.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Ši linija brno mieste - iš stoties (Brno dolní nádraží) į parodą (výstaviště).

    Komentuoti:

Working...
X